Разбирам, че това е основно за да предупредя другите играчи за практиките на казиното. Но ако чакате теглене и все още имате активен баланс, както казахте, и не знаете, че имате няколко акаунта или сте направили нещо нередно, оплакването ще бъде в ред.
Въпреки това, няма да ви подтиквам към нищо, но ако имате нужда от помощ, знаете, че ние ще се опитаме да ви помогнем във вашия случай.
Така че, ако ви се иска, не се колебайте да се обърнете към нас, защото да се въртите в кръг и да не получавате никакви отговори със сигурност не е приятно.
I understand that this is mainly to warn other players about the casino's practices. But if you are waiting for a withdrawal and still have an active balance as you said, and you are not aware that you have multiple accounts or have done something wrong, a complaint will be in order.
However, I won't push you into anything, but if you need help, you know that we will try to help you in your case.
So if you feel like it, don't hesitate to turn to us, because going round and round in circles and not getting any answers is certainly not pleasant.
Автоматичен превод: