НачалоФорумКазинаPlatincasino - обща дискусия

Platincasino - обща дискусия (страница 6)

 от gil399
|
21 085 преглеждания 126 отговора |
|
1...5 6 7
Jamila

Здравейте, съжалявам да го чуя, виждам, че това е доста голяма сума пари. Знаете ли за някакви други акаунти в казино или има ли някой, който играе на същия IP адрес или подобен? Имате ли някой наблизо, който играе в същото казино?

Ако не знаете за нещо подобно, тогава бих препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да разгледа целия случай.

А ако проявявате интерес,можете да го направите тук .

Какво мислите, ще го направите ли?

Автоматичен превод:

file


Нищо не става. Постоянно нови оправдания. Казиното е силно препоръчително

Автоматичен превод:
markus8619

Хей, виждам, че чакаш малко тегления. Какво ви казва казиното, когато ги попитате? Мисля, че все още не искаш толкова много и ако разбирам правилно, предпочитаният метод е банков превод, което понякога може да отнеме няколко дни. Трябваше ли да проверявате или не?

Автоматичен превод:
Jaro

хей


Е, аз лично не знам за други акаунти, освен че майка ми има собствен акаунт и аз го използвах два пъти, преди да си направя такъв. Мобилният телефон, който използваме за игра, е нашият мобилен телефон у дома. Депозитите бяха направени от мобилния ми телефон и аз влязох с мобилния телефон вкъщи, за да играя, защото капацитетът на батерията на мобилния ми телефон не е много добър. Мога да ви изпратя и двата IP адреса, моя и този от мобилния ни телефон у дома, но мога да ви уверя 100%, че нямам други акаунти. Имах проблема в началото и ме блокираха и след това изпратих всички документи и пак се активира и успях да изтегля 4000 евро.


Lg

Автоматичен превод:
Jamila

Е, това може да е голям проблем, ако майка ви също играе там.

Но както казах, най-добре е да подадете жалба, за да могат нашите експерти да разгледат всичко и да ви кажат дали могат да помогнат или не.

Можете да го отворите тукна този линк . ⬅️

Значи мислите, че ще опитате?

Автоматичен превод:

Опитвам се да тегля от Platincasino от 2 седмици и нови документи се искат отново и отново. Клиент съм там от години и последно ми беше изплатено през 2023 г. Чувствам се като ограбен. Обслужването на клиенти винаги ми казва да бъда търпелив, въпреки че всички доказателства са налице. какво мога да направя

Автоматичен превод:
kwilhelmsen

здравейте! Предполагам, че трябва да ви е трудно. Знаете ли, обикновено най-лесният начин е да си сътрудничите с казиното, за да преминете проверката без забавяне, което може да се избегне. И все пак това може да не е най-добрият начин на действие във всяка ситуация, така че бих казал, че зависи от обстоятелствата.

Мога ли да знам какъв документ представлява проблем? Случвало ли се е понякога да се променят някои от предишните ви проверени данни след последното теглене? Това е доста често срещана причина за задълбочена проверка, например. Според нашия опит и също така доста висок индекс на безопасност, това казино изплаща печалбите, въпреки че потребителската му оценка е лоша, защото изглеждат доста бавни.

Във всеки случай можете да подадете официална жалба срещу казиното. Ако ви харесва идеята, предлагам ви да прочетете инструкцията 👈, за да не ви уловят изненади.

Чувствайте се свободни да питате всичко, което искате, моля.


Автоматичен превод:
Radka

Нищо не се е променило. Platin Casino продължава да иска документи от кредитната ми карта, въпреки че съм платил с банковата си сметка, както обикновено. Постоянно искат различни документи. Трябва да чакам 3 дни всеки път и след това изплащането се възстановява и се иска различен формуляр. Чатът продължава да ми казва да имам търпение.

Автоматичен превод:
Radka

Хей, благодаря за съобщението ти. В момента отново пуснах жалба, но за съжаление имам малка печатна грешка в диспута. Става въпрос за 38 000 евро, а не за 380 000. Моля за помощ, защото спечелих парите честно.

Автоматичен превод:
Radka

Къде мога да подам жалба страницата не се отваря

Автоматичен превод:
kwilhelmsen

Здравейте, виждам, че жалбата е приета, така че предполагам, че не е необходимо да подавате нова. Вече трябва да е наред. Благодарим ви, че забелязахте спорната сума. Според системата "Сума: €1800"

След като сте готови да отговорите на темата за оплакване, моля, споменете това на Petronela; тя ще коригира сумата за вас.

Много е жалко, че казиното не е в състояние да предостави рационално обяснение. Ако можете да разберете какво изглежда е проблемът, предполагам, че бихте се чувствали по-малко тревожни. нали


Автоматичен превод:

Хей, за съжаление не разбрах сумата от 1800. Проблемът е, че те твърдят, че имам няколко акаунта, защото не съм играл на сайта с мобилния си телефон, а от нашия мобилен, който е домашният телефон и майка ми също, така стигнаха до заключението, че всички сметки са мои, на майка ми и мои.

Автоматичен превод:
theplay2

хей

О,,.. Не бих се тревожил за сумата сега. В крайна сметка ще се появи.

Най-важната част е да помогнете за излизане от ситуацията с "множество" акаунти. Мога ли да знам дали и двата акаунта са били потвърдени в миналото? Опитвам се да разбера колко рискова може да бъде ситуацията със споделеното устройство. Или може би съм разбрал погрешно: Играли ли сте някога в казиното, използвайки само собственото си устройство, моля?

За съжаление, казината обичат да намират начини да разкрият злоупотребяващите с бонуси, които са склонни да създават множество акаунти, за да получат предимство пред казиното. Следователно проверката е жизненоважен инструмент.


Автоматичен превод:
Radka

Така че майка ми направи един и аз 1-2 месеца по-късно играех само с домашния телефон, не със собствения си, но плащах от моя телефон, иначе майка ми използваше домашния телефон, никой друг, но всеки играеше на акаунта си, защото майка ми не не знам паролата си и не знам нейната



Автоматичен превод:
Radka

Да, притеснявам се, защото много хора не получават парите си от Платин

Автоматичен превод:

Така че майка ми направи един и аз 1-2 месеца по-късно играех само с домашния телефон, не със собствения си, но плащах от моя телефон, иначе майка ми използваше домашния телефон, никой друг, но всеки играеше на акаунта си, защото майка ми не не знам паролата си и не знам нейната



Автоматичен превод:

Хм, имахте ли оплакване за това, което беше затворено преди месец? За съжаление често е нарушение на правилата, когато двама души от едно момиче играят в едно домакинство.

Предполагам, че затова нашият екип не можа да ви помогне, което е много жалко, но мисля, че ако винаги е така, ще си остане така.

Ако някога играете в казино, уверете се, че нямате двама души, които използват едно и също устройство и е най-добре дори да не споделяте едно домакинство, защото това често е проблем във всяко казино.

Надявам се, че ще си научиш урока.

Автоматичен превод:
Jaro

Става въпрос за 38 000 евро и то не малко

Автоматичен превод:

Да, притеснявам се, защото много хора не получават парите си от Платин

Автоматичен превод:

Разбирам притесненията ви, но можем ли да започнем, като отговорите на въпросите на Петронела , за да може тя след това да продължи със своите запитвания или това, от което се нуждае?

Надявам се да успееш да подредиш всичко накрая и да се получи добре.

Казиното има доста висок индекс на безопасност и следователно съдейства при оплаквания, така че се надяваме, че ще бъде наред.

Автоматичен превод:

Става въпрос за 38 000 евро и то не малко

Автоматичен превод:

Напълно го разбирам и не казвам, че е малко. По-скоро искам да кажа, че ако нарушите правилата на казиното, тогава е трудно да направите нещо по въпроса. Нашият екип ви обясни защо се получи така, а аз се опитах да го обобщя.

Трябва да внимавате и да не споделяте устройството, на което играете, каквито и да е документи или методи на плащане. Знам, че освен устройството и домакинството не сте имали този проблем, така че само предупреждение за в бъдеще. Това често е проблемът, който кара казината да конфискуват пари.

Автоматичен превод:
Jaro

Странно, че вече ми изпратиха 4000 евро и ме блокираха едва когато спечелих сумата от 38 000 евро

няма значение, ще предприема правни действия

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини