Благодаря Джаро!
Да, те ми изпратиха имейл. Не съм много сигурен дали защото решиха да ми изпратят имейла в резултат на жалбата на Casino Guru или защото изпратих имейл до suppport@oshi.io днес.
Както и да е, радвам се, че има някакъв напредък.
Поискаха да го изпратя чрез банков превод, така че го направих.
Имаха 2 партньора за банков превод „WIRE" и „MIFINITY_AU". Така че прехвърлих $1288 чрез "WIRE" и $1008 чрез "MIFINITY_AU".
Страницата им за теглене заяви, че изчистването ще отнеме 3-10 дни.
Жалко, че не ми казаха да направя това по-рано.
Чувствам, че тяхната поддръжка в чат на живо е безнадеждна. Предлагам на всеки, който има ИСТИНСКИ проблем с Oshi Casino, да изпрати имейл support@oshi.io вместо да говорите в чата на живо .
Ще ви държа в течение, за да видя дали в крайна сметка ще получа парите си!
Thanks Jaro!
Yes, they did email me. I'm not too sure is it because they decided to send me the email as a result of the complaint on Casino Guru or becasue I sent an email to suppport@oshi.io today.
Eitherway, I'm glad there is some progress.
They have requested me to send it via Bank Transfer, so I did.
They had 2 bank transfer partners "WIRE" & "MIFINITY_AU". So I transferred $1288 via "WIRE" and $1008 via "MIFINITY_AU".
Their withdraw page stated it will take 3-10 days to clear.
It's a shame that they didn't tell me to do this earlier.
I do feel their live chat support is hopeless. I suggest anyone has REAL problem with Oshi Casino to email support@oshi.io rather than talking to the live chat.
Will keep you guys posted to see if I do eventually get my money!
Автоматичен превод: