След като това бъде доказано от оплакванията на играчите - със сигурност. Сега само говорим. Освен това и двете оплаквания, които споменах, вече оказаха влияние. Можете сами да се запознаете с тях:

https://de.casino.guru/beschwerden/ungeloest
Ето защо последните оплаквания са видими и в панела на казиното. Така че можете да видите това и да промените решението си. Забелязахте ли?

https://de.casino.guru/pistolo-casino-rezensionen#tab=js-tab-reputation
По принцип са необходими повече от два случая, за да се разкрие схема, така че се нуждаем от помощта на играчите в това. Освен броя на черните точки, определете и сериозността на проблема, така че не става въпрос за броя на случаите, а по-скоро за сумите, ако не говорим за очевидна и последователна нелоялна практика.
Кажете ми, ако се интересувате от подробности.
Once this is proven by players complaints—certainly. Now we're just talking. Besides, both of the two complaints I mentioned had an impact already. You can investigate yourself:

https://de.casino.guru/beschwerden/ungeloest
That's the reason why the latest complaints are also visible on the casino panel. So you can see that and change your mind. Did you notice?

https://de.casino.guru/pistolo-casino-rezensionen#tab=js-tab-reputation
Basically, it takes more than two cases to uncover a scheme, so we need players help in this. Besides the number of black ack points, determine the severity of the problem, so it is not about the number of cases but more about the amounts if we are not talking about obvious and consistent unfair practice.
Let me know if you are interested in details.
Скъпа Радка, благодаря за бързия отговор. Всъщност не бях видял това.
Dear Radka, thank you for the quick reply. I actually hadn't seen that.
Liebe Radka, vielen Dank für die schnelle Antwort. Das hatte ich tatsächlich nicht gesehen.
Честно казано, това е по-скоро съвет за в бъдеще. В този момент е важно да се разбере дали казиното ще реагира на проблемите със забавените плащания. Досега ситуацията е доста неясна; следователно е необходимо задълбочено разследване. Предполагам, че не звучи много убедително, но ако има реален шанс да помогна, колегите ми ще го намерят.
Honestly, it's more of a tip for the future. At this moment it is important to find out whether the casino is going to respond to the delayed payment issues. Thus far the situation is quite unclear; hence, a thorough investigation is in order. I imagine it does not sound very convincing, but if there is a fair chance to help, my colleagues will find it.
Може би е добра идея да изпратите директно съобщение до казиното с молба да отговори на оплакванията.
След като изпратихте имейли, това ще засили аргументите ви. Макар че лично аз намирам Casino guru за много полезен и подкрепящ, смятам, че рейтингът на това казино е твърде висок, предвид естеството на оплакванията и високото ниво на отрицателни отзиви.
Вярвам, че гуруто на казиното има отговорност да предупреждава играчите за това казино.
It might be a good idea to also message the casino directly asking the casino to respond to the complaints
Having sent emails it will strengthen your case , while i personally find Casino guru very helpful and supportive I do feel that the rating this casino has is too high given the nature of the complaints and the high level of negative reviews.
Casino guru has i believe a responsibility to warn players about this casino
Не разбирам защо тези казина PISTOLO имат толкова висок рейтинг, защото те са същите измамници CASINO GURU като всички тези други казина.
I don't understand why these casinos PISTOLO have such a high rating, because they are the same scammers CASINO GURU as all these other casinos
Обидите никога не са били решение на проблеми. Моля, бъдете обективни. Ако имате идеи за решение или знаете начини да предупредите други за това казино, например къде да публикувате отрицателни отзиви, не се колебайте да го направите. Ако просто искате да излеете разочарованието си, моля, отидете другаде.
Благодаря
Insults have never been a solution to problems. Please remain objective here. If you have ideas for a solution or know of ways to warn others about this casino, for example, where to post negative reviews, please feel free to do so. If you just want to vent your frustration, please go elsewhere.
Thanks
Beschimpfungen waren noch nie ein Mittel der Problemlösung. Bitte doch hier sachlich zu bleiben. Wer Ideen zur Lösung hat oder Mittel kennt wie man andere vor diesem Casino warnen kann , zb wo man noch negative Bewertungen abgeben kann, herzlich gerne. Wer nur seinen Frust loswerden will bitte woanders.
Danke
Вече обясних ситуацията на Casino Group, които представят нови казина по групова принадлежност. Нямам представа дали това помага.
I've now explained the situation to Casino Group, which presents new casinos by group affiliation. I have no idea if that's helping.
Ich habe jetzt bei Casino group, stellt neue Casinos nach Gruppenzugehörigkeit vor, den Sachverhalt geschildert. Keine Ahnung ob das was bringt.
Благодаря ви за усилията.
Бихте ли могли да включите и тази информация в жалбата, моля? Виждате ли, екипът по жалбите и екипът по данните обикновено споделят такава информация директно. Забелязвам някои новини относно лицензите, които актуализират списъците си; следователно валидаторите не работят. Екипът по данните обаче ще знае със сигурност. Би било идеално, ако можете да включите вашите открития. 🙏
Thank you for your efforts.
Could you also include that information in the complaint, please? You see, the Complaint Team and the Data Team usually share such info directly. I spot some news regarding licenses updating its lists; hence, the validators do not work. However, the Data Team will know for sure. It would be ideal if you could include your findings. 🙏
Не разбирам защо тези казина PISTOLO имат толкова висок рейтинг, защото те са същите измамници CASINO GURU като всички тези други казина.
I don't understand why these casinos PISTOLO have such a high rating, because they are the same scammers CASINO GURU as all these other casinos
Здравейте, мога ли да знам какво се е случило с вас, моля? Имам предвид, че можете да подадете конкретно оплакване и да ни помогнете да коригираме оценката по по-справедлив начин, вместо да крещите подобни публикации във форума.
Моля, помислете за това.
Hello, may I know what has happened to you, please? I mean, you are welcome to submit a concrete complaint and assist us in adjusting the rating in a more fair manner rather than shouting such posts on the forum.
Please think about this.
Може би е добра идея да изпратите директно съобщение до казиното с молба да отговори на оплакванията.
След като изпратихте имейли, това ще засили аргументите ви. Макар че лично аз намирам Casino guru за много полезен и подкрепящ, смятам, че рейтингът на това казино е твърде висок, предвид естеството на оплакванията и високото ниво на отрицателни отзиви.
Вярвам, че гуруто на казиното има отговорност да предупреждава играчите за това казино.
It might be a good idea to also message the casino directly asking the casino to respond to the complaints
Having sent emails it will strengthen your case , while i personally find Casino guru very helpful and supportive I do feel that the rating this casino has is too high given the nature of the complaints and the high level of negative reviews.
Casino guru has i believe a responsibility to warn players about this casino
Оценявам предложението.
Ако мога да добавя и моето наблюдение, хората, отговарящи за разрешаването на обществени жалби, рядко участват в публично показвани имейли. Те обикновено са малко по-високо или по страничната стълбица на йерархията. Когато работех по вашата жалба, смятам, че бяха осъществени контакти с подходящите лица. Въпреки това е чудесно допълнение. Благодаря ви.
I appreciate the suggestion.
If I may add my observation, people in charge of resolving public complaints are rarely involved in publicly displayed emails. They are usually a little higher up or on the sides of the hierarchy. When working on your complaint, I believe the proper contacts were contacted. Still, it's a great addition. Thank you.
Очевидно е имало смяна на оператора; вече не е Novaforge Group, а Stellar Group. Това е посочено на страницата за лицензиране на казиното.
Apparently, there's been a change of operator; it's no longer the Novaforge Group, but the Stellar Group. This is stated on the casino's licensing page.
Scheinbar hat ein Betreiberwechsel stattgefunden, es ist jetzt nicht mehr die Novaforge Gruppe sondern die Stellar Gruppe. Geht aus der Casinoseite bei Lizenzen hervor.
Здравей, Радка, добавих това към жалбата.
Hello Radka, I have added this to the complaint.
Hallo Radka, habe ich der Beschwerde hinzugefügt.
Ако прочетете отново какво е казал aradka, което е чудесна идея. Подайте жалба и след това, ако Pistolo не отговори, което изглежда е случаят, Casino Guru ще намали оценката на казиното, което ще доведе до загуба на играч. Освен това има шанс Pistolo да отговори и да получите удовлетворение. Това е печеливша ситуация за играчите. Определено подайте жалба чрез платформата Casino Guru.
If you read back what aradka said which is a great point. Make a complaint and then if pistolo doesnt respond which serms to be the case then casino guru will mark down the casino which results in loss of player. Plus there is a chance pistolo does respond and you get satisfaction. Its a win win for the players. Definitely submit a complaint via the casino guru platform
И казино „Малина" е сестринско казино, отново ужасно, но Casinoguru го е маркирал.
Радка, благодаря за цялата помощ и подкрепа. Надявам се, че някой от вас, колеги, ще ми помогне да разреша проблемите си.
Оценявам го. Благодаря.
And malina casino is a sister casino again awful but Casinoguru has flagged this one.
Radka thanks for all the help and support. Hopefully one of you colleagues will help resolve my issues.
Appreciate it.thank you
Да, знам това. Моля, подайте жалба до Casino Guru и публикувайте отрицателни отзиви навсякъде, ако е възможно.
Yes, I know that. Please file a complaint with Casino Guru and post negative reviews everywhere if possible.
Ja, das kenne ich. Bitte Beschwerde bei Casino Guru eröffnen, wenn möglich überall negative Bewertungen einstellen.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.