ФорумКазинаPlay Boom Casino - обща дискусия

Play Boom Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от asgard18
|
9052 преглеждания 70 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
Dinnrg1
преди 10 месеца

Това е екранната снимка на човека, който получи депозитите си възстановени от Playboom. За липсата на холандски лиценз.


Моите 10 хиляди откраднати са с paradiseplay, а не с playboom. Но те са една и съща марка.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това е екранната снимка на човека, който получи депозитите си възстановени от Playboom. За липсата на холандски лиценз.


Моите 10 хиляди откраднати са с paradiseplay, а не с playboom. Но те са една и съща марка.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Депозирах общо над 5000 евро, така че си ги искам обратно, тъй като те ме оцапаха, когато исках да изтегля 8800 евро.

Автоматичен превод:
JusticeForAll
преди 10 месеца

Да, както казах, този човек им изпращаше имейли всеки ден. Отне много време, но в крайна сметка си върна депозитите. Желая ви късмет. Надявам се да се отзоват.

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 10 месеца

Нека продължим да се борим със Сабине!

Автоматичен превод:
JusticeForAll
преди 10 месеца

Не се отказвам толкова лесно. И опитайте всичко. Във всеки случай им изпращам имейли всеки ден.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Повечето отговори идват от следния имейл адрес verifications@playboom24.com . Така че е разумно да ги изпращате всеки ден.

file


Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 7 месеца

Те вече също са извадили playboom24 офлайн.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

те не получиха моите депозити на шлюза, но банковата ми сметка вече е излязла, вече над (3) дни може ли нещо да ми помогне тук, те не плащат моите 2100 евро. Депозирам над 1100 евро

Автоматичен превод:
Rkk4040
преди 5 месеца

Правилно ли разбирам, че казиното не е получило парите, които сте депозирали? Опитахте ли да се свържете с вашия доставчик на плащания относно това?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, направих го, вече беше изпратен, но те казаха, че не сме го получили на шлюза, той беше добавен към моя акаунт в playboom24 и играх, сега чакам теглене.

Автоматичен превод:
Rkk4040
преди 5 месеца

Просто се опитайте да бъдете малко търпеливи и се надяваме, че всичко ще се разреши скоро, за да можете да изтеглите печалбите си. Знам, че е лесно да се каже за мен и със сигурност мога да разбера разочарованието ви, но вярвам, че ако имате потвърждението за плащане от вашата банка, само въпрос на време е казиното също да го потвърди.🤞

Моля, продължавайте да ни информирате за напредъка.🙏

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини