ФорумКазинаPariPesa Casino - обща дискусия

PariPesa Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от locohen100
|
8047 преглеждания 61 отговора |
|
1 2 34
преди 1 година

Нищо jarro, тази страница е истинска измама, отнемат метода за връщане и ви казват, че трябва да е същият, с който е депозиран, и след това отменят всички видове опции за връщане и този за картата за теглене не е ето, беше с този, който депозирах. тотална парипеса измама

Автоматичен превод:
negredo69
преди 1 година

От моя гледна точка, ако проблемът е само с опциите за плащане, казиното трябва да предложи само една - работеща и след това да продължи с изплащането възможно най-скоро. Като последна опция, криптовалутите обикновено се използват, за да спасят положението. Радвам се, че създадохте жалбата, която звучи така, сякаш сега казиното е безпомощно.

Изобщо не е добре 🙁.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой знае ли каква е разумната времева рамка за процеса на валидиране на документа (kyc)?

Просто изпратих всичко преди седмица и досега нищо. Нормално е??

Автоматичен превод:
Pro3477
преди 1 година

Здравейте,

Като цяло познавам казина, способни да проверяват нови играчи в рамките на 48 часа... Е, бих започнал да си напомням на казиното, така че вярвам, че една седмица е напълно достатъчна.

Може би сте получили потвърждение или частично проследяване по въпроса?

Не искам да звуча глупаво, но можете ли да проверите всичките си папки за кошче, секцията за промоции (специалност на Gmail), папките за спам и т.н.? Само за да сте сигурни, че забавянето не е на ваша страна.

Знам точно как звучи това, но ще се изненадате колко често имейли като този завършват в папката за спам...

Във всеки случай ние даваме на казината 14 пълни дни, докато се намесим, за да разследваме, когато е създадена жалба.

Намерете вашата допълнителна информация тук .

Така че междувременно поне ще бъда тук за теб.




Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте!

Благодаря за бързия и изчерпателен отговор.

Да, проверих папката със спам и това не е така.

Първоначално, когато започнах процеса на KYC, те поискаха ясни копия на идентификационната карта, след това беше снимка на лицето с картата в ръката до лицето и техният имейл с искане за това в другата ръка (нелепо), но аз се съгласих с всичко и го изпрати. В крайна сметка преди седмица оттам отговориха, че трябва да изчакат отговор от специалистите.

Подсилвам го ден след ден и отговорът винаги е един и същ copy paste, че заявките се анализират по ред и трябва да чакам.

След това ще изчакам 14-те дни и след това ще подам официална жалба.


Благодаря ви много за подкрепата

Автоматичен превод:
Pro3477
преди 1 година

Здрасти!

Добре, според вашия отговор бих казал, че сте били повече от щедри, когато става дума за сътрудничество.

Затова е жалко, че завърши така. Сигурно е досадно, но предполагам, че трябва да изчакаме малко.

Просто ме уведоми всеки път, когато нещо се промени, става ли?

Честно казано, можете да подадете жалбата и сега, но ще бъде отложено до 14-ия ден. 🙁


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте. Имам същия проблем като другите потребители с къщата за залагания Paripesa. Сложих сума на карта и след като заложих, бих искал да изтегля парите по същия метод, но не ми позволява. Пробвах повече от 30 пъти и няма как. Говорих с тях както по имейл, така и чрез приложението и те не ми дават решение, винаги ми отговарят едно и също нещо да опитам по-късно или да направя нов депозит с друг метод и след това го тегля, но не Не трябва да го правя, просто искам да си извадя парите. Говорих с моята банка и те ми казаха, че вината е тяхна, че трябва да изпратят операцията, позволявайки ми да потвърдя операцията. Изпращат го без валидиране и системата не го приема.

Надявам се, че можете да ми помогнете да си взема парите, защото съм отчаян. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
dbragra
преди 4 месеца

Здравейте, това със сигурност не е приятно, ако тегленето ви е върнато 30 пъти.

Но едно важно нещо за мен, преди да продължим, е да разбера дали този случай е за спортни залагания или не. Ако е така, ще ви препоръчам линкове, където се надявам да ви помогнат, но ако не става въпрос за спортни залагания, ние също ще се опитаме да ви помогнем.

Не мисля, че е съвсем правилно казиното да ви каже да депозирате повече пари, използвайки различен метод, и да ги изтеглите по този начин. Ако имат проблем, те трябва да се опитат да го решат и аз не смятам, че методът на плащане е голям проблем.

Така че ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Ако става въпрос за спортни залагания. Опитвам се да извадя парите по същия начин, по който ги депозирах, но това е невъзможно. Сега ми казват, че картата ми е в черен списък, когато я използвам ежедневно и нямам проблем. Намирам за неудобно, че ме молят да депозирам повече пари по друг метод, за да мога да ги изтегля. Надявам се, че можете да ми помогнете и да намеря решение.

Автоматичен превод:
dbragra
преди 4 месеца

Ако става въпрос за спортни залагания, ние не можем да помогнем, защото нямаме експерти и достатъчно познания.

Но ще се опитам да ви помогна поне като ви дам линкове, където можете да подадете жалба и твърдо вярвам, че там ще могат да ви помогнат.

Можете да ги намерите тук:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Стискам ти палци и дано се оправи. Може да попитам отново, ако са ви казали да депозирате по различен метод, за колко голям депозит говорим? Ако е необходимо да се провери методът, депозитът за проверка е обичаен. Опитахте ли също да разберете защо вашата карта трябва да бъде в черния списък?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Коя връзка, която публикувахте, препоръчвате да я заявите? Или всички са еднакви?

Е, зависи от метода на депозиране, но аз не вярвам на определени методи за електронен портфейл и други методи. Мисля, че минимумът на карта е 5 евро, но имам само една карта и не искам да се налага да правя депозит с друг метод и след това да не мога да го изтегля.

Автоматичен превод:
dbragra
преди 4 месеца

Да, разбирам, че не искате да рискувате, очевидно.

Относно линковете, не знам точно кой ще е най-добър, просто трябва да опитате. Може би на някои от тях няма да намерите въпросното казино, така че някак си ще го оправите. Разбира се, определено опитайте, защото е по-добре, когато някой се опитва да помогне, отколкото никой.

Кажете ми, ако решите да изберете такъв и какво успяхте да намерите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

И тук не можете да ми помогнете? Няма ли кой от Paripesa да ми помогне като на други хора, на които им се случи същото?

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
dbragra
преди 4 месеца

Е, що се отнася до спортните залагания, все още не сме помогнали на никого да реши случая, тъй като подобни оплаквания се отхвърлят. Нямаме специалисти и би било невъзможно. 😥

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

добра вечер, регистриран съм в казино papesa от дълго време от 31.03.2023 г. никога не съм имал проблеми с казиното или с тегления, но сега спечелих награда от 5000 и не мога да изтегля парите, които казват акаунтът ми е ограничен до тегления от 100 евро на ден, а в други случаи съм правил тегления от 500 евро без никакви проблеми. можеш ли да ми помогнеш

Автоматичен превод:
martinspirescb34
преди 2 месеца

Здравейте, казиното каза ли ви също защо изведнъж имате такъв лимит за теглене, когато го имахте нормално преди? Намирам го за доста странно и вероятно ще теглите 5000 за по-дълго.

Забелязах също, че сте пуснали жалба и това би било добър отговор на въпросите на Доминика.

Възможно ли е това?

Просто щракнете тук . ⬅️

И аз ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Добро утро на всички, така че имах проблем с играта на paripesa. Направих теглене на €300,65, използвайки наличния метод, който беше чрез sepa, тъй като с тези, които бях депозирал (т.е. с картата), ми даде отказ.

Тук е трагедията, че заявката за теглене е написана одобрена, но обикновено парите пристигат в рамките на няколко минути и повече от всичко във формулировката IBAN, която копирах и поставих от уебсайта на банката и също поставих думата (iban), извинете за играта на думи.

Сега имам още 400 евро за теглене, но ми казаха да изчакам поне 24 часа и да използвам метода, с който платих. Но не съм го правил преди, възможно ли е тези 300 евро никога да не дойдат? много ти благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Моля за помощ

Автоматичен превод:
andreacibrario17
преди 3 седмици

Здравейте, не мисля, че парите от предишното теглене не трябва да идват при вас. Ако имате проблем и не можете да теглите, опитайте първо да се свържете с казиното и вижте какво ще се случи и дали те ще ви помогнат или ще ви посъветват. Ако това не се случи и ви пренебрегнат и парите не дойдат, не се колебайте да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Засега не бих бил скептичен и имам търпение, тъй като ние също даваме на казината 14 дни да изпратят пари на играч.

Ако нещо се случи, не забравяйте да ни уведомите и ще видим какво можем да направим.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Благодаря за отговора Здравейте, вече писах по-рано за превод, одобрен на 28-ми, сега сме на 2-ри ноември и все още не ми е платен! Говоря за сайта Paripesa.

Дадоха ми номер на тикет и ми казаха да изчакам специалистите, които са по случая с 300.65.

След това сега спечелих 2 хиляди евро и се случи същото, че с 300,65 направих 4 тегления по 500 всяко, което е максимумът, който ми казват одобрено, но не ми дават парите, казват ми да изчакам 24 часа и ако не ги получавайте, за да повторите процеса, който направих за 300.65...

Въпросът ми е тези общо €2300,65 ще пристигнат ли при мен рано или късно или искат да ме измамят? Следвали ли сте други подобни преживявания?

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини