НачалоФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 15)

 от kszysio
|
51 321 преглеждания 419 отговора |
|
1...14 15 16...21

Приятелю, всички сме еднакви. Все още чакам теглене от 4 февруари. По банков път.

Автоматичен превод:
johngritsis

Да, не правете грешката и отменете тегления! Процесът ще започне отначало и да живее май след това! Те никога не отговарят на имейли, разбира се! Бих предложил какво направих, на всеки 2-3 дни щях да им досаждам с отговори на поддръжката на живо (разбира се, автоматизирани отговори, както изглежда, но постоянно им изпращах и им казвах, че съм подал жалба до казино гуру)! Имайте търпение, ще вкарат парите накрая, точно вие от 10-12/2, със сигурност разчитайте на началото на март!

Автоматичен превод:
johngritsis

Отговорих ви по-долу в друго съобщение, също един последен приятелски съвет! Никога не анулирайте теглене в такива казина и не играйте в тях! Получих няколко хиляди от тях за много кратко време и чаках почти 3 месеца, за да получа всички пари, но никога не се изкушавайте да играете! Не им го връщайте! Не залагайте!

Автоматичен превод:
paschoualecarlosneda

Отне ли месеци, за да ви плати? Или направихте тегления малко по малко?

Автоматичен превод:

Радка, това означава ли, че това казино отнема 20 дни, за да направи тегления? аз също използвам банков превод и досега чакам 10 дни за превод.

Автоматичен превод:

Не вярвам, че може непременно да отнеме 20 дни. Просто казиното забавя тегленията, както изглежда.

Надяваме се, че скоро ще можем да стигнем до края на вашето чакане.

Автоматичен превод:

Така че предлагате просто да оставя моите тегления активни и след около 20 дни те ще приключат? Трябва ли да подам жалба както се казва по-горе? Ако е така, не знам как!

Автоматичен превод:

Можете да подадете жалба по всяко време, разбира се. Ще трябва да следвате тази връзка и да я следвате стъпка по стъпка. Обяснете подробно какво се случва и дано скоро успеете да стигнете до парите си.

Моля, имайте предвид, че нашият екип за оплаквания може да се намеси във всеки случай след изтичане на 14-дневния период.

Ако имате други въпроси, ние сме тук, за да им отговорим.

Автоматичен превод:

Чакам вече 12 дни. Казиното прави каквото си иска.

Автоматичен превод:
kszysio

Вече една седмица съм тук и още чакам теглене на 500, а обикновено 3 дена, казват.

Автоматичен превод:
VasileiosKountouras

Тук съм от една седмица и още чакам теглене на 500, а те казват, че обикновено става за 3 дни.

Автоматичен превод:

Забравете, че отнема 3 дни. Това ми се случи само два пъти. Нормалното нещо изглежда е 15-20 дни.

Автоматичен превод:
Ertiii

Направих тегления бавно, но всяко поотделно отне от 20 до 30 дни! Дали с дебитна карта или с банков превод за тях е все едно! Те са изключително бавни, така че никога не отменяйте теглене с надеждата да спечелите време! Напротив, ще загубите време и ще чакате още повече.

Edited
Автоматичен превод:

Колко пари успяхте да изтеглите? Опасявам се, че ако трябва да тегля повече от 3000, ще има проблеми или ще си ги измислят.

Автоматичен превод:

здравей Току-що получих двете тегления, които поисках за 350 и 150 евро! Чаках 13 дни и най-накрая имам парите. Все още имам още пари за теглене, надявам се да не отнеме повече време за следващото.

Автоматичен превод:
Ertiii

страхотно

Моля, изчакайте и ни дръжте в течение.

Автоматичен превод:
johngritsis

Добро утро приятелю Също така поисках тегления от 10-12/2 и нищо не напредна. Имахте ли някакъв напредък?

Автоматичен превод:
JohnnyBar

Здравейте, казиното даде ли ви някаква причина защо е чакало повече от седмица? Мисля, че трябва да го направи, но от друга страна, ако прегледате тази тема и какво са публикували играчите, ще видите, че доста от тях са имали забавени тегления. Казиното вероятно не изпраща пари на играчите бързо, така че вероятно ще трябва да проявите търпение известно време.

Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни да разрешат този процес и ако нищо не се промени, свържете се с нас и ние ще бъдем тук, за да се опитаме да ви помогнем.

Както и да е, не трябваше ли да проверявате? Играли ли сте с казино бонуси?

Автоматичен превод:
Jaro

Добър вечер и на теб. Благодаря ви много за проявения интерес. Не ми дадоха конкретна причина, просто ми казаха, че тегленията се бавят и че насърчават напомняне към съответния отдел. Те ме информираха, че не е необходима проверка, всичко е наред. Не играх с никакви бонуси, правех редовни парични депозити. Така че аз съм търпелив от това, което разбирам като всички останали, просто отнема известно време, но накрая ги кара да се случат.

Автоматичен превод:
JohnnyBar

Добър вечер приятелю, да, вчера всичките 3 тегления, които бях направил, приключиха!

Автоматичен превод:
johngritsis

Благодаря ви за отговора. Съжалявам, че ви безпокоя отново, просто защото нито една от поръчките ми не е изпълнена. Изпратихте ли им множество чатове и имейли за това кога ще бъдат завършени или просто изчакахте, докато ги изпратят?

Автоматичен превод:
JohnnyBar

Няма проблем, приятелю, бях изпратил около 5 имейла и сега пристигнаха, просто изчакай и ще получиш парите, не мисля така!

Автоматичен превод:
1...14 15 16...21
Отидете на страницаот 21 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини