НачалоФорумКазинаOshi Casino - обща дискусия

Oshi Casino - обща дискусия (страница 7)

 от kaischildhauer
|
28 098 преглеждания 135 отговора |
|
1...6 7
hayy22wong

Току що гледах жалбата ти, отписаха те. Проблемът с тях е, че доставчикът на плащания има някои проблеми, но вероятно сте чували това достатъчно.

Очевидно те ще ви изпратят имейл, препоръчващ друг метод за теглене, тъй като този се е провалил няколко пъти. Получихте ли вече нещо или не? Надявам се да се получи добре и да успеете да изтеглите всичко. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Благодаря Джаро!

Да, те ми изпратиха имейл. Не съм много сигурен дали защото решиха да ми изпратят имейла в резултат на жалбата на Casino Guru или защото изпратих имейл до suppport@oshi.io днес.

Както и да е, радвам се, че има някакъв напредък.

Поискаха да го изпратя чрез банков превод, така че го направих.

Имаха 2 партньора за банков превод „WIRE" и „MIFINITY_AU". Така че прехвърлих $1288 чрез "WIRE" и $1008 чрез "MIFINITY_AU".

Страницата им за теглене заяви, че изчистването ще отнеме 3-10 дни.

Жалко, че не ми казаха да направя това по-рано.

Чувствам, че тяхната поддръжка в чат на живо е безнадеждна. Предлагам на всеки, който има ИСТИНСКИ проблем с Oshi Casino, да изпрати имейл support@oshi.io вместо да говорите в чата на живо .

Ще ви държа в течение, за да видя дали в крайна сметка ще получа парите си!

Автоматичен превод:
hayy22wong

Няма за какво и определено ще изчакаме актуализация.

Надяваме се, че този път тегленията ще преминат и ще получите парите си. Виждам, че сте разделили и двете тегления, така че твърдо вярвам, че нито един от банковите преводи няма да се провали.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:

Защо пише, че това казино има прагматични игри, но когато влязох там, няма прагматични игри

Автоматичен превод:
Mwratten

Здравей Mwratten,

Те имат Pragmatic игри и наистина работят. Тествах го в моя акаунт и също се намирам в Австралия.

Знам, че някои доставчици може да ограничат игрите си от играчи от някои държави. Игри като NETENT, Evolution Gaming и други няма да служат на австралийски играчи.

Позовавайки се на казино Oshi, имах изключително лош опит с тяхното забавяне на тегления. Предлагам ви да действате предпазливо с това казино.

Използвал съм Tsars Casino и досега имам добър опит с тях. Лесна проверка и без проблем при теглене.

Късмет!


Edited
Автоматичен превод:
Jaro

Здравей Джаро,

Да, напълно съм сигурен, че и двете в крайна сметка ще се оправят.

Като актуализация дойдоха само $1008 чрез „MIFINITY_AU" (в рамките на 24 часа от заявката).

Останалите $1288 чрез „WIRE" обаче все още не са получени (минали са 3 дни от заявката)

И двете тегления по банков път бяха към една и съща банкова сметка.

Посочиха 3-10 дни за теглене по банков път, така че да изчакаме и да видим.

Edited
Автоматичен превод:

Защо пише, че това казино има прагматични игри, но когато влязох там, няма прагматични игри

Автоматичен превод:

Здравей, hayy22wong го обясни доста добре и е вярно, че някои доставчици може да имат ограничения за играчи от определени държави. Опитахте ли да попитате казиното какъв може да е проблемът? Може би ще разберете какво става. 🙂

Автоматичен превод:

Здравей Джаро,

Да, напълно съм сигурен, че и двете в крайна сметка ще се оправят.

Като актуализация дойдоха само $1008 чрез „MIFINITY_AU" (в рамките на 24 часа от заявката).

Останалите $1288 чрез „WIRE" обаче все още не са получени (минали са 3 дни от заявката)

И двете тегления по банков път бяха към една и съща банкова сметка.

Посочиха 3-10 дни за теглене по банков път, така че да изчакаме и да видим.

Автоматичен превод:

Е, това е добра новина и се радвам, че напредна. Твърдо вярвам, че втората част ще дойде при вас и няма да се налага да я чакате дълго. Поне сте тествали и двата варианта, така че знаете, че първият вероятно ще бъде по-бърз.

Ще чакам следващата ви актуализация и се надявам да получите средствата възможно най-скоро. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей Джаро,

Актуализация, най-накрая получих последното си теглене от $1288. - Ура! 🙂

Вие и екипът на Casino Guru сте невероятни.

Благодаря ви, че ме изслушахте, докато преминавах през този проблем с тегленето. Ако не беше форумът на този уебсайт, нямаше къде другаде да излея разочарованието си. Освен това с вашия канал за оплаквания беше много полезно, въпреки че Oshi Casino отделиха време да участват в обсъждането на оплакванията.

Ще напиша рецензия за Oshi Casino малко по-късно. Мога да ви кажа, че няма да е положителен преглед.

Все още не разбирам как Oshi Casino получи #1 препоръчано онлайн казино от Casino Guru.

Автоматичен превод:
hayy22wong

Не мога да ти опиша колко съм щастлив, че най-накрая получи всичко, на което имаше право. Тази новина винаги ме развеселява, въпреки че знам каква беше цената.

Що се отнася до потребителския преглед, имате достатъчно опит, за да можете обективно да кажете какво ви е харесало и какво не, така че вярвам, че ще бъде полезно и за други играчи.

Така или иначе, каквото и да се случи, независимо дали е в това или друго казино, винаги можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем или да ви посъветваме.

Но се надявам, че няма да се наложи, поне не от негативна страна.

Пожелавам ви здраве и всичко да е по-добре занапред.☘️🎉😊

Автоматичен превод:

харесва ми

Автоматичен превод:
leonornunes63

Поздрави, бихте ли ни казали какво харесвате в казиното или от друга страна какво бихте подобрили?

Сигурен съм, че ще бъде полезно за други играчи, които минават през тази тема.

Така че не се колебайте да кажете повече. 😀

Автоматичен превод:

Здравейте момчета, моето име Сали, опитвам се да се свържа онлайн с казино Oshi, за да вляза в акаунта си, но изглежда има проблем, когато се опитам да заредя сайта, Oshi просто продължава да буферира и не прави нищо, аз съм от Австралия и бих искал да знам дали това се случва на някой друг

Автоматичен превод:
Salee1981

Хей, и аз го пробвах и ми отне малко повече време за зареждане, но най-накрая проработи. Може би беше някакво отпадане. Опитахте ли да се свържете с казиното по имейл или нещо подобно, за да видите какъв е проблемът? Като алтернатива можете ли да проверите дали все още е проблем? 🙂

Автоматичен превод:
rubenolivc

И аз чакам 10 дни да го получа. Това затруднява играта. 😔

Автоматичен превод:
DouglasDonisete

Здравей, значи все още не си получил парите, нали? Има ли някаква пречка под формата на проверка или нещо друго? Играли ли сте в казино с бонуса? Чувствайте се свободни да ми кажете повече и ще видим дали можем да ви помогнем.

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини