преди 1 седмица
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Platincasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам голям проблем с платиновото казино.
Първо, трябва да кажа, че играя с няколко онлайн казина и това, което имам с това, никога не ми се е случвало.
При извършване на предстоящото теглене при тях от 950€, направих го на 25-ти (днес е 28-ми), статусът е чакащ.
Свързах се с тях няколко пъти чрез чат и имейл, за да им кажа защо плащането все още чака. Отговорите им бяха разнообразни.
Винаги са ми казвали, че плащането от тяхна страна е одобрено (но все още чака). Те ми казаха от миналия уикенд, че са имали проблеми със системата на техния доставчик на плащания, след като беше празник на 25-ти (но са минали два работни дни), че плащането може да се забави до 3 януари 2025 г. (когато поисках да тегля на 25 декември).
Услугата за чат е много ограничена, тъй като когато изразите загрижеността си, те ви дават отговор като „бъдете търпелив" и след това затварят чата. Това ми се е случвало около 6 или 8 пъти, все едно и също.
Наистина започвам да си мисля, че съм измамен и повтарям, подобно нещо никога не ми се е случвало в Испания.
Имам екранни снимки с изключение на чатовете, но имам имейлите.
Надявам се оттук да ми помогнете, за да не се стигне до това, което казах, че за първи път в живота си съм измамен в казино (и то с лиценз, което е най-сериозното). Ако това не бъде разрешено, ще предприема всички необходими стъпки и ще подам жалби, когато е уместно, всичко това, за да бъде отнет лицензът им в Испания.
много ти благодаря
I have a major problem with platin casino.
First of all, I have to say that I play with several online casinos and what I have with this one has never happened to me.
When making the pending withdrawal with them of €950, I did it on the 25th (today is the 28th), the status is pending.
I have contacted them several times via chat and email to tell them why the payment is still pending. Their responses have been varied.
They have always told me that the payment on their part is approved (but is still pending). They have told me since last weekend they had problems with their payment provider's system, after it was a holiday on the 25th (but two business days have passed), that the payment may be delayed until January 3, 2025 (when I asked to withdraw on December 25).
The chat service is very limited, in that when you express your concern, they give you a response like, "be patient" and then close the chat. This has happened to me about 6 or 8 times, all the same.
I'm really starting to think I've been scammed, and I repeat, something like this has never happened to me in Spain.
I have screenshots except for the chats, but I do have the emails.
I hope that you can help me from here so that I do not end up with what I said, that I have been scammed for the first time in my life in a casino (and with a license, which is the most serious thing). If this is not resolved, I will take whatever steps I need to, and file complaints where appropriate, all to have their license revoked in Spain.
Thank you so much.
Tengo un problema importante con platin casino.
Antes de nada decir que juego con varios casinos web y jamás me ha ocurrido lo que me pasa con este.
A la hora de hacer la retirada que tengo pendiente con ellos 950€, la hice el dia 25, (hoy estamos a 28 ), el estado es pendiente.
He contactado varias veces con ellos por chat y por correo, para decirles que porque sigue pendiente el pago. Sus respuestas han sido varias.
Siempre me han dicho que el pago por su parte esta aprobado ( pero sigue pendiente ). Me han dicho desde que el fin de semana anterior tuvieron problemas con el sistema de su proveedor de pagos, luego que si era festivo el dia 25, ( pero han pasado dos laborales ), que el pago puede demorarse una hasta el dia 3 de enero de 2025 ( cuando pedí retirar el 25 de diciembre ).
El servicio de chat es muy limitado, en cuanto a que al exponerles mi preocupación, te dan una respuesta del tipo, " tenga paciencia " y luego te cierran el chat. Esto me ha pasado unas 6 u 8 veces, todas igual.
De veras empiezo a pensar que me han estafado, y repito, nunca en España me había pasado algo así.
Tengo captura de pantalla menos de los chats, pero si tengo los correos.
Espero que desde aquí me puedan ayudar para no constatar lo que dije, que me han estafado por primera vez en mi vida en un casino ( y con licencia, que eso es lo más grabe ). Si esto no se arregla, haré cuantas gestiones deba, y quejas dónde procedan, todo para que les quiten la licencia en España.
Muchas gracias.
Разрешена ли е тази ситуация досега?
Надявам се, че няма да има нужда от намеса на нашия екип. Моля, уведомете ни, ако имате актуализации.
Has this situation been resolved by now?
I hope that our team won't need to intervene. Let us know, please if you have any updates.
Здравейте, исках да направя теглене в платина, исках да сменя банковата сметка, което ми отказаха, дори като изпратиха удостоверението за собственост, искаха ми карта, която нямам от години. Опитвам се да се свържа с тях, за да видя как може да бъде решен, защото имам €400 в акаунта си за игра. Каква е моята изненада? Блокираха профила ми за постоянно. Не мога да вляза!!!!! Задържаха ми 400 евро, изпратих им имейли и не дадоха признаци на живот, ще ги докладвам, измамници са.
Hello, I wanted to make a withdrawal in platinum, I wanted to change the bank account, which they refused to do, even sending the certificate of ownership, they asked me for a card that I haven't had for years. I'm trying to get in touch with them to see how it can be solved because I have €400 in my game account. What's my surprise? They've permanently blocked my account. I can't log in!!!!! They've kept €400 of mine, I've sent them emails and they've given no sign of life, I'm going to report them, they're scammers.
Buenas, he querido hacer una retirada en platin, quise cambiar la cuenta bancaria lo cual me denegaron mandando hasta el certificado de titularidad, me han pedido tarjeta que hace años q no tengo. Me intento poner en contacto con ellos para ver como se puede solucionar porque tengo 400€ en mi cuenta de juego. Cual es mi sorpresa? Me han bloqueado de manera permanente mi cuenta. No puedo entrar!!!!! Se han quedado con 400€ mios, les mandl correos y no dan señales de vida,pienso ir a denunciarlos son unos estafadores.
здравейте
Мога ли да знам какъв беше точният последен отговор относно проблема или възможното закриване на акаунта, преди да бъде закрит акаунтът ви, моля? Може би, ако се опитаме да разберем естеството на проблема, можем да излезем със съвети или помощ.
Въпреки че съм склонен да избягвам прибързани решения, считам, че трябва да подадете жалбата в този случай. И ако мога да добавя бележка, след като го направите, не забравяйте да отговорите правилно на тази жалба, за да сте сигурни, че процесът ще напредне. 🙏
Съгласни ли сте с тази идея? Готови ли сте да се оплачете?
Hi there.
May I know what was the precise last response regarding the issue or possible account closure before your account got closed, please? Perhaps if we try to understand the nature of the issue, we may come up with tips or help.
Although I tend to avoid hasty judgments, I believe you should file the complaint in this instance. And if I may add a note, once you do so, make sure to respond to that complaint properly to ensure the process will progress. 🙏
Do you agree with that idea? Are you ready to complain?
Здравейте, не ми отговарят. Хиляди пъти съм им обяснявал, че данните, които ми искат са твърде стари, как да го направим, а те не ми казват абсолютно нищо. Сметката беше затворена и те задържаха моите 400 евро.
Hi, they don't answer me. I have explained to them a thousand times that the data they are asking me for is too old, how could we do it, and they don't tell me anything at all. Account closed and they have kept my 400 euros.
Buenas, no me contestan. Les he explicado mil veces que los datos que me piden son demasiado antiguos. Que como lo podíamos hacer, y no me dicen absolutamente nada. Cuenta cerrada y se han quedado con mis 400 euros.
разбирам Можете ли любезно да отговорите и на останалата част от предишния ми пост?
Мога ли да знам какъв беше точният последен отговор относно проблема или възможното закриване на акаунта, преди да бъде закрит акаунтът ви, моля? Може би, ако се опитаме да разберем естеството на проблема, можем да излезем със съвети или помощ.
Въпреки че съм склонен да избягвам прибързани решения, считам, че трябва да подадете жалбата в този случай . И ако мога да добавя бележка, след като го направите, не забравяйте да отговорите правилно на тази жалба, за да сте сигурни, че процесът ще напредне. 🙏
Съгласни ли сте с тази идея? Готови ли сте да се оплачете?
много ви благодаря
I see. Can you kindly also respond to the rest of my previous post?
May I know what was the precise last response regarding the issue or possible account closure before your account got closed, please? Perhaps if we try to understand the nature of the issue, we may come up with tips or help.
Although I tend to avoid hasty judgments, I believe you should file the complaint in this instance. And if I may add a note, once you do so, make sure to respond to that complaint properly to ensure the process will progress. 🙏
Do you agree with that idea? Are you ready to complain?
Thank you very much.
Последното, което чух от тях е, че са ми искали документация за 2 карти, които нямам от години и вече нямам сметка в тези банки. Казах им за това, за да намерят решение. Те никога, никога не са ми отговаряли. Спряха да ми отговарят и ми затвориха акаунта. Съветвате ли ме да съобщя в полицията?
The last thing I heard from them is that they asked me for documentation about 2 cards that I haven't had for years and I no longer have an account with those banks. I told them about it to find a solution. They have never, ever answered me. They have stopped answering me and have closed my account. Do you advise me to report it to the police?
Lo último que se de ellos es que me pidieron documentación sobre 2 tarjetas que hace años que no tengo y no tengo ya cuenta en esos bancos. Se lo comenté para buscar una solución. Nunca jamas me ha. Contestado. Me han dejado de contestar y me han cerrado la cuenta. Me aconsejas denunciar a la policía?
О, това беше последният път - благодаря.
Вярвам, че споделянето на това с полицията би било много интересно преживяване; не се колебайте да опитате. Трябва да призная, че ще се радвам да чуя историята. Но имам нещо много по-добро за теб.
Забелязахте ли частта за жалбата, моля? Това е всъщност.
Oh, that was the last time—thank you.
I believe sharing this with the police would be a very interesting experience; feel free to try. I have to admit I would love to hear the story. But I have something much better for you.
Did you notice the part about the complaint, please? That's it, actually.
Здравей Роми. Първо, благодаря ви много за работата. Във времена като тези усещането за подкрепа е безценно.
Новината е, че най-накрая, след 7 дни, успях да изтегля парите. Още не мога да повярвам!! Ясно съм, че няма да играя отново в това казино, нито ще препоръчвам на никого да го прави. Няма да им простя лошото време, което ме накараха да преживея.
След 6 имейла (последният без отговор) и около 10 чат разговора успях да събера.
Най-лошото от всичко е начинът, по който се отнасят с вас, както чрез чат, така и по имейл. Дават ви половинчати обяснения, безсмислени, а когато спорите с тях, затварят чата.
Сериозно, най-лошият, в който съм играл (имам акаунт на 7), знам за какво говоря. Никога повече PLATIN CASINO и много ви благодаря на Casino Guru за вашата подкрепа от самото начало.
Hi Romi. First of all, thank you very much for your work. In times like these, feeling supported is priceless.
The news is that finally, after 7 days, I have managed to cash out. I still can't believe it!! I am clear that I will not play at this casino again nor recommend anyone to do so. I will not forgive them for the bad time they have made me go through.
After 6 emails (the last one without a response), and about 10 chat conversations, I have managed to collect.
The worst thing of all is the way they treat you, both by chat and by email. They give you half-baked explanations, without any sense in what they say, and when you argue with them, they close the chat.
Seriously, the worst one I've ever played at (I have an account at 7), I know what I'm talking about. Never again PLATIN CASINO, and thank you very much Casino Guru for your support from the very beginning.
Hola Romi. Ante todo muchas gracias por vuestra lavor. En momentos como estos sentirte acompañado no tiene precio.
La novedad es que porfin, y tras 7 dias he conseguido cobrar. Aún no me lo creo!! Tengo claro que en este casino no vuelvo a jugar ni recomiendo a nadie que lo haga. Lo mal que me lo han hecho pasar no se lo perdono.
Tras 6 email ( el último sin respuesta ), y unas 10 conversaciones de chat, he logrado cobrar.
Lo peor de todo es el trato que te dan, tanto por chat como por email. Te dan unas explicaciones totalmente a medias, sin tener ningún sentido lo que dicen, y cuando se lo rebates te cierran el chat.
De verdad, el peor en el que jugado ( tengo cuenta en 7 ), sé de lo que hablo. Nunca más PLATIN CASINO, y muchas gracias Casino Guru por vuestro apoyo desde el primer momento.
Наистина се радвам за вас и ви благодаря за тази актуализация.
Вашата гледна точка е наистина разбираема и, разбира се, никой не би искал да премине през този вид опит.
Надявам се, че ще избегнете подобно лечение в бъдеще.
I am really glad for you, and thank you for this update.
Your point is really understandable, and of course, no one would like to go through this kind of experience.
I hope you will avoid such treatment in the future.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.