ФорумКазинаNucleonbet Casino - обща дискусия

Nucleonbet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от 19neveer
|
11095 преглеждания 65 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
ciljet1939
преди 1 година

Прекрасно!🎉🎉

Колко време отне общо, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Какво имаш предвид?

Автоматичен превод:
ciljet1939
преди 1 година

Колко време общо ми отне да премина проверката и да получа печалбите във вашия случай? 🙂


„Просто исках да ви уведомя, че след дълго време назад и напред моите тегления бяха одобрени и вече кредитирани в моята сметка"

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
ciljet1939
преди 1 година

👍😏

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

лицензиращият орган не отговаря от 3 месеца

Автоматичен превод:
ovaaal
преди 1 година

Здравей ovaaal,

това изглежда наистина странно и не трябва да се случва да чакате 3 месеца за отговор. Ако това е малтийският лицензиращ орган, тогава наистина е странно. Препоръчвам ви да им пишете отново. Може би са пропуснали вашето съобщение 🙁.

Автоматичен превод:
преди 1 година

лицензиращият орган не отговаря от 3 месеца

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте

Опитахте ли да си напомните няколко пъти? Сега си спомням една тема за друго (затворено) казино, лицензирано в Малта, някои играчи успяха да се обадят в офиса и да получат потвърждение, че случаят е в някаква процедура. Което означава, че изглежда работят върху това. Не казвам, че едно обаждане ще промени резултата, това е просто още една стъпка, която бих предприел на твое място. Имате ли някой наблизо, който би могъл да ви помогне с говорим английски, ако е необходимо?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте

Опитахте ли да си напомните няколко пъти? Сега си спомням една тема за друго (затворено) казино, лицензирано в Малта, някои играчи успяха да се обадят в офиса и да получат потвърждение, че случаят е в някаква процедура. Което означава, че изглежда работят върху това. Не казвам, че едно обаждане ще промени резултата, това е просто още една стъпка, която бих предприел на твое място. Имате ли някой наблизо, който би могъл да ви помогне с говорим английски, ако е необходимо?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вчера изпратих отново молбата си

този път най-накрая получих съобщение, че жалбата ми е получена

(преди това го пращах 3 пъти и не получих такова писмо, въпреки че избрах опцията да получа писмо за потвърждение)

така че може би е имало недоразумение и все още имам поне нещо да отговоря.

Автоматичен превод:
ovaaal
преди 1 година

Ще добавя - току що получих съобщение от MGA, искат доказателства

Не можах да го направя веднага, защото можете да добавите само един прикачен файл през уебсайта им

така че нещата тръгнаха от земята

Автоматичен превод:
ovaaal
преди 1 година

Сега съм във възторг. Надявайки се на най-доброто.

Все пак позволяването на играчите само на един прикачен файл на опит звучи странно. Е, въпросът е, че ще бъдете чути!

Стискам палци, дръжте ме в течение!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

поздрави на всички, дано някой може да ми помогне тук

ще се опитам да обобщя възможно най-лесно (имайте предвид, че използвах само спортни залагания, т.е. спортни залагания)

Направих депозит от 200 евро с помощта на кредитната си карта, след една седмица балансът ми вече е 656 евро, когато се опитам да изтегля средствата си на картата си, изписва „Имаше системна грешка. Моля, свържете се с поддръжката." (https://imgur.com/a/RtGPlBZ) и когато се опитам да се свържа с поддръжката, те казват да изчакаме, докато екипът им намери решение (https://imgur.com/a/fK1LjNV) минаха седмици и нищо не се е случило, те отговарят, но със същото съобщение и без актуализация


Аз също подадох оплакване в MGA, но и там нямаше актуализация

аз съм базиран в Нова Зеландия и не съм се сблъсквал с подобен проблем преди с подобни лицензирани уебсайтове за залагане като bankonbet и т.н.


ако някой може да ми помогне, ще съм много благодарен

Автоматичен превод:
ryder
преди 11 месеца

Съжалявам да кажа, че... ние от Casino Guru не се занимаваме със спортни залагания. Надяваме се, че някои играчи ще ви помогнат.

Мога поне да предоставя тези сайтове, фокусирани върху SB:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Надявам се, че ще намерите решение там!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте,

Имам оплакване за казино nucleonbet. Изпълнявам изискванията си за KYC, където трябва да направя селфи. Изтеглих 1000 евро, но вече мина седмица и все още чака. Към кой орган да се оплача, за да съм сигурен, че ще си получа парите.


С уважение,

Сенвичет

Автоматичен превод:
Senvichet
преди 11 месеца

Здравейте, казиното посочи ли защо тегленето ви все още предстои? Бих искал да отбележа в този случай, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на процеса на теглене, разбира се, би било полезно, ако казиното имаше причина.

Както и да е, ако нищо не се промени през следващите дни, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Добре, ще изчакам още една седмица.

Автоматичен превод:
Senvichet
преди 11 месеца

Казиното каза ли ви защо тегленето ви все още не е приключило? Както забелязах, той има много нисък индекс на безопасност , което не допринася за доверието в него. Виждали ли сте го и вие?

Въпреки това, ако нещо се промени, уведомете ни. Ще чакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравейте,

Дават ми същия отговор.

file

С уважение,

Сенвичет


Автоматичен превод:
Senvichet
преди 11 месеца

Да виждам. Но смятам, че е поне малко успокояващо, ако казиното комуникира и каже поне нещо, въпреки че в този случай то няма голяма показателна стойност, защото не сме научили нищо. Но ще трябва да имаме търпение и да видим какво ще предложи казиното следващия път. Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравейте,

Благодаря ви за помощта. Това казино изплаща ли на своите играчи? След 2 дни ще им пратя ново съобщение. Виждам, че това caino има лоша репутация поради това как откривам този уебсайт. Следващият път, ако искам да играя в друго онлайн казино, първо ще проверя прегледа от уебсайта.

С уважение,

Сенвичет

Автоматичен превод:
Senvichet
преди 11 месеца

Хм, не мога да отговоря със сигурност, защото казиното има бързо нисък индекс на безопасност и не е разрешило много оплаквания, свързани с теглене на пари. Последният път, когато казиното се сблъска с подобна ситуация обаче беше през август и тя беше разрешена. Така че не искам да ви занимавам излишно и предпочитам да изчакам окончателното решение.

Въпреки това, що се отнася до прегледа, преди да отидете в казиното, аз определено го одобрявам. Отзивите иоплакванията на потребителите на уебсайта също могат да бъдат полезни при вземането на решения, тъй като отразяват реалния опит на играчите. Така че, ако ще гледате в бъдещето, можете също да преминете през тези неща.

Надявам се всичко да се оправи.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още