НачалоФорумКазинаPosido Casino - обща дискусия

Posido Casino - обща дискусия (страница 14)

 от kszysio
|
47 335 преглеждания 373 отговора |
|
1...13 14 15...19

здравейте! Понеделник и казиното продължава без да ми плаща. Днес се навършват 14 дни, откакто поисках теглене по банков път, както и други, които съм поискал и са ми платили. Още през декември чаках 25 дни и накрая, променяйки начина на плащане, ми платиха. Сега не го правят и продължават да ми се оправдават в чата. Моля за помощ, така че казиното да ми плати парите. Благодаря и извинявай, че се ядосах, но ми писна да ми се смеят.

Автоматичен превод:
Ertiii

Всичко е наред, никой не би искал да чака толкова дълго. Въпреки това, след подобно преживяване, вероятно бих променил решението си, ако отново играя в такова казино. Разбира се, просто оставете тегленето и не правете нищо с него и се надяваме, че нашият екип ще може да ви помогне.

Автоматичен превод:

Posido Casino е неудобно. Те се опитват да забавят тегленията до законовите лимити, за да можете да играете и да залагате всичко. Но ще се боря, имам пари да правя и дори да ми отнеме година, се надявам да го постигна. Досега вече са ми се изсмяли повече от веднъж от началото на годината.

Автоматичен превод:

Добър вечер, последните ми 2 тегления са завършени, надявам се! С кредитна карта отне вече класическия период от 28 дни (слушайте, чуйте, месец, докато обещават 3 работни дни), разбира се с банков превод не се връщат, взеха 20 дни! Наистина недопустимо и трагично! Сериозно ще обмисля отново да правя депозити в това казино! Благодаря за всяка намеса от ваша страна, да сте винаги добре!

Автоматичен превод:

Posido Casino е неудобно. Те се опитват да забавят тегленията до законовите лимити, за да можете да играете и да залагате всичко. Но ще се боря, имам пари да правя и дори да ми отнеме година, се надявам да го постигна. Досега вече са ми се изсмяли повече от веднъж от началото на годината.

Автоматичен превод:

Значи парите още не са ви стигнали, нали? Жалко, но всъщност казиното каза също, че сте анулирали тегленето си през януари и сте въвели ново. Затова се уверете, че не го правите отново, защото тогава времето за обработка започва отначало.

Мисля обаче, че определено би било полезно, ако процесът на теглене може да се ускори малко.

Автоматичен превод:

Добър вечер, последните ми 2 тегления са завършени, надявам се! С кредитна карта отне вече класическия период от 28 дни (слушайте, чуйте, месец, докато обещават 3 работни дни), разбира се с банков превод не се връщат, взеха 20 дни! Наистина недопустимо и трагично! Сериозно ще обмисля отново да правя депозити в това казино! Благодаря за всяка намеса от ваша страна, да сте винаги добре!

Автоматичен превод:

Много се радвам, че вече имаш парите. Мисля, че след вашия опит вече можете да решите дали ще депозирате тук или не. Това зависи от всеки играч. Така че, ако решите да не го правите, няма да се изненадам. Но каквото и да е, можете да ме уведомите.😊

Автоматичен превод:
Jaro

Отмених тегленето, защото бях отчаян. Чаках 17 дни и не ми платиха. Мислех, че като го откажа и го поръчам отново, ще мине по-бързо. Имам достатъчно пари за теглене в това казино и знам, че ще ми отнеме месеци, за да го постигна. Опитват се да го забавят колкото могат. Ще видим колко време ще отнеме, за да ми дадат €350, които поисках миналия вторник.

Автоматичен превод:
Ertiii

И точно от това бих се притеснил, че ако сте чакали 17 дни, колко ще са сега. Ето защо винаги съветвам играчите да не правят нищо с тегленето, да не го отменят, да не играят с пари и т.н.

Така че за момента ще трябва да изчакаме и се надявам да не отнеме много време.

Автоматичен превод:

Това казино е отчайващо. Утре се навършва седмица, откакто поискахте тегленето отново и предполагам, че отново ще отнеме 17 или повече дни. Някой трябва да регулира това и казиното да бъде принудено да плати в посочения срок.

