ФорумКазинаParimatch Casino BR - обща дискусия

Parimatch Casino BR - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от yoon
|
12466 преглеждания 67 отговора |
|
12 3 4
les7ysc7
преди 1 година

Страхотен. Надявах се на някакви улики... 🙁

Мразя да го казвам, но чакането изглежда е единственият вариант засега.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не знам какво да правя, все още нямам новини, единственото, което ми казват е да чакаш колкото можеш. Колко време отнема верифицирането на акаунт?

Автоматичен превод:
les7ysc7
преди 1 година

Толкова съжалявам да го чуя... Въпросът ви има смисъл, но бих казал, че трябва да знаем какво причинява това забавяне.

За съжаление, измина месец, откакто представителят на казиното се обърна към проблемите на играча тук във форума. 😕

Можем да използваме поддръжка сега. Това е нещо, което не мога да разбера сам, истината е, че трябва да изчакаме.

Знам, гадно е.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Поискаха ми още документи от същата банка, други мои снимки, на които ми виждат лакътя, защото казват, че на снимката, която им изпратих, не виждат цялото ми тяло, изглежда ми като шега, мисля, че са извинения, че не искам да плащам, изпращайте всичко ново, чакам отговори засега няма

Автоматичен превод:
les7ysc7
преди 1 година

Ситуацията е сложна и разбирам, че си ядосан. Ще видим обаче какво ще измисли казиното сега, когато качите документите отново.

Ще очакваме вашата актуализация. Надяваме се, че този път ще бъде по-положително и ще можете да завършите процеса.

Автоматичен превод:
les7ysc7
преди 1 година

Бъдете търпеливи, не използвайте лоши думи в чата, получете парите си и никога повече не влизайте в това измамно казино.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 година

Обикновено не използвам лоши думи, просто им казах, че ги мисля за измамници, защото минаха повече от 10 дни и те само ми дават оправдание. Вчера им изпратих документите, които ми изпратиха от банката, ще видим дали това не оставя съмнение, че съм аз.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, аз съм от Перу и имам криза на безпокойство поради техния процес на "проверка", който продължава вечно... истината е, че изобщо не препоръчвам тази къща за залагания. Ще подам жалба с помощта на правилните субекти.

Автоматичен превод:
luenrimm
преди 1 година

Изпратете им каквото поискаха и аз ще ви помогна тук.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 година

Да, вече ви изпратих всичко, което поискахте и чакам. Благодаря ти, приятелю

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратих всички документи, които поискаха. Имаше алтернативен документ и няколко селфита! Изпратих последния документ на 12 октомври. Свързах се с онлайн поддръжката няколко пъти. Казват, че акаунтът се проверява и ще получа отговор по имейл. Все още не съм получил отговор! Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
barnardjam79
преди 1 година

Какво трябва да направиш? Честно казано, подайте жалба на нашия уебсайт. Достатъчно дълго чакаш. Никое казино не трябва да се нуждае от повече от 2 седмици, за да провери няколко документа.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Здравейте Даниел, в моя случай минаха повече от 2 седмици и няма отговор. Преди дни качих една жалба и се надявам да ми помогнете, защото вече губя надежда.

Автоматичен превод:
luenrimm
преди 1 година

Според жалбата ви видях, че сте предоставили на Томас цялата информация, която сте имали, като част от проверката на акаунта. Но какъв е проблемът с вашите документи?

Както и да е, неприятно ми е да го кажа, защото знам, че сте чакали доста дълго време, но ще трябва да имаме търпение и да изчакаме, за да видим как ще се развие ситуацията. Ако имате нова информация, възможно ли е да ни актуализирате? Надявам се всичко да се разреши. Желая ви късмет.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Имам чувството, че вече съм загубил всичко, опитвам се да се свържа с казиното чрез онлайн чат и те затварят моя чат 🙁


Автоматичен превод:
luenrimm
преди 1 година

Напълно разбирам разочарованието ви, защото и аз бих се почувствал по същия начин в тази ситуация. Все още искам да вярвам, че вашата проверка в крайна сметка ще бъде завършена или че казиното ще отговори в рамките на времето, необходимо за успешното й завършване. Уверете се, че не се отказвате и продължавайте да се опитвате до края да разрешите тази ситуация. Ако научите нещо ново, не забравяйте да ни уведомите. Пожелавам ти много късмет и сила. ☘️

Автоматичен превод:
преди 1 година

Залагах на спорт в Parimatch, в системния метод избрах 3/6 и получих 4 правилно, когато отидох да видя плащането, трябваше да ми платят голяма сума, но ми платиха по-малко от това, което заложих, защо това и как мога да разреша това.

Вече изпратих съобщение до поддръжката и все още чакам техния отговор.

Автоматичен превод:
emiialfa08
преди 1 година

Здравейте, тъй като в CasinoGuru не се занимаваме със спортни залагания, трудно ми е да оценя тази ситуация.

Въпреки това бих искал да ви помогна поне като кажа, че ако смятате, че казиното е направило грешка и не сте я извършили вие, можете да опитате да подадете жалба тук на тези връзки:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако го направите, можете ли да ни кажете как се оказа, моля? Надявам се вашият случай да бъде разрешен. Късмет.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е най-лошият спортен букмейкър, който някога съм използвал и съм използвал много. Когато за първи път се присъединих към parimatch, бях потвърден след 24 часа без проблем. След това продължих да правя залози, да депозирам и да тегля без проблеми. Тогава реших да направя депозит от $500 и превърнах тези пари в над $4300 CAD. След това се опитах да се оттегля и проверката ми беше премахната и „в процес на обработка". Измина почти месец и чрез имейли изпратих селфита с личната си карта, банкови извлечения, кредитни извлечения, лицензи и национални здравни карти, но все още без потвърждение. Да не говорим, че обслужването на клиенти е най-лошото, с което съм се сблъсквал. Започвам да си мисля, че компанията е измамна. Някой съвет?!

Автоматичен превод:
busterivany
преди 1 година

Здравейте, според това, което описвате, това е допълнителна проверка, но мисля, че не трябва да отнеме месец и все още не сте стигнали до никакво решение. Казиното дори дали ви е отговорило защо вашата проверка все още не е завършена?

Така или иначе, мисля, че най-добрият начин на действие в този случай е да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.Можете да отворите жалба тук на този линк .

Ще го направиш ли?

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини