ФорумКазинаPlay Boom Casino - обща дискусия

Play Boom Casino - обща дискусия

преди 1 година от asgard18
|
9010 преглеждания 70 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Play Boom Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Тук досега не съм имал оплаквания. Много бонуси и изплащания винаги излизаха в рамките на един работен ден. Всичко може да се играе в бонуса.

Автоматичен превод:
asgard18
преди 1 година

Изобщо не е лоша обратна връзка. От колко време играете там, моля? 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Имах добър опит с тях дни преди да оттегля хубави печалби. Но след като спечелят над 2000 и искат да го осребрят, те внезапно твърдят, че е задължително да се използва холандска банкова сметка, когато винаги съм използвал Revolut и Revolut е единствената банкова сметка, която имам, тъй като не мога да направя холандска.


Редактиране:


Най-накрая изплатиха печалбите!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Interstellar
преди 1 година

Здравейте,

Радвам се да го чуя! Имам предвид, че имаш парите.

Виждам обаче, че жалбата ви все още чака преглед. Тъй като имате парите сега, смятам, че не е необходимо - прав ли съм?

В определени случаи казината може да имат основателна причина да променят опцията за плащане и се съмнявам, че ще можем да ви помогнем. Е, ще видим, предполагам.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що получих плащането, Playboom casino е добро казино, но ме объркаха за момент. Като цяло те уважиха ролята си да ми изплатят печалбите!

file

Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: празното място е изтрито
Автоматичен превод:
Interstellar
преди 1 година

Здрасти.

Какво облекчение 🙂. Така че това беше доста недоразумение, предполагам. Благодаря ви за тази актуализация.

Винаги е добре да знаеш резултата, особено добър!

Казиното спечели ли доверието ви?

Автоматичен превод:
Interstellar
преди 1 година

Ще се надявам на най-доброто!

Наистина оценявам, че споменахте тези ограничения, много полезен инструмент. За съжаление, от моя гледна точка, все още малко подценен.

Очакваме актуализация на Nest 🤞

Автоматичен превод:
Interstellar
преди 1 година

Здравейте,

аз не мога Мога само да уведомя екипа за жалби - също така забелязах, че вече сте публикували заявката в нишката за жалби.

Имам чувството, че се случва нещо друго, а не забавеното плащане, нали?

Автоматичен превод:
Interstellar
преди 1 година

Честно - благодаря.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Измамиха ме с голямо теглене на 8500 евро. Те изградиха доверието ми в тях, за да ме убият, когато спечеля много. Невероятно. Тук също виждам, че рейтингът им за отговорен хазарт е висок… моля, не е вярно. Техните инструменти като лимит на залагане и лимит на загуба не работят.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
JusticeForAll
преди 1 година

Здравейте, бихте ли обяснили какво се е случило? Спечелихте много, а след това?

Наистина бих искал да знам какъв е проблемът, защото ако казиното не е действало справедливо, можем да се опитаме да ви помогнем чрез жалба.

Прочетете повече подробности за целия процес тук:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Депозирах доста на уебсайта им и след като почти загубих целия си баланс, имах късмет 100x на моя номер със 70 евро, така че станаха 7000+1500, които ми бяха останали, и станаха 8500. Дни след дни те продължаваха да връщат баланса ми, след като поискаха за теглене, като ми каза, че Revolut няма право да тегли към. Докато аз вече се оттеглих 3 пъти към моя Revolut. След като всички агенти на живо ми казаха същите глупости, аз получих един на име Крис, Крис ми каза, че е имало грешки (а, но те казаха НЕПОЗВОЛЕНО) преди...

Крис ми каза да поискам теглене и то ще бъде в списъка с висок приоритет и ще бъде прието същия ден. Беше около 17:00, когато разговарях с Крис, легнах си, след като зададох лимит на загуба и залог от 10 евро. Ограниченията не работеха и след като им изпратих всички доказателства, те ме блокираха след няколко дни. Много е тъжно, че направиха това.

Автоматичен превод:
JusticeForAll
преди 1 година

Добре, това, което описахте, със сигурност трябва да бъде споменато в жалбата ви. Случайно ли сте правили екранни снимки на тези разговори? Сигурен съм, че Томас би оценил всичко, което имате.

Някои случаи са по-трудни за ескалиране без предоставяне на свързана комуникация. Начинът, по който го виждам, по-голямата част от тази ситуация беше извършена конкретно чрез чат на живо, прав ли съм?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Имам всички екранни снимки и преписи на чат в имейла си, защото се страхувах, че това може да се случи. И го направи..

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
JusticeForAll
преди 1 година

Надявах се да имаш. И така, ако мога да препратя всичко свързано с Томас, ако още не сте го направили? 🙂

Това трябва да му помогне да улови пълната картина.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Просто не разбирам защо ще си петнят имиджа с 8500 евро. Дори за малко казино това не би трябвало да е проблем.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Кога вашият колега ще започне да се свързва с казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто не разбирам защо ще си петнят имиджа с 8500 евро. Дори за малко казино това не би трябвало да е проблем.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не бих казал, че €8,5K трябва да се считат за голяма сделка за казиното, така че в това съм съгласен с вас. Най-вероятно проблемът е другаде. Само имайте предвид, че казиното може да разреши проблема по всяко време, сигурен съм, че сте ги уведомили за несъгласието си, така че казиното не е ограничено по никакъв начин. Сигурен съм, че Томас ще стигне до казиното, когато види, че е необходимо. Обикновено лицето, което обработва жалби, първо представя подробностите по случая и след това обмисля най-добрия подход, като има предвид цялостния процес на оплакване. Понякога дори не им се налага да достигат до казиното.

Е, моля, следете с оплакването си. Таймерът показва, че Томас все още има време да го актуализира. За съжаление, броят на подадените жалби продължава да нараства, но се борим да намерим нови специалисти за обработка на жалби.

Бъдете търпеливи, моля. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Всичко, което се надявам е, че казиното ще разреши това.

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини