Не бих се изненадал да разбера, че и двете казино споделят услуги като поддръжка или финанси, може би цялата платформа.
Изглежда сте почти сигурни, че и двете казина са лъгали. Трябва да кажа, че бих бил доста колеблив. За съжаление техническите проблеми са по-чести поради много фактори. Някои дори не са в обсега на казиното, сигурен съм. И все пак за мен изглеждате много уверени, че са затворили чата доброволно. Правилно ли го казах?
Извинете за маниерите ми, но казината правят това, за да спестят нервите и времето си, когато се занимават с играчи, които се повтарят в кръговете. Надявам се, че това не е проблемът.
Разбирам, че плащането ви е забавено и със сигурност не е много успокояващо, ако персоналът промени причините. Говорейки за това, можете ли да отговорите и на въпроса ми, моля?
" Както и да е, мога ли да знам дали тези "повече от" 3 дни включват проверка на акаунта от всякакъв вид или може би някакви други разследвания? Това е най-обичайната точка на прекъсване, така че искам да съм сигурен."
Всички очакваме всяко плащане да бъде незабавно - аз също. Все пак вярвам, че трябва да сме търпеливи; винаги има време да наречеш някого лъжец, въпреки че бих искал да си представя, че е било от нерви.
Във всеки случай се надявам тегленето да бъде по-бързо, отколкото очаквате!
I would not be very surprised to find out both casino shares services like support or financies, perhaps the whole platform.
You seem to be pretty sure both casinos have been lying. I have to say I would be quite hesitant. Technical issues are sadly more common due to the many factors. Some are even not within the casino's reach, I'm sure. Yet to me, you appear to be very confident they closed the chat willingly. Did I say that correctly?
Pardon my manners, but casinos do that to spare the nerves and time when dealing with the players repeating themselves in the circles. I hope this was not the issue.
I understand your payment is delayed, and surely it is not quite reassuring if the staff changes the reasons. Speaking of which, can you also answer my question, please?
"Anyway, may I know whether these "more than" 3 days include account verification of any sort or perhaps any other investigations? This is the most usual breaking point, so I want to be sure."
We all expect every payment to be immediate - me too. Still, I believe we should be patient; there is always time to call someone a liar, even though I'd like to imagine it was out of the nerves.
In any case, I do hope the withdrawal will be quicker than you expect!
Автоматичен превод: