Да, не правете грешката и отменете тегления! Процесът ще започне отначало и да живее май след това! Те никога не отговарят на имейли, разбира се! Бих предложил какво направих, на всеки 2-3 дни щях да им досаждам с отговори на поддръжката на живо (разбира се, автоматизирани отговори, както изглежда, но постоянно им изпращах и им казвах, че съм подал жалба до казино гуру)! Имайте търпение, ще вкарат парите накрая, точно вие от 10-12/2, със сигурност разчитайте на началото на март!
Yes, don't make the mistake and cancel withdrawals! The process will start from the beginning and long live May after that! They never respond to emails, of course! I would suggest what I did, every 2-3 days I would pester them with replies to live support (of course automated replies as it seems but I was constantly sending them and telling them that I have filed a complaint with casino guru)! Be patient, they will put the money in at the end, just you, from 10-12/2, definitely counted on the beginning of March!
Ναι μην κάνεις το λάθος και ακυρώσεις αναλήψεις!Θα ξεκινήσει από την αρχή η διαδικασία και ζήσε Μάη μου μετά!Στα email δεν απαντάνε εννοείται ποτέ!Θα σου πρότεινα αυτό που έκανα και γω, ανά 2-3 μέρες τους ζαλιζα στα απανωτά μηνύματα στην ζωντανή υποστήριξη (βέβαια αυτοματοποιημένες απαντήσεις καθώς φαίνεται αλλά τους έστελνα συνεχώς και τους έλεγα και ότι έχω κάνει καταγγελία στο casino guru)!Να έχεις υπομονή τα βάζουν τα χρήματα στο τέλος, απλά εσύ από 10-12/2 υπολόγιζε σίγουρα αρχές Μαρτίου!
Отговорих ви по-долу в друго съобщение, също един последен приятелски съвет! Никога не анулирайте теглене в такива казина и не играйте в тях! Получих няколко хиляди от тях за много кратко време и чаках почти 3 месеца, за да получа всички пари, но никога не се изкушавайте да играете! Не им го връщайте! Не залагайте!
I replied to you below in another message, also one last piece of friendly advice! Never cancel a withdrawal at such casinos and don't play them! I got several thousand from them in a very short time and waited almost 3 months to get all the money, but don't ever be tempted to play it! Don't give it back to them! Don't gamble!
Σου απάντησα πιο κάτω σε άλλο μήνυμα, επίσης μία τελευταία συμβουλή φιλικά!Μην ακυρώσεις ανάληψη ποτέ σε τέτοια καζίνο και μην τα παίξεις!Τους πήρα αρκετά χιλιάρικα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και περίμενα σχεδόν 3 μήνες για να τα πάρω όλα τα χρήματα, αλλά μην μπεις ποτέ στον πειρασμό να τα παίξεις!Μην τους τα χαρίσεις πίσω!Μην παίζεις τζογαδόρικα!
Отне ли месеци, за да ви плати? Или направихте тегления малко по малко?
Did it take months to pay you? Or did you make withdrawals little by little?
Радка, това означава ли, че това казино отнема 20 дни, за да направи тегления? аз също използвам банков превод и досега чакам 10 дни за превод.
Radka, does this mean that this casino takes 20 days to make withdrawals? i am also using bank transfer and so far i have been waiting 10 days for a transfer.
Не вярвам, че може непременно да отнеме 20 дни. Просто казиното забавя тегленията, както изглежда.
Надяваме се, че скоро ще можем да стигнем до края на вашето чакане.
I don't believe that it might neccessarily take 20 days. It is just that the casino delays the withdrawals, as it looks.
Hopefully, soon we'll be able to get to the end of your wait.
Така че предлагате просто да оставя моите тегления активни и след около 20 дни те ще приключат? Трябва ли да подам жалба както се казва по-горе? Ако е така, не знам как!
So you suggest I just leave my withdrawals active and in about 20 days they will be completed? Do I need to file a complaint as they say above? If so, I don't know how!
Όποτε μου προτείνετε απλά να αφήσω τις αναλήψεις μου ενεργές και σε 20 μέρες περίπου θα ολοκληρωθούν;;Χρειάζεται να κάνω κάποια καταγγελία όπως γράφουν πιο πάνω;;εάν ναι δεν ξέρω τον τρόπο!
Можете да подадете жалба по всяко време, разбира се. Ще трябва да следвате тази връзка и да я следвате стъпка по стъпка. Обяснете подробно какво се случва и дано скоро успеете да стигнете до парите си.
Моля, имайте предвид, че нашият екип за оплаквания може да се намеси във всеки случай след изтичане на 14-дневния период.
Ако имате други въпроси, ние сме тук, за да им отговорим.
You can file a complaint at any time, of course. You will need to follow this link and take it step by step. Explain in detail what is happening, and hopefully soon you will be able to get to your money.
Just please keep in mind that our complaint team is able to intervene in any case after the 14-day time period passes.
If you have any other questions, we're here to answer them.
Вече една седмица съм тук и още чакам теглене на 500, а обикновено 3 дена, казват.
I've been here a week now and I'm still waiting for a withdrawal of 500, while normally it takes 3 days, they say.
Тук съм от една седмица и още чакам теглене на 500, а те казват, че обикновено става за 3 дни.
I've been here for a week now and I'm still waiting for a withdrawal of 500, while they say it normally takes 3 days.
Είμαι εδώ μια βδομάδα τώρα και ακόμα περιμένω ανάληψη 500, ενώ κανονικά θέλει 3 μέρες λένε.
Направих тегления бавно, но всяко поотделно отне от 20 до 30 дни! Дали с дебитна карта или с банков превод за тях е все едно! Те са изключително бавни, така че никога не отменяйте теглене с надеждата да спечелите време! Напротив, ще загубите време и ще чакате още повече.
I made withdrawals slowly but each one individually took from 20 to 30 days! Whether it was a debit card or a bank transfer it's the same for them! They are notoriously slow, so never cancel a withdrawal hoping to gain time! On the contrary, you will lose time and wait even longer.
Έκανα αναλήψεις σιγά σιγά αλλά η κάθε μία μεμονωμένα πήρε από 20 έως 30 μέρες! Είτε ήταν χρεωστική κάρτα είτε τραπεζικό έμβασμα είναι το ίδιο γι αυτούς! Αργούν χαρακτηριστικά,γι αυτό μην ακυρώσεις ποτέ ανάληψη ελπίζοντας ότι θα κερδίσεις χρόνο! Απεναντίας θα χάσεις χρόνο και θα περιμένεις ακόμα περισσότερο διάστημα.
Колко пари успяхте да изтеглите? Опасявам се, че ако трябва да тегля повече от 3000, ще има проблеми или ще си ги измислят.
How much money did you manage to withdraw? I'm afraid that if I have to withdraw more than 3,000, there will be problems or they will make them up.
здравей Току-що получих двете тегления, които поисках за 350 и 150 евро! Чаках 13 дни и най-накрая имам парите. Все още имам още пари за теглене, надявам се да не отнеме повече време за следващото.
Hello! I just received the two withdrawals I requested for 350 and 150 euros! I've been waiting for 13 days and I finally have the money. I still have more money to withdraw, I hope it doesn't take longer for the next one.
страхотно
Моля, изчакайте и ни дръжте в течение.
Great.
Please hold on and keep us informed.
Добро утро приятелю Също така поисках тегления от 10-12/2 и нищо не напредна. Имахте ли някакъв напредък?
Good morning my friend. I have also requested withdrawals from 10-12/2 and nothing has progressed. Have you had any progress?
Καλημέρα φίλε μου. Έχω αιτηθεί και εγώ αναλήψεις από 10-12/2 δεν έχει προχωρήσει τίποτα. Εσύ είχες καμιά πρόοδο;
Здравейте, казиното даде ли ви някаква причина защо е чакало повече от седмица? Мисля, че трябва да го направи, но от друга страна, ако прегледате тази тема и какво са публикували играчите, ще видите, че доста от тях са имали забавени тегления. Казиното вероятно не изпраща пари на играчите бързо, така че вероятно ще трябва да проявите търпение известно време.
Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни да разрешат този процес и ако нищо не се промени, свържете се с нас и ние ще бъдем тук, за да се опитаме да ви помогнем.
Както и да е, не трябваше ли да проверявате? Играли ли сте с казино бонуси?
Hi, did the casino give you any reason why it has been waiting for over a week? I think it should do so, but on the other hand, if you go through this thread and what players have posted, you will see that quite a few of them had delayed withdrawals. The casino probably doesn't send money to players in quick times so you'll probably have to be patient for a while.
I would like to add that we give casinos 14 days to sort this process out and if nothing changes get in touch and we will be here to try to assist you.
Anyway, didn't you need to verify? Have you played with any casino bonuses?
Добър вечер и на теб. Благодаря ви много за проявения интерес. Не ми дадоха конкретна причина, просто ми казаха, че тегленията се бавят и че насърчават напомняне към съответния отдел. Те ме информираха, че не е необходима проверка, всичко е наред. Не играх с никакви бонуси, правех редовни парични депозити. Така че аз съм търпелив от това, което разбирам като всички останали, просто отнема известно време, но накрая ги кара да се случат.
Good evening to you. Thank you very much for your interest. They did not give me a specific reason, they just told me that the withdrawals are delayed and that they are promoting a reminder to the relevant department. They informed me that no verification is needed, everything is ok. I didn't play with any bonus, I made regular money deposits. So I'm patient from what I understand like everyone else, it just takes a while but it makes them happen in the end.
Добър вечер приятелю, да, вчера всичките 3 тегления, които бях направил, приключиха!
Good evening my friend, yes, yesterday all 3 withdrawals I had made were completed!
Καλησπερα φίλε μου ναι εμένα εχθές ολοκληρώθηκαν και οι 3 αναλήψεις που είχα κάνει!
Благодаря ви за отговора. Съжалявам, че ви безпокоя отново, просто защото нито една от поръчките ми не е изпълнена. Изпратихте ли им множество чатове и имейли за това кога ще бъдат завършени или просто изчакахте, докато ги изпратят?
Thank you for the response. I'm sorry to bother you again simply because none of my orders have been completed. Did you send them multiple chats and emails about when they will be completed or did you just wait until they submit them?
Σε ευχαριστώ για την απάντηση.Με συγχωρείς που σε ενοχλώ και πάλι απλά επειδή δεν έχει ολοκληρωθεί καμία σε εμένα, τους έστειλες πολλές φορές σε chat και email σχετικά με το πότε θα γίνουν ή απλά περίμενες μέχρι να στις καταθέσουν;
Няма проблем, приятелю, бях изпратил около 5 имейла и сега пристигнаха, просто изчакай и ще получиш парите, не мисля така!
No problem, friend, I had sent about 5 emails and now they've arrived, just wait and you'll get the money, I don't think so!
Κανένα θέμα φίλε είχα στείλει περίπου 5 email και τώρα μπήκανε απλά περίμενε θα τα πάρεις τα λεφτά δεν παίζει έτσι πιστεύω!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.