Просто бъди тарпелив.
Казино Oshi има раздел, в който можете да задавате лимити.
Ако зададете лимит на загуба от €1, тогава не можете да го залагате.
👌🏻
Just be patient.
Oshi casino has a section where you can set limits.
If you set a loss limit of €1 then you can't gamble it away anyway.
👌🏻
Einfach Geduld haben.
Oshi casino hat einen Bereich wo du Limits erstellen kannst.
Stelle dir ein Verlust limit von 1€ auf dann kannst du es soweiso nicht verspielen.
👌🏻
Няма да ги пускам, не ми харесва, че не дават времева рамка, а напишете фраза, не знаем!!
I'm not going to play them, I don't like the fact that they don't give a time frame, but write a phrase, we don't know!!
Я не собираюсь их проигрывать, мне не нравится то , что они , не дают временных рамок, а пишут фразу, мы не знаем!!
Скъпи приятелю, по-добре свикни с това, в противен случай ще пораснеш още повече сива коса и напълно ненужно.
Такъв е светът на казиното.
Вашите общи условия са създадени по такъв начин, че да можете да си позволите да направите това и ние приемаме всички тези правила и условия, като се регистрираме.
Такъв е светът на казиното, за играчите е неудобно да чакат, но е нормално казиното понякога да играе за време, тъй като това увеличава печалбата им.
Сега някои ще кажат „Никога не бих направил това", но ако имахте онлайн казино, бихте направили същото. 🙂
Просто се отпуснете, не можете да направите повече, защото абсолютно не можете да влияете и контролирате това.
Oshi е старо казино, което е на пазара от дълго време и аз играя там от много дълго време и винаги са ми плащали, дори понякога да отнема известно време.
Имайте търпение, със сигурност ще го пуснат скоро.
Това е само вътрешната битка срещу себе си. 🙂
Също така е вид хазарт за казиното, независимо дали оцелявате или ставате слаби и казиното прави повече печалби чрез фина слабост.
Бъдете силни, има по-лоши неща от това да чакате пари от казината 🙂
My dear friend, you had better get used to it, otherwise you'll grow even more gray hair & completely unnecessarily.
Such is the casino world.
Your general terms and conditions are designed in such a way that you can afford to do this and we accept all of these terms and conditions by registering.
That's the way the casino world is, it's uncomfortable for players to wait, but it's normal for a casino to sometimes play for time as it increases their profit.
Some will now say "I would never do this" but if you had an online casino you would do the same. 🙂
Just relax you can't do more because you absolutely can't influence & control it.
Oshi is an old casino that has been on the market for a long time & I've been playing there for a very long time and have always been paid, even if it sometimes takes a while.
Be patient they will surely release it soon.
That's just the inner fight you against yourself. 🙂
Is also a kind of gamble for the casino whether you survive or become weak and the casino makes more profits through subtle weakness.
Stay strong there are worse things than waiting for money from casinos 🙂
Mein lieber Freund daran solltest du dich besser gewöhnen sonst wachsen dir noch mehr graue Haare & das völlig unnötig.
So ist die casino Welt.
Ihre Allgemeinen Geschäftsbedingungen sind so konstruiert das sie sich dies erlauben können und wir alle diese AGB'S akzeptieren in dem wir uns registrieren.
So ist nunmal die casino Welt es ist für Spieler unangenehm zu warten aber für ein casino völlig normal das manchmal auf Zeit gespielt wird da sie so ihren peofit erhöhen.
Einige werden jetzt sagen "Ich würde dies niemals tun" aber wenn du ein online casino hättest würdest du es genauso machen. 🙂
Entspann dich einfach mehr kannst du nicht tun da du es absolut nicht beeinflussen & kontrollieren kannst.
Oshi ist ein altes casino das schon lange auf dem Markt ist & ich auch schon sehr lange dort spiele und immer bezahlt wurde auch wenn es manchmal dauert.
Hab Geduld sie werden es sicher bald freigeben.
Das ist halt der innerliche Kampf du gegen dich selber. 🙂
Ist auch eine Art Glücksspiel für das Casino ob du durchaltest oder schwach wirst und das Casino durch feine Schwäche mehr Gewinne macht.
Bleib stark es gibt schlimmeres als auf Geld von casino zu warten 🙂
Здравейте, можете ли да публикувате екранна снимка на ограничението, моля?
Що се отнася до самата оценка на казиното, тук можете да прочетете как се оценява казиното и кои аспекти са важни в този процес: https://casino.guru/our-casino-reviews
Играете ли обаче в това казино и случайно ли сте получили тази информация? Като алтернатива, смятахте ли да играете и го намерихте в Правилата и условията?
Hi can you post some screenshot of the limit please ?
As for the casino rating itself, here you can read how the casino is rated and what aspects are important in this process: https://casino.guru/our-casino-reviews
However, are you playing in this casino and did you get this information by accident ? Alternatively, were you about to play and found it in the Terms and Conditions ?
Бях за пиесата, когато прочетох Условията
I was about the play when I read the Terms
Да, благодаря, сега го виждам.
Бих искал да отбележа, че това е начина, по който се отнасяме към подобни неща и го имаме записано в нашия кодекс за справедлив хазарт .
„Ако дадено казино прилага ограничение на печалбите, което не се изисква от закона, ние подхождаме към него по различен начин. Ако доброволният (т.е. не се изисква от закона) лимит на печалбите на казиното е много висок (500 000 € например), ние все още не одобряваме от него, но можем да го толерираме в повечето случаи (в зависимост от спецификата на лимита), стига да не се прилага за прогресивни печалби от джакпот.
Ако дадено казино доброволно прилага по-нисък лимит на печалбите, ние намаляваме неговия индекс на безопасност и предупреждаваме играчите за ограничителния лимит на печалбите на казиното."
Така че благодаря за информацията и ще я предам. Предполагам, че вероятно няма да играете там, ако намерите тази информация. Или греша?
Yes, thank you, I see it now.
I would like to point out that this is how we treat such things and we have it written in our fair gambling codex.
"If a casino applies a win limit that is not required by law, we approach it differently. If the casino's voluntary (i.e., not required by law) win limit is very high (€500,000 for example), we still don't approve of it, but we are able to tolerate it in most cases (depending on the specifics of the limit), as long as it doesn't apply to progressive jackpot wins.
If a casino voluntarily applies a lower win limit, we decrease its Safety Index and warn players against the casino's restrictive win limit."
So thank you for the information and I'll pass it forward. I suppose you probably won't be playing there if you found this information. Or am I wrong?
За първи път играя в онлайн казино. Така че избрах номер 1 в списъка на Casino Guru - Oshi Casino
Не знам дали всичко е онлайн казино, но изискването за изплащане е изключително мъчително чакане.
Първо, те казват, че не се нуждаят от документи за депозити и теглене
Да, не се изискваха документи за депозит. При оттеглянето обаче те поискаха много документи. Въпреки това се съобразих с всичко, което искаха. Дори до степен да държа шофьорската си книжка, показвайки лакътя си.
Чрез чат за обслужване на клиенти те казаха, че тегленето на крипто обикновено трябва да отнеме 4 часа. Така че изчаках (с многобройни чатове за поддръжка), но все още в ход (все още не е обработено от техния финансов екип). Сега има 1,5 дни и все още не е обработен.
Забележете, потвърдих с чата за поддръжка на клиенти, че всичките ми документи са в ред, така че това не би трябвало да е проблем.
Техният чат бот отговори на времевата рамка за теглене като „до 24 часа" - човек би си помислил, че това е МАКСИМАЛНА времева рамка.
Всеки път, когато поискам максимална времева рамка за теглене, те продължават да отговарят „Молим ви любезно да изчакате, докато финансовият ни екип провери вашата заявка. Бих искал да ви кажа времевите рамки, но не искам да дезинформирам Вие"
Също така, не знам дали това има нещо общо с това, депозирах общо около 1000 AUD$ и сега искам да изтегля 2000 AUD$.
Въпроси/проблем:
Всяка обратна връзка ще бъде страхотна.
Ще съобщя резултата си по-късно.
This is my first time to play on an online casino. So I chose the #1 listed on Casino Guru - Oshi Casino
I don't know if it's all online casino, but requesting a payout it extremely agonising wait.
Firstly, they say don't need documents for deposits & withdraw
Yes, deposit was no documents required. However, when withdraw, they requested lots of documents. Nonetheless, I complied to everything they wanted. Even to the extent of holding my drivers license showing my elbow.
Through customer service chat, they said crypto withdraw should typically take 4 hours. So I waited (with numerous chat to support), but still in progress (not yet processed by their finance team). It has 1.5 days now and still not processed.
Note, I have confirmed with customer support chat that all my documents is in order, so this should not be an issue.
Their chat bot replied on withdraw timeframe as "up to 24 hours" - one would think it's MAXIMUM time frame.
Every time I ask for a maximum time frame for the withdraw, they keep on responding "We kindly ask you to wait till our financial team will check your request. I would like to tell you the time frames but I don't want to misinform you"
Also, don't know if this has anything to do with it, I deposit in total about AUD$1000 and now wanting to withdraw AUD$2000.
Questions/issue:
Any feedback will be great.
I will inform my outcome later.
Здравейте, предполагам, че ще започна с това, че проверката обикновено се изисква, когато казиното я поиска. Ако те не се нуждаят от него първия път, когато правите теглене, това е добре, но може да се наложи да потвърдите веднъж, както трябва да потвърдите сега, и тогава вече не би трябвало да е проблем. Няма да можете да направите теглене, докато целият процес не приключи успешно.
Така че мисля, че този вид неща са често срещани в казината и не са необичайни.
Кога самото казино ще ви плати парите, те не могат да кажат със сигурност. Зависи кога успешно потвърдите. Тогава не би трябвало да има проблем.
Даваме на казината 14 дни, за да решат както тегленето, така и проверката, така че ако все още има проблем, можете да ме уведомите и ще видим какво можем да направим.
Hi, I guess I'll start by saying that verification is usually required when the casino asks for it. If they don't need it the first time you make a withdrawal, that's fine, but you may have to verify once, as you have to verify now, and then it shouldn't be a problem anymore. You won't be able to make a withdrawal until the whole process has been completed successfully.
So I think that this kind of thing is common in casinos and it is not abnormal.
When the casino itself will pay you the money they can't say for sure. It depends on when you successfully verify. Then there should be no issue.
We give casinos 14 days to resolve both withdrawal and verification, so if there is still a trouble, you can let me know and we'll see what we can do.
За първи път играя в онлайн казино. Така че избрах номер 1 в списъка на Casino Guru - Oshi Casino
Не знам дали всичко е онлайн казино, но искането за теглене е изключително мъчително чакане.
Първо, в техните често задавани въпроси пише, че не се нуждаят от документи за депозити и теглене, освен ако не е подозрително. Това е невярно, тъй като тяхната поддръжка в чата казва, че всички тегления изискват проверка поради изискването им за лицензиране.
Очевидно депозитът не изисква документация. При оттеглянето обаче те поискаха много документи. Въпреки това се съобразих с всичко, което искаха. Дори до степен да държа шофьорската си книжка, показвайки лакътя си.
Чрез чат за обслужване на клиенти те казаха, че тегленето на крипто обикновено трябва да отнеме 4 часа. Така че изчаках (с многобройни чатове за поддръжка), но все още в ход (все още не е обработено от техния финансов екип).
Вече има 2,5 дни и все още не е обработен!!!
Забележете, потвърдих с чата за поддръжка на клиенти, че всичките ми документи са в ред, така че това не би трябвало да е проблем.
Техният автоматичен отговор на чат бота каза, че времевата рамка за теглене е „до 24 часа" - човек би си помислил, че това е МАКСИМАЛНА времева рамка.
Всеки път, когато поискам максимална времева рамка за теглене, те продължават да отговарят „Молим ви любезно да изчакате, докато финансовият ни екип провери вашата заявка. Бих искал да ви кажа времевите рамки, но не искам да дезинформирам ти" (чувства се като отговор за копиране и поставяне).
Също така, не знам дали това има нещо общо с това, депозирах общо около 1000 AUD$ и сега искам да изтегля 2000 AUD$.
Освен това не използвах нито един от техните бонуси за регистрация, тъй като това ограничи моите залози само до $5, твърде малко за моите залози на рулетка.
МНОГО ОБЕЗСЪРЧАВАЩО ЗА ПЪРВИ ПЪТ ИЗЖИВЯВАНЕ В ОНЛАЙН КАЗИНО!!!
Какво е типичното изчакване за първо теглене?
Ако не получа тегленето си след 14 дни, със сигурност ще подам жалба до Casino Guru.
This is my first time to play on an online casino. So I chose the #1 listed on Casino Guru - Oshi Casino
I don't know if it's all online casino, but requesting a withdraw it extremely agonising wait.
Firstly, on their FAQ, it says don't need documents for deposits & withdraw unless it is suspicious. This is false, as their chat support says all withdraw requires verification due to their licensing requirement.
Obviously deposit required no documentation. However, when withdraw, they requested lots of documents. Nonetheless, I complied to everything they wanted. Even to the extent of holding my drivers license showing my elbow.
Through customer service chat, they said crypto withdraw should typically take 4 hours. So I waited (with numerous chat to support), but still in progress (not yet processed by their finance team).
It has 2.5 days now and still not processed!!!
Note, I have confirmed with customer support chat that all my documents is in order, so this should not be an issue.
Their chat bot auto reply said withdraw timeframe as "up to 24 hours" - one would think it's MAXIMUM time frame.
Every time I ask for a maximum time frame for the withdraw, they keep on responding "We kindly ask you to wait till our financial team will check your request. I would like to tell you the time frames but I don't want to misinform you" (it feels like a copy & paste response).
Also, don't know if this has anything to do with it, I deposit in total about AUD$1000 and now wanting to withdraw AUD$2000.
Furthermore, I did not use any of their signup bonus, as that restricted my bets to only $5, too little for my bets on roulette.
VERY DISCOURAGING FOR A FIRST TIME ONLINE CASINO EXPERIENCE!!!
What is the typical wait for a first time withdraw?
If I don't receive my withdraw after 14 days, I will certainly raise a complain with Casino Guru.
Щастлив съм да съобщя, че оттеглянето е одобрено. ах!
Не съм много сигурен дали това е заради моето публикуване в този форум (или не).
Въпреки това смятам, че не е необходимо да чакам ЦЕЛИ 3 ДНИ, за да одобря плащането.
Сега въпросът е, ако играя отново и след това се оттегля, дали пак ще отнеме същото време за одобрение?
Може да им дам още един шанс, като играя малко и видя колко време ще отнеме следващото ми теглене.
I am happy to report the withdraw has been approved. Yah!
Not too sure if its because of me posting to this forum (or not).
Nonetheless, I do feel it is not necessary to wait WHOLE 3 DAYS to approve payment.
Now the question, is, if I play again and then withdraw, will it still take the same amount of time to approve?
I might give them another chance by playing small and see how long my next withdraw will take.
Хей!
Благодаря ви много, че споделихте опита си. Когато видях първия ти пост, малко се притесних. 😀
Според мен има голям шанс да няма допълнителни забавяния при проверката, ако се придържате към същата опция за плащане, особено ако акаунтът ви е бил напълно потвърден. Но както обикновено, зависи,...
По един или друг начин ви желая само плавни тегления.
Смятате ли, че вашият опит си струва да изпратите потребителска рецензия? Просто питам, разбира се. Няма натиск за представяне на такъв.
Hey!
Thank you very much for sharing your experience. When I saw your first post, I was worried a bit. 😀
In my opinion, there is a good chance that there won't be any additional verification delays if you stick with the same payment option, especially if your account has been fully verified. But as usual, it depends,...
One way or another, I wish you only smooth withdrawals.
Do you think your experience is worth submitting a user review? I'm just asking, of course. No pressure to submit one.
Благодаря Радка и Джаро,
Отговорът ви е страхотен, само защото има къде да изразя и споделя разочарованието си, помогна (независимо от резултата).
Много се радвам, че тук има общност, която да се подкрепяме, за да се ориентираме в този див и нов терен на онлайн казина.
След следващото ми оттегляне ще направя преглед на тях
PS Играх малко повече, но в крайна сметка загубих 1000 австралийски долара, така че нямах възможност да тествам второто си теглене 😛.
Thanks Radka & Jaro,
Your reply and is great, just for the fact there is somewhere I can express and share my frustration helped (regardless of the result).
I'm very pleased that there is a community here to support each other to navigate this wild & new terrain of online casinos.
After my next withdraw, I will make a review on them
PS I did play a bit more, but end up losing A$1000, so haven't had a chance to test my second withdraw 😛.
Хехе, мисля, че общността е за това, да подкрепя, съветва и информира, когато играчите правят нещо, което не трябва. Това е източник на информация и опит, който може да бъде полезен.
Освен това можете да напишете потребителски преглед по всяко време, така че отделете време, когато сте готови.
Относно това, че загубихте, много съжалявам, надявам се следващия път да е обратното.
Късмет. ☘️
Hehe, I think that's what the community is for, to support, advise and inform when players do something they shouldn't. It's a source of information and experience that can be helpful.
Also, you can write a user review anytime, so take your moment when you are ready.
Regarding the fact that you lost, I'm quite sorry, I hope that next time it will be the opposite.
Good luck. ☘️
Проследяване на закъсненията при теглене с Oshi Casino.
За съжаление те все още забавят тегленията.
Изтеглих няколко пъти, понякога идва в рамките на 1 ден, понякога на следващия ден и дори понякога се отхвърля и връща в моя акаунт.
Последното теглене е изминало повече от 72 часа и все още е в очакване.
Тегленето в криптовалута БНБ. Така че трябва да е относително незабавно.
Попитах за последното теглене, те ми казаха, че има технически проблем с процеса им на теглене.
Всеки път, когато попитам кога мога да очаквам да бъде решен, винаги получавам отговор в задънена улица като:
и
Тегленията на казино Oshi винаги са били измъчвани от закъснения и сега ми казват, че има технически проблем.
Тук е възможно да се случват две неща.
Така или иначе, не е добре за Oshi Casino.
Горещо препоръчвам на Casino Guru да понижи рейтинга на Oshi Casino и да отнеме позицията им като №1 в „най-доброто онлайн казино".
Following up on withdraw delays with Oshi Casino.
Unfortunately they are still delaying withdraws.
I have withdrew a few time, sometime it will come within 1 day sometime next day and even sometime it gets rejected and returned to my account.
This latest withdraw it has been over 72 hours and it is still pending.
The withdraw in crypto currency BNB. So it should be relatively instant.
I enquired about this last withdraw, they're telling me there is a technical issue with their withdraw process.
Every time I ask for when I can expect it to be resolved, I always get a dead-end reply like:
and
Oshi casino's withdraws has always been plagued with delays and now telling me there is technical issue.
Two things could possibly be happening here.
Either way, its not good for Oshi Casino.
I highly suggest Casino Guru to downgrade Oshi Casino and strip off their position as #1 on "top online casino".
Здравей, виждам, че си се върнал с актуализация, както обеща при следващото си теглене. Не бих бил скептичен веднага, тъй като това не е продължило толкова дълго и са минали само няколко дни, въпреки че знам, че тегленията на криптовалута трябва да бъдат основно мигновени.
Ако обаче казиното наистина има технически проблеми и те работят по отстраняването им, това може да отнеме известно време. Бих приел като плюс, че все още комуникират с вас и ви обясняват какво се случва, защото повярвайте ми, в много казина не е така и някъде може да не получите никакъв отговор. Също така считам за съвсем справедливо, че казиното ви е предложило инструменти с лимит, така че да не губите пари, докато проблемът не бъде решен. Бих приел това като голямо предимство.
Мога също така да разбера защо те вероятно няма да ви дадат никаква времева рамка, за да го оправите или дори приблизителна оценка, ако наистина не могат да кажат. Ако ви дадат дори прогноза и не я изпълнят, предполагам, че няма да сте доволни. Ето защо те винаги го играят навън и не го дават.
Така че, знаете ли, ако имате постоянни проблеми, ще се опитаме да помогнем, но тъй като вече сте получавали пари няколко пъти, няма да се притеснявам много и ще се опитам да изчакам. Ако нищо не се случи и 14-те дни, които даваме на казината, изминат, със сигурност ще се опитаме да ви помогнем.
Hi, I see you're back with an update as you promised when you made your next withdrawal. I wouldn't be skeptical right away since it hasn't been going on all that long and it's only been a few days, although I know that crypto withdrawals are supposed to be basically instant.
However, if the casino really has technical problems and they are working on fixing them, it might take some time. I would take it as a plus that they are still communicating with you and explaining to you what is going on because believe me, it is not like that in many casinos and somewhere you might not get any answer. I also consider it quite fair that the casino offered you a limit tools so that you don't lose money until the issue is resolved. I would be taking that as a big advantage.
I can also understand why they probably won't give you any timeframe to sort it out or even an estimate if they really can't tell. If they gave you even an estimate and they didn't meet it, I assume you wouldn't be happy. So that's why they always play it to the out and don't give it.
So, you know, if you have persistent problems, we'll try to help, but since you've already gotten money a couple of times, I wouldn't worry too much and try to wait. If nothing happens and the 14 days we give casinos pass, we will certainly try to assist you.
Остават още 5 дни....
Те все още заявяват технически проблеми в платежната си система и ми казаха просто да изчакам....
5 days still pending....
They still state technical issues in their payment system and told me to simply to wait....
Благодаря Джаро,
Ще продължи да опитва и ще повдигне спор, ако не бъде решен до 14-ия ден.
Горещо препоръчвам никой да не влага пари в казино Oshi, защото ако спечелите нещо, без значение колко е голямо или малко, вие „в момента" НЕ МОЖЕТЕ да изтеглите печалбите си.
Thanks Jaro,
Will keep trying and will raise a dispute if it doesn't get resolved by the 14th day.
I highly suggest no one put money into Oshi casino, because if you win anything no matter how big or small, you "currently" CAN'T withdraw your winnings.
Би било добре да знам дали казиното наистина има проблеми с доставчика на плащания, но тъй като преди не сте имали проблеми с тегленето на пари, вероятно бих им се доверил. Понякога могат да възникнат проблеми, които не са по вина на казиното, но определено бих се опитал да ги разреша възможно най-скоро.
Така че изглежда, че единственото нещо, което остава да направите, е да изчакате и да видите дали ще го поправят. Ако не, докато говорим, имате възможност да се свържете с нас и да подадете жалба.
It would be good to know if the casino really has problems with the payment provider, but since you had no trouble withdrawing money before, I would probably trust them. Sometimes issues can come up that aren't the casino's fault, but I would definitely try to get it resolved as soon as possible.
So it looks like the only thing left to do is wait and see if they fix it. If not, then as we speak, you have the option of reaching out to us and open a complaint.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.