ФорумКазинаPariPesa Casino - обща дискусия

PariPesa Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от locohen100
|
4408 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 10 месеца

Нищо jarro, тази страница е истинска измама, отнемат метода за връщане и ви казват, че трябва да е същият, с който е депозиран, и след това отменят всички видове опции за връщане и този за картата за теглене не е ето, беше с този, който депозирах. тотална парипеса измама

Автоматичен превод:
negredo69
преди 10 месеца

От моя гледна точка, ако проблемът е само с опциите за плащане, казиното трябва да предложи само една - работеща и след това да продължи с изплащането възможно най-скоро. Като последна опция, криптовалутите обикновено се използват, за да спасят положението. Радвам се, че създадохте жалбата, която звучи така, сякаш сега казиното е безпомощно.

Изобщо не е добре 🙁.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Някой знае ли каква е разумната времева рамка за процеса на валидиране на документа (kyc)?

Просто изпратих всичко преди седмица и досега нищо. Нормално е??

Автоматичен превод:
Pro3477
преди 9 месеца

Здравейте,

Като цяло познавам казина, способни да проверяват нови играчи в рамките на 48 часа... Е, бих започнал да си напомням на казиното, така че вярвам, че една седмица е напълно достатъчна.

Може би сте получили потвърждение или частично проследяване по въпроса?

Не искам да звуча глупаво, но можете ли да проверите всичките си папки за кошче, секцията за промоции (специалност на Gmail), папките за спам и т.н.? Само за да сте сигурни, че забавянето не е на ваша страна.

Знам точно как звучи това, но ще се изненадате колко често имейли като този завършват в папката за спам...

Във всеки случай ние даваме на казината 14 пълни дни, докато се намесим, за да разследваме, когато е създадена жалба.

Намерете вашата допълнителна информация тук .

Така че междувременно поне ще бъда тук за теб.




Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Здравейте!

Благодаря за бързия и изчерпателен отговор.

Да, проверих папката със спам и това не е така.

Първоначално, когато започнах процеса на KYC, те поискаха ясни копия на идентификационната карта, след това беше снимка на лицето с картата в ръката до лицето и техният имейл с искане за това в другата ръка (нелепо), но аз се съгласих с всичко и го изпрати. В крайна сметка преди седмица оттам отговориха, че трябва да изчакат отговор от специалистите.

Подсилвам го ден след ден и отговорът винаги е един и същ copy paste, че заявките се анализират по ред и трябва да чакам.

След това ще изчакам 14-те дни и след това ще подам официална жалба.


Благодаря ви много за подкрепата

Автоматичен превод:
Pro3477
преди 9 месеца

Здрасти!

Добре, според вашия отговор бих казал, че сте били повече от щедри, когато става дума за сътрудничество.

Затова е жалко, че завърши така. Сигурно е досадно, но предполагам, че трябва да изчакаме малко.

Просто ме уведоми всеки път, когато нещо се промени, става ли?

Честно казано, можете да подадете жалбата и сега, но ще бъде отложено до 14-ия ден. 🙁


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини