преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Play Boom Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тук досега не съм имал оплаквания. Много бонуси и изплащания винаги излизаха в рамките на един работен ден. Всичко може да се играе в бонуса.
Haven't had any complaints here so far. Many bonuses and payouts always went out within one business day. Everything is playable in the bonus.
Habe hier bisher keine Beschwerden gehabt. Viele Bonis und Auszahlungen gingen immer innerhalb eines Werktags raus. Im Bonus alles spielbar.
Изобщо не е лоша обратна връзка. От колко време играете там, моля? 🙂
Not bad feedback at all. For how long have you played there, please? 🙂
Имах добър опит с тях дни преди да оттегля хубави печалби. Но след като спечелят над 2000 и искат да го осребрят, те внезапно твърдят, че е задължително да се използва холандска банкова сметка, когато винаги съм използвал Revolut и Revolut е единствената банкова сметка, която имам, тъй като не мога да направя холандска.
Редактиране:
Най-накрая изплатиха печалбите!
I had a good experience with them days before withdrew nice wins. But after winning above the 2000 and wanting to cash it out they suddenly claim it is mandatory to use a Dutch bank account when I always used Revolut and Revolut is the only bank account I have as I can't make a Dutch one.
Edit:
They finally paid out the winnings!
Здравейте,
Радвам се да го чуя! Имам предвид, че имаш парите.
Виждам обаче, че жалбата ви все още чака преглед. Тъй като имате парите сега, смятам, че не е необходимо - прав ли съм?
В определени случаи казината може да имат основателна причина да променят опцията за плащане и се съмнявам, че ще можем да ви помогнем. Е, ще видим, предполагам.
Hello,
That's nice to hear! I mean that you got the money.
I can see that your complaint is still waiting for review though. Since you have the money now, I feel it is not necessary - am I right?
In certain cases, casinos may have a good reason to change the payment option, and I doubt we will be able to assist you. Well, we shall see, I guess.
Току-що получих плащането, Playboom casino е добро казино, но ме объркаха за момент. Като цяло те уважиха ролята си да ми изплатят печалбите!
Just received the payment, Playboom casino is a good casino but they had me confused for a moment. All in all they honored their part in paying me my winnings!
Здрасти.
Какво облекчение 🙂. Така че това беше доста недоразумение, предполагам. Благодаря ви за тази актуализация.
Винаги е добре да знаеш резултата, особено добър!
Казиното спечели ли доверието ви?
Hi there.
What a relief 🙂. So it was pretty much kind of a misunderstanding, I take it. Thank you for this update.
It is always good to know the result, especially good ones!
Did the casino win your trust back?
Ще се надявам на най-доброто!
Наистина оценявам, че споменахте тези ограничения, много полезен инструмент. За съжаление, от моя гледна точка, все още малко подценен.
Очакваме актуализация на Nest 🤞
I will hope for the best!
I really appreciate you mentioned those limits, very useful tool. Sadly, from my point of view, still a bit underrated.
Looking forward for nest update 🤞
Здравейте,
аз не мога Мога само да уведомя екипа за жалби - също така забелязах, че вече сте публикували заявката в нишката за жалби.
Имам чувството, че се случва нещо друго, а не забавеното плащане, нали?
Hello,
I can't. I can only notify the complaint team - I also noticed you already posted the request in the complaint thread.
I have a feeling that something else than the delayed payment is going on, isn't it?
Измамиха ме с голямо теглене на 8500 евро. Те изградиха доверието ми в тях, за да ме убият, когато спечеля много. Невероятно. Тук също виждам, че рейтингът им за отговорен хазарт е висок… моля, не е вярно. Техните инструменти като лимит на залагане и лимит на загуба не работят.
They deceived me on a big withdrawal of 8500 euros. They built up my trust in them to kill me when I win big. Unbelievable. I also see here that their rating on responsible gambling is high…please it’s not true. Their tools like wager limit and loss limits don’t work.
Здравейте, бихте ли обяснили какво се е случило? Спечелихте много, а след това?
Наистина бих искал да знам какъв е проблемът, защото ако казиното не е действало справедливо, можем да се опитаме да ви помогнем чрез жалба.
Прочетете повече подробности за целия процес тук:
Hello, care to explain what has happened? You won big, and then?
I would really like to know the issue, because if the casino failed to act fairly, we can try to help you out via a complaint.
Read more details about the whole process here:
Депозирах доста на уебсайта им и след като почти загубих целия си баланс, имах късмет 100x на моя номер със 70 евро, така че станаха 7000+1500, които ми бяха останали, и станаха 8500. Дни след дни те продължаваха да връщат баланса ми, след като поискаха за теглене, като ми каза, че Revolut няма право да тегли към. Докато аз вече се оттеглих 3 пъти към моя Revolut. След като всички агенти на живо ми казаха същите глупости, аз получих един на име Крис, Крис ми каза, че е имало грешки (а, но те казаха НЕПОЗВОЛЕНО) преди...
Крис ми каза да поискам теглене и то ще бъде в списъка с висок приоритет и ще бъде прието същия ден. Беше около 17:00, когато разговарях с Крис, легнах си, след като зададох лимит на загуба и залог от 10 евро. Ограниченията не работеха и след като им изпратих всички доказателства, те ме блокираха след няколко дни. Много е тъжно, че направиха това.
I deposited quite a lot on their website and after almost losing all my balance I had a lucky 100x on my number with 70 euro's, so that became 7000+1500 I had left becoming 8500. Days after days they kept putting back my balance after asking for a withdrawal, telling me that Revolut is not allowed to cash out to. While I already withdrew 3 times to my Revolut. After all the live agents telling me the same crap I got one named Chris, Chris told me that there were errors ( huh, but they said NOT ALLOWED) before...
Chris told me to ask for a withdrawal and it would be on the high priority list and would be accepted the same day. It was around 5pm when I talked to Chris, I went to bed after setting a loss and wager limit of 10 euro. The limits didn't work and after sending all the proof to them they blocked me after a few days. It's quite sad that they did this.
Добре, това, което описахте, със сигурност трябва да бъде споменато в жалбата ви. Случайно ли сте правили екранни снимки на тези разговори? Сигурен съм, че Томас би оценил всичко, което имате.
Някои случаи са по-трудни за ескалиране без предоставяне на свързана комуникация. Начинът, по който го виждам, по-голямата част от тази ситуация беше извършена конкретно чрез чат на живо, прав ли съм?
Ok, what you described should be also mentioned in your complaint for sure. Have you made screenshots of those conversations by chance? I'm pretty sure Tomas would appreciate anything you have.
Some cases are harder to escalate without providing related communications. The way I see it, the major part of this situation was carried out by live chat specifically, am I correct?
Имам всички екранни снимки и преписи на чат в имейла си, защото се страхувах, че това може да се случи. И го направи..
I have all screenshots and chat transcripts in my email because I feared this might happen. And it did..
Надявах се да имаш. И така, ако мога да препратя всичко свързано с Томас, ако още не сте го направили? 🙂
Това трябва да му помогне да улови пълната картина.
I was hoping you have. So, if I may forward all related to Tomas if you have not yet done it? 🙂
It should help him to catch the full picture.
Просто не разбирам защо ще си петнят имиджа с 8500 евро. Дори за малко казино това не би трябвало да е проблем.
I just don’t understand why they would tarnish their image over 8500 euro. Even for a small casino that shouldn’t be a problem.
Кога вашият колега ще започне да се свързва с казиното?
When will your colleague start contacting the casino?
Не бих казал, че €8,5K трябва да се считат за голяма сделка за казиното, така че в това съм съгласен с вас. Най-вероятно проблемът е другаде. Само имайте предвид, че казиното може да разреши проблема по всяко време, сигурен съм, че сте ги уведомили за несъгласието си, така че казиното не е ограничено по никакъв начин. Сигурен съм, че Томас ще стигне до казиното, когато види, че е необходимо. Обикновено лицето, което обработва жалби, първо представя подробностите по случая и след това обмисля най-добрия подход, като има предвид цялостния процес на оплакване. Понякога дори не им се налага да достигат до казиното.
Е, моля, следете с оплакването си. Таймерът показва, че Томас все още има време да го актуализира. За съжаление, броят на подадените жалби продължава да нараства, но се борим да намерим нови специалисти за обработка на жалби.
Бъдете търпеливи, моля. 🙏
I would not say €8,5K should be considered a big deal for the casino, so in this, I agree with you. The problem most likely lies elsewhere. Just mind the casino can solve the issue anytime, I'm sure you made them aware of your disagreement, so the casino is not limited by any means. Tomas will reach the casino when he sees it is necessary, I'm sure. Usually, the complaint handler assets the case details first and then consider the best approach keeping the overall complaint process in mind. Sometimes, they even don't have to reach out to the casino.
Well, please stay tuned with your complaint. The timer shows Tomas still has some time to update it. Sadly, the number of submitted complaints is still increasing, but we struggle to find new devoted complaint handlers.
Be patient, please. 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.