преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Polestar Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
проверих казино
създаде акаунт поради 100% бонус> Типът бонуси се избира по време на регистрацията на това казино.
след като създадох акаунт и избрах и депозирах, не получих бонуса. .
Влязох в чат на живо, защото чакайки на опашка като 10, получих информацията. че няма да получа бонус, защото администрацията не иска.
Казах или бонус, или възстановяване на депозит. Чух информация, че без играта не мога да тегля. Трябва да заложа 1 път
Който обича да играе с бонус, не съветвам казиното, защото не можете да го получите.
Печеля троен депозит. и сега проверявам как е с тегленията. Ще го опиша тук
i checked casino
created an account because of the 100% bonus> The type of bonuses is selected during registration this casino.
after creating an account and selecting and depositing i did not receive the bonus. .
I went on live chat because waiting in line as 10, I got the information. that I will not receive a bonus because the administration dont want.
I said either bonus or deposit refund.I heard information that without the game I can't withdraw. I must wager 1 time
Who likes to play with a bonus, I advise against the casino because you can not get it.
I winto triple deposit. and now I'm checking how it is with withdrawals. I will describe it here
Здравейте,
Бих казал, че това наистина е нечестна практика, защото, доколкото разбирам, сте депозирали, за да получите бонуса за депозит. Можете ли да поставите отговора на казиното под формата на печатен екран, моля?
За съжаление, да, депозитите трябва да се залагат няколко пъти, за да се извърши тегленето.
Hello,
I'd say that this is truly a dishonest practice because as far as I understand you deposited to get the deposit bonus. Can you paste the casino's response in a form of a print screen, please?
Sadly, yes deposits have to be wagered several times to submit the withdrawal.
Здравейте и благодаря. От моя гледна точка това е грешно и казиното трябва да действа справедливо.
Също така намирам за много странно да кажа, че те предлагат различни печалби в турнирите, това е много лош избор на думи, когато сте депозирали, за да получите бонуса за депозит. 🤔
Hello and thank you. From my point of view, this is wrong and the casino should act fairly.
I also find it very strange to say that they're offerings various winnings in the tournaments, that's a very poor choice of words when you deposited to get the deposit bonus. 🤔
Здравейте, какво имате предвид, моля? Върнаха ли ви депозита или най-накрая успяхте да изтеглите? Не мисля, че може да се направи много без проверка на акаунта. 🤔
Hello, what do you mean, please? Did they sent you back the deposit or were you finally able to withdraw? I don't think that much can be done without account verification. 🤔
Играх в Polestar Casino. Играх до €4300 (играх без бонус). След това видях, че дневните изплащания са €500. Теглех по 500 евро всеки ден, така че бяха само 3 дни. €1500 неизплатено плащане, което беше днес. Не можех да тегля повече, защото това е лимитът. След това ми казаха, че трябва да се удостоверя. Направих го и беше прието. Тогава днес внезапно поглеждам в моя gmail и там пише, че акаунтът ми е затворен, въпреки че все още имах пари в сметката 2800 € и 1500 € неизплатени плащания. Казаха ми, че не отговарям на условията за работа и се записах с трета страна. Играл съм в други онлайн казина от rabidi и много други на моя лаптоп и мобилен телефон или от служебния си мобилен телефон и никога не съм бил обвиняван, че акаунтът ми е блокиран. След това ги помолих няколко пъти да ми изплатят парите чрез чат на живо и gmail, но отговорът винаги е един и същ. Така че вече не можех да направя нищо. Казиното ме затвори без причина и не ми плати парите. Съкрушен съм, защото имам нужда от парите, а caisno не иска да ми плати.
Моля ви да ми помогнете, ще съм ви много благодарен.❤️
(Казиното няма право да блокира акаунта ми, ако имам пари в него и тегления, ми казаха от самия доставчик на dwm казино и след това го направиха)
Мисля, че Rabidi и Estolio (те работят заедно) е измама и не изплаща големи суми. Малки суми, но не по-големи.
С Най-Добри Пожелания
I played at Polestar Casino. Played my way up to €4,300 (played without a bonus). After that I saw that the daily payouts were €500. I was withdrawing 500euro every day so it was only 3 days. €1500 outstanding payment that was today. I couldn't withdraw anymore because that's the limit. After that I was told I need to verify myself. I did and it was accepted. Then today I suddenly look at my gmail and it says that my account has been closed although I still had money in the account €2,800 and €1,500 outstanding payments. I was told I didn't meet the terms of employment and signed up with a third party. i have played at other online casinos from rabidi and many others on my laptop and cell phone or from my work cell phone and i have never been accused of having my account blocked. After that I asked them several times to pay out my money via live chat and gmail but the answer is always the same. So I couldn't do anything anymore. The casino closed me for no reason and didn't pay me the money. I'm devastated because I need the money and the caisno doesn't want to pay me.
I ask you to help me I would be very grateful.❤️
(The casino is not allowed to block my account if I have money on it and withdrawals I was told by dwm casino provider themselves and then they did it)
I think that Rabidi and Estolio (they work together) is a scam and doesn't pay out large amounts. Small amounts, but not higher ones.
Best regards
Ich habe bei dem Polestar Casino gespielt. Habe mich hochgespielt auf 4.300€ (ohne bonus gespielt). Danach hab ich gesehen das tägliche auszahlungen 500€ betragen. Ich habe jeden Tag 500euro ausgezahlt also foch nur 3 Tage. 1500€ austehhende Auszahlung das war heute. Ich konnte nicht mehr auszahlen weil das das Limit ist. Danach wurde mir gesagt ich muss mich verifizieren. Habe ich getan und es wurde akzeptiert. Dann schaue ich heute aufeinmal auf meine gmail und da steht das mein konto geschlossen worden ist obwohl ich nocj immer geld auf dem konto hatte 2.800€ und 1.500€ ausstehende auszahlungen. Mir wurde gesagt das ich die beschäftsbedingungen nicht eingehalten hab und mich mit einem drittten angemeldet hab. ich habe bei anderen online casino von rabidi und vielen anderen auf meinem laptop und handy gespielt oder von meinem arbeitshandy auch und mir wurde nie was vorgeworfen das mein konto gesperrt wird. Danach habe ich sie mehrmals gebeten mein geld auszuzaheln per live chat und gmail aber es kommt immer die selbe antwort. Ich habe also nichts mehr machen können.Das Casino hat mich ohne grund geschlossen und hat mir das geld nicht ausgezahlt. Ich bin am Boden zerstört weil ich brauche das geld und das caisno will es mir nicht auszahlen.
Ich bitte Sie mir zu helfen ich wäre Ihnen sehr dankbar dafür.❤️
(Das Casino ist nicht erlaubt mein konto zu sperren wenn ich geld drauf habe und auszahlungen das wurde mir von dwm Casino Anbieter selber gesagt und dann haben sie es doch getan)
Ich denke das Rabidi und Estolio (die arbeiten zusammen) eine Betrugsmasche ist und hohe Beträge nicht auszahlt. Kleine Beträge schon aber höhere nicht.
Mit freundlichen Grüßen
Здравейте.
Трябва да кажа, че не разбирам точно обяснението „не отговаря на условията за наемане на работа и се записва с трета страна". Единственото нещо, което бие камбаната, е възпроизвеждането под нечий друг профил, макар че сега много се досещам.
Проверих и жалбата за допълнителна информация, но се споменава само третата страна.
Подаването на жалбата беше добър избор и нямам търпение да видя допълнителни актуализации.
Обяснена ли ви е напълно тази ситуация, чудя се? Или имате някакви предложения какво може да се обърка?
Както и да е, дръжте ни в течение за напредъка, моля.
Любопитно ми е какво означава всичко това.🤔
Hello.
I must say, I do not exactly understand the explanation "didn't meet the terms of employment and signed up with a third party". The only thing that rings the bell is playing under someone's else profile, though I'm wildly guessing now.
I also checked the complaint for further information, yet only the 3rd party is mentioned.
Submitting the complaint was a good choice and I'm eager to see additional updates.
Have you been explained this situation fully, I wonder? Or do you have any suggestions about what could go wrong?
Anyway, keep us posted about the progress, please.
I'm curious about what it all means.🤔
Така че ви обяснявам изтичането на моя акаунт,
Спечелих пари, така че депозирах 400 евро и заложих до 4300 евро. Казаха ми, че трябва да се удостоверя, направих го и бях успешно удостоверен. Оттогава имам 3 неизплатени плащания по сметката си на обща стойност 1500 евро. Не можех да тегля повече, защото това е лимитът и те не искаха да обработят тегленето. Тогава ми казаха, че тегленето се обработва и ще пристигне във вашата сметка възможно най-скоро. Какво се случва след чата 2 часа по-късно. Пишете ми имейл със следното съдържание:
Здравей Майкъл,
Благодарим ви, че се свързахте с нашето обслужване на клиенти на Polestar.
Бихме искали да ви информираме, че вашият акаунт е затворен за сътрудничество с други клиенти или трети страни в съответствие с условията 9.1. Това включва, без ограничение, игра от името на други, споделяне на информация, сътрудничество или координиране с други.
Това, което е напълно погрешно е, че аз самият много често играя с 2 мобилни телефона, защото използвам единия по-често за лични неща, а другия за работа. Така че винаги правех плащания на единия мобилен телефон и просто играех на другия. Сега ме обвиняват, че съм дал на някого данните за собствената си сметка в казиното, когато всичките са мои собствени мобилни телефони и не съм направил нищо лошо.
Това, което трябва да спомена е, че съм играл много пъти със същия доставчик на други уебсайтове и съм използвал другия си телефон толкова много пъти и никога не съм бил обвиняван в нещо нередно. Но сега на толкова висока сума.
Какво направи казиното след имейла. Закриха акаунта ми и ми изпратиха имейл в понеделник преди 4 дни, че са върнали първоначалния ми депозит, така че само 400 евро. (Към днешна дата все още не съм получил пари, дори €400, които казиното ми каза, че ще пристигнат).
Заключение от цялото:
Те просто ме обвиниха в нещо, което винаги съм правил без причина и не искат да ми изплатят парите, защото това е по-висока сума от 4300 €. Вярвам, че те са просто измама и когато играч иска да изтегли по-големи суми, нещо се случва и казиното ви забранява или не ви отговаря.
Опитах всичко и писах на всички от rabidi и от казиното, но нямам отговор. Много ми е тъжно, че ми се случи нещо подобно с такава голяма сума. Парите ми трябват спешно, защото имам нужда от пари, а в тази ситуация в живота нямам толкова пари.
Надявам се да ми помогнете с този случай
С Най-Добри Пожелания
Майкъл
So I explain you the expiry of my account,
I earned money, so I deposited 400 euros and gambled myself up to 4300 euros. I was told I have to verify myself, I did and was successfully verified. Since then I have had 3 outstanding payments on my account, totaling €1500. I couldn't withdraw anymore because that's the limit and they didn't want to process the withdrawal. I was then told the withdrawal is being processed and will arrive in your account as soon as possible. What happens after the chat 2 hours later. Write me an email with this content:
Hello Michael,
Thank you for contacting our Polestar Customer Service.
We would like to inform you that your account is closed for cooperation with other customers or third parties in accordance with the conditions 9.1. This includes, without limitation, playing on behalf of others, sharing information, collaborating or coordinating with others.
What is completely wrong is that I very often play with 2 mobile phones myself because I use one more often for private things and the other for work. So I always made payments on one cell phone and just played on the other. Now I'm being accused of giving someone my own casino account details when it's all my own mobile phones and I've done nothing wrong.
What I have to mention is that I have played many times with the same provider on other websites and I have used my other phone so many times and I have never been accused of anything wrong. But now at such a high amount.
What the casino did after the email. They closed my account and sent me an email on Monday 4 days ago that they had returned my initial deposit, so only €400. (To date I still haven't received any money not even the €400 which the casino told me it will arrive).
Conclusion of the whole:
They just accused me of something I always did for no reason and they don't want to pay out my money because it's a higher sum 4300€. I believe they are just a scam and whenever a player wants to withdraw higher amounts something happens and the casino bans you or doesn't write you back.
I have tried everything and have written to everyone from rabidi and from the casino but no answer. I am very sad that something like this happened to me with such a large amount. I need the money urgently because I'm in need of money and in this situation in life I don't have that much money.
I hope you help me with this case
Best regards
Michael
So ich erkläre Ihnen den ablauf von meinem Konto,
ich habe Geld erspielt also 400euro eingezahlt und mich hochgespielt auf 4300€ mir wurde gesagt ich muss mich verifizieren habe ich gemacht und war erfolgreich verifiziert. Ich habe daweil 3 ausstehende auszahlungen auf meinem konto gehabt also insgesamt 1500€. Ich konnte nicht mehr auszahlen weil das das limit ist und sie wollten die auszahlung nicht durchführen. Dann wurde mir gesagt die Auszahlung wird bearbeitet und wird so schnell wie möglich auf ihrem konto ankommen. Was passiert nach dem Chat 2 Stunden Später. Schreiben Sie mir eine Email mit diesem Inhalt:
Guten Tag Mihael,
Vielen Dank, dass Sie sich an unseren Polestar Kundendienst gewendet haben.
Wir möchten Sie darüber informieren, dass Ihr Konto gemäß den Bedingungen 9.1 für die Zusammenarbeit mit anderen Kunden oder Dritten geschlossen ist. Dies beinhaltet ohne Einschränkung das Spielen im Interesse anderer, das Teilen von Informationen, die Zusammenarbeit oder die Koordination mit anderen.
Was dabei völlig nichts stimmt ist das ich selber sehr oft mit 2 Handys spiele weil ich das eine öfter für private Dinge nutze und das andere für Arbeiten benutze. So ich habe dann beim dem einem Handy immer auszahlungen getätigt und beim anderen nur gespielt. Jetzt wird mir vorgeworfen das ich jemandem meine eigenen Kontodaten vom Casino gegeben habe obwohl das alles meine eigenen Mobiltelefone sind und ich nichts falsch gemacht habe.
Was ich noch zu erwähnen hab ich habe oft bei dem gleichen anbieter gespielt auf anderen Website und ich habe so oft mein anderes Handy benutzt und mir wurde nie was vorgeworfen das ich falsch gemacht habe. Aber jetzt schon bei so einem hohen Betrag.
Was das Casino nach der Email getan hat. Sie haben mein Konto geschlossen und haben mir noch eine Email geschickt am Montag vor 4 Tagen das sie mein Einzahlungsgeld was ich am Anfang eingezahlt habe zurücküberwiesen haben also nur 400€. (Bis heute hab ich noch immer kein Geld bekommen nicht mal die 400€ was das Casino aber mir gesagt hat das es ankommen wird).
Fazit vom ganzen:
Sie haben mir einfach irgendwas ohne Grund vorgeworfen das ich immer gemacht hab und wollen mein Geld nicht auszahlen weil das eine höhere Summe ist 4300€. Ich glaube das sie einfach eine Betrugsmasche sind und wenn immer ein Spieler höhere Beträge auszahlen möchte passiert irgendwas und das Casino sperrt einem oder schreibt einem nicht mehr zurück.
Ich habe alles versucht habe alle angeschrieben von rabidi und vom casino aber keine Antwort. Ich bin sehr traurig das mir sowas passiert mit so einem hohen Betrag. Ich brauche das Geld dringend weil ich in einer Geldnot bin und in dieser Situation im Leben nicht so viel Geld habe.
ich hoffe sie helfen mir bei diesem Fall
Mit freundlichen Grüßen
Mihael
Здравей Майкъл!
Сега има повече смисъл. Казиното разбра, че сте използвали няколко устройства и предположи, че сте нарушили правилата. Разбрах сега.
Успяхте ли да обясните ситуацията на казиното?
Както и да е, трябва да предоставите това обяснение, както и всички свързани с жалбата съобщения.
Моля, обърнете внимание, че жалбата не е функция за чат на живо, освен това Великден е пред нас, така че екипът разполага с повече от четири дни, за да разгледа случая и да отговори.
Горещо препоръчвам да актуализирате жалбата .
Hello Michael!
It makes more sense now. The casino realized you used several devices and assumed you breached the rules. Got it now.
Were you able to explain the situation to the casino?
Anyway, you should provide this explanation, plus all relevant communications to the complaint.
Kindly note that complaint is not a live chat feature, furthermore Easter is upon us, so the team has over four days to go through the case and respond.
I strongly recommend updating the complaint.
Да, обясних ситуацията и нищо не помогна, те повтаряха, че съм нарушил условията, въпреки че им обясних всичко подробно. Така че вече наистина не мога да направя нищо, само се надявам на вашата помощ, за да си върна парите и акаунта си.
да, благодаря, сега ще го направя.
С Най-Добри Пожелания
Yes, I explained the situation and nothing helped, they kept repeating that I violated the terms and conditions even though I explained everything to them in detail. So I really can't do anything anymore, just hope for your help to get the money and my account back.
yes thank you i will do now.
Best regards
Ja ich habe die Situation erklärt und nichts hat geholfen sie haben sich immer wieder wiederholt das ich gegen die Geschäftsbedingungen verstoßen habe obwohl ich ihnen alles genau erklärt habe. Also ich kann wirklich nichts mehr tun nur auf ihre Hilfe zu hoffen um mir das Geld und meon Konto wieder bereot zu stellen.
Ja danke ihnen werde ich jetzt tun.
Mit freundlichen Grüßen
виж тези чатове на живо, които имах с тях. Това се повтаря, така че винаги искам доказателство, те винаги пишат едно и също нещо.
сега отново беше изгонен от чата на живо хахаха това е нелепо.
look at these live chats i had with them. That's repeated soch always I ask for proof they always write the same thing.
now again was kicked out of the live chat hahahah that's ridiculous.
schaut euch diese live chats an die ich mit ihnen hatte. das wiederholts soch immer ich frage nach beweisen sie schreiben immer das gleiche.
jetzt nochmal wurde aus dem live chat rausgeschmissen hahahah ist das lächerlich.
Съжалявам, че пиша толкова често и че ви губя времето, но все още не се чувствам добре, защото имам нужда от парите, надявам се на бърз отговор.
Благодаря ви много за вашето внимание.
С Най-Добри Пожелания
Майкъл
I'm sorry that I write so often and that I'm wasting your time but I still don't feel good because I need the money I hope for a quick answer.
Thank you very much for your attention.
Best regards
Michael
Es tut mir leid das ich so oft schreibe und das ich ihre Zeit vergeude aber ich fühle mich halt noch immer nicht gut weil ich das Geld brauche ich hoffe auf schnelle Antwort.
Vielen Dank für eure Aufmerksamkeit.
Mit freundlichen Grüßen
Mihael
виж тези чатове на живо, които имах с тях. Това се повтаря, така че винаги искам доказателство, те винаги пишат едно и също нещо.
сега отново беше изгонен от чата на живо хахаха това е нелепо.
look at these live chats i had with them. That's repeated soch always I ask for proof they always write the same thing.
now again was kicked out of the live chat hahahah that's ridiculous.
schaut euch diese live chats an die ich mit ihnen hatte. das wiederholts soch immer ich frage nach beweisen sie schreiben immer das gleiche.
jetzt nochmal wurde aus dem live chat rausgeschmissen hahahah ist das lächerlich.
Както обясних, днес е национален празник, както и утре. Моля, бъдете търпеливи, в момента има стотици отворени жалби. Членовете на екипа за оплаквания не могат да работят 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, те надхвърлят границите си всяка седмица.
Знам, че чувствате, че нещо трябва да се направи незабавно, просто се опитайте да не мислите за това и изчакайте актуализацията. Кристина ще актуализира жалбата ви възможно най-скоро.
As I explained, today is a national holiday, as it is tomorrow. Please be patient, there are currently hundreds of open complaints. The members of the complaint Team can't work 24/7, they're pushing their limits every week.
I know you feel like something must be done immediately, just try not to think about it, and wait for the update. Kristina will update your complaint as soon as she can.
Съжалявам, че пиша толкова често и че ви губя времето, но все още не се чувствам добре, защото имам нужда от парите, надявам се на бърз отговор.
Благодаря ви много за вашето внимание.
С Най-Добри Пожелания
Майкъл
I'm sorry that I write so often and that I'm wasting your time but I still don't feel good because I need the money I hope for a quick answer.
Thank you very much for your attention.
Best regards
Michael
Es tut mir leid das ich so oft schreibe und das ich ihre Zeit vergeude aber ich fühle mich halt noch immer nicht gut weil ich das Geld brauche ich hoffe auf schnelle Antwort.
Vielen Dank für eure Aufmerksamkeit.
Mit freundlichen Grüßen
Mihael
Екипът ще стигне до вас. Не се притеснявайте – след като жалбата бъде подадена и разгледана, тя ще бъде разгледана.
Моля, дайте малко време на екипа. 🙏
The team will get to you. Don't worry - once the complaint is submitted and reviewed, it will be handled.
Kindly give the team some time. 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.