ФорумКазинаPacific Spins Casino - обща дискусия

Pacific Spins Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от PiSpinWin
|
14733 преглеждания 104 отговора |
|
1...4 5 6
kjkevjones11
преди 8 месеца

Хаха, абсолютно не!! Просто намирам, че да играя в социалните казина е по-спокойно и печеля по-често, отколкото в някои от другите групи, в които съм играл. Иска ми се да не беше така, но не съм сам, който забелязва спада на изживяването от играта в много от популярните сайтове.🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Защо има ограничение на моята страница за теглене, вече съм потвърден със сигурност. Не може цяла седмица да разглеждате личната карта и селфито на някого, моля, премахнете ограничението, за да можете да продължите да играете, защото няма да играя, докато поне не видя, че този сайт е законен, че се грижи за своите клиенти, моля, просто се погрижете за мен Чатът на живо не работа na човек никога не отговаря на имейлите ми, веднъж ще го направим n Мисля, че все още можеше да е робот, защото нищо не беше разрешено n все още не е, моля, отговорете на имейл човек говори с мен обади ми се поправи това


Автоматичен превод:
kaycieturner84
преди 8 месеца

Здравейте, според това, което прочетох, все още имате проблем с проверката? Ако не и съм разбрал погрешно, моля, поправете ме. Виждам, че това продължава около седмица и бих казал, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на такъв процес.

Но изпратихте ли и тегленето, което чакате, или не е възможно, защото все още не сте верифицирани?

Също така забелязах, че изглежда казиното не общува много с вас, което е жалко, защото отговор от тях със сигурност би бил полезен, за да ви уведоми къде се намирате и какво да очаквате по-нататък.

Така че, ако имате нова информация, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем, ако има текущи проблеми.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Казаха, че трябва да депозирам, за да мога да проверя, th. Отговори все пак

Автоматичен превод:
kaycieturner84
преди 8 месеца

Ако трябва да депозирате в казиното за проверка, това е нормално и се използва за проверка на метода на плащане. Ако мога да попитам, каква сума трябва да депозирате?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

ТАКА... Изпратих своя депозит за проверка от $10 в BTC на 29.08.2024 г. Продължих да проверявам баланса си в казиното, само за да открия, че депозитът ми от $10 все още не е добавен към акаунта ми. ЧЕТИРИ ДНИ ПРОДЪЛЖАВАХ ПРОВЕРКАТА. Проверих приложението за обмен на биткойни, което използвах, за да направя депозита в BTC (използвах същото приложение за обмен за няколко други казина за потвърждение на депозити и нямах проблеми), и ДНЕС... След СМЕШНА СУМА, за да се заровя в дупка от глупости, НАЙ-НАКРАЯ получих своя отговор защо балансът ми все още не е актуализиран: Тъй като транзакцията беше „без такса" (съгласно страницата с методите за депозит на PacificSpins), не се сетих да изпратя ДОПЪЛНИТЕЛНИ средства – Докато транзакцията беше потвърдена и завършена, моите $10 се превърнаха в $9,87 ..... ПОРАДИ ИЗВЪРШВАНЕТО НА СВОЯ КРАЙ, ЗА ДА ЗАВЪРШИ МОЯТА ТРАНЗАКЦИЯ, НЕВЕРОЯТНИТЕ $0,13, PACIFIC SPINS CASINO НЯМА ДА ПРИЗНАЕ ДЕПОЗИТА, ЗАЩОТО НЕ ОТГОВАРЯ НА МИНИМАЛНАТА ИМ СУМА ЗА ДЕПОЗИТ ОТ $10. ТЕ НЕ ГО ДЕПОЗИРАХА И НЕ СА КАЗАЛИ НИТО ШИБАНА ДУМА ЗА НЕГО. Тази политика е в техните правила и условия - но е заровена, дълбоко, в рамките на ПРАВИЛАТА И УСЛОВИЯТА - почти сякаш искаха да скрият тази политика. Трябваше да прекарам огромно количество време, претърсвайки всяка страница на уебсайта им, за да го намеря. И аз съм ЯДОСНА. Изпратих им връзката за джаджа за актуализиране на баланса на живо в блокчейн на транзакцията. Така че ЗНАМ, ЧЕ ГО РАЗБИРАХА. И ТЕ ГО ВЗЕХА, ПО МАНЯТА КАТО ОСТАВЯХА БАЛАНСА МИ НА 0.

Автоматичен превод:
cynthiamdalton
преди 2 месеца

В този случай бих си помислил, че депозирате само останалата сума, но очевидно казиното ще има и минимален депозит. Опитахте ли да разрешите това с тях и имат ли решение? Ако изпращахте някакъв вид депозит за потвърждение въз основа на възможността да направите теглене, тогава предполагам, че бихте могли да изтеглите и депозит. Или просто го направихте като част от проверката? Правилно ли разбрах, че поради 0,13 нищо не е депозирано, но казиното е получило парите?

Ако е така, тогава вероятно ще подам жалба и ще видя какво може да направи нашият екип, за да го разреши.

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Изпратих им много ядосан имейл, уведомявайки ги, че е извън моето разбиране, че те просто ще ЗАПАЗЯТ нечий депозит и няма да го добавят към баланса на играча, и те трябва да разберат как да изпратят парите ми обратно.

Не само получих най-бързия отговор по имейл, но също така бях информиран, че депозитът ми ще бъде обработен САМО когато салдото по сметката ми е под $1. За съжаление изиграх своите печалби от $50, вместо да поискам ново изплащане; така че, след като загубих всичко и изчаках около час, акаунтът ми беше актуализиран, за да отрази депозит от $9,95.

***Голям отказ от отговорност трябва да подчертае тази пикантна информация в техните T&C, защото започнах да вярвам, че съм изпратил парите на грешен адрес или нещо подобно.


Автоматичен превод:
cynthiamdalton
преди 2 месеца

Вярвам, че този разговор има потенциала да помогне на много други играчи в подобни ситуации. Съжалявам, че краят изобщо беше щастлив. Добре е споменаването на TaC наистина!

Тъжно е да видиш, че гневът може да е удобен инструмент; от друга страна, трябва да призная, че вероятно бих направил същото...

Във всеки случай, благодаря ви за опита!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Никога не получих моите $50 от миналата година и акаунтът ми изчезна

Автоматичен превод:
PiSpinWin
преди 2 месеца

Здравейте!

Проверих предишната ви публикация, за да получа малко представа за ситуацията и изглеждаше, че ще подадете жалбата още тогава, но не мога да намеря такава, която да описва битката ви с Pacific Spins Casino. Вярно ли е? Ако е така, какво се обърка с идеята?

Също така съм заинтригуван да попитам: Когато кажете, че акаунтът ви е изчезнал, какво ви показва екранът за влизане?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Чудя се за коя нация Pacific spin се облага? Карибите ли са? Законите на Холандия, важат ли там?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Не мога да вляза с идентификационните си данни

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Мисля, че подадох жалба...ще проверя

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Освен това забелязах, че по-голямата част от оплакванията за Pacific Spins са свързани с конкретна тема – конфискация на бонус печалби от „бонус без депозит" при спазване на изискванията за залагане. Имхо, ако ходи като патка...

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Чудя се за коя нация Pacific spin се облага? Карибите ли са? Законите на Холандия, важат ли там?


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Е, лицензиращият орган е Коморските острови, но не съм сигурен за неговите закони, тъй като това е извън нашите познания.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не мога да вляза с идентификационните си данни

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Опитахте ли да се свържете с поддръжката по този въпрос?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мисля, че подадох жалба...ще проверя

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Наистина няма подадена жалба до това казино. Вярвате ли, че има нещо, с което можем да ви помогнем?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Не, много закъсня. Изтрих всички екранни снимки и други доказателства, свързани с този въпрос преди месеци

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Не, поддържам данните си за влизане записани p&p. Сметката ми изчезна заедно с печалбите ми, превъзмогнах го

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини