НачалоФорумКазинаParimatch Casino BR - обща дискусия

Parimatch Casino BR - обща дискусия (страница 2)

 от yoon
|
16 138 преглеждания 67 отговора |
|
1 2 34
Radka

Здравейте добре, не закриват акаунта, много е трудно да се справите с тях.

Автоматичен превод:

Parimatch наистина е компания за измама. Няма да ти дадат парите. Изправен съм пред ситуация, т.е. моята транзакция беше неуспешна на 21.06.2023 г., но парите бяха удържани от сметката ми и все още не са възстановени парите ми.


Изгубих надежда и вече не играя с тях.


Благодаря, че ми помогна.


Автоматичен превод:

Здравейте добре, не закриват акаунта, много е трудно да се справите с тях.

Автоматичен превод:

Шегуваш ли се? Наистина ли все още чакате акаунтът да бъде закрит!?

Е, къде е представителят на казиното, когато имате нужда от такъв, питам се сега...


Автоматичен превод:

Parimatch наистина е компания за измама. Няма да ти дадат парите. Изправен съм пред ситуация, т.е. моята транзакция беше неуспешна на 21.06.2023 г., но парите бяха удържани от сметката ми и все още не са възстановени парите ми.


Изгубих надежда и вече не играя с тях.


Благодаря, че ми помогна.


Автоматичен превод:

Има ли проблеми с подаването на жалбата, както е предложено?

Искам да кажа, че загубата на надежда не е решение. Призовавам ви да създадете жалбата веднага:

https://casino.guru/complaints/create

Всъщност това е начина, по който предложих. Разбирате ли какво ви казвам, моля?

Автоматичен превод:

Какво гласи правилото за parimatch 80.4? Видях, че някои хора не могат да теглят заради нея

Автоматичен превод:

Здравейте, идвам от Виетнам

Страницата Parimatch затвори във Виетнам през 2022 г

Парите в сметката ми са повече от 500$ те ме измамиха и ми блокираха вратата, за да тегля,

Автоматичен превод:
damtrongthucthuc

Добре, това е сериозно. Трябва незабавно да подадете жалба.

Просто се чудя какво ви отне толкова време, юли е, нали?

Както и да е, знаете ли как да подадете жалбата? Ако имате нужда от допълнителна помощ, просто попитайте.

Автоматичен превод:

Какво гласи правилото за parimatch 80.4? Видях, че някои хора не могат да теглят заради нея

Автоматичен превод:

Бих проверил условията. За съжаление никога не съм се регистрирал там, така че нямам достъп до него. 🙁

Можете ли да го направите, ако изглеждате толкова загрижени?

Edited
Автоматичен превод:
Radka

Написах жалба, ти отмени жалбата ми, можеш ли да ми помогнеш?

Автоматичен превод:
damtrongthucthuc

Здравей.

Виждам, че жалбата е в ход:

https://casino.guru/parimatch-casino-player-s-withdrawal-was-denied-after

Вярвам, че засега е добре. Мога ли да знам защо чакахте толкова дълго, казахте, че „Parimatch работи във Виетнам и затвори в края на 2022 г."

Честно се чудя какво ви отне толкова време. Можете ли да кажете, може би?

Автоматичен превод:
Caniggia2021

Здравейте,


Съжаляваме, че опитът ви не отговаря на очакванията ви. Ще се радваме да чуем повече за вашия опит, за да можем да предоставим по-добър следващия път.

1. Бихте ли предоставили личната си карта, опишете накратко проблема си

2. Или се свържете с нашия екип за поддръжка - support@parimatch.in.


Ние правим всичко по силите си, за да ви помогнем с вашите искания възможно най-скоро. Нашата поддръжка винаги разполага с най-подходящите актуализации за вашите въпроси, така че любезно ви молим за търпение.


Приятен ден!

Автоматичен превод:
Caniggia2021

здравей

Съжаляваме, че опитът ви не отговаря на очакванията ви. Ще се радваме да чуем повече за вашия опит, за да можем да предоставим по-добър следващия път.

1. Бихте ли предоставили личната си карта, опишете накратко проблема си

2. Или се свържете с нашия екип за поддръжка - support@parimatch.in.


Ние правим всичко по силите си, за да ви помогнем с вашите заявки възможно най-скоро. Нашата поддръжка винаги разполага с най-подходящите актуализации за вашите въпроси, така че любезно ви молим за търпение.


Приятен ден!

Автоматичен превод:
rathigourav9

Здравей Гурав,


Съжаляваме, че опитът ви не отговаря на очакванията ви. Ще се радваме да чуем повече за вашия опит, за да можем да предоставим по-добър следващия път.

1. Бихте ли предоставили личната си карта, опишете накратко проблема си

2. Или се свържете с нашия екип за поддръжка - support@parimatch.in.


Ние правим всичко по силите си, за да ви помогнем с вашите заявки възможно най-скоро. Нашата поддръжка винаги разполага с най-подходящите актуализации за вашите въпроси, така че любезно ви молим за търпение.


Приятен ден!

Автоматичен превод:
Radka

Здравейте, добро утро, за съжаление не мога да блокирам акаунта, съветвам ви да не отваряте акаунт в това казино, невъзможно е да блокирате акаунта, в това казино няма отговорен хазарт.

Автоматичен превод:
Parimatch Casino IN

Просто намирам за доста смешно, че наскоро се обърнахте към трима играчи с един и същ „шаблон". Това е форумът, така че не се колебайте да отговорите открито.

Това не е комуникация по имейл 🙂

Съжалявам, трябваше да го кажа.

Приятен уикенд!


Автоматичен превод:

Здравейте, имам голям проблем с Parimatch и вече не знам какво да правя. Играя от около година на global.parimatch.com/ и от месец, сега, когато се опитам да вляза в сайта, ми казва „Съжаляваме, в момента не сме налични във вашата държава/регион" (аз съм от Полша). Трябваше да използвам VPN за достъп до сайта, след това разговарях със служител на Parimatch и получих отговора:

„Като глобална платформа за игри номер 1, Parimatch непрекъснато се развива и подобрява качеството на своето клиентско изживяване на 4 континента. Желанието ни да растем и да се развиваме ни научи никога да не се задоволяваме с по-малко от най-доброто. Тъй като искаме да доставим автентичното решение, което идеално отговаря на глобалната марка, Parimatch се нуждае от малко повече време, за да подобри стратегията си за локализация и да се върне с най-добрата версия.


Попитах какво точно означава, защото не разбирам и дали сайта ще заработи нормално, получих отговор: В момента е трудно да се прогнозират точните дати. Правим всичко възможно да се свържем с вас.


Имам снимки от тези чат разговори като доказателство. Измина месец, глобалният сайт на Parimatch все още не работи, така че не мога да вляза и да изтегля средствата си. Какво да правя или просто да изчакам? Писах ви 2 имейла и не получих никакъв отговор.


Когато написах третия имейл, те отговориха само да ми дадат идентификационния номер (сериозно това е помощ??) Просто искам уебсайтът на parimatch да започне да работи в Полша или да напиша конкретно какво се случва, че сайтът не работи за повече от месец.

Edited
Автоматичен превод:
Medic78

Звучи ми като истинска бъркотия. Просто казвам...

За щастие успяхте да изпратите жалбата - браво!

Следващото нещо, което трябва да опитате, е да отговорите на последната публикация на Parimatch, публикувана преди седмица от представителя на казиното. Използвайте бутона за отговор за това.

Да видим дали ще получим актуализация тук във форума. Какво казваш?


Автоматичен превод:

Не ми позволява да си взема парите, защото казват, че сметката ми не е потвърдена и ми се струва неуважително, тъй като поставих и изпратих всичките си документи, които ми поискаха, снимки, дори изпратих разписката за депозит в казиното, Не знам защо отнема толкова време и проверката на акаунта ми

Автоматичен превод:
les7ysc7

В този случай мисля, че трябва да се опитате да разберете какво пречи на акаунта ви да бъде потвърден.

Имате ли идея каква може да е уловката?

Автоматичен превод:
Radka

Нямам отговор от казиното, комуникирах повече от 50 пъти и винаги е един и същ отговор, трябва да изчакате проверка и може да отнеме повече време за някои, отколкото за други.

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини