преди 1 година
Виждам!
Така че, когато играчите идват и питат за най-добрия сайт за залагане, вие ли сте този, който трябва да потърсите? 🙂
I see!
So when players come and ask for the best betting site, are you the one to seek? 🙂
0
Виждам!
Така че, когато играчите идват и питат за най-добрия сайт за залагане, вие ли сте този, който трябва да потърсите? 🙂
I see!
So when players come and ask for the best betting site, are you the one to seek? 🙂
Не разбрах отговора ти. Искате ли да знаете някои казина, които препоръчвам?
I didn't understand your answer. Do you want to know some casinos I recommend?
Казах, че сте се фокусирали и върху спортните залагания. Това е страхотно, защото ние не участваме в спортни залагания и не можем да предоставим на играчите предложения 🙂.
по-добре ли е
I said you were also focused on sports betting. That's great because we do not engage in sports betting and can't provide players with suggestions 🙂.
Is it better?
Чувствайте се свободни да създадете нова тема във форума в категорията „ спортни залагания ", за да информирате играчите за вашите преживявания 🙂.
Просто мисъл ✨
Feel free to create a new forum thread in the "sports betting" category to inform players about your experiences 🙂.
Just a thought ✨
Направихте няколко депозита на това място, не може да се каже нещо лошо, депозитите и тегленето бяха бързи, не срещнах никакъв проблем там. Разговарях с екипа на поддръжката, тези момчета изглеждаха забавни и бяха мили с мен, просто искам да им изразя уважението си, вие сте готини. Не намерих няколко игри, които винаги съм играл в друго казино, може би затова нямах толкова късмет, колкото обикновено. уебсайтът изглежда типичен, но не е голям проблем. може да препоръча това
Made a couple of deposits in this place cannot say something bad deposits and cashout were fast havent met any problem there. Hade a talk with support these guys seemed fun and were kind to me just wanna tell them my respect, you guys are cool. Didn't find a few games I always played in other casino, maybe thats why I was not as lucky as usual. website seams kinda typical but not a big problem. can recommend this
Здравей, хубаво е, че имаш доста добър опит, защото много играчи идват с отрицателен опит. Хубаво е, че намерихте своето нещо в казиното. Ако мога да попитам, колко време ви отне да направите своето теглене в казиното? Като алтернатива, кои са любимите ви игри, които споменавате да играете в други казина?
Както и да е, мисля, че казиното заслужава потребителска оценка от вас, какво ще кажете? Ще бъде ли възможно да се направи?
Hi, it's good that you have a pretty good experience, because a lot of players come with a negative one. It's nice that you found your thing in the casino. If I may ask, how long did it take you to make your withdrawal at the casino ? Alternatively, what are your favourite games that you mention playing in other casinos ?
Anyway, I think the casino would deserve a user review from you, what do you say ? Will it be possible to do it?
Моля, имайте предвид, че списъкът с Platincasino вече не е актуален на вашия уебсайт.
Platincasino промени лиценза от Малта на Кюрасао. И изглежда, че лицензът им в момента не е валиден. Можеш ли да провериш?
Please note that the listing of Platincasino is not up to date anymore on your Website.
Platincasino changed the license from Malta to Curaçao. And it looks like that their license is currently not valid. Can you check?
Здравейте.
Със сигурност можем да проверим. Ще изпратя заявка до екипа за данни. Или можете да го направите сами😉:
Намира се във всеки раздел Общ преглед , точно под положителните му страни.
Благодаря ви за вниманието!
Hello.
Surely we can check. I'll send a request to the Data Team. Or you can do that on your own😉:
Found in every Overview tab, just under its positives.
Thank you for the notice!
Здравейте,
Току-що проверих дали има промяна в обявата ви. Но не беше.
Направих ново искане към екипа за данни, като направих предложение, както описахте, директно в списъка на PlatinCasino.
Моля, действайте бързо. В момента това казино не притежава активен лиценз. Фирмата не може да предостави удостоверение, датирано с актуална дата. И те просто казват неща като "нашият лиценз не е отнет, но все още е много нов". Проверете лицензния печат на сайта им - не е валиден!
Hello,
I just checked if there was a change in your listing. But it was not.
I made a new request to the data team by doing a suggestion as you described, directly at the listing of PlatinCasino.
Please act fast. Currently this Casino holds no active license. The company is not able to provide a certificate, dated with a actual date. And they just say things like "our license is was not revoked, but it is still very new". Check the license seal on their website - it is not valid!
Здравейте, току-що говорих с нашия екип за данни и проблемът е в процес на разрешаване и изглежда, че днес може да има нова информация. Така че се надявам да бъде направено. 🙂
Hi, I just spoke to our data team and it is in the process of being resolved and it looks like there could be new information today. So I hope it will be done. 🙂
Ето ни. Нашият екип най-накрая разбра, че казиното има лиценз за игри в Кюрасао, така че той е променен и на нашия сайт. Така че вече е актуализиран.
Here we go. Our team has finally gotten around to the fact that the casino has a Curacao Gaming license, so it's changed on our site as well. So it's already updated.
Здравейте. Какво става с факта, че лицензът не е валиден (както можете да проверите с печата на лиценза). И поддръжката не е в състояние да предостави никакви доказателства, че лицензът им все още е валиден?
Hello. What is about the fact, that the license is not valid (as you can check with the license seal). And support is not able to provide any proof that their license is still valid?
Здравейте, отново се свързах с нашия екип и получих отговор, че можете да опитате да изчистите бисквитките и кеша и да погледнете отново, защото показва, че лицензът е легитимен и валидаторът е наред. Ще бъде ли възможно това?
Hi, I contacted our team again and got the answer that you could try to clear cookies and cache and look again, because it shows that the license is legit and the validator is ok. Will this be possible ?
Екипът за данни го е тествал отново и е 100% валиден. Също така имам информация, че понякога има проблеми с тези валидатори и по неизвестни причини понякога го хвърля като невалиден. Може би бих препоръчал да смените IP-то, може да помогне.
The data team has tested it again and it is 100% valid. I also have info that sometimes there are problems with these validators and for unknown reasons it sometimes throws it as invalid. Maybe I would recommend to change the IP, it might help.
Можете ли да отворите печата, да направите екранна снимка и да я публикувате тук?
Are you able to open the seal, make a screenshot and post it here?
Здравейте, прикачих екранната си снимка тук, защото имах проблем в предишната тема и все още трябва да го реша. Линк тук: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/platin-casino-does-not-want-to-pay-out-money/2#post-75813
Hi, I've attached my screenshot here because I had a problem in the previous thread and I still have to solve it. Link here: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/platin-casino-does-not-want-to-pay-out-money/2#post-75813
Здравейте, поисках теглене от Platincasino, където съм регистриран от 5-6 години и никога не съм имал проблеми, и тегленето беше отменено без да е посочена причина и парите изчезнаха от сметката ми. Никой не е наличен в чата на живо от дни, какво да правя?
Hello, I requested a withdrawal from Platincasino, where I have been registered for 5-6 years and have never had any problems, and the withdrawal was cancelled without any reason being given and the money disappeared from my account. No one has been available in the live chat for days, what should I do?
Hallo undzwar habe ich bei Platincasino wo ich schon 5-6 jahre registriert bin und nie probleme hatte eine Auszahlung beantragt und die Auszahlung wurde ohne Angaben von Gründen Storniert und das Geld ist im Account auch verschwunden. Im Live Chat ist niemand zu erreichen seit tagen was soll ich tun?
Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно потвърден и дали успешно сте теглили пари преди?
Трябва да се опитате да се свържете с тях по имейл, за да разберете какво се е случило. Моля, уведомете ни за всякакви новини относно тази ситуация и ние ще бъдем готови да ви помогнем, ако имате нужда от нас.
May I ask if your account is fully verified and if you have successfully withdrawn any money before?
You should try to reach them by email to find out what has happened. Please let us know about any news about this situation, and we will be ready to help if you need us to.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.