Автоматичен превод:

Много съм притеснен. Току-що влязох в акаунта си и изведнъж се появява теглене, което бях поискал на 4 декември като активно и беше отменено за повече от два месеца. Този, който имам активен, е този от 350 евро. Не разбирам нещата, които прави това казино и все още чакам тегленето, което поисках преди седмица. Те правят много странни и странни неща. Опитах се да анулирам това теглене от €491, но не разбирам защо изведнъж се появи в акаунта ми и ми даде грешка да го направя. Говорих с тях в чата и те ми казаха, че не знаят за това теглене и че виждат само това за €350. Следователно се появява в моя акаунт, но това няма значение за тях. Това е нещо много странно filefile

Автоматичен превод:

Мисля, че причината, поради която казиното ми присъди теглене, което не съм поискал, е, че не мога да поискам 3 тегления едновременно (това е максимумът, който позволяват). Моля, помолете казиното да обясни теглене, което не съм поискал и това дори не са моите пари. Жалко е какво се случва с моя акаунт.

Автоматичен превод:
Ertiii

Получих всичко веднага (500 € на ден), когато инсталирах приложението, което имат за казината rabidi nv. Но е важно да поискате банков превод, а не виза.

Автоматичен превод:
Nightshow

здравейте! Можете ли да обясните как се прави това? Продължавам да чакам и чакам тегленията си.

Автоматичен превод:

Това казино е отчайващо. Утре се навършва седмица, откакто поискахте тегленето отново и предполагам, че отново ще отнеме 17 или повече дни. Някой трябва да регулира това и казиното да бъде принудено да плати в посочения срок.

Автоматичен превод:

Добре, че направи това, което направи, за да напишеш жалбата. Роми със сигурност ще го разгледа и вярвам, че казиното скоро ще ви покани отново в разговора, за да отговори на това, което казвате.

Надявам се тази сага да приключи скоро, защото виждам, че продължава от много време. Вероятно не трябва да е така.

Стискам палци да свършите възможно най-скоро.🤞

Автоматичен превод:

благодаря много Jaro! Истината е, че това казино е разочароващо и аз наистина искам да изтегля всички пари, които имам там, така че никога повече да не се налага да играя. Чакам вече 10 дни и все не приемат тегленето. Направих грешка, като анулирах старото теглене, за да видя дали ще стане по-бързо и се връщаме на същото. Ако всеки път, когато искам да изтегля пари, чакам 25-30 дни, ще ми отнеме шест месеца, за да изтегля всичките си пари. Това е абсолютна катастрофа.

Автоматичен превод:
Ertiii

Разбира се, разбирам разочарованието ви. Но трябва да запомните, че не трябва да отменяте тегленето си, за да не удължите ненужно времето, в което чакате парите си. Сега ще знаете и ще бъде важно да получите парите си. Надявам се, че когато това се случи, другите тегления също няма да са ненужно дълги. 🙂

Автоматичен превод:

Добър вечер, защото не мога да намеря начин с фирмата, никога няма да си получа парите. Поисках 3 тегления, първото на 10/2, а другите две на 12/2. Изпратих 10 имейла и никой не ми отговаря. Може ли някой да ми даде информация?

Edited
Автоматичен превод:
johngritsis

Здравейте, предлагам ви да започнете да четете тази тема. Цялата информация за текущите закъснения е тук.

Цитирам от друг гръцки играч за вас:

"Добър вечер, последните ми 2 тегления са изпълнени, надявам се! С кредитна карта отне вече класическия период от 28 дни (слушайте, чуйте, месец, докато обещават 3 работни дни), разбира се с банков превод не се връщат, отнеха 20 дни! Наистина недопустимо и трагично!"

Това casio беше просто бавно. Наистина трябва да сте търпеливи.

Автоматичен превод:

Радка, това означава ли, че това казино отнема 20 дни, за да направи тегления? аз също използвам банков превод и досега чакам 10 дни за превод.

Автоматичен превод:

Така че предлагате просто да оставя моите тегления активни и след около 20 дни те ще приключат? Трябва ли да подам жалба както се казва по-горе? Ако е така, не знам как!

Edited
Автоматичен превод:
1...13 14 15...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини