ФорумКазинаPacific Spins Casino - обща дискусия

Pacific Spins Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от PiSpinWin
|
11356 преглеждания 104 отговора |
|
1...3 4 56
Добавете пост
Marcchester89
преди 9 месеца

Суп Марчестър


И така, това, което се случва тук, е, че те вземат каквото и да е излишък, който имате над бонуса за изтегляне от $50, след като успешно завършите играта си.


Така изглежда, че сте имали $512,77 след завършване на играта. Така те анулираха излишъка от $462,77 и ви оставиха максимален бонус за изтегляне от $50. Така че трябва да имате $50 в крайния си реален баланс, за да можете да поискате теглене.


Ако не сте KYC, те ще поискат документи при заявка за теглене.


Надявам се това да помогне

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Получавам това благодаря, но това все още не обяснява какво се случи с моя депозит. Това не се е появило и е потвърдено..

Автоматичен превод:
PiSpinWin
преди 8 месеца

Не се притеснявай, изобщо не се обиждам! Разбирам напълно и просто исках да съм сигурен, че всички знаят, че аз съм просто обикновен комарджия, който винаги се надява на положителен резултат за всички нас. Единствената причина, поради която смятам, че са свързани, се дължи на факта, че незабавно бях премахнат от всички промоции с бонуси по същото време като limitless. веднага щом взех бонуса за bday, бях поставен в „играч в клас, изключен от купон" дори за безплатни завъртания на нови игри. Което според мен е добре, всъщност работи по-добре просто да депозираш и да играеш без ограничения.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Все още няма отговор от тях...тук или имейл

Автоматичен превод:
PiSpinWin
преди 8 месеца

Е, ако се чувствате малко приключенски, бих казал, че подаването на жалба може да помогне. Въпреки че не съм напълно сигурен дали все още имате активен баланс, вие се опитвате да изтеглите.

Моля, поправете ме, ако греша. 🙏

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей Радка


Да, аз наистина имам активна сметка с моите печалби, които просто стоят там нечестно и не са квадратни (Ls). Вярвам, че ме чакат да изчезна достатъчно дълго, за да ги анулират или да станат нетърпеливи и да ги отблъснат.


Аз също подадох жалба при тях преди няколко месеца. Намеренията ми с неотдавнашния ми изключително кратък отговор бяха просто да държа всички наясно с погрешните действия на тези казина.

Още по-лошото е, че сега се опитват да ме обвинят в множество сметки. Играл съм само веднъж в това казино и само един ден. Завърших играта и KYC, imo те са трудни, всъщност завърших играта и затова отказвам изплащане.

Автоматичен превод:
PiSpinWin
преди 8 месеца

Разбирам, че това е основно за да предупредя другите играчи за практиките на казиното. Но ако чакате теглене и все още имате активен баланс, както казахте, и не знаете, че имате няколко акаунта или сте направили нещо нередно, оплакването ще бъде в ред.

Въпреки това, няма да ви подтиквам към нищо, но ако имате нужда от помощ, знаете, че ние ще се опитаме да ви помогнем във вашия случай.

Така че, ако ви се иска, не се колебайте да се обърнете към нас, защото да се въртите в кръг и да не получавате никакви отговори със сигурност не е приятно.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Разбирам...Ще подам отделна жалба, за да можем да продължим това разследване в рамките на практиките на тези казина по отношение на моя акаунт

Автоматичен превод:
PiSpinWin
преди 8 месеца

Мисля, че това може да е добра стъпка. Нашият екип ще разгледа вашата ситуация и ще се опита да разбере какво се случва. Ако имате нещо, което искате да добавите, моля, не се колебайте да го направите.

Стискаме палци за жалбата. 🤞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Току-що подадох жалба, защото изпратих нещата си за проверка през декември и реших да използвам няколко безплатни завъртания днес, спечелих $50 и видях, когато отидох да тегля, че все още не съм потвърден. Чатът е бот и аз изпратих имейл до поддръжката два пъти, преди да получа отговор, който игнорира това, което съм изпратил през декември. Трябваше да подам повторно проверка, но вече го направих през декември. Кой знае колко време ще отнеме, ако изобщо получа отговор. Трябваше да прочета информацията на Casino Guru за тях. Толкова се радвам, че не депозирах по-рано тази седмица, както исках. Изобщо няма да депозирам в това казино, защото е толкова трудно да хванеш някого или дори да бъдеш потвърден.

Автоматичен превод:
mmbrre
преди 6 месеца

Внимавайте, те са измамници!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Току-що подадох жалба, защото изпратих нещата си за проверка през декември и реших да използвам няколко безплатни завъртания днес, спечелих $50 и видях, когато отидох да тегля, че все още не съм потвърден. Чатът е бот и аз изпратих имейл до поддръжката два пъти, преди да получа отговор, който игнорира това, което съм изпратил през декември. Трябваше да подам повторно проверка, но вече го направих през декември. Кой знае колко време ще отнеме, ако изобщо получа отговор. Трябваше да прочета информацията на Casino Guru за тях. Толкова се радвам, че не депозирах по-рано тази седмица, както исках. Изобщо няма да депозирам в това казино, защото е толкова трудно да хванеш някого или дори да бъдеш потвърден.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте. Правилно ли разбирам, че не сте депозирали пари в това казино? Имате ли реални пари, останали в сметката ви, може би? Просто се опитвам да разбера по-добре този ваш проблем.🤔 Ще чакам отговора ви.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не, не съм, тъй като бях нов член и почти не използвах акаунта и наистина започнах отново миналия месец/този месец (от миналата година), защото получих няколко безплатни завъртания и исках да дам още един шанс. Мислех си, че ако нещата вървят добре с безплатните завъртания, може би ще дам шанс на депозит. Всъщност исках да депозирам миналата седмица, но се отказах, защото забелязах, че е трудно да се свържа с членове на екипа за поддръжка.

Автоматичен превод:
mmbrre
преди 6 месеца

Мисля, че постъпихте правилно, като не депозирахте. Ако не можете да получите отговори и все още не сте верифицирани от миналата година, Бог знае как ще бъде с оттеглянето. Както и да е, какви документи изисква казиното от вас? Има ли проверени или още не?

В този случай оплакването е добра стъпка и нашият екип ще се опита да ви помогне. Ще видим докъде ще стигнат.

Ако имате нова информация относно проверката, уведомете ни.

Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Просто поискаха документ за самоличност със снимка. Изпратих предната и задната страна на шофьорската си книжка и селфи с личната ми карта за всеки случай. Отново, това беше през декември. Изпратих го отново през уикенда. Все още нищо досега....

Автоматичен превод:
mmbrre
преди 6 месеца

Хм, както казах, вероятно не е най-добрият знак, след като продължава толкова дълго. Особено когато отново сте доставили всичко необходимо и няма отговор.

Въпреки това, единственото, което можем да направим в този случай, е да изчакаме и да видим дали казиното ще приеме документите или ще ви каже нещо друго. Разбира се, нашият екип ще се опита да проучи и да ви помогне.

Междувременно ще трябва да запазим хладнокръвие и да видим накъде ще продължи целият процес на проверка.

Желая ви късмет. ☘️



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Казаха, че съм потвърден и след това, когато влязох, не премахнаха ограниченията за теглене след проверка.

Автоматичен превод:
mmbrre
преди 6 месеца

Според това, което видях в жалбата, най-накрая успяхте да изтеглите парите, така ли е?

Ако е така, радвам се, че тази история приключи, защото знам, че понякога може да е неприятно, но важното е играчът да си вземе парите накрая. ☘️🤗

Освен това, смятате ли, че ще продължите да играете тук или предпочитате да отидете в друго казино?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да аз бях! Беше такава караница. Нееее, не бих депозирал и играл там отново.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Толкова съм объркан защо имахте толкова трудно преживяване с Pacific Spins, но се радвам, че успяхте да получите своето теглене! Моят опит е напълно различен от вашия, проверката отне 4 дни и направих няколко депозита и успешни моментални (15 15-минутни) тегления на крипто. Освен това разговарях с истински хора от отдела за обслужване на клиенти, така че е толкова странно, че си имал много проблеми с казиното. Както и да е, аз не съм растение или нещо подобно, хаха, просто обикновен човек, който от време на време играе там, и исках да ви уведомя, че не винаги е толкова лошо, ако искате да опитате отново някой ден. Успех и страхотен ден!🍀

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини