ФорумКазинаPolestar Casino - обща дискусия

Polestar Casino - обща дискусия

преди 1 година от kszysio
|
12097 преглеждания 60 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Polestar Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

проверих казино

създаде акаунт поради 100% бонус> Типът бонуси се избира по време на регистрацията на това казино.

след като създадох акаунт и избрах и депозирах, не получих бонуса. .

Влязох в чат на живо, защото чакайки на опашка като 10, получих информацията. че няма да получа бонус, защото администрацията не иска.

Казах или бонус, или възстановяване на депозит. Чух информация, че без играта не мога да тегля. Трябва да заложа 1 път

Който обича да играе с бонус, не съветвам казиното, защото не можете да го получите.


Печеля троен депозит. и сега проверявам как е с тегленията. Ще го опиша тук




Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
kszysio
преди 1 година

Здравейте,

Бих казал, че това наистина е нечестна практика, защото, доколкото разбирам, сте депозирали, за да получите бонуса за депозит. Можете ли да поставите отговора на казиното под формата на печатен екран, моля?

За съжаление, да, депозитите трябва да се залагат няколко пъти, за да се извърши тегленето.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре file

Автоматичен превод:
преди 1 година

първи ден без теглене...

Автоматичен превод:
kszysio
преди 1 година

Здравейте и благодаря. От моя гледна точка това е грешно и казиното трябва да действа справедливо.

Също така намирам за много странно да кажа, че те предлагат различни печалби в турнирите, това е много лош избор на думи, когато сте депозирали, за да получите бонуса за депозит. 🤔


Автоматичен превод:
преди 1 година

казино теглене днес, без проверка.


Автоматичен превод:
kszysio
преди 1 година

Здравейте, какво имате предвид, моля? Върнаха ли ви депозита или най-накрая успяхте да изтеглите? Не мисля, че може да се направи много без проверка на акаунта. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

най-накрая печелившо оттегляне,

Няма нужда от потвърждение, но съм изтеглил по-малко от 70 евро от казиното


Автоматичен превод:
преди 1 година

Играх в Polestar Casino. Играх до €4300 (играх без бонус). След това видях, че дневните изплащания са €500. Теглех по 500 евро всеки ден, така че бяха само 3 дни. €1500 неизплатено плащане, което беше днес. Не можех да тегля повече, защото това е лимитът. След това ми казаха, че трябва да се удостоверя. Направих го и беше прието. Тогава днес внезапно поглеждам в моя gmail и там пише, че акаунтът ми е затворен, въпреки че все още имах пари в сметката 2800 € и 1500 € неизплатени плащания. Казаха ми, че не отговарям на условията за работа и се записах с трета страна. Играл съм в други онлайн казина от rabidi и много други на моя лаптоп и мобилен телефон или от служебния си мобилен телефон и никога не съм бил обвиняван, че акаунтът ми е блокиран. След това ги помолих няколко пъти да ми изплатят парите чрез чат на живо и gmail, но отговорът винаги е един и същ. Така че вече не можех да направя нищо. Казиното ме затвори без причина и не ми плати парите. Съкрушен съм, защото имам нужда от парите, а caisno не иска да ми плати.


Моля ви да ми помогнете, ще съм ви много благодарен.❤️


(Казиното няма право да блокира акаунта ми, ако имам пари в него и тегления, ми казаха от самия доставчик на dwm казино и след това го направиха)


Мисля, че Rabidi и Estolio (те работят заедно) е измама и не изплаща големи суми. Малки суми, но не по-големи.


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
mihaelstnc
преди 1 година

Здравейте.

Трябва да кажа, че не разбирам точно обяснението „не отговаря на условията за наемане на работа и се записва с трета страна". Единственото нещо, което бие камбаната, е възпроизвеждането под нечий друг профил, макар че сега много се досещам.

Проверих и жалбата за допълнителна информация, но се споменава само третата страна.

Подаването на жалбата беше добър избор и нямам търпение да видя допълнителни актуализации.

Обяснена ли ви е напълно тази ситуация, чудя се? Или имате някакви предложения какво може да се обърка?

Както и да е, дръжте ни в течение за напредъка, моля.

Любопитно ми е какво означава всичко това.🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Така че ви обяснявам изтичането на моя акаунт,


Спечелих пари, така че депозирах 400 евро и заложих до 4300 евро. Казаха ми, че трябва да се удостоверя, направих го и бях успешно удостоверен. Оттогава имам 3 неизплатени плащания по сметката си на обща стойност 1500 евро. Не можех да тегля повече, защото това е лимитът и те не искаха да обработят тегленето. Тогава ми казаха, че тегленето се обработва и ще пристигне във вашата сметка възможно най-скоро. Какво се случва след чата 2 часа по-късно. Пишете ми имейл със следното съдържание:


Здравей Майкъл,

Благодарим ви, че се свързахте с нашето обслужване на клиенти на Polestar.

Бихме искали да ви информираме, че вашият акаунт е затворен за сътрудничество с други клиенти или трети страни в съответствие с условията 9.1. Това включва, без ограничение, игра от името на други, споделяне на информация, сътрудничество или координиране с други.


Това, което е напълно погрешно е, че аз самият много често играя с 2 мобилни телефона, защото използвам единия по-често за лични неща, а другия за работа. Така че винаги правех плащания на единия мобилен телефон и просто играех на другия. Сега ме обвиняват, че съм дал на някого данните за собствената си сметка в казиното, когато всичките са мои собствени мобилни телефони и не съм направил нищо лошо.


Това, което трябва да спомена е, че съм играл много пъти със същия доставчик на други уебсайтове и съм използвал другия си телефон толкова много пъти и никога не съм бил обвиняван в нещо нередно. Но сега на толкова висока сума.


Какво направи казиното след имейла. Закриха акаунта ми и ми изпратиха имейл в понеделник преди 4 дни, че са върнали първоначалния ми депозит, така че само 400 евро. (Към днешна дата все още не съм получил пари, дори €400, които казиното ми каза, че ще пристигнат).


Заключение от цялото:


Те просто ме обвиниха в нещо, което винаги съм правил без причина и не искат да ми изплатят парите, защото това е по-висока сума от 4300 €. Вярвам, че те са просто измама и когато играч иска да изтегли по-големи суми, нещо се случва и казиното ви забранява или не ви отговаря.

Опитах всичко и писах на всички от rabidi и от казиното, но нямам отговор. Много ми е тъжно, че ми се случи нещо подобно с такава голяма сума. Парите ми трябват спешно, защото имам нужда от пари, а в тази ситуация в живота нямам толкова пари.


Надявам се да ми помогнете с този случай


С Най-Добри Пожелания

Майкъл

Автоматичен превод:
mihaelstnc
преди 1 година

Здравей Майкъл!

Сега има повече смисъл. Казиното разбра, че сте използвали няколко устройства и предположи, че сте нарушили правилата. Разбрах сега.

Успяхте ли да обясните ситуацията на казиното?

Както и да е, трябва да предоставите това обяснение, както и всички свързани с жалбата съобщения.

Моля, обърнете внимание, че жалбата не е функция за чат на живо, освен това Великден е пред нас, така че екипът разполага с повече от четири дни, за да разгледа случая и да отговори.

file

Горещо препоръчвам да актуализирате жалбата .


Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, обясних ситуацията и нищо не помогна, те повтаряха, че съм нарушил условията, въпреки че им обясних всичко подробно. Така че вече наистина не мога да направя нищо, само се надявам на вашата помощ, за да си върна парите и акаунта си.


да, благодаря, сега ще го направя.


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefilefilefile виж тези чатове на живо, които имах с тях. Това се повтаря, така че винаги искам доказателство, те винаги пишат едно и също нещо.




сега отново беше изгонен от чата на живо хахаха това е нелепо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

жалбата ми ще бъде ли разгледана от Кристина или не?


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, че пиша толкова често и че ви губя времето, но все още не се чувствам добре, защото имам нужда от парите, надявам се на бърз отговор.


Благодаря ви много за вашето внимание.


С Най-Добри Пожелания

Майкъл

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefilefilefile виж тези чатове на живо, които имах с тях. Това се повтаря, така че винаги искам доказателство, те винаги пишат едно и също нещо.




сега отново беше изгонен от чата на живо хахаха това е нелепо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам - не мога да чета на немски. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

жалбата ми ще бъде ли разгледана от Кристина или не?


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
преди 1 година

Както обясних, днес е национален празник, както и утре. Моля, бъдете търпеливи, в момента има стотици отворени жалби. Членовете на екипа за оплаквания не могат да работят 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, те надхвърлят границите си всяка седмица.

Знам, че чувствате, че нещо трябва да се направи незабавно, просто се опитайте да не мислите за това и изчакайте актуализацията. Кристина ще актуализира жалбата ви възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, че пиша толкова често и че ви губя времето, но все още не се чувствам добре, защото имам нужда от парите, надявам се на бърз отговор.


Благодаря ви много за вашето внимание.


С Най-Добри Пожелания

Майкъл

Автоматичен превод:
преди 1 година

Екипът ще стигне до вас. Не се притеснявайте – след като жалбата бъде подадена и разгледана, тя ще бъде разгледана.

Моля, дайте малко време на екипа. 🙏

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини