ФорумКазинаParimatch Casino BR - обща дискусия

Parimatch Casino BR - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от yoon
|
12442 преглеждания 67 отговора |
|
1...3 4
преди 10 месеца

Parimatch позволи на измамник да открадне 5250 солес от моя акаунт. Освен това, с акаунт, който никога не съм използвал и не е на мое име, как е възможно някой да има достъп до вашия акаунт и да изтегли парите, сега поддръжката не ми казва нищо за моето теглене, изобщо не препоръчвам тази страница ако това, което искате, е да се грижите за парите си, има много по-добри.


Автоматичен превод:
gianluka0128
преди 10 месеца

Здравейте, това изглежда като доста сложен проблем. Парите, изтеглени от сметката ви, са били теглене? Не сте споделили паролата за акаунта си с никого или нещо подобно, ако случаят е бил такъв?

Правилно ли разбирам, че сега сте направили тегленето и чакате парите или все още сте информирани за изчезналите пари? Имате ли вече потвърдена сметка в това казино?

Както и да е, важното е, че сте подали жалба и сте постъпили правилно, защото нашият екип ще разследва и ще се опита да разбере какво се е случило. Надявам се, че можем да разрешим това по някакъв начин.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Скъпи, добър вечер, играя на pe.parimatch от месеци, но от този месец те не ми позволяват да правя никакви тегления. Те също така не ми дават причина защо отхвърлят моите тегления. Появява се само съобщението "Възникна грешка при плащането. Средствата са върнати по сметката на клиента". Свързах се с обслужването на клиенти и те генерираха билет за мен след толкова много чакане, но минаха 2 дни и никой не ми отговаря.

Моля, вашата максимална подкрепа. Виждам, че е лицензиран от "gaming-curacao", но когато отида на този уебсайт, не виждам раздел, където можете да подадете жалба.


Поздрави

Автоматичен превод:
haroltv54
преди 7 месеца

Здравейте, забелязах, че имате проблем с тегленето в казиното и те не ви дават никаква причина защо, освен че има грешка при плащане. Не разбрахте нищо повече, след като въведохте билета? Предполагам, че казиното ще трябва да проучи допълнително, за да ви даде окончателен отговор, а дотогава няма какво да ви каже. Какъв метод опитахте да теглите?

Колко време продължава цялата ситуация?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Здравей Джаро, от 4/04 са отказали 5 тегления. Изпълнил съм всички условия, за да мога да се оттегля. Свързах се с чата няколко пъти, където не отговарят и не разрешават. Те генерираха билет за мен преди 5 дни и все още пише „работим по него". Не ми дават никакво решение и имам 2360 солес в баланса. file

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
haroltv54
преди 7 месеца

Не е хубаво, когато казиното не ви казва нищо. Даваме им 14 дни, за да уредят процеса на теглене и ако не го направят, ще се свържем с казиното и ще видим дали можем да го уредим.

Въпреки това, ако случайно може да бъде решен преди изтичането на времето, моля, уведомете ни. Може би те ще се свържат с вас с билета, който сте създали, но ще трябва да имаме търпение.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Здравейте благодаря ви много. Така че сега трябва да чакам 14 дни.

Автоматичен превод:
haroltv54
преди 7 месеца

Не мисля, че ще трябва да чакате 14 дни, 14 дни се изчисляват от тегленето, което сте направили. Освен това имате 2 дни и няколко часа за оплакване във вашия таймер, така че предполагам, че след това Кристина ще ви попита дали сте получили парите или не и вероятно ще проучим допълнително и ще се опитаме да се свържем с казиното.

Както и да е, ако нещо се промени, уведомете ни. 🙂

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини