преди 1 година
След като завършиха тегленето ми, акаунтът ми все още остава деактивиран
After they completed my cashout,my account still remain disabled
След като завършиха тегленето ми, акаунтът ми все още остава деактивиран
After they completed my cashout,my account still remain disabled
Точно както си мислех ... жалбата, която подавам в AskGamblers, беше одобрена с всички доказателства от моя страна, но без отговор от Oshi, защото те нямат никакви доказателства, тъй като AskGamblers не дава помилвания на никого и те имат точки падна много... дори притежават сертификат за доверие. Ето как предполагат да бъдат наказани за кражба на народни пари!
Just as I thought ... the complain that I file at AskGamblers was approved with all proof from my side, but no answer from Oshi because they have no proof what so ever,because AskGamblers do not give pardons to anyone, and they score has dropped big time... even do they hold certificate of trust. That is how they suppose to be punished of stealing peoples money!
Какъв беше рейтингът му преди?
Също така „възнаградихме" казиното въз основа на оспорваната сума:
Винаги го правим. Сега има 8,2 - AG 7,9 Не е голяма разлика за мен. Но се радвам, че се чувстваш доволен.
What was its rating before?
We also "rewarded" the casino based on the disputed amount:
We always do. It now has 8,2 - AG 7,9 Not a big difference to me. But I'm happy you feel satisfied.
Получихте ли някакво обяснение? 🤔
За съжаление, казината могат да затварят акаунти без да посочват причина, докато няма активен баланс или теглене.
Обикновено наричаме това административно решение.
Have you received any explanation? 🤔
Sadly, casinos can close accounts without giving a reason while there's no active balance or withdrawal.
Usually, call that an administrative decision.
Свързах се с тях чрез чата и те ми активираха отново акаунта
I contacted them thru the chat and they reactivated my acc
Страхотно! - Радвам се, че аз бях песимистът тук! 😉
И така, оставаш ли с Оши?
Awesome! - I'm glad I was the pessimist here! 😉
So, are you staying with Oshi?
Здравей Радка,
Бих искал да потвърдя, че получих печалбата си от
Казино Оши.
Hello Radka,
I would like to confirm that I have received my winning from
Oshi Casino.
Честито! 🙂
Мисля, че се борят през последните няколко дни, тъй като обикновено плащат много бързо!
Да се надяваме, че е само изключение 🙂
Продължавайте успехи!
Congratulations! 🙂
I think they've been struggling the past few days as they usually pay really fast!
Let's hope it was just an exception 🙂
Continued success!
Gratulation! 🙂
Ich denke sie hatten in den letzten Tagen Schwierigkeiten da sie normalerweise wirklich schnell bezahlen!
Hoffen wir das es nur eine Ausnahme war 🙂
Weiterhin viel Erfolg!
Здравей Boss78!
Радвам се да чуя - благодаря за споделянето 👌 Само жалбата да приключи като решена. 🤔
Hello Boss78!
Nice to hear - thanks for sharing 👌 If only the complaint would end as resolved. 🤔
Здравей Радка,
Отворих отново оплакването тук в Casino Guru и потвърдих... така че можете да го маркирате като разрешено от моя страна
Благодаря!
Hello Radka,
I did reopen the complain here at Casino Guru and confirmed... so you can mark it as resolved from my side
Thanks!
Момчета, какъв е сегашният ви опит с казино Oshi? Забелязах доста негативни потребителски отзиви за тях. Те най-вече споменават неотзивчива поддръжка на клиенти, затворени сметки, конфискувани печалби... Казиното има много добра репутация на нашия уебсайт, включително значката за честване, така че съм малко притеснен или по-скоро любопитен.
Guys, how's your current experience with Oshi casino? I noticed quite a few negative user reviews on them. They mostly mention unresponsive customer support, closed accounts, winnings confiscated...The casino has a very good reputation on our website including the fair badge so I'm little bit worried or rather curious.
И аз забелязах!
Все пак играя тук от 2020-2021 г. и честно казано никога не съм имал проблеми.
Получих последното изплащане на 07.06.23 г. и беше в сметката ми след 4 часа.
Не мога да кажа нищо негативно. 🙂
Но може би други потребители
I noticed too!
I've been playing here since 2020-2021 though and to be honest I've never had any problems.
I had the last payout on 06/07/23 and it was on my account after 4 hours.
I can't say anything negative. 🙂
But maybe other users
Ist mir auch aufgefallen!
Ich spiele hier allerdings seit 2020-2021 und hatte ehrlich gesagt nie Probleme.
Letzte Auszahlung hatte ich am 7.06.23 und die war nach 4 Stunden auf meinem Konto.
Ich kann nichts negatives berichten. 🙂
Aber villeicht andere Nutzer
Вече не играх в Oshi... след проблема, който имах с тях, но според мен мисля, че са се променили напоследък.
I did not play at Oshi any longer...since the issue I had with them, but in my opinion I think they have changed lately.
Променен за добро или лошо. какво ще кажеш
Changed for better or worse. What would you say?
Чакам плащане от $700 и на мястото, където печеля, получавам отговор, чакай, чакай, сайтовете казват, че плащанията към криптата са незабавни, а в поддръжката казват, че трябва да изчакате в линия
I’m waiting for a payment of $ 700, and in the place where I win I get an answer, wait, wait, the sites say that payments to the crypt are instant, and in support, they say that you have to wait in line
Жду выплату 700$, а в место , выигрыша получаю ответ , ждите ждите, на сайтах написано что выплаты на крипту моментальные, а в сапорте, говорят , что надо ждать очереди
Не играйте..просто изчакайте...всичко, което искат да играете! Те ще ви кажат стотици причини, просто бъдете търпеливи
Don't play..just wait...all they want you to play!They will tell u hundreds of reasons ,just be patient
Да, готов съм да чакам, без въпроси, писах им, колко дълго може да продължи това? Не дават отговор, не знаем, извинете, извинете, мозъкът ми вече се задръсти☹️🤣
Yes, I'm ready to wait, no questions asked, I wrote to them, how long can this last? They don’t give an answer, we don’t know, sorry, sorry, my brain has already been clogged☹️🤣
Да , я готов подождать, без вопросов, я им написал , сколько по времени это может продолжаться? Они не дают ответа, мы не знаем , сори сори, уже мне мозг засорили☹️🤣
Играли ли сте с тях? За колко време те изведоха? Питах ги, казаха, че определено не е седмица
Have you played with them? How much time did they take you out? I asked them, they said that it was definitely not a week
Ты у них играл? Они тебе по времени сколько выводили?я у них спросил , сказали , что точно не неделю
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.