Не се притеснявай, изобщо не се обиждам! Разбирам напълно и просто исках да съм сигурен, че всички знаят, че аз съм просто обикновен комарджия, който винаги се надява на положителен резултат за всички нас. Единствената причина, поради която смятам, че са свързани, се дължи на факта, че незабавно бях премахнат от всички промоции с бонуси по същото време като limitless. веднага щом взех бонуса за bday, бях поставен в „играч в клас, изключен от купон" дори за безплатни завъртания на нови игри. Което според мен е добре, всъщност работи по-добре просто да депозираш и да играеш без ограничения.
No worries I am not offended at all! I understand completely and just wanted to make sure all knew that I am just a regular gambler always hoping for positive outcome for all of us. The only reason I feel they are associated is due to the fact that I was immediately removed from any bonuses promotions at the exact same time as limitless. as soon as i took bday bonus I was put in "player in class excluded from coupon" even new game free spins. Which is fine by me actually works out better to just deposit and play without restrictions.
Е, ако се чувствате малко приключенски, бих казал, че подаването на жалба може да помогне. Въпреки че не съм напълно сигурен дали все още имате активен баланс, вие се опитвате да изтеглите.
Моля, поправете ме, ако греша. 🙏
Well, if you feel a little adventurous, I'd say submitting a complaint might help. Though I'm not entirely sure whether you still have an active balance, you try to withdraw.
Please correct me if I'm wrong. 🙏
Здравей Радка
Да, аз наистина имам активна сметка с моите печалби, които просто стоят там нечестно и не са квадратни (Ls). Вярвам, че ме чакат да изчезна достатъчно дълго, за да ги анулират или да станат нетърпеливи и да ги отблъснат.
Аз също подадох жалба при тях преди няколко месеца. Намеренията ми с неотдавнашния ми изключително кратък отговор бяха просто да държа всички наясно с погрешните действия на тези казина.
Още по-лошото е, че сега се опитват да ме обвинят в множество сметки. Играл съм само веднъж в това казино и само един ден. Завърших играта и KYC, imo те са трудни, всъщност завърших играта и затова отказвам изплащане.
Hello Radka
Yes, I do indeed have an active account with my winnings just sitting there unfair and not square (Ls). I believe they're waiting for me to dissapear long enough to void them or get up-settingly impatient and play them away.
I have also submitted a complaint with them some months ago. My intentions with my recent extremely short reply was to merely keep everyone aware of this casinos wrong doings.
What's even worse, now they're trying to accuse me of multiple accounts. I've only played once in this casino and one day only. I completed playthrough and KYC, imo they are hard up I actually completed the playthrough and therefore refuse to payout.
Разбирам, че това е основно за да предупредя другите играчи за практиките на казиното. Но ако чакате теглене и все още имате активен баланс, както казахте, и не знаете, че имате няколко акаунта или сте направили нещо нередно, оплакването ще бъде в ред.
Въпреки това, няма да ви подтиквам към нищо, но ако имате нужда от помощ, знаете, че ние ще се опитаме да ви помогнем във вашия случай.
Така че, ако ви се иска, не се колебайте да се обърнете към нас, защото да се въртите в кръг и да не получавате никакви отговори със сигурност не е приятно.
I understand that this is mainly to warn other players about the casino's practices. But if you are waiting for a withdrawal and still have an active balance as you said, and you are not aware that you have multiple accounts or have done something wrong, a complaint will be in order.
However, I won't push you into anything, but if you need help, you know that we will try to help you in your case.
So if you feel like it, don't hesitate to turn to us, because going round and round in circles and not getting any answers is certainly not pleasant.
Разбирам...Ще подам отделна жалба, за да можем да продължим това разследване в рамките на практиките на тези казина по отношение на моя акаунт
Understood...I will file a separate complaint so that we can further this investigation within this casinos practices regarding my account
Мисля, че това може да е добра стъпка. Нашият екип ще разгледа вашата ситуация и ще се опита да разбере какво се случва. Ако имате нещо, което искате да добавите, моля, не се колебайте да го направите.
Стискаме палци за жалбата. 🤞
I think this could be a good step. Our team will take a look at your situation and try to find out what's going on. If you have something you would like to add please feel free to do so.
Fingers crossed with the complaint. 🤞
Току-що подадох жалба, защото изпратих нещата си за проверка през декември и реших да използвам няколко безплатни завъртания днес, спечелих $50 и видях, когато отидох да тегля, че все още не съм потвърден. Чатът е бот и аз изпратих имейл до поддръжката два пъти, преди да получа отговор, който игнорира това, което съм изпратил през декември. Трябваше да подам повторно проверка, но вече го направих през декември. Кой знае колко време ще отнеме, ако изобщо получа отговор. Трябваше да прочета информацията на Casino Guru за тях. Толкова се радвам, че не депозирах по-рано тази седмица, както исках. Изобщо няма да депозирам в това казино, защото е толкова трудно да хванеш някого или дори да бъдеш потвърден.
Just submitted a complaint because I submitted my stuff for verification in December and I decided to use some free spins today, won the $50 and saw when I went to withdraw that I am still not verified. The chat is a bot and I emailed support twice before I got a reply that ignored that I submitted in December. I had to resubmit verification, but I already did that in December. Who knows how long it will take, if I even get a reply at all. I should have read Casino Guru's info on them. I am so glad I did not deposit earlier this week like I wanted to. I will not be depositing at this casino at all because it is so hard to get a hold of someone or even get verified.
Току-що подадох жалба, защото изпратих нещата си за проверка през декември и реших да използвам няколко безплатни завъртания днес, спечелих $50 и видях, когато отидох да тегля, че все още не съм потвърден. Чатът е бот и аз изпратих имейл до поддръжката два пъти, преди да получа отговор, който игнорира това, което съм изпратил през декември. Трябваше да подам повторно проверка, но вече го направих през декември. Кой знае колко време ще отнеме, ако изобщо получа отговор. Трябваше да прочета информацията на Casino Guru за тях. Толкова се радвам, че не депозирах по-рано тази седмица, както исках. Изобщо няма да депозирам в това казино, защото е толкова трудно да хванеш някого или дори да бъдеш потвърден.
Just submitted a complaint because I submitted my stuff for verification in December and I decided to use some free spins today, won the $50 and saw when I went to withdraw that I am still not verified. The chat is a bot and I emailed support twice before I got a reply that ignored that I submitted in December. I had to resubmit verification, but I already did that in December. Who knows how long it will take, if I even get a reply at all. I should have read Casino Guru's info on them. I am so glad I did not deposit earlier this week like I wanted to. I will not be depositing at this casino at all because it is so hard to get a hold of someone or even get verified.
Здравейте. Правилно ли разбирам, че не сте депозирали пари в това казино? Имате ли реални пари, останали в сметката ви, може би? Просто се опитвам да разбера по-добре този ваш проблем.🤔 Ще чакам отговора ви.
Hello. Do I understand correctly, that you have not deposited any money in this casino? Have you got any real money remaining in your account, perhaps? Just trying to better understand this issue of yours.🤔 Will wait for your reply.
Не, не съм, тъй като бях нов член и почти не използвах акаунта и наистина започнах отново миналия месец/този месец (от миналата година), защото получих няколко безплатни завъртания и исках да дам още един шанс. Мислех си, че ако нещата вървят добре с безплатните завъртания, може би ще дам шанс на депозит. Всъщност исках да депозирам миналата седмица, но се отказах, защото забелязах, че е трудно да се свържа с членове на екипа за поддръжка.
No, I have not as I was a new member and I have barely used the account and really only just started up again last month/this month (since last year) because I got some free spins and wanted to give it another shot. I thought if things went well with the free spins, maybe I would give a deposit a chance. I actually wanted to deposit last week, but thought against it because I noticed it was hard to get a hold of any support team members.
Мисля, че постъпихте правилно, като не депозирахте. Ако не можете да получите отговори и все още не сте верифицирани от миналата година, Бог знае как ще бъде с оттеглянето. Както и да е, какви документи изисква казиното от вас? Има ли проверени или още не?
В този случай оплакването е добра стъпка и нашият екип ще се опита да ви помогне. Ще видим докъде ще стигнат.
Ако имате нова информация относно проверката, уведомете ни.
Ще чакам.
I think you did the right thing by not de-positing. If you can't get answers and you still haven't been verified since last year, God knows how it would be with the withdrawal. Anyway, what documents did the casino require from you ? Are there any verified ones or not yet ?
In this case the complaint was a good step and our team will try to help you. We'll see where they go.
If you have any new information regarding verification, let us know.
I'll be waiting.
Просто поискаха документ за самоличност със снимка. Изпратих предната и задната страна на шофьорската си книжка и селфи с личната ми карта за всеки случай. Отново, това беше през декември. Изпратих го отново през уикенда. Все още нищо досега....
They just asked for photo ID. I sent the front and back of my driver's license and a selfie with my ID just in case. Again, that was in December. I sent it again over the weekend. Still nothing so far....
Хм, както казах, вероятно не е най-добрият знак, след като продължава толкова дълго. Особено когато отново сте доставили всичко необходимо и няма отговор.
Въпреки това, единственото, което можем да направим в този случай, е да изчакаме и да видим дали казиното ще приеме документите или ще ви каже нещо друго. Разбира се, нашият екип ще се опита да проучи и да ви помогне.
Междувременно ще трябва да запазим хладнокръвие и да видим накъде ще продължи целият процес на проверка.
Желая ви късмет. ☘️
Hm, as I said, it's probably not the best sign since it's been going on for so long. Especially when you've again delivered everything you need to and there is no answer.
However, the only thing we can do in this case is to wait and see if the casino accepts the documents or tells you something else. Of course our team will try to investigate and help you.
In the meantime, we will have to keep a cool head and see where the whole verification process goes.
I wish you good luck. ☘️
Според това, което видях в жалбата, най-накрая успяхте да изтеглите парите, така ли е?
Ако е така, радвам се, че тази история приключи, защото знам, че понякога може да е неприятно, но важното е играчът да си вземе парите накрая. ☘️🤗
Освен това, смятате ли, че ще продължите да играете тук или предпочитате да отидете в друго казино?
According to what I saw in the complaint you finally managed to withdraw the money is that right ?
If so, I am glad that this story is over, because I know that sometimes it can be unpleasant, but the important thing is that the player gets the money in the end. ☘️🤗
Besides, do you think you will continue to play here or would you rather go to another casino ?
Да аз бях! Беше такава караница. Нееее, не бих депозирал и играл там отново.
Yes, I was! It was such a hassle. Noooo, I would not deposit and play there again.
Толкова съм объркан защо имахте толкова трудно преживяване с Pacific Spins, но се радвам, че успяхте да получите своето теглене! Моят опит е напълно различен от вашия, проверката отне 4 дни и направих няколко депозита и успешни моментални (15 15-минутни) тегления на крипто. Освен това разговарях с истински хора от отдела за обслужване на клиенти, така че е толкова странно, че си имал много проблеми с казиното. Както и да е, аз не съм растение или нещо подобно, хаха, просто обикновен човек, който от време на време играе там, и исках да ви уведомя, че не винаги е толкова лошо, ако искате да опитате отново някой ден. Успех и страхотен ден!🍀
I'm so confused as to why you had such a difficult experience with Pacific Spins, but I'm glad you were able to get your withdrawal! My experience has been totally different from yours, verifying took 4 days, and I have made several deposits and successful instant(15 15-minute) crypto withdrawals. I've also chatted with real people in customer service, so it's so weird that you had a lot of hassles with the casino. Well anyway, I'm not a plant or anything lol, just a regular person who occasionally plays there, and wanted to let you know it's not always so off, if you wanted to give it another try some day. Good luck and have a great day!🍀
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.