преди 2 години
Прекрасно!🎉🎉
Колко време отне общо, моля?
Wonderful!🎉🎉
How long did it take in total please?
0
Прекрасно!🎉🎉
Колко време отне общо, моля?
Wonderful!🎉🎉
How long did it take in total please?
Колко време общо ми отне да премина проверката и да получа печалбите във вашия случай? 🙂
„Просто исках да ви уведомя, че след дълго време назад и напред моите тегления бяха одобрени и вече кредитирани в моята сметка"
How long did it take i total to pass the verification and get the winnings, in your case? 🙂
"I just wanted to let you know that after a long back and forth, my withdrawals have been approved and already credited to my account"
лицензиращият орган не отговаря от 3 месеца
the licensing authority has not responded for 3 months
лицензирующий орган за 3 месяца так и не ответил
Здравей ovaaal,
това изглежда наистина странно и не трябва да се случва да чакате 3 месеца за отговор. Ако това е малтийският лицензиращ орган, тогава наистина е странно. Препоръчвам ви да им пишете отново. Може би са пропуснали вашето съобщение 🙁.
Hello ovaaal,
that seems really strange and it shouldn't happen that you wait 3 months for an answer. If it is the Maltese licensing authority, then it is really strange. I would recommend you write to them again. Maybe they missed your message 🙁.
Здравейте
Опитахте ли да си напомните няколко пъти? Сега си спомням една тема за друго (затворено) казино, лицензирано в Малта, някои играчи успяха да се обадят в офиса и да получат потвърждение, че случаят е в някаква процедура. Което означава, че изглежда работят върху това. Не казвам, че едно обаждане ще промени резултата, това е просто още една стъпка, която бих предприел на твое място. Имате ли някой наблизо, който би могъл да ви помогне с говорим английски, ако е необходимо?
Hey there.
Have you tried to remind yourself a few times? Now, I'm recalling a thread about another (closed) casino licensed in Malta, some players were able to call the office and get a confirmation the case is under some procedure. Meaning, they seem to be working on it. Not saying one call will change the result, it's just another step I would take if I were you. Do you have anyone nearby who could help you with spoken English if necessary?
Здравейте
Опитахте ли да си напомните няколко пъти? Сега си спомням една тема за друго (затворено) казино, лицензирано в Малта, някои играчи успяха да се обадят в офиса и да получат потвърждение, че случаят е в някаква процедура. Което означава, че изглежда работят върху това. Не казвам, че едно обаждане ще промени резултата, това е просто още една стъпка, която бих предприел на твое място. Имате ли някой наблизо, който би могъл да ви помогне с говорим английски, ако е необходимо?
Hey there.
Have you tried to remind yourself a few times? Now, I'm recalling a thread about another (closed) casino licensed in Malta, some players were able to call the office and get a confirmation the case is under some procedure. Meaning, they seem to be working on it. Not saying one call will change the result, it's just another step I would take if I were you. Do you have anyone nearby who could help you with spoken English if necessary?
Вчера изпратих отново молбата си
този път най-накрая получих съобщение, че жалбата ми е получена
(преди това го пращах 3 пъти и не получих такова писмо, въпреки че избрах опцията да получа писмо за потвърждение)
така че може би е имало недоразумение и все още имам поне нещо да отговоря.
Yesterday I sent my request again
this time I finally received a message that my complaint was received
(before that, I sent it 3 times and I didn’t receive such a letter, although I chose the option to receive a confirmation letter)
so maybe there was a misunderstanding and I still have at least something to answer.
вчера я отправил еще раз своё обращение
в этот раз я наконец-то получил сообщение что моя жалоба получена
(до этого 3 раза отправлял и мне такого письма не приходило, хотя я выбирал пункт получать письмо подтверждение)
так что возможно вышло недоразумение и мне все-таки хоть что-то ответят.
Ще добавя - току що получих съобщение от MGA, искат доказателства
Не можах да го направя веднага, защото можете да добавите само един прикачен файл през уебсайта им
така че нещата тръгнаха от земята
I will add - I just received a message from MGA, they are asking for evidence
I couldn't do it right away because you can only add one attachment through their website
so things got off the ground
дополню - только что получил сообщение от мга, они просят предоставить доказательства
я не мог сразу этого сделать, потому что через их сайт можно добавить только одно вложение
так что дело сдвинулось с мертвой точки
Сега съм във възторг. Надявайки се на най-доброто.
Все пак позволяването на играчите само на един прикачен файл на опит звучи странно. Е, въпросът е, че ще бъдете чути!
Стискам палци, дръжте ме в течение!
Now I'm thrilled. Hoping for the best.
Still, allowing players only a single attachment per attempt sounds weird. Well, the point is you're going to be heard!
My fingers are crossed, keep me updated!
поздрави на всички, дано някой може да ми помогне тук
ще се опитам да обобщя възможно най-лесно (имайте предвид, че използвах само спортни залагания, т.е. спортни залагания)
Направих депозит от 200 евро с помощта на кредитната си карта, след една седмица балансът ми вече е 656 евро, когато се опитам да изтегля средствата си на картата си, изписва „Имаше системна грешка. Моля, свържете се с поддръжката." (https://imgur.com/a/RtGPlBZ) и когато се опитам да се свържа с поддръжката, те казват да изчакаме, докато екипът им намери решение (https://imgur.com/a/fK1LjNV) минаха седмици и нищо не се е случило, те отговарят, но със същото съобщение и без актуализация
Аз също подадох оплакване в MGA, но и там нямаше актуализация
аз съм базиран в Нова Зеландия и не съм се сблъсквал с подобен проблем преди с подобни лицензирани уебсайтове за залагане като bankonbet и т.н.
ако някой може да ми помогне, ще съм много благодарен
greetings to everyone, hopefully someone can help me out here
il try to summarize as easily as possible,( note i only used sportsbook ie sports betting)
i made a deposit of 200eur using my credit card, after a week my balance is now 656 euros, when i try to withdraw my funds to my card it says "There was a system error. Please contact support." (https://imgur.com/a/RtGPlBZ) and when i try to contact support they say say to wait while their team finds out a resolution(https://imgur.com/a/fK1LjNV) its been weeks now and nothing has happened, they respond but with same message and no update
i also made a complaint with MGA but no update there as well
im based in NewZealand and i haven't faced such issue before with similar license betting websites like bankonbet etc
if anyone can help me its appreciated a lot
Съжалявам да кажа, че... ние от Casino Guru не се занимаваме със спортни залагания. Надяваме се, че някои играчи ще ви помогнат.
Мога поне да предоставя тези сайтове, фокусирани върху SB:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Надявам се, че ще намерите решение там!
I'm sorry to say that... we at Casino Guru do not engage in sports betting. Hopefully, some players will help you out.
I can at least provide these sites focusing on SB:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope you'll find a solution there!
Здравейте,
Имам оплакване за казино nucleonbet. Изпълнявам изискванията си за KYC, където трябва да направя селфи. Изтеглих 1000 евро, но вече мина седмица и все още чака. Към кой орган да се оплача, за да съм сигурен, че ще си получа парите.
С уважение,
Сенвичет
Hello,
I have complain for nucleonbet casino. I complete d my KYC requirement where I have to take a selfie. I withdrawal 1000 euro but it already been a week and it still pending. Which authority should I complain to make sure I get my money.
Sincerly,
Senvichet
Здравейте, казиното посочи ли защо тегленето ви все още предстои? Бих искал да отбележа в този случай, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на процеса на теглене, разбира се, би било полезно, ако казиното имаше причина.
Както и да е, ако нищо не се промени през следващите дни, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Hi, did the casino indicate why your withdrawal is still pending ? I would like to point out in this case that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, of course it would be useful if the casino had a reason.
Anyway, If nothing moves for another days, let us know and we will try to help you.
Казиното каза ли ви защо тегленето ви все още не е приключило? Както забелязах, той има много нисък индекс на безопасност , което не допринася за доверието в него. Виждали ли сте го и вие?
Въпреки това, ако нещо се промени, уведомете ни. Ще чакам.
Did the casino tell you why your withdrawal is still pending ? As I noticed, it has a very low safety index, which does not add to its credibility. Have you seen it too ?
Nevertheless, if something changes, let us know. I'll be waiting.
Здравейте,
Дават ми същия отговор.
С уважение,
Сенвичет
Hello,
They give me the same answer.
Sincerly,
Senvichet
Да виждам. Но смятам, че е поне малко успокояващо, ако казиното комуникира и каже поне нещо, въпреки че в този случай то няма голяма показателна стойност, защото не сме научили нищо. Но ще трябва да имаме търпение и да видим какво ще предложи казиното следващия път. Мислиш ли, че можеш да се справиш?
Yes, I see. But I think it is at least a bit reassuring if the casino communicates and says at least something, even though in this case it doesn't have much telling value, because we haven't learned anything. But we will have to be patient and see what the casino comes up with next time. Do you think you can handle it?
Здравейте,
Благодаря ви за помощта. Това казино изплаща ли на своите играчи? След 2 дни ще им пратя ново съобщение. Виждам, че това caino има лоша репутация поради това как откривам този уебсайт. Следващият път, ако искам да играя в друго онлайн казино, първо ще проверя прегледа от уебсайта.
С уважение,
Сенвичет
Hello,
Thank you for helping. Does this casino pay out to its players? In 2 days I will send them another message. I see that this caino have a bad reputation because of this that how I discover this website. Next time if I want to play on another online casino, I will first check the review from website.
Sincerly,
Senvichet
Хм, не мога да отговоря със сигурност, защото казиното има бързо нисък индекс на безопасност и не е разрешило много оплаквания, свързани с теглене на пари. Последният път, когато казиното се сблъска с подобна ситуация обаче беше през август и тя беше разрешена. Така че не искам да ви занимавам излишно и предпочитам да изчакам окончателното решение.
Въпреки това, що се отнася до прегледа, преди да отидете в казиното, аз определено го одобрявам. Отзивите иоплакванията на потребителите на уебсайта също могат да бъдат полезни при вземането на решения, тъй като отразяват реалния опит на играчите. Така че, ако ще гледате в бъдещето, можете също да преминете през тези неща.
Надявам се всичко да се оправи.
Hmm I can't answer that with certainty, because the casino has a rapidly low safety index and it hasn't solved a lot of complaints related to withdrawing money. However, the last time the casino dealt with such a situation was in August and it was resolved. So I don't want to bother you unnecessarily and I would rather wait for the final solution.
Nevertheless, as far as the overview before you go to the casino is concerned, I certainly approve of it. User reviews and complaints on the website can also be helpful in your decision making, as they reflect the real experience of the players. So if you're going to look in the future, you might as well go through these things as well.
I hope everything can be sorted out.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.