НачалоФорумКазинаPlay Boom Casino - обща дискусия

Play Boom Casino - обща дискусия

 от asgard18
|
12 114 преглеждания 70 отговора |
|
1 2...4
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Play Boom Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Тук досега не съм имал оплаквания. Много бонуси и изплащания винаги излизаха в рамките на един работен ден. Всичко може да се играе в бонуса.

Автоматичен превод:
asgard18

Изобщо не е лоша обратна връзка. От колко време играете там, моля? 🙂

Edited
Автоматичен превод:
Radka

Имах добър опит с тях дни преди да оттегля хубави печалби. Но след като спечелят над 2000 и искат да го осребрят, те внезапно твърдят, че е задължително да се използва холандска банкова сметка, когато винаги съм използвал Revolut и Revolut е единствената банкова сметка, която имам, тъй като не мога да направя холандска.


Редактиране:


Най-накрая изплатиха печалбите!

Edited
Автоматичен превод:
Interstellar

Здравейте,

Радвам се да го чуя! Имам предвид, че имаш парите.

Виждам обаче, че жалбата ви все още чака преглед. Тъй като имате парите сега, смятам, че не е необходимо - прав ли съм?

В определени случаи казината може да имат основателна причина да променят опцията за плащане и се съмнявам, че ще можем да ви помогнем. Е, ще видим, предполагам.

Автоматичен превод:

Току-що получих плащането, Playboom casino е добро казино, но ме объркаха за момент. Като цяло те уважиха ролята си да ми изплатят печалбите!

file

Edited
Автоматичен превод:
Interstellar

Здрасти.

Какво облекчение 🙂. Така че това беше доста недоразумение, предполагам. Благодаря ви за тази актуализация.

Винаги е добре да знаеш резултата, особено добър!

Казиното спечели ли доверието ви?

Автоматичен превод:

Ще се надявам на най-доброто!

Наистина оценявам, че споменахте тези ограничения, много полезен инструмент. За съжаление, от моя гледна точка, все още малко подценен.

Очакваме актуализация на Nest 🤞

Автоматичен превод:

Здравейте,

аз не мога Мога само да уведомя екипа за жалби - също така забелязах, че вече сте публикували заявката в нишката за жалби.

Имам чувството, че се случва нещо друго, а не забавеното плащане, нали?

Автоматичен превод:

Честно - благодаря.

Автоматичен превод:

Измамиха ме с голямо теглене на 8500 евро. Те изградиха доверието ми в тях, за да ме убият, когато спечеля много. Невероятно. Тук също виждам, че рейтингът им за отговорен хазарт е висок… моля, не е вярно. Техните инструменти като лимит на залагане и лимит на загуба не работят.

Edited
Автоматичен превод:
JusticeForAll

Здравейте, бихте ли обяснили какво се е случило? Спечелихте много, а след това?

Наистина бих искал да знам какъв е проблемът, защото ако казиното не е действало справедливо, можем да се опитаме да ви помогнем чрез жалба.

Прочетете повече подробности за целия процес тук:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Edited
Автоматичен превод:
Radka

Депозирах доста на уебсайта им и след като почти загубих целия си баланс, имах късмет 100x на моя номер със 70 евро, така че станаха 7000+1500, които ми бяха останали, и станаха 8500. Дни след дни те продължаваха да връщат баланса ми, след като поискаха за теглене, като ми каза, че Revolut няма право да тегли към. Докато аз вече се оттеглих 3 пъти към моя Revolut. След като всички агенти на живо ми казаха същите глупости, аз получих един на име Крис, Крис ми каза, че е имало грешки (а, но те казаха НЕПОЗВОЛЕНО) преди...

Крис ми каза да поискам теглене и то ще бъде в списъка с висок приоритет и ще бъде прието същия ден. Беше около 17:00, когато разговарях с Крис, легнах си, след като зададох лимит на загуба и залог от 10 евро. Ограниченията не работеха и след като им изпратих всички доказателства, те ме блокираха след няколко дни. Много е тъжно, че направиха това.

Автоматичен превод:
JusticeForAll

Добре, това, което описахте, със сигурност трябва да бъде споменато в жалбата ви. Случайно ли сте правили екранни снимки на тези разговори? Сигурен съм, че Томас би оценил всичко, което имате.

Някои случаи са по-трудни за ескалиране без предоставяне на свързана комуникация. Начинът, по който го виждам, по-голямата част от тази ситуация беше извършена конкретно чрез чат на живо, прав ли съм?

Автоматичен превод:
Radka

Имам всички екранни снимки и преписи на чат в имейла си, защото се страхувах, че това може да се случи. И го направи..

Edited
Автоматичен превод:
JusticeForAll

Надявах се да имаш. И така, ако мога да препратя всичко свързано с Томас, ако още не сте го направили? 🙂

Това трябва да му помогне да улови пълната картина.

Автоматичен превод:
Radka

Просто не разбирам защо ще си петнят имиджа с 8500 евро. Дори за малко казино това не би трябвало да е проблем.

Edited
Автоматичен превод:
Radka

Кога вашият колега ще започне да се свързва с казиното?

Автоматичен превод:

Просто не разбирам защо ще си петнят имиджа с 8500 евро. Дори за малко казино това не би трябвало да е проблем.

Автоматичен превод:

Не бих казал, че €8,5K трябва да се считат за голяма сделка за казиното, така че в това съм съгласен с вас. Най-вероятно проблемът е другаде. Само имайте предвид, че казиното може да разреши проблема по всяко време, сигурен съм, че сте ги уведомили за несъгласието си, така че казиното не е ограничено по никакъв начин. Сигурен съм, че Томас ще стигне до казиното, когато види, че е необходимо. Обикновено лицето, което обработва жалби, първо представя подробностите по случая и след това обмисля най-добрия подход, като има предвид цялостния процес на оплакване. Понякога дори не им се налага да достигат до казиното.

Е, моля, следете с оплакването си. Таймерът показва, че Томас все още има време да го актуализира. За съжаление, броят на подадените жалби продължава да нараства, но се борим да намерим нови специалисти за обработка на жалби.

Бъдете търпеливи, моля. 🙏

Автоматичен превод:
Radka

Всичко, което се надявам е, че казиното ще разреши това.

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини