Здравейте, имам голям проблем с Parimatch и вече не знам какво да правя. Играя от около година на global.parimatch.com/ и от месец, сега, когато се опитам да вляза в сайта, ми казва „Съжаляваме, в момента не сме налични във вашата държава/регион" (аз съм от Полша). Трябваше да използвам VPN за достъп до сайта, след това разговарях със служител на Parimatch и получих отговора:
„Като глобална платформа за игри номер 1, Parimatch непрекъснато се развива и подобрява качеството на своето клиентско изживяване на 4 континента. Желанието ни да растем и да се развиваме ни научи никога да не се задоволяваме с по-малко от най-доброто. Тъй като искаме да доставим автентичното решение, което идеално отговаря на глобалната марка, Parimatch се нуждае от малко повече време, за да подобри стратегията си за локализация и да се върне с най-добрата версия.
Попитах какво точно означава, защото не разбирам и дали сайта ще заработи нормално, получих отговор: В момента е трудно да се прогнозират точните дати. Правим всичко възможно да се свържем с вас.
Имам снимки от тези чат разговори като доказателство. Измина месец, глобалният сайт на Parimatch все още не работи, така че не мога да вляза и да изтегля средствата си. Какво да правя или просто да изчакам? Писах ви 2 имейла и не получих никакъв отговор.
Когато написах третия имейл, те отговориха само да ми дадат идентификационния номер (сериозно това е помощ??) Просто искам уебсайтът на parimatch да започне да работи в Полша или да напиша конкретно какво се случва, че сайтът не работи за повече от месец.
Hello, I have a big problem with Parimatch and I don't know what to do anymore. I've been playing for about a year on global.parimatch.com/ and for a month, now when I try to access the site it says "Sorry, we are not available in your country/region right now' (I am from Poland). I had to use a VPN to access the site, I then chatted to a Parimatch employee and got the response :
"Being number 1 global gaming platform,Parimatch is continuously developing and improving the quality of its customer experience across 4 continents. Our willingness to grow and develop has taught us never settle for less than the best. As we want to deliver the authentic solution that perfectly suits Global brand,Parimatch needs a little bit more time to enhance its localization strategy and come back with the best version.
I asked what exactly it means because I don't understand and if the site will start working normally, I got the answer: At the moment it's difficult to predict the exact dates. We do our best to get back to you.
I have photos of these chat conversations as proof. It's been a month, the global Parimatch site is still down, so I can't log in and withdraw my funds. What should I do, or should I just wait? I have written 2 emails to you and have not received any reply.
When I wrote the third e-mail, they replied only to give my id number (seriously this is help??) I just want the parimatch website to start working in Poland, or to write specifically what is happening that the site has been down for over a month.
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод: