ФорумКазинаPlay Boom Casino - обща дискусия

Play Boom Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от asgard18
|
9033 преглеждания 70 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
преди 11 месеца

Имах акаунт в casinosky, мисля, че има същата компания. Закрих акаунта си там, защото не ми хареса казиното там. Там също имаше няколко тегления без проблем.

Нямам самоизключване в никое друго казино от тяхната марка.

Дори акаунтът ми беше потвърден в казино paradiseplay. Но когато исках да изтегля 10 000 евро, дойдоха всички проблеми.

И от нищото получих този имейл за затваряне на моя акаунт за мое благополучие.

Значи ми крадат парите и за моето благополучие!? Спечелих честно и справедливо и не наруших нито едно правило. Иначе щяха да опишат това като причината да конфискуват парите ми.


Това е просто причина да не плащате.

Разбира се, че могат да закрият акаунта ми, каквото искат. Но защо да държа парите си тогава!? Ако не съм нарушил някое правило. Защото те просто не искат да ми изплатят печалбите!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да, в този случай смятам, че сте прав и ако казиното иска да закрие акаунта ви, може да го направи, но не мисля, че е правилно просто да анулирате печалбите си.

Затова определено е правилно да решите да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне, тъй като това е доста несправедливо от моя гледна точка. Ще видим докъде ще стигнем и какво ще разберем. Надявам се на справедливо решение и да си получите парите обратно. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

И аз се надявам. Но доколкото прочетох, дори не отговарят. Така че мисля, че ще бъде трудно да ги накарам дори да отговорят.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Те са професионални крадци, тъжно е, че онлайн казина като тези все още могат да работят. Това, което направиха с мен, беше лудост, всъщност продължаваха да ми казват, че не мога да изтегля 8000 евро, които имах, защото банковата сметка, от която се отказах, не беше валидна, дори след като изтеглих други по-малки печалби там със същата банкова сметка. Те продължиха да връщат баланса ми в сметката ми, инструментите за охлаждане на хазарта също не работеха. В крайна сметка загубих всичките си пари, защото не можех да тегля.

Писах за това в CasinoMeister, за да предупредя хората за тези хора.

Дори отиде толкова далеч, че позволи на CasinoMeister да посредничи между нас, но те не отговориха на CasinoMeister. CasinoMeister написа предупреждение за тях. Пазете се хора!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Прочетох вашия случай и също така забелязах, че вие също сте имали подадена жалба до нас, но казиното не е разгледало вашата ситуация и не е коментирало. Ето защо той има доста нисък индекс на безопасност и ако го прави в други случаи, той ще бъде още по-нисък.

Предполагам, че не е нужно да казвам, че съжалявам, че сте загубили много пари, защото дори и да съм, очевидно няма какво повече да се направи по въпроса. Единственото положително нещо в тази ситуация е, че играчите имат възможност да видят как казиното се е отнесло с играчите и решават да не депозират тук.

Надявам се, че няма да попаднете на нещо подобно в бъдеще. 🙁

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Те дори не отговориха на CasinoMeister, който е голям хазартен форум.

Сабине, аз лично смятам, че можеш да кажеш сбогом на парите. Ако игнорират, трябва да знаете, че нямат намерение да ви дават повече парите. На мен също го направиха. Създадох много акаунти и веднага щом изпратих името си, акаунтът беше игнориран.

Мисля, че е жалко за вас, казвате, че сте видели предупреждението ми в CasinoMeister, но въпреки това сте започнали да играете в Playboom. Каква загуба.

Автоматичен превод:
JusticeForAll
преди 11 месеца

Хей,


Да и аз така мисля. Но докато им изпращам имейл и получавам обратно имейл за поддръжка, не съм блокиран. Така че оставам с надежда.


За съжаление забелязах твърде късно, че Paradise Casino е същото като Playboom и прочетох за него едва след това. В противен случай, разбира се, никога нямаше да го започна. Casinosky също е тяхно и се изплати добре. Затова започнах да играя с тях.

Без да знаете, че ако имате голяма печалба, те ще ви измамят.


Между другото, познавам един холандец, който игра в Playboom24 и изтегли картата с лиценза. Ако нямате лиценз на KSA. И след много имейли ден и нощ, той най-накрая получи депозитите си обратно. Но той наистина ги бомбардира с имейли и от нищото получава имейл с възстановяване на депозита.

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 11 месеца

Получих и тези автоматични имейли обратно, но в крайна сметка те ме игнорираха.

Автоматичен превод:
JusticeForAll
преди 11 месеца

Ще го пробвам. 10 000 са много пари. И особено ако просто го откраднат.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Те дори не отговориха на CasinoMeister, който е голям хазартен форум.

Сабине, аз лично смятам, че можеш да кажеш сбогом на парите. Ако игнорират, трябва да знаете, че нямат намерение да ви дават повече парите. На мен също го направиха. Създадох много акаунти и веднага щом изпратих името си, акаунтът беше игнориран.

Мисля, че е жалко за вас, казвате, че сте видели предупреждението ми в CasinoMeister, но въпреки това сте започнали да играете в Playboom. Каква загуба.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Така че съжалявам, че не са ти отговорили дори в другия сайт, в който си пуснал оплакването.

Въпреки това, ако Сабине има открита жалба към нас, със сигурност няма нужда да осъждаме този случай още. Нашият екип ще се опита да й помогне с каквото може и ще видим докъде ще стигнем.

Засега ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие ситуацията.

Твърдо вярвам, че тя ще получи парите си, но все още няма да изпреварвам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Playboom и Playboom24, включително казиното, в което е играла, не се интересуват от CasinoGuru или който и да е форум. Те знаят, че хората с проблем с хазарта ще продължат да играят там дори след предупреждение.

Автоматичен превод:
JusticeForAll
преди 10 месеца

Да, разбирам какво казвате и ако казиното игнорира жалбата, ще получи черни точки. По този начин не мисля, че ще има добра репутация и все по-малко хора ще депозират. Това бих искал да видя.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Да, както виждам, те никога не са отговорили на нито един иск. Така че те вероятно ще го игнорират отново. Надявам се на най-доброто, защото това е ново казино на тяхната марка.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, както виждам, те никога не са отговорили на нито един иск. Така че те вероятно ще го игнорират отново. Надявам се на най-доброто, защото това е ново казино на тяхната марка.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Самите те ми казаха, че не им пука за никакви казино форуми и не работят с тях. Разбира се, надявам се на най-доброто за вас, но имам лош опит с тези копелета.

Автоматичен превод:
JusticeForAll
преди 10 месеца

Да, не изглежда обещаващо.

Автоматичен превод:
JusticeForAll
преди 10 месеца

Те също се наблюдават от властите по хазарта:

Sarah Eternal SRL

https://www.casinonieuws.nl/online/kansspelautoriteit-vragent-curacao-om-hulp/

В този случай казино небе.


Рискува глоба от 600 000.


Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Те също се наблюдават от властите по хазарта:

Sarah Eternal SRL

https://www.casinonieuws.nl/online/kansspelautoriteit-vragent-curacao-om-hulp/

В този случай казино небе.


Рискува глоба от 600 000.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да се надяваме, че това ще ги откаже, дразнещото е, че трябва само да ви върнат депозираната сума.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей, Сабине, върна ли ти парите, защото искам обратно депозитите си. И ги помолих да ми върнат парите, защото нямат лиценз в Холандия.




Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей, Сабине, върна ли ти парите, защото искам обратно депозитите си. И ги помолих да ми върнат парите, защото нямат лиценз в Холандия.




Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Днес също писах на Playboom, че искам депозитите си обратно, те ме попитаха за името и рождената ми дата, изпратиха им го. Не получих никакъв отговор, дадох им няколко дни. Казах им, че Холандският орган по хазарта активно преследва незаконните онлайн казина, работещи в Холандия. Ще видим какво ще кажат/направят.

Автоматичен превод:
Dinnrg1
преди 10 месеца

Не го направих, но познавам хора, които са имали възстановяване поради това, че няма лиценз. Така че продължавайте да им изпращате имейли!


file

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
JusticeForAll
преди 10 месеца

Уау поне отговориха хаха

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 10 месеца

Изявлението е за вашите загубени депозити или за вашата печалба?

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини