преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Parimatch Casino BR - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Правило 80.4 внимавайте
след като спечелите, те няма да плащат, позовавайки се на правилото 80.4
Но те няма да покажат доказателства или нещо подобно, просто ще кажат, че сте нарушили правилата.
Много лесен начин да управлявате казино, когато трябва да платите, ще трябва само да кажете, че играчите са нарушили правилата.
Това е сайт за измама.
Rule 80.4 be careful
once you win they will not pay citing the rule 80.4
But they will not show the proof or anything, they will just say you violated the rules.
Very easy way to run a casino, when you have to pay, you will have just to say players violated the rules.
This is a scam site.
Десет, ако не сте направили нищо нередно, винаги можете да подадете жалба чрез нашия уебсайт: https://casino.guru/complaints
Между другото, какво не казва правилото?
Ten if you did nothing wrong, you can always submit a complaint through our website: https://casino.guru/complaints
By the way, what doesn't the rule say?
Депозирах в това казино, мислейки, че е честно, те ми дадоха безплатни завъртания, помолих ги да блокират рундовете, те не го блокираха, балансът ми беше блокиран и техните бонуси не могат да се използват във всички игри, загубих парите си, всяко казино блокира получените бонуси, преди да използвате същото. това е всеки измамник, поддръжката не помага и дава само едно и също съобщение, не депозирайте в тези къщи.
I deposited in this Casino thinking it was honest, they gave me free spins I asked them to block the rounds, they didn't block it, my balance was stuck, and their bonuses cannot be used in all games, I lost my money, any Casino blocks the bonuses received before you use the same .that's every scammer the support doesn't help and only gives the same message, don't deposit in this houses.
Depositei neste Casino achando que era honesto,me deram rodadas grátis pedi para bloquearam as rodadas,não bloquearam ficou com meu saldo preso,e os bônus deles não pode usar em todos os jogos ,perdi meu dinheiro, qualquer Casino bloqueia os bônus recebidos antes de vc usar os mesmos .isso é casa golpistas o suporte não ajuda e só dá a mesma mensagem,não depositem nesta casas.
Съжалявам, че имате проблеми с казиното. Ако разбирам правилно, получихте безплатни завъртания и не искахте да използвате бонуса?
Ако говорим за кои игри може да се използва бонусът, това винаги може да се определи от казиното, също и в този случай не виждам проблема. Ако имате нужда от повече информация за бонусите и как работят, мисля, че тази връзка може да ви бъде полезна в бъдеще:https://casino.guru/casino-bonuses
От друга страна, не мисля, че е добре да се свързвате с поддръжката и да получавате само безполезни и неуместни отговори.
Видях, че сте пуснали жалба за това казино и искате да закриете сметката си в казиното. Мисля, че ако казиното се управлява по подобен начин, не бих искал да играя в подобно.
Мога ли да попитам дали сте изпратили имейл до поддръжката според инструкциите в жалбата? Ако е така, успяхте ли да затворите акаунта? Ако не, можете да ни актуализирате как сте напреднали.
Надявам се, че ще можете да разрешите този случай по ваше удовлетворение.
I'm sorry you're having problems with the casino. If I understand correctly, you got free spins and you didn't want to use the bonus ?
If we are talking about which games the bonus can be used on, that can always be determined by the casino, also in this case I don't see the problem. If you need more information about bonuses and how they work, I think this link might be useful in the future: https://casino.guru/casino-bonuses
On the other hand, I don't think it's okay to contact the support and receive only unhelpful and irrelevant answers.
I have seen that you have opened a complaint for this casino, and you want to close your account in the casino. I think if the casino is run in a similar way, I wouldn't want to play in a similar one.
May I ask if you sent an email to the support according to the instructions in the complaint ? If so, were you able to close the account ? If not you can update us how you progressed.
I hope you will be able to resolve this case to your satisfaction.
Здравейте, добре, искат да изпратя селфи с документите си, просто редактирам, за да блокирам акаунта, не искам теглене, правят всичко, за да не блокират акаунта, имейлът ми в уебсайта е 18andextreme@gmail.com
Hello, all right, they want me to send a selfie with my documents, I'm just editing to block the account, I'm not asking for a withdrawal, they do everything not to block the account, my email on the website is 18andextreme@gmail.com
Olá tudo bem ,eles querem que eu envie selfie com meus documentos,só estou edindo para bloquear a conta ,não estou pedindo saque ,fazem de tudo para não bloquear a conta ,meu email no site é 18andextreme@gmail.com
Уважаеми Parimatch,
Моят parimatch id е 618964846.
Според последната ви поща датата ми за теглене е 25.06.2023 г.
Прикачих екранна снимка на приложението parimatch, в която датата на теглене е ясно 21 и 22 юни 2023 г. за ваша справка.
Тогава вашите три работни дни не се изчисляват от 25.06.23г.
Теглене на Rs8450 на 21.06.2023 г. и Rs 9400, 6000, 7700 на 22.06.2023 г., но сумата все още не е получена.
Освен това ще подам жалба, ако не получа парите си днес и ще дам оценка 0. Това наистина не е приемливо.
Платежната система Parimatch е толкова лоша. Поставям това оттегляне на емисии в платформата на социалните медии, ако не платите сумата ми навреме.
Моля, изпратете сумата ми за теглене сега.
За разбирането:
Гурав
7982429914
Dear Parimatch,
My parimatch id is 618964846.
As per your trailing mail my withdrawal date is 25.06.2023.
I have attached screenshot of parimatch application in which withdrawal date is clearly 21st and 22nd june 2023for your reference.
Then your three business days are not calculated from 25.06.23.
Withdrawal on Rs8450 on 21.06.2023 and Rs 9400, 6000, 7700 on 22.06.2023 but amount is not received yet.
Also, i am going to raise a complaint if i will not received my money today and give 0 rating. This is really not acceptable.
Parimatch payment system is so poor. I am putting this withdrawal of issues on social media platform if you will not pay my amount on time.
Please send my withdrawal amount now.
Regards:
Gourav
7982429914
Здравей!
Току-що преместих публикацията ви тук, защото това е официалната тема на Parimatch. Не сме напълно сигурни, че ще получите директен отговор от представителя на казиното, но поне можем да опитаме. 🙂
Като алтернатива опитайте да използвате бутона за отговор - намерете някои в по-старата публикация, публикувана от представляващото казино, и използвайте „отговор", след което той или тя трябва да бъде уведомен.
Както и да е, поддържате ли връзка с казиното? Вашият акаунт потвърден ли е поне?
Информирай ни.
Hello there!
I just moved your post here because this is the official Parimatch thread. Not entirely sure you'll get a direct response from the casino representative, but at least we can give it a try. 🙂
Alternatively, try to use the reply button - find some on the older post posted by the casino representing and use the "reply" then he or she should be notified.
Anyway, are you in touch with the casino? Has your account been verified, at least?
Let us know.
Скъпи Юн,
Съжаляваме, че опитът ви не отговаря на очакванията ви. Ще се радваме да чуем повече за вашия опит, за да можем да предоставим по-добър следващия път.
1. Бихте ли предоставили личната си карта, опишете накратко проблема си
2. Или се свържете с нашия екип за поддръжка - support@parimatch.in.
Ние правим всичко по силите си, за да ви помогнем с вашите заявки възможно най-скоро. Нашата поддръжка винаги разполага с най-подходящите актуализации за вашите въпроси, така че любезно ви молим за търпение.
Приятен ден!
Dear Yoon,
We’re sorry your experience didn’t match your expectations. We would love to hear more about your experience, so that we can deliver a better one next time.
1. Could you please provide your ID, briefly describe your issue
2. Or contact our Support Team - support@parimatch.in.
We do everything in our power to assist you with your requests as soon as possible. Our support always has the most relevant updates about your questions, so we kindly ask for your patience.
Have a good day!
Здравей Гурав,
Съжаляваме, че опитът ви не отговаря на очакванията ви. Ще се радваме да чуем повече за вашия опит, за да можем да предоставим по-добър следващия път.
1. Бихте ли предоставили личната си карта, опишете накратко проблема си
2. Или се свържете с нашия екип за поддръжка - support@parimatch.in.
Ние правим всичко по силите си, за да ви помогнем с вашите заявки възможно най-скоро. Нашата поддръжка винаги разполага с най-подходящите актуализации за вашите въпроси, така че любезно ви молим за търпение.
Приятен ден!
Hi Gourav,
We’re sorry your experience didn’t match your expectations. We would love to hear more about your experience, so that we can deliver a better one next time.
1. Could you please provide your ID, briefly describe your issue
2. Or contact our Support Team - support@parimatch.in.
We do everything in our power to assist you with your requests as soon as possible. Our support always has the most relevant updates about your questions, so we kindly ask for your patience.
Have a good day!
Уважаеми Caniggia2021,
Съжаляваме, че опитът ви не отговаря на очакванията ви. Ще се радваме да чуем повече за вашия опит, за да можем да предоставим по-добър следващия път.
1. Бихте ли предоставили личната си карта, опишете накратко проблема си
2. Или се свържете с нашия екип за поддръжка - support@parimatch.in.
Ние правим всичко по силите си, за да ви помогнем с вашите искания възможно най-скоро. Нашата поддръжка винаги разполага с най-подходящите актуализации за вашите въпроси, така че любезно ви молим за търпение.
Приятен ден!
Dear Caniggia2021,
We’re sorry your experience didn’t match your expectations. We would love to hear more about your experience, so that we can deliver a better one next time.
1. Could you please provide your ID, briefly describe your issue
2. Or contact our Support Team - support@parimatch.in.
We do everything in our power to assist you with your requests as soon as possible. Our support always has the most relevant updates about your questions, so we kindly ask for your patience.
Have a good day!
Скъпи Родригес,
моля, предоставете своя ID, опишете накратко проблема си чрез имейл support@parimatch.in.
Dear Rodrigues,
please please provide your ID, briefly describe your issue via email support@parimatch.in.
Просто искам да блокираш акаунта, не искам нищо много
I just want you to block the account, I'm not asking for anything much
Quero somente que vcs bloquea a conta ,não estou pedindo nada de mais
Уважаеми Parimatch,
Моят parimatch id е 618964846.
Моля, уведомете ме за състоянието на възстановяването ми на 5200 рупии
Днес е 15 ден. И имате полица в замяна на 5 работни дни. Мисля, че работите с много лоша система за плащане.
Моля всички потребители на parimatch да не ви възстановяват сумата. Моля, не си играйте с тях.
Транзакцията ми беше неуспешна на 21.06.2023 г., но парите бяха удържани от сметката ми и все още не са възстановени парите ми.
Моля, възстановете парите ми възможно най-рано или трябва да закрия акаунта си.
Освен това ще подам жалба, ако не получа парите си днес и ще дам оценка 0. Това наистина не е приемливо.
Изпратих много имейли, много онлайн чатове. Всеки път, когато ми изпращат експерти, работят. Но не ми връщат парите.
Моля, върнете ми парите.
Dear Parimatch,
My parimatch id is 618964846.
Please let me know the status of my refund of Rs 5200
Today is 15th day. And you have policy in return of 5 business days . I think you are running with very poor payment system.
I request all user of parimatch that they don't give your refund. Pls don't play with them.
My transaction was failed on 21.06.2023 but money deducted from my account and not refund my money yet.
PLease refund my money at the earliest or i have to close my account.
Also, i am going to raise a complaint if i will not received my money today and give 0 rating. This is really not acceptable.
I have sent many emails, many online chats. Everytime they send me experts are working. But they don't refund my money.
Please refund my money .
Просто искам да блокирам акаунта, така че всичко това е блокиране на акаунт
I just want to block the account so that all this is blocking an account
Eu só quero bloquear a conta pra que tudo isso,tá bloquear uma conta
Моля всички потребители на parimatch, моля, не играйте в parimatch. Няма да ти дадат парите. Изправен съм пред ситуация, т.е. моята транзакция беше неуспешна на 21.06.2023 г., но парите бяха удържани от сметката ми и все още не са възстановени парите ми.
Всеки път, когато отговарят, работят експерти. Те не правят нищо. Моята лична молба е към всички вас да не си играете с тях.
I request all parimatch users, please dont play in parimatch. They won't give you your money. I am facing situation i.e My transaction was failed on 21.06.2023 but money deducted from my account and not refund my money yet.
Every time they reply experts are working. They are doing nothing. It's my personal request to all of you don't play with them.
Здравей.
Просто искам да знам дали акаунтът ви е затворен. Минаха 5 дни, така че се надяваме, че проблемът вече е решен. Уведомете ме, моля.
Hello there.
I just want to know whether your account has been closed. It has been 5 days, so hopefully, the issue is now solved. Let me know, please.
Мога ли да предложа да подадете жалбата? Виждам, че сте имали някои проблеми в същото казино през 2021 г., но честно казано, не успяхте да отговорите. Е, функцията за оплакване все още е достъпна безплатно за вас.
Как ви звучи това?
May I suggest submitting the complaint? I see you had some issues in the same casino back in 2021, but frankly, you failed to respond. Well, the complaint feature is still available for free to you.
How does that sound to you?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.