преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PariPesa Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Този букмейкър не е наличен за американския континент, колкото и да ги молите да ви помогнат с тегленето, те не ви дават решение, „как е възможно депозитите да са разрешени от ПЕРУ, ако всички опции за теглене са само за ЕВРОПА ИЛИ АЗИЯ, , това може да се счита за измама
This bookmaker is not available for the American continent, no matter how much you ask them to help you with your withdrawal they do not give you a solution, `how can it be possible that deposits are allowed from PERU if all the withdrawal options are only for EUROPE OR ASIA, , this can be considered a scam
esta casa de apuestas no esta dsiponible para el continente americano, por mas que pides que te ayuden con tu retiro no le dan solucion, `como puede ser posible que se permita realizar depositos desde PERU si todas las opciones de retiro solo son para EUROPA O ASIA, , esto puedes ser considerado como estafa
Здравейте,
така че това казино не може да ви предложи никаква работеща опция за плащане, за да продължите с тегленето си? Попълвахте ли държавата на пребиваване или пълния си адрес в Перу, когато регистрирахте акаунта си, чудя се?
Имате ли печатни екрани с чат или имейли относно този проблем, моля?
Това е ново казино, така че ще бъде добре да го проучите.
Hello,
so this casino is not able to offer you any working payment option to proceed with your withdrawal? Did you fill in the country of residence or your full address in Peru when registering your account, I wonder?
Do you have any print screens with chat or emails concerning this issue, please?
It's a fresh casino, so it will be good to investigate.
Момчета също, случва ли ви се всеки път, когато спечелите и изтеглите, да оставят тегленията ви висящи дни и дни, без да ви дават обяснения?
Guys too, does it happen to you that every time you win and withdraw they leave your withdrawals pending for days and days without giving you explanations?
Ragazzi anche a voi capita che ogni volta che vincete e prelevate vi lasciano i prelievi in sospeso per giorni e giorni senza darvi spiegazioni?
Момчета, бих искал да говоря с някой представител на този сайт, последният път, за да мога да изтегля печалбите си, отне 20 дни, през тези 20 дни поисках много пъти обяснения както чрез чат, така и по имейл, но помощта не е -съществува, никога няма обяснение .. сега чакам повече тегления от почти 5 дни и същото ... тегленията винаги са блокирани и без обяснение ... Не разбирам защо това казино третира клиентите си по този начин
Guys I would love to talk to some representative of this site, the last time to be able to withdraw my winnings it took 20 days, in these 20 days I have asked many times for explanations both via chat and via email but the assistance is non-existent, never any explanation .. now I have been waiting for more withdrawals for almost 5 days and the same ... withdrawals always blocked and no explanation ... I don't understand why this casino treats its customers this way
Ragazzi vorrei tanto parlare con qualche rappresentante di questo sito, l ultima volta per poter prelevare le mie vincite ci sono voluti 20 giorni, in questi 20 giorni ho chiesto tante volte spiegazioni sia via chat che via mail ma l assistenza é inesistente, mai nessuna spiegazione .. ora aspetto altri prelievi da quasi 5 giorni e lo stesso...prelievi sempre bloccati e nessuna spiegazione ...non capisco perché questo casino tratta così i suoi clienti
Най-вероятно казиното ви чака да играете, докато те забавят тегленето и се надяват на вашата загуба. Често срещам това отношение. Веднъж чаках тегленето три месеца, с условието да правя залози веднъж седмично, в противен случай ще закрият акаунта за неактивност.
Most likely the casino is waiting for you to play while they are delaying the withdrawal, and hope for your loss. I often encounter this attitude. Once I waited for the withdrawal for three months, with the condition that I should make bets once a week, otherwise they will close the account for inactivity.
Скорей всего казино ждёт что вы будите играть, пока они тянут время с выводом, и надеются на ваш проигрыш. Я часто сталкиваюсь с таким отношением. Один раз ждал вывод три месяца, с условием что раз в неделю должен делать ставки, иначе закроют счёт за бездействие.
Не, това не е така, защото тегленията се приемат, не мога да ги анулирам, но те никога не се изплащат, продължавам да говоря както с чата за помощ, така и по имейл, но никога не ми се дава обяснение, винаги ми се казва да изчакам . . Споделям опита си във всички форуми и социални мрежи, надявайки се хората да не играят в този сайт
No, this is not the case because the withdrawals are accepted, I cannot cancel them, but they are never paid, I continue to talk both with the assistance chat and via email but I am never given any explanation, I am always told to wait. . I'm sharing my experience on all the forums and social networks, hoping that people don't play on this site
No non é questo io caso perché i prelievi risultano accettati, non posso annullarli, però nn vengono mai pagati, continuo a parlare sia con la chat di assistenza sia via mail ma non mi viene mai fornita nessuna spiegazione, mi viene detto sempre di aspettare.. sto raccontando la mia esperienza su tutti i forum e i social, sperando che la gente non giochi su questo sito
Здравейте,
има няколко причини, които могат да причинят забавяне, за съжаление казиното трябва да се справи със ситуацията по-открито към играчите, това е сигурно.
Доколкото разбирам, това не е първото забавено плащане, нали?
Ако смятате, че имате нужда от помощ, изпратете жалба ( просто щракнете тук )
Това е ново казино, така че да се надяваме, че това е резултат от някакви начални проблеми.
Hello,
there are several reasons that may cause delay, sadly the casino should handle the situation more openly toward players, that's for sure.
As far as I understand this is not the first delayed payment you've experienced right?
If you feel you need help, submit a complaint (just click here)
It's a fresh casino so let's hope that this is a result of some sort of starting issues.
Това е добре. Да се надяваме, че казиното ще ви плати по-скоро, отколкото по-късно 🤞. Ще провери по-нататъшния напредък.
That's good. Let's hope that the casino will pay you sooner rather than later 🤞. Will check on further progress.
Здравейте,
Открих, че жалбата е приключена, защото казиното заяви, че сте загубили баланса. За съжаление спряхте да ни отговаряте.
Hello,
I found that the complaint was closed because the casino stated that you lost the balance. Sadly, you stopped responding to us.
Чакам две тегления от 200 и 213 евро, винаги ми отговарят така, както чакат потвърждение от оператора, в момента парите все още не пристигат и все си мисля, че тази страница е измама.
209/5000
I am waiting for two withdrawals of 200 and 213 euros, they always answer me the same as they are waiting for confirmation from the operator, at the moment the money still does not arrive and I still think that this page is a scam.
209/5000
Espero dos retiradas de 200 y 213 euros, siempre me responden lo mismo que están esperando la confirmación del operador, de momento el dinero me sigue sin llegar y singo pensando que esta página es una estafa.
209/5000
Съжалявам, че имате проблеми с тегленията и също така забелязах, че не сте единственият. Едно прилично казино според мен би се справило с алтернативни опции за плащане. Предложиха ли някакви? Ако проблемът продължава, трябва да го направят.
Страхувам се обаче, че в този случай казиното също чака решение, тъй като този проблем се решава от доставчика на плащания
Както и да е, жалбата все още е отворена и се надяваме скоро да получите помощ. Дръж ни в течение.
I'm sorry you're having trouble with withdrawals, and I also noticed that you're not the only one. A decent casino, in my opinion, would deal with alternative payment options. Did they suggest any? If the problem persists, they should do it.
However, I'm afraid that in this case the casino is also waiting for a solution, as this issue is being dealt with by the payment provider
Anyway, the complaint is still open and hopefully you'll get helped soon. Keep us posted.
Здравей jaro, изглежда, че това казино е измама, аз също тегля пари, като знам и три дни след като им кажа, че ще ги докладвам и този метод за теглене вече не се появява и се опитвам да изтегля тегленето по някакъв друг начин и всички ме отхвърлят.
Не мога да изтегля парите и отговорът им е, че съответният отдел се опитва да разреши проблема, измама
Hello jaro, it looks like this casino is a scam, I also withdraw money by knowing and three days after telling them that I am going to report them and that withdrawal method no longer appears and I try to withdraw the withdrawal in some other way and they all reject me.
I can't be able to withdraw the money and their response is that the corresponding department is trying to solve the problem, scam
Hola jaro tiene pinta que este casino es una estafa, además retire dinero por sepa y a los tres días de decirles que los voy a denunciar y tal ya no aparece ese método de retirada y intento sacar de alguna otra manera la retirada y me rechazan todas.
No consigo poder retirar el dinero y su respuesta es que el departamento correspondiente está intentando solucionar el problema, estafa
Хм, това е странно според мен. Не мисля, че едно правилно казино трябва да създава подобни проблеми. Така че въз основа на това, което сте написали, те не са ви предоставили друг метод на плащане, нали?
Жалбата все още е отворена и бих искал да видя отговора на казиното, ако даде такъв.
Все още ли поддържате комуникация с казиното? Освен това, което споменахте, казаха ли ви нещо друго, или е същата стара песен?
Знам, че е досадно да продължавате да чакате, но както казах, може да има грешка от страна на доставчика и следователно казиното също може да изчака отговор и решение на ситуацията.
Кажете ни, ако нещо се промени. 🙂
Hm, that's strange in my opinion. I don't think a proper casino should have to cause problems like that. So based on what you wrote, they didn't provide you with any other payment method right ?
The complaint is still open and I would like to see the casino's response, if they provide one.
Are you still in communication with the casino ? Apart from what you mentioned, have they told you anything else, or is it the same old song ?
I know it's annoying to keep waiting, but as I said, there might be a fault on the provider's side, and therefore the casino can also wait for a response and a solution to the situation.
Let us know if anything changes. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.