ФорумКазинаParimatch Casino BR - обща дискусия

Parimatch Casino BR - обща дискусия

преди 2 години от yoon
|
12409 преглеждания 67 отговора |
|
1 2...4
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Parimatch Casino BR - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Правило 80.4 внимавайте

след като спечелите, те няма да плащат, позовавайки се на правилото 80.4

Но те няма да покажат доказателства или нещо подобно, просто ще кажат, че сте нарушили правилата.

Много лесен начин да управлявате казино, когато трябва да платите, ще трябва само да кажете, че играчите са нарушили правилата.

Това е сайт за измама.

Автоматичен превод:
yoon
преди 2 години

Десет, ако не сте направили нищо нередно, винаги можете да подадете жалба чрез нашия уебсайт: https://casino.guru/complaints

Между другото, какво не казва правилото?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирах в това казино, мислейки, че е честно, те ми дадоха безплатни завъртания, помолих ги да блокират рундовете, те не го блокираха, балансът ми беше блокиран и техните бонуси не могат да се използват във всички игри, загубих парите си, всяко казино блокира получените бонуси, преди да използвате същото. това е всеки измамник, поддръжката не помага и дава само едно и също съобщение, не депозирайте в тези къщи.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 година

Съжалявам, че имате проблеми с казиното. Ако разбирам правилно, получихте безплатни завъртания и не искахте да използвате бонуса?

Ако говорим за кои игри може да се използва бонусът, това винаги може да се определи от казиното, също и в този случай не виждам проблема. Ако имате нужда от повече информация за бонусите и как работят, мисля, че тази връзка може да ви бъде полезна в бъдеще:https://casino.guru/casino-bonuses

От друга страна, не мисля, че е добре да се свързвате с поддръжката и да получавате само безполезни и неуместни отговори.

Видях, че сте пуснали жалба за това казино и искате да закриете сметката си в казиното. Мисля, че ако казиното се управлява по подобен начин, не бих искал да играя в подобно.

Мога ли да попитам дали сте изпратили имейл до поддръжката според инструкциите в жалбата? Ако е така, успяхте ли да затворите акаунта? Ако не, можете да ни актуализирате как сте напреднали.


Надявам се, че ще можете да разрешите този случай по ваше удовлетворение.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, добре, искат да изпратя селфи с документите си, просто редактирам, за да блокирам акаунта, не искам теглене, правят всичко, за да не блокират акаунта, имейлът ми в уебсайта е 18andextreme@gmail.com

Автоматичен превод:
преди 1 година

file следвайте разпечатката на разговора в чата

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми Parimatch,


Моят parimatch id е 618964846.


Според последната ви поща датата ми за теглене е 25.06.2023 г.


Прикачих екранна снимка на приложението parimatch, в която датата на теглене е ясно 21 и 22 юни 2023 г. за ваша справка.


Тогава вашите три работни дни не се изчисляват от 25.06.23г.


Теглене на Rs8450 на 21.06.2023 г. и Rs 9400, 6000, 7700 на 22.06.2023 г., но сумата все още не е получена.


Освен това ще подам жалба, ако не получа парите си днес и ще дам оценка 0. Това наистина не е приемливо.


Платежната система Parimatch е толкова лоша. Поставям това оттегляне на емисии в платформата на социалните медии, ако не платите сумата ми навреме.


Моля, изпратете сумата ми за теглене сега.



За разбирането:

Гурав

7982429914

Автоматичен превод:
rathigourav9
преди 1 година

Здравей!

Току-що преместих публикацията ви тук, защото това е официалната тема на Parimatch. Не сме напълно сигурни, че ще получите директен отговор от представителя на казиното, но поне можем да опитаме. 🙂

Като алтернатива опитайте да използвате бутона за отговор - намерете някои в по-старата публикация, публикувана от представляващото казино, и използвайте „отговор", след което той или тя трябва да бъде уведомен.

Както и да е, поддържате ли връзка с казиното? Вашият акаунт потвърден ли е поне?

Информирай ни.

Автоматичен превод:
yoon
преди 1 година

Скъпи Юн,


Съжаляваме, че опитът ви не отговаря на очакванията ви. Ще се радваме да чуем повече за вашия опит, за да можем да предоставим по-добър следващия път.

1. Бихте ли предоставили личната си карта, опишете накратко проблема си

2. Или се свържете с нашия екип за поддръжка - support@parimatch.in.


Ние правим всичко по силите си, за да ви помогнем с вашите заявки възможно най-скоро. Нашата поддръжка винаги разполага с най-подходящите актуализации за вашите въпроси, така че любезно ви молим за търпение.


Приятен ден!

Автоматичен превод:
rathigourav9
преди 1 година

Здравей Гурав,


Съжаляваме, че опитът ви не отговаря на очакванията ви. Ще се радваме да чуем повече за вашия опит, за да можем да предоставим по-добър следващия път.


1. Бихте ли предоставили личната си карта, опишете накратко проблема си

2. Или се свържете с нашия екип за поддръжка - support@parimatch.in.


Ние правим всичко по силите си, за да ви помогнем с вашите заявки възможно най-скоро. Нашата поддръжка винаги разполага с най-подходящите актуализации за вашите въпроси, така че любезно ви молим за търпение.


Приятен ден!

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 година

Уважаеми Caniggia2021,


Съжаляваме, че опитът ви не отговаря на очакванията ви. Ще се радваме да чуем повече за вашия опит, за да можем да предоставим по-добър следващия път.


1. Бихте ли предоставили личната си карта, опишете накратко проблема си

2. Или се свържете с нашия екип за поддръжка - support@parimatch.in.


Ние правим всичко по силите си, за да ви помогнем с вашите искания възможно най-скоро. Нашата поддръжка винаги разполага с най-подходящите актуализации за вашите въпроси, така че любезно ви молим за търпение.


Приятен ден!

Автоматичен превод:
Parimatch Casino IN
преди 1 година

Родригес:

317249483


Meu id

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 година

Скъпи Родригес,


моля, предоставете своя ID, опишете накратко проблема си чрез имейл support@parimatch.in.

Автоматичен превод:
Parimatch Casino IN
преди 1 година

Просто искам да блокираш акаунта, не искам нищо много

Автоматичен превод:
Parimatch Casino IN
преди 1 година

Уважаеми Parimatch,


Моят parimatch id е 618964846.


Моля, уведомете ме за състоянието на възстановяването ми на 5200 рупии


Днес е 15 ден. И имате полица в замяна на 5 работни дни. Мисля, че работите с много лоша система за плащане.


Моля всички потребители на parimatch да не ви възстановяват сумата. Моля, не си играйте с тях.


Транзакцията ми беше неуспешна на 21.06.2023 г., но парите бяха удържани от сметката ми и все още не са възстановени парите ми.

Моля, възстановете парите ми възможно най-рано или трябва да закрия акаунта си.


Освен това ще подам жалба, ако не получа парите си днес и ще дам оценка 0. Това наистина не е приемливо.


Изпратих много имейли, много онлайн чатове. Всеки път, когато ми изпращат експерти, работят. Но не ми връщат парите.


Моля, върнете ми парите.


Автоматичен превод:
Parimatch Casino IN
преди 1 година

file

Просто искам да блокирам акаунта, така че всичко това е блокиране на акаунт

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля всички потребители на parimatch, моля, не играйте в parimatch. Няма да ти дадат парите. Изправен съм пред ситуация, т.е. моята транзакция беше неуспешна на 21.06.2023 г., но парите бяха удържани от сметката ми и все още не са възстановени парите ми.


Всеки път, когато отговарят, работят експерти. Те не правят нищо. Моята лична молба е към всички вас да не си играете с тях.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Просто искам да блокирам акаунта, така че всичко това е блокиране на акаунт

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Просто искам да знам дали акаунтът ви е затворен. Минаха 5 дни, така че се надяваме, че проблемът вече е решен. Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
Grathi01
преди 1 година

Мога ли да предложа да подадете жалбата? Виждам, че сте имали някои проблеми в същото казино през 2021 г., но честно казано, не успяхте да отговорите. Е, функцията за оплакване все още е достъпна безплатно за вас.

Как ви звучи това?

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини