ФорумКазинаPlatincasino - обща дискусия

Platincasino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от gil399
|
13369 преглеждания 102 отговора |
|
1 2 3...6
Rafaeliton
преди 1 година

Виждам!

Така че, когато играчите идват и питат за най-добрия сайт за залагане, вие ли сте този, който трябва да потърсите? 🙂



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не разбрах отговора ти. Искате ли да знаете някои казина, които препоръчвам?

Автоматичен превод:
Rafaeliton
преди 1 година

Казах, че сте се фокусирали и върху спортните залагания. Това е страхотно, защото ние не участваме в спортни залагания и не можем да предоставим на играчите предложения 🙂.

по-добре ли е

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добре. Разбрах.

Автоматичен превод:
Rafaeliton
преди 1 година

Чувствайте се свободни да създадете нова тема във форума в категорията „ спортни залагания ", за да информирате играчите за вашите преживявания 🙂.

Просто мисъл ✨

Автоматичен превод:
преди 1 година

Направихте няколко депозита на това място, не може да се каже нещо лошо, депозитите и тегленето бяха бързи, не срещнах никакъв проблем там. Разговарях с екипа на поддръжката, тези момчета изглеждаха забавни и бяха мили с мен, просто искам да им изразя уважението си, вие сте готини. Не намерих няколко игри, които винаги съм играл в друго казино, може би затова нямах толкова късмет, колкото обикновено. уебсайтът изглежда типичен, но не е голям проблем. може да препоръча това

Автоматичен превод:
dellcristian033
преди 1 година

Здравей, хубаво е, че имаш доста добър опит, защото много играчи идват с отрицателен опит. Хубаво е, че намерихте своето нещо в казиното. Ако мога да попитам, колко време ви отне да направите своето теглене в казиното? Като алтернатива, кои са любимите ви игри, които споменавате да играете в други казина?

Както и да е, мисля, че казиното заслужава потребителска оценка от вас, какво ще кажете? Ще бъде ли възможно да се направи?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, имайте предвид, че списъкът с Platincasino вече не е актуален на вашия уебсайт.

Platincasino промени лиценза от Малта на Кюрасао. И изглежда, че лицензът им в момента не е валиден. Можеш ли да провериш?

Автоматичен превод:
jimmy_fin
преди 1 година

Здравейте.

Със сигурност можем да проверим. Ще изпратя заявка до екипа за данни. Или можете да го направите сами😉:

file

Намира се във всеки раздел Общ преглед , точно под положителните му страни.

Благодаря ви за вниманието!


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте,

Току-що проверих дали има промяна в обявата ви. Но не беше.

Направих ново искане към екипа за данни, като направих предложение, както описахте, директно в списъка на PlatinCasino.

Моля, действайте бързо. В момента това казино не притежава активен лиценз. Фирмата не може да предостави удостоверение, датирано с актуална дата. И те просто казват неща като "нашият лиценз не е отнет, но все още е много нов". Проверете лицензния печат на сайта им - не е валиден!

Автоматичен превод:
jimmy_fin
преди 1 година

Здравейте, току-що говорих с нашия екип за данни и проблемът е в процес на разрешаване и изглежда, че днес може да има нова информация. Така че се надявам да бъде направено. 🙂

Автоматичен превод:
jimmy_fin
преди 1 година

Ето ни. Нашият екип най-накрая разбра, че казиното има лиценз за игри в Кюрасао, така че той е променен и на нашия сайт. Така че вече е актуализиран.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравейте. Какво става с факта, че лицензът не е валиден (както можете да проверите с печата на лиценза). И поддръжката не е в състояние да предостави никакви доказателства, че лицензът им все още е валиден?

filefile

Автоматичен превод:
jimmy_fin
преди 1 година

Здравейте, отново се свързах с нашия екип и получих отговор, че можете да опитате да изчистите бисквитките и кеша и да погледнете отново, защото показва, че лицензът е легитимен и валидаторът е наред. Ще бъде ли възможно това?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Пробвах го на 3 различни устройства, също с частен раздел. Лицензът се показва като невалиден.

Автоматичен превод:
jimmy_fin
преди 1 година

Екипът за данни го е тествал отново и е 100% валиден. Също така имам информация, че понякога има проблеми с тези валидатори и по неизвестни причини понякога го хвърля като невалиден. Може би бих препоръчал да смените IP-то, може да помогне.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Можете ли да отворите печата, да направите екранна снимка и да я публикувате тук?

Автоматичен превод:
jimmy_fin
преди 1 година

Здравейте, прикачих екранната си снимка тук, защото имах проблем в предишната тема и все още трябва да го реша. Линк тук: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/platin-casino-does-not-want-to-pay-out-money/2#post-75813

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, поисках теглене от Platincasino, където съм регистриран от 5-6 години и никога не съм имал проблеми, и тегленето беше отменено без да е посочена причина и парите изчезнаха от сметката ми. Никой не е наличен в чата на живо от дни, какво да правя?

Автоматичен превод:
Momo95
преди 5 месеца

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно потвърден и дали успешно сте теглили пари преди?

Трябва да се опитате да се свържете с тях по имейл, за да разберете какво се е случило. Моля, уведомете ни за всякакви новини относно тази ситуация и ние ще бъдем готови да ви помогнем, ако имате нужда от нас.

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини