ФорумКазинаOshi Casino - обща дискусия

Oshi Casino - обща дискусия

преди 2 години от kaischildhauer
|
20915 преглеждания 129 отговора |
|
1 2...7
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Oshi Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Имам 400€ в моята сметка, но все още ми трябват 100€ за теглене от БАНКОВ ТРАНСФЕР. Попитах в чата миналата седмица дали мога просто да депозирам €100, за да мога да изтегля €500. Бях посъветван да не правя това, защото трябва да заложа €100 няколко пъти, преди да мога да тегля. Днес помолих за друга алтернатива: Пример: Депозирам €20 с JETON. Тогава JETON ще бъде сертифициран и мога да платя чрез JETON. Като отговор получих бакшиша със 100€ по банков път...очевидно нямам нужда да конвертирам 100€. Някой може ли да ми даде съвет как да изтегля парите?

Автоматичен превод:
kaischildhauer
преди 2 години

Здравейте,

Това е много интересна ситуация. Наскоро сам се опитвах да разбера това. Е, казиното може да постави изискване за залагане на всеки депозит, дори на депозита за проверка, както и на депозит, който покрива разликата между максималното теглене от бонус и минималната сума за теглене. Опасявам се, че това е свързано с правилото за борба с изпирането на пари.

Даниел обясни правилото за AML и своята гледна точка тук:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/how-can-you-tell-if-a-casino-is-lying#post-23264



Автоматичен превод:
преди 2 години

Това казино е измама. Поисках теглене от skrill, минаха 6 дни, не плащат. Те заявиха, че skrill има проблеми от моя страна и skrill потвърди, че акаунтът ми е наред, сега казват, че проблемът е на тяхна страна. Не играй тук. filefile

Автоматичен превод:
rubenolivc
преди 2 години

Не ми звучи като измама. Звучи по-скоро така, сякаш сте се свързвали с отдел за поддръжка на клиенти, който вероятно не е бил опитен и ви е дал грешна информация. Разбирам също защо не могат просто да ви изпратят печалбите чрез различен метод на плащане (това се дължи на изискванията за борба с прането на пари), но ако не го поправят в рамките на 2 седмици, тогава трябва да ви ги изпратят чрез който и да е метод на плащане, който ще работи за тях.

Автоматичен превод:
преди 2 години

добър вечер

това казино не струва нищо, само за кражба на пари


Автоматичен превод:
Jocama74
преди 2 години

Здравей,

може ли да знам какво се е случило с теб

Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих няколко депозита и не ми донесе никакви печалби или загуби и не ми позволи да играя определени игри, защото имах активни бонуси

Автоматичен превод:
Jocama74
преди 2 години

Здравейте,

за съжаление е съвсем нормално някои игри да бъдат ограничени, докато играете с бонуса.

Бих казал, че е добре да проверите внимателно правилата за бонуса, защото може дори да решите да не вземете бонуса. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

От своя страна никога не съм имал проблеми с депозити или тегления.

Депозирам предимно чрез Skrill и тегления също чрез Skrill и никога не е било проблем.

Аз съм с oshi от около 2 години и лично съм много доволен!!!

За съжаление понякога нещата се объркват. 😀

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Вземали ли сте някога някои от бонусите за депозит, които предлагаме на нашия уебсайт? Наскоро разбрах, че във форума не получаваме много обратна връзка относно конкретни бонуси или поне имам такова усещане.

Лично аз бих казал, че е много по-лесно да се играе без никакви бонуси. 😀

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, имам! 🙂

Сигурен съм, че други потребители вече са го използвали! 🙂

Напълно си прав!

Играта без бонус е по-приятна!

Харесва ми да играя с бонуси за депозит от време на време и съм имал голям късмет.

Поради бонуса не можете да изплатите веднага, което принуждава играча да продължи да играе 🙂 и понякога имате достатъчно късмет да спечелите големи суми, като продължите да играете 😀

Разбира се, това може да има и обратен ефект, но понякога е така в казината 😀

Лично аз играя веднъж без бонус и след това с. 🙂 понякога 😀 в зависимост от настроението и настроението 😁

Предпочитам бонусите без максимално изплащане. 😀 😛

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Здравей 🙂

Това има смисъл, всичко е до настроение и добро прекарване! Това, което ми се стори интересно, е, че не съм намерил много добри бонуси без максимално теглене, особено ако говорим за такива без депозит! 😀

Но вероятно е защото не съм голям фен на бонусите като цяло. 😁

Един ден можете да създадете отделна тема и да препоръчате някои наистина добри 😎

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Аз също го виждам по този начин, че става въпрос за спокойно време и чувство на щастие, когато има добра печалба 😛

Бонусите без депозит обикновено имат лимит на изплащане като този (50-100€), но според мен има МНОГО казина, където бонусите за депозит нямат лимит на изплащане, което аз лично харесвам 😀

Скоро ще направя и създам такъв!

Хубав ден мила Радка. 🙂

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Здрасти!

Добре, чакам го с нетърпение! 😉😊 Най-добрата препоръка винаги трябва да се прави от редовен играч!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички,

Както споменах в ревюто си... работил съм с Oshi Casino

около 3 години, никога преди не съм имал проблем...но през последните 8 месеца те се промениха значително, RTP е изключително нисък, след като загубих 20X депозит подред...най-накрая спечелих малко обратно

1350 CAD, които не искат да платят, можете да кажете, че нещо не е наред, те имат 5 отворени оплаквания за седмица.

Автоматичен превод:
Boss78
преди 1 година

Здравейте,

Прегледах накратко жалбата . Изглежда, че сте взели бонус и сте нарушили правилото за максимален залог. В такива случаи ние винаги се опитваме да убедим казиното, че всички свързани аспекти трябва да бъдат взети под внимание, така че окончателното решение да е справедливо. Знаете ли колко пъти сте превишили правилото и дали сте спечелили от тези завъртания?

Доколкото знам, поискахме история на игрите, за да разберем.

Нека да видим какво казва казиното за това. 🙏🤞


Автоматичен превод:
преди 1 година

О, боже мой..Това е най-лошото казино, когато се опитате да теглите...Поддръжката на клиенти изобщо е безполезна..Напълно съм проверен..и сайтът им не работи правилно..Поставят същия имейл, който аз регистрирах в това казино към секцията ми skrill автоматично и те не правят теглене да се случи..Казаха, че не могат да го променят, не могат да направят нищо, просто продължават да ми казват да чакам..Няма причина защо отнема толкова време, няма информация за времевата рамка за извършете тази много трудна работа, само за да промените имейл...Ужасно преживяване..Регистрирах се само заради добри отзиви и беше грешка..Защо да играя в казиното,ако не можете да теглите..Играх стотици онлайн казино, но никога не съм имал толкова лош опит.. Все още чакам няколко дни да пренапишат имейла ми, предполагам, че трябва да работи целият екип от ИТ специалисти, за да се случи

Автоматичен превод:
tieguan
преди 1 година

file Просто внимавайте с тях... те никога не ми плащаха, дори аз разбрах, че са коригирали някои залози чрез моята история на игрите, само за да има някакво доказателство, например, ако погледнете това


те са добавили на февруари/08/23 игра Star Spell със залог 0,00 и печалба 0,00, дори и да не бях влязъл от февруари/05/23, докато подадох жалба срещу тях, веднага знаех, че са готови към нещо

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто не разбирам как имат толкова висок рейтинг за лоша и безполезна поддръжка на клиенти и за това, че не теглят парите

Автоматичен превод:
1 2...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини