преди 5 месеца
ОтговорЦитат0
Очевидно е имало смяна на оператора; вече не е Novaforge Group, а Stellar Group. Това е посочено на страницата за лицензиране на казиното.
Apparently, there's been a change of operator; it's no longer the Novaforge Group, but the Stellar Group. This is stated on the casino's licensing page.
Scheinbar hat ein Betreiberwechsel stattgefunden, es ist jetzt nicht mehr die Novaforge Gruppe sondern die Stellar Gruppe. Geht aus der Casinoseite bei Lizenzen hervor.
Добър ден и на теб.
Благодаря за наблюдението. Предполагам, че екипът по данните ще провери и това. Вярвам, че тази година е имало значителни промени за много казино групи. Интересно.
Good day to you.
Thanks for the observation. I guess the Data Team will inspect that too. I believe there have been significant changes for many casino groups this year. Interesting.
И казино „Малина" е сестринско казино, отново ужасно, но Casinoguru го е маркирал.
Радка, благодаря за цялата помощ и подкрепа. Надявам се, че някой от вас, колеги, ще ми помогне да разреша проблемите си.
Оценявам го. Благодаря.
And malina casino is a sister casino again awful but Casinoguru has flagged this one.
Radka thanks for all the help and support. Hopefully one of you colleagues will help resolve my issues.
Appreciate it.thank you
Здравейте. Правя каквото мога.
Казино Малина... не много отдавна почти всички тегления бяха замразени и изплащането на играчите отне няколко седмици... Надявам се, че ситуацията не е същата! Някои играчи все още изпитват забавяния, но е много по-добре, отколкото беше преди около 4 месеца.
Hello. I do what I can.
Malina Casino... not too long ago, almost all withdrawals were frozen, and it took several weeks to pay out the players... I hope it isn't the same situation! Some players are still experiencing delays, but it is far better than it was 4 months or so ago.
Имам въпрос, струващ си цяло злато, предполагам: Ако кажат, че заявката за теглене е изпълнена или завършена, какъв е проблемът сега? Обзалагам се, че може да има проблем с плащанията към определени държави (или може просто да е обикновено забавяне); въпреки това, въз основа на предишния ми опит с други казино групи, бих гласувал, че проблемът е свързан с доставчика на плащания.
Все пак, това няма голямо значение, защото ръководството на казиното все още трябва да отстрани какъвто и проблем да има...
I have a question worth a golden bar, I guess: If they say the withdrawal request has been fulfilled or completed, what seems to be the matter now? I bet there may be an issue with payouts to certain countries (or it could simply be an ordinary delay); however, based on my previous experiences with other casino groups, I would vote the problem has something to do with the payment provider.
Still, it does not matter much because the casino management still has to fix whatever issue they may have...
Човек трябва да бъде справедлив. Тази сутрин първите три тегления бяха обработени едновременно. Парите вече са в сметката ми. Надявам се и вие да си получите парите.
Специални благодарности на Радка за нейната чудесна и информативна помощ. Ще докладвам това оплакване като решено.
One should be fair. This morning, the first three withdrawals were processed simultaneously. The money is already in my account. I hope you all get your money, too.
Special thanks to Radka for her great, informative help. I'll report this complaint as resolved.
fair sollte man bleiben, heute morgen sind die ersten 3 Auszahlungen gleichzeitig bearbeitet worden. Das Geld ist auf schon auf meinem Konto.wünsche euch all das ihr auch euer Geld bekommt.
Besonderen Dank an Radka, tolle informative Hilfe. Beschwerde melde ich als gelöst.
Колко време трябваше да чакаш сега?
How long did you have to wait now?
Wie lange hast du jetzt warten müssen?
Поисках първото теглене на 1 юли, второто на 2 юли и третото на 3 юли. След тегленето днес поисках още 500 евро и, о, чудо, в рамките на два часа парите бяха в сметката ми.
Въпреки това, по-нататъшни тегления вече не са възможни днес; в сметката все още има малко над 1000 евро.
От колко време чакаш?
I requested the first withdrawal on July 1, the second on July 2, and the third on July 3. After the withdrawal today, I requested another €500, and, oh wonder, within two hours the money was in my account.
However, further withdrawals are no longer possible today; there is still just over €1,000 in the account.
How long have you been waiting?
Ich habe die erste Auszahlung am 1.7 , die 2 am 2.7 und die dritte am 3.7 angefordert. Nach der Auszahlung heute habe ich dann wieder 500€ angefordert und o wunder innerhalb von 2 Stunden war das Geld auf meinem Konto.
Weitere Auszshlungen sind aber heute nicht mehr möglich, es sind immer noch etwas über 1000 € auf dem Konto.
Wir lange wartest du bereits?
Това е още далеч, така че ще ти стискам палци. Но може би сега ще се оправят.
That's still a long way off, so I'll keep my fingers crossed for you. But maybe they'll get it sorted out now.
Das ist ja noch länger, ich drücke dir die Daumen. Aber vielleicht arbeiten die das jetzt ab.
Човек трябва да бъде справедлив. Тази сутрин първите три тегления бяха обработени едновременно. Парите вече са в сметката ми. Надявам се и вие да си получите парите.
Специални благодарности на Радка за нейната чудесна и информативна помощ. Ще докладвам това оплакване като решено.
One should be fair. This morning, the first three withdrawals were processed simultaneously. The money is already in my account. I hope you all get your money, too.
Special thanks to Radka for her great, informative help. I'll report this complaint as resolved.
fair sollte man bleiben, heute morgen sind die ersten 3 Auszahlungen gleichzeitig bearbeitet worden. Das Geld ist auf schon auf meinem Konto.wünsche euch all das ihr auch euer Geld bekommt.
Besonderen Dank an Radka, tolle informative Hilfe. Beschwerde melde ich als gelöst.
О, не казвай! Толкова се радвам да знам, че нещата се движат в най-добрата посока. Благодаря ти, че сподели!
И един личен урок за мен: никога не спекулирайте твърде много или твърде рано! Може би този път малко прекалих...
Във всеки случай, това е наистина страхотна новина.
Oh, you don't say! I'm so glad to know things are moving in the best direction. Thank you for sharing!
And a personal lesson for me: never speculate too much or too early! Perhaps I a bit overdid it this time...
In any case, that's truly awesome news.
Тегленето бавно преминава от заявено към състояние „в процес на преглед" и т.н. След това казиното казва, че банката е отхвърлила плащането и трябва да го изпрати отново.
След това те отлагат допълнително, казвайки технически проблеми. След това трябва да поискате отново теглене, след като е приложена бонус оферта. Сега сте блокирани от тегления, докато не бъде достигнато изискването за превъртане. Тогава също не можете да приложите лимит или да се възползвате от насоките за отговорен хазарт, за да си вземете почивка.
Последното нещо е, че органът по хазарта също не реагира.
Вижте всички отзиви на играчите
the withdrawal slowly moves down from requested to under review etc. Then the casino says the bank rejected the payment and to resubmit.
Then they delay further saying technical issues. Then you have to re request the withdrawal after a bonus offer is applied .Now your locked out of withdrawals until the wagering requirement is reached.then you also cannot apply a limit or avail of responsible Gambling guidelines to take a break.
The last thing is that the Gambling authority does not respond either.
Look at all the players reviews
Здравейте, благодаря за актуализацията. Надявах се, че нещата са се подобрили. Техническите проблеми все още са по-добро „извинение" от пълното мълчание, но предполагам, че зависи и от бъдещи действия.
Между другото, можеш ли да обясниш какво имаш предвид под това?
След това трябва да заявите отново тегленето, след като бонус офертата е приложена. Сега тегленията са заключени, докато не бъде достигнато изискването за превъртане.
Трябваше ли да подадете заявка за теглене, за да започнете да залагате бонуса? Предполагам, че съм сгрешил.
Също така, какво не е наред с ограниченията? Те не са приложими кога точно? Честно казано, не мога да кажа със сигурност, така че предпочитам да имам друг шанс да го разбера правилно. 🙏
Hello, thanks for the update. I hoped that things had improved. Technical issues are still a better "excuse" than complete silence, but I suppose it also depends on future actions.
Can you explain what you mean by this, by the way?
"Then you have to re request the withdrawal after a bonus offer is applied .Now your locked out of withdrawals until the wagering requirement is reached."
Did you have to submit a withdrawal request to begin wagering the bonus? I'm guessing I got it wrong.
Also, what is wrong with the limits? Those are not applicable when exactly? I honestly can't tell, so I prefer another chance to get it correctly. 🙏
Докато имате чакащо теглене, получавате оферти за бонус безплатни завъртания или бонус пари. Повечето хора използват завъртанията. Ако спечелите нещо, тегленето се заключва, докато не заложите необходимата сума, например изискване за залог X30.
Имах теглене, чакащо няколко дни, след което използвах спечелените пари от безплатни завъртания и се опитах да ги осребрим. Не ми позволи, докато не заложих X 30. Трябваше да се откажа от печалбите и да подам отново заявката за теглене, стартирайки времето за теглене отново.
Не, няма ограничение във времето (време, прекарано в игра) за дневен, седмичен или месечен лимит, който да се приложи към акаунта, и няма методи за самоизключване в приложението или сайта.
Ако искате да си вземете почивка или да се самоизключите, изпращате имейли, а в моя случай те ги игнорират.
While you have a withdrawal pending you get offers of a bonus free spins or bonus cash. Most people use the spins. If you win anything the withdrawal then becomes locked until you wager the required amount eg X30 wager requirement.
I had a withdrawal pending for a few days then I used a free spins won money and tried to cash out. It wouldnt let me until i wagered X 30 .I had to give up the winnings and resubmitted the withdrawal starting the withdrawal clock again
No there is Zero time limited (Tine spent playing) daily,weekly,monthly limit available to apply to account and zero methods of self exclusion on the app or site.
If you want to take a break or self exclude you email and in my case they ignore
О, сега разбирам. Благодаря за обяснението. Тези бонуси неизбежни ли са? Защото, ако не са, не бих ги взел. Ако тегленето е основната ви цел, бих пропуснал бонусите при такива обстоятелства. Според мен това е техническо ограничение на платформата. Например, когато сметка в казино не може да бъде затворена с активен баланс или когато трябва да теглите, за да прекратите бонуса. Това далеч не е отлично потребителско изживяване, но в същото време е просто по-лесно за казиното, така че предполагам, че имаме отговора...
За съжаление, не всяко казино предоставя отговорни инструменти; затова предполагам, че би било по-добре да проверите това, преди да регистрирате акаунт. Но сте прав, нещо трябва да е налично, за всеки случай. Все пак, както виждате, зависи от казиното.
Игнорираното самоизключване обаче е наистина сериозен въпрос! Можете ли да опишете ситуацията по-подробно, моля? Например, как и кога сте подали заявката, както и как е уточнена в терминологията на казиното. Кога изпратихте напомняне и на кого? Ами, цялата история, ако нямате нищо против, разбира се.
Oh, I see now. thank you for the explanation. Are those bonuses unavoidable? Because if they are not, I would not take them. If the withdrawal is your main goal, I would skip the bonuses under such circumstances. In my opinion, it is a platform technical limitation. Like when a casino account could not be closed with an active balance or when you need to withdraw to end the bonus. It is far from an excellent user experience but at the same time it is just easier for the casino, so I guess we have the answer...
Sadly, not every casino provides responsible tools; hence, it would be better to check that before registering an account, I guess. But you are right, something should be available, just in case. Still, as you can see, it is up to the casino.
However, the ignored self-exclusion is a serious matter indeed! Can you describe the situation in more detail, please? For example, how and when you submitted the request, as well as how it is specified in casino terms. When did you send reminder and to whom? Well, the whole story, if you don't mind, of course.
Честно казано, Радка,
Твърде много се уморявам да продължавам да обяснявам всичко това. Вижте оплакванията и отзивите.
Знам, че имаш добри намерения, но общото мнение сред играчите също се променя относно Casino.guru. Това казино е оценено като много високо.
Имах проблеми с друго казино, което също имаше много висок рейтинг в Casinoguru. Както pistolo, така и Malina casino имат много сериозни оплаквания и тревожни отзиви, но отново високи оценки.
И двете казина не отговарят на отрицателни отзиви, но отговарят на положителни, което ме кара да мисля, че или отзивите са фалшиви, или не им пука.
Имам отворена жалба и средно отнема седмица, за да отговори casinoguru. Не съм доволен и наистина губя вяра в Casino guru.
Знам, че искаш да помогнеш и го оценявам, но доказателствата са налице, приятелю.
Honestly Radka,
I getting too tired to keep explaining all this. Look at the complaints and the reviews.
I know you mean well but the general opinion between player is also changing about Casino.guru this casino is rated as very high .
I had problems with another casino which also had a very high rating with Casinoguru. Both pistolo and Malina casino have very serious complaints and alarming reviews but again high ratings.
Both casinos do not respond not respond to negative reviews but do respond to postive reviews which makes me think either the reviews are fake or they dont care.
I have a complaint open and it takes on average a week for casinoguru to respond to anything. Not happy and I am genuinely loosing faith in Casino guru.
I know you mean to help and I appreciate it but the evidence is there my friend
Здравей отново и благодаря, че сподели мислите си.
Разбирам, че повтарящите се проблеми и бавните отговори могат да бъдат разочароващи, особено когато очакванията не съответстват на реалността. Притесненията ви са основателни и оценявам, че отделихте време да обясните ситуацията по-рано.
Само за уточнение: нашите оценки се основават на комбинация от фактори, включително лицензиране, данни за оплаквания, условия и други обективни критерии, а не на отзиви от играчи. Както казахте, може да се манипулира. Въпреки това, сериозните оплаквания са нещо, което следим отблизо и не пренебрегваме модели, когато се появят.
Що се отнася до оплакванията, така е замислено: 7 дни за всяка участваща страна, съжалявам, че не сте знаели и разбирам, че не сте доволни от това. Все пак, нямам представа защо е този обрат... Сега за казино „Малина" ли става въпрос?
Ако вече не си склонен/а да обсъждаме нещата по-подробно, напълно те разбирам. Но ако все още има нещо, което би искал/а да споделиш относно частта със самоизключването, с удоволствие ще се включа.
Hi again, and thanks for sharing your thoughts.
I get that repeated issues and slow responses can be frustrating, especially when expectations don’t match reality. Your concerns are valid, and I appreciate you taking the time to explain the situation earlier.
Just to clarify: our ratings are based on a combination of factors, including licensing, complaint data, terms and conditions, and other objective criteria, not player reviews. As you said can be manipulated. That said, serious complaints are something we monitor closely, and we don’t ignore patterns when they emerge.
As for the complaints, it is designed that way: 7 days for each party involved, I'm sorry you didn't know and I understand you are not happy abou it. Still, no idea why the twist... Is it about Malina Casino now?
If you're no longer up for discussing things in more detail, I completely understand. But if there’s anything you'd still like to share about the self-exclusion part, I’m happy to get into it.
Благодаря ти, казино „Радка Малина" и казино „Пистоло" едва сега разбрах, че са сестрински сайтове, управлявани от едно и също ръководство.
Просто съм разочарован от цялата ситуация, обичам да играя, но споменатите казина са нечестни и изглежда се измъкват безнаказано с това поведение.
Хазартният орган в Анжуан не отговаря на никакви оплаквания.
Thank you Radka Malina casino and Pistolo casino I only found out are sister sites run by the same management.
I am just frustrated with the whole situation, I enjoy playing but the Casinos mentioned are dishonest and seem to get away with this behaviour.
The Anjouan gaming authority does not respond to any complaints
Хей, разбирам и благодаря, че си откровен с мен. Какво ще кажеш да му дадем малко време и когато пожелаеш, просто ми кажи. Тогава можем да си разменим няколко съобщения.
Последното нещо, което искам, е да те занимавам с въпроси.
Hey, I get it, and thanks for being straightforward with me. How about we give it some time, and whenever you feel like it, just let me know. We can exchange a few messages then.
The last thing I want is to bother you with questions.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.