ФорумКазинаOshi Casino - обща дискусия

Oshi Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от kaischildhauer
|
20947 преглеждания 129 отговора |
|
1...6 7
Добавете пост
hayy22wong
преди 5 месеца

Току що гледах жалбата ти, отписаха те. Проблемът с тях е, че доставчикът на плащания има някои проблеми, но вероятно сте чували това достатъчно.

Очевидно те ще ви изпратят имейл, препоръчващ друг метод за теглене, тъй като този се е провалил няколко пъти. Получихте ли вече нещо или не? Надявам се да се получи добре и да успеете да изтеглите всичко. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Благодаря Джаро!

Да, те ми изпратиха имейл. Не съм много сигурен дали защото решиха да ми изпратят имейла в резултат на жалбата на Casino Guru или защото изпратих имейл до suppport@oshi.io днес.

Както и да е, радвам се, че има някакъв напредък.

Поискаха да го изпратя чрез банков превод, така че го направих.

Имаха 2 партньора за банков превод „WIRE" и „MIFINITY_AU". Така че прехвърлих $1288 чрез "WIRE" и $1008 чрез "MIFINITY_AU".

Страницата им за теглене заяви, че изчистването ще отнеме 3-10 дни.

Жалко, че не ми казаха да направя това по-рано.

Чувствам, че тяхната поддръжка в чат на живо е безнадеждна. Предлагам на всеки, който има ИСТИНСКИ проблем с Oshi Casino, да изпрати имейл support@oshi.io вместо да говорите в чата на живо .

Ще ви държа в течение, за да видя дали в крайна сметка ще получа парите си!

Автоматичен превод:
hayy22wong
преди 5 месеца

Няма за какво и определено ще изчакаме актуализация.

Надяваме се, че този път тегленията ще преминат и ще получите парите си. Виждам, че сте разделили и двете тегления, така че твърдо вярвам, че нито един от банковите преводи няма да се провали.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Защо пише, че това казино има прагматични игри, но когато влязох там, няма прагматични игри

Автоматичен превод:
Mwratten
преди 4 месеца

Здравей Mwratten,

Те имат Pragmatic игри и наистина работят. Тествах го в моя акаунт и също се намирам в Австралия.

Знам, че някои доставчици може да ограничат игрите си от играчи от някои държави. Игри като NETENT, Evolution Gaming и други няма да служат на австралийски играчи.

Позовавайки се на казино Oshi, имах изключително лош опит с тяхното забавяне на тегления. Предлагам ви да действате предпазливо с това казино.

Използвал съм Tsars Casino и досега имам добър опит с тях. Лесна проверка и без проблем при теглене.

Късмет!


Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравей Джаро,

Да, напълно съм сигурен, че и двете в крайна сметка ще се оправят.

Като актуализация дойдоха само $1008 чрез „MIFINITY_AU" (в рамките на 24 часа от заявката).

Останалите $1288 чрез „WIRE" обаче все още не са получени (минали са 3 дни от заявката)

И двете тегления по банков път бяха към една и съща банкова сметка.

Посочиха 3-10 дни за теглене по банков път, така че да изчакаме и да видим.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Защо пише, че това казино има прагматични игри, но когато влязох там, няма прагматични игри

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей, hayy22wong го обясни доста добре и е вярно, че някои доставчици може да имат ограничения за играчи от определени държави. Опитахте ли да попитате казиното какъв може да е проблемът? Може би ще разберете какво става. 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей Джаро,

Да, напълно съм сигурен, че и двете в крайна сметка ще се оправят.

Като актуализация дойдоха само $1008 чрез „MIFINITY_AU" (в рамките на 24 часа от заявката).

Останалите $1288 чрез „WIRE" обаче все още не са получени (минали са 3 дни от заявката)

И двете тегления по банков път бяха към една и съща банкова сметка.

Посочиха 3-10 дни за теглене по банков път, така че да изчакаме и да видим.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Е, това е добра новина и се радвам, че напредна. Твърдо вярвам, че втората част ще дойде при вас и няма да се налага да я чакате дълго. Поне сте тествали и двата варианта, така че знаете, че първият вероятно ще бъде по-бърз.

Ще чакам следващата ви актуализация и се надявам да получите средствата възможно най-скоро. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравей Джаро,

Актуализация, най-накрая получих последното си теглене от $1288. - Ура! 🙂

Вие и екипът на Casino Guru сте невероятни.

Благодаря ви, че ме изслушахте, докато преминавах през този проблем с тегленето. Ако не беше форумът на този уебсайт, нямаше къде другаде да излея разочарованието си. Освен това с вашия канал за оплаквания беше много полезно, въпреки че Oshi Casino отделиха време да участват в обсъждането на оплакванията.

Ще напиша рецензия за Oshi Casino малко по-късно. Мога да ви кажа, че няма да е положителен преглед.

Все още не разбирам как Oshi Casino получи #1 препоръчано онлайн казино от Casino Guru.

Автоматичен превод:
hayy22wong
преди 4 месеца

Не мога да ти опиша колко съм щастлив, че най-накрая получи всичко, на което имаше право. Тази новина винаги ме развеселява, въпреки че знам каква беше цената.

Що се отнася до потребителския преглед, имате достатъчно опит, за да можете обективно да кажете какво ви е харесало и какво не, така че вярвам, че ще бъде полезно и за други играчи.

Така или иначе, каквото и да се случи, независимо дали е в това или друго казино, винаги можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем или да ви посъветваме.

Но се надявам, че няма да се наложи, поне не от негативна страна.

Пожелавам ви здраве и всичко да е по-добре занапред.☘️🎉😊

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини