ФорумКазинаOshi Casino - обща дискусия

Oshi Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от kaischildhauer
|
20933 преглеждания 129 отговора |
|
1...5 6 7
Добавете пост
hayy22wong
преди 5 месеца

8 дни и тегленето все още предстои....

НЕ СЛАГАЙТЕ ПАРИ В OSHI CASINO!!!

Ако спечелите, ще имате трудности при теглене...

file

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Оши

Вече имате "в допълнение" към моя вече напълно верифициран акаунт!

(Стотици депозити и 2 тегления вече са направени със сметката, потвърдена с всички обичайни документи!)


Тегленето ми от Skrill беше отменено вчера!?

Изведнъж посочената причина беше, че вече не им трябваше моето селфи с паспорта от първоначалната регистрация


Не, сега трябва да е ново селфи "където и лакътят ми трябва да се вижда!?"

Играя онлайн от 20 години и съм научил достатъчно уроци! 🙂

Така че не е добре за мен

и чист тормоз, ако спечелиш нещо малко?

Освен това такъв гняв и изкарване на глупаци не е полезно за здравето ми!

Имаше инсулт преди две години

и просто играя, за да се разсейвам и да се забавлявам!


Но добре, направих снимките вчера и ги изпратих.

(Веднъж с моята шофьорска книжка и веднъж с моя паспорт)


Изобщо не е лесно, че всичко е там. Цяла ръка с лицева идентификация на лакътя и, разбира се, изисква се четлив ° 🙂

Но мисля, че това е същността на тормоза?


Аз също винаги играя без бонус!

и както казах, вече съм депозирал сто пъти при Oshi!

И така, защо беше изплащането на Skrill


все още не е обработено?


Разбирам, че имате "само" карибски лиценз


Но трябва дори

сертификатът за доверие на AskGamblers

собствен..?


Не трябва ли да третираме редовните клиенти по различен начин?


Кога плащането ми ще бъде „обработено", моля?


Благодаря
















Автоматичен превод:
Barny1100
преди 5 месеца

Здравейте, прочетох за вашия проблем с тегленето. Мисля, че въпреки че все още не сте се сблъсквали с такава ситуация по отношение на проверката на акаунта и следователно селфи с подобна заявка, аз имам. Имам чувството, че това се случва все по-често и казината понякога искат някои доста странни неща от играчите.

Бих казал обаче, че докато селфито ви не мине и бъде прието, то няма да може да бъде оттеглено и може би това е причината за отказа. Но попитахте ли казиното за подробности и казаха ли ви нещо повече? Селфито все още ли е в състояние на проверка или вече е прието?

Това е може би най-важното нещо и тогава се надявам, че ще можете да се оттеглите.

Кажете ми как върви или ако все още имате проблеми, моля.

Ще чакам. 👍

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Съжалявам, но след 3 имейла 1 час с нови селфита

и 2 публикации в казино сайтове като тук ..

Липсват ми нерви и време да питам повече.......

Явно ускори нещата! 🙂

изглежда, че сега успяхме да "реактивираме" сметката, която е верифицирана от години с много документи, да бъде изплатена. 🙂


Така че вече е решен след 1 ден проблеми


Благодаря ти

Автоматичен превод:
Barny1100
преди 5 месеца

Е, радвам се, че най-после се реши и не е нужно да си хабиш нервите повече. Този подход трябва да се прилага повече, така че казината да се опитат да помогнат възможно най-скоро.

Благодаря, че писахте и ме уведомихте.

както и да е, ще останеш ли тук, за да играеш в това казино? 😉

Автоматичен превод:
Barny1100
преди 5 месеца

Здравей Барни,


Радвам се, че най-накрая си получи парите. От мен също се изискваше да направя селфи, показващо лакътя си. Просто трябваше да се съобразя, какво друго можехте да направите?

Подозирам, че Oshi Casino има голям проблем с плащането, или поради технически (да се надяваме, че е така, тъй като може да бъде решен), или смея да го кажа, финансов проблем, тоест има проблеми с изплащането на тегления, защото те просто не нямам парите.

Така или иначе, НЕ СЛАГАЙТЕ ПАРИ В OSHI CASINO , докато не решат проблема си.

Все още силно насърчавам Casino Guru да премахне Oshi Casino от позиция №1 на препоръчваните казино.

Моето теглене на крипто BNB след 10 дни все още предстои...

Проследих отново днес, все още същия отговор, "моля, изчакайте".

Накрая обобщих ситуацията и потвърдих дали това е правилно (вижте приложеното).

file


Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
hayy22wong
преди 5 месеца

Е, може да изглежда обещаващо, тъй като другият играч получи парите си.

Бих искал обаче да проследя факта, че ако казиното има технически проблеми или платежният доставчик работи по отстраняването на проблем, това не е причина да изтриете казиното или да му дадете по-нисък индекс на безопасност. Важно е да запомните, че подобни неща се случват често и ако всяко казино трябва да бъде санкционирано, това вероятно няма да е добре. Понякога не можете да го контролирате, но стига те да работят упорито и накрая да получите парите си, това е важното. И следователно как казиното ще се справи с това. Те също комуникират с вас и не ви оставят без отговор, което също е добър знак, така че се опитайте да бъдете търпеливи и ще видим дали ще успеете да си съберете парите.

Ако не, ние ще бъдем тук, за да се опитаме да ви помогнем. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на всички проблеми, които могат да възникнат, така че почти сте готови.

Уведомете ме, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравей Джаро,


Изминаха повече от 14 дни и нямам отговор за оттеглянето ми.


Постоянно се свързвам редовно с Oshi Casino, но все пак получавам същия резултат... "моля, изчакайте..."


Току-що подадох жалба в Casino Guru.

Очакваме да чуем Casino Guru и да разрешим този проблем възможно най-скоро.

😢

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
hayy22wong
преди 5 месеца

О, много съжалявам. Би било най-добре да знам какво стои зад това и ще се радвам, ако получите оттеглянето си.

Правилно сте постъпили, като сте подали жалба, така че ще видим какво ще стане. Чувствайте се свободни да отговорите на Ник, който зададе някои въпроси.

Просто щракнете тук . ⬅️

Ще стискам палци и ще ви уведомя, ако нещо се промени. 🤞

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Актуализация:

Оттеглете заявката след 17 дни, която все още чака да бъде обработена...

Те все още се позовават на проблем с доставчика на плащания за забавянето и просто ми казват да чакам търпеливо, без да посочват очакваното време за разрешаване... 🙁

Все още същата препоръка от мен: НЕ играйте в Oshi Casino , ако искате да изтеглите печалбите си.

file

Автоматичен превод:
hayy22wong
преди 5 месеца

Е, изглежда, че казиното не иска да заблуди, ако доставчикът на плащания има проблем. Ако не знаят кога може да бъде разрешено, предпочитат да не ви дават конкретна дата.

От друга страна, бих казал, че това е доста и 17 дни да чакам без актуализация също няма да ме уплашат.

Както и да е, чудех се дали сте питали да изберете друга алтернатива, където няма проблеми.

Опитвали ли сте това?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравей Джаро,

Когато казвате да изберете друга алтернатива, имате предвид другите опции за плащане/теглене на Oshi? или Вие говорите, че трябва да отида в алтернативно онлайн казино?

Автоматичен превод:
hayy22wong
преди 5 месеца

Да, разбрахте правилно в първия случай. Имах предвид някакъв друг вариант за оттегляне. Вероятно няма да е най-добрата идея, тъй като ще трябва да чакате Бог знае колко дълго, но ако имат проблем с доставчика на плащане за определен метод, може да е възможно да го разрешите. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Зададох този въпрос, след като вашата публикация, обслужването на клиенти, просто казва, че просто трябва да чакам на опашка за финансовия екип, за да обработи плащането. Той не повдигна проблемите на доставчика на плащания.

Нищо, което мога да кажа, няма да промени или да повлияе върху обработката на плащането. Те все още казват: „Моля, изчакайте финансовия екип. Вашето плащане е на опашката".

Не мога да подчертая достатъчно „НЕ СЛАГАЙТЕ ПАРИ В OSHI CASINO!!!" ако искате да изтеглите някакви печалби.

Вече са 19 дни и моето теглене на криптовалута от BNB все още предстои.... (което наистина трябва да е моментално)


ЗАБЕЛЕЖКА: ако плащанията наистина са на опашка (първо при първо обслужване), логично ЩЕ изчакате повече от 19 дни, преди да можете да видите тегленето си.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
hayy22wong
преди 5 месеца

Добре тогава, оставете тегленето така, както е, за да не го отмените и да въведете тегленето чрез друг метод и да трябва да чакате отново, може би дори повече. 🤷‍♂️

Видях, че Доминика се е свързала с казиното и се надявам те да успеят да разрешат тази ситуация възможно най-скоро.

Ако нещо напредне, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Благодаря Джаро

Наистина очаквам с нетърпение да разрешим този проблем.

Ако това не се разреши, силно препоръчвам Casino Guru да понижи класирането си от #1 в препоръчаното от вас казино .

Именно поради вашата препоръка №1 избрах тях като първото си онлайн казино, което да пробвам.

Наистина не искам никой друг да изпита това, през което минах. Цялата част от казиното, печалбата или загубата е да бъде приятно забавление (а не да прекарвате време в чат поддръжка и този форум да преследвате и да се оплаквате).

Автоматичен превод:
hayy22wong
преди 5 месеца

Ако мога да добавя моята гледна точка, това наистина изглежда като просто забавяне. В такива ситуации наистина няма какво да се направи. Добре познатите големи казина са по-слаби в това отношение, доколкото изглежда.

Съгласете се, че изобщо не е забавно.

Но не се притеснявайте, ако някое казино не успее да изплати ангажиментите си към играчите, има последствия. Това е друга страхотна характеристика на процеса на оплакване. Чували ли сте някога за черни точки? 🙂

Както и да е, надявам се скоро да положат усилията си по най-добрия начин и вие ще се измъкнете от тази каша за нула време 🤞🤞.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей Радка,

Благодаря за оптимистичната перспектива. 🙂

Съгласен съм, че казино Oshi е номер 1, оценено като онлайн казино от Casino Guru, със сигурност те трябва да са професионално казино и биха разрешили подобна ситуация бързо и професионално. Трябва да са направили нещо правилно, за да заслужат този статус.

Ето защо е разочароващо, че те ме пренебрегнаха и пренебрегнаха искането на Casino Guru да отговоря. Изминаха 7 дни, а казино Oshi все още не е допринесло за дискусията за разрешаване на моето оплакване. Casino Guru удължи още 7 дни за техния отговор. Да се надяваме, че ще дойдат на партито и ще разрешат проблема ми.


Автоматичен превод:
hayy22wong
преди 5 месеца

Да ти си прав. Твърдо вярвам, както и вие, че те ще отговорят на жалбата и на цялата ситуация и че няма да оставят нещата така и в крайна сметка ще получите парите си. Смятам, че лоялните играчи и тези, които харесват казиното, трябва да бъдат уважавани, защото трябва да ги задържите. Надявам се, че казиното го вижда по този начин и ще предостави актуализация с добри новини. Засега ще трябва да изчакаме това да се случи. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

По същия начин все още се чувствах уверен, че казино Oshi ще разреши проблема ми въз основа на вашия коментар. Изглежда обаче, че казино Oshi напълно е игнорирало искането на Casino Guru да допринесе за разрешаването на моята жалба (в рамките на предоставеното време за отговор от 14 дни).

Сега имам 2200 австралийски долара, останали в Oshi Casino, като вече се очертава решение.

От този епизод искрено се надявам казино Oshi да понесе последствията от действието или по-точно бездействието, за да помогне на своите клиенти. Горещо препоръчвам на Casino Guru да ги понижи от №1 препоръка за онлайн казино.

Както можете да си представите, това е толкова разочароващо.

PS. Отново се свързах с казино Oshi и те все още ми казват „моля, изчакайте"

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини