ФорумКазинаNucleonbet Casino - обща дискусия

Nucleonbet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от 19neveer
|
12573 преглеждания 65 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте,

Имам оплакване за казино nucleonbet. Изпълнявам изискванията си за KYC, където трябва да направя селфи. Спечелих 4000 евро от 250 евро депозит. Предстои първото ми теглене на 1000 евро, но вече е трета седмица. Първо им трябват всички необходими документи за теглене, дадох им. Оттеглих се и все още чакам почти 3 седмици. Сега ми казват, че все още преглеждат самоличността ми, което няма смисъл. Все още трябва да изтегля остатъка, но не мога да тегля повече, защото не мога да имам многократни тегления. В този уебсайт максималното теглене е 1000 евро.


Аз съм белгийски гражданин. Към кой орган да се оплача, за да съм сигурен, че ще си получа парите. Ако е възможно, можете ли да ми помогнете да събера доказателства, които да докладвам на правилния орган?

file

file

file

С уважение,

Сенвичет


Автоматичен превод:
Senvichet
преди 1 година

Здравейте.

Ще започна с най-важната част: съжалявам, че го казвам, но няма значение дали сте белгийски гражданин или гражданин на Фиджи.

Трябва да следите къде е лицензирано казиното.

В случая това е остров Малта. Не е най-лошият сценарий, ако мога да добавя.

Друг чудесен момент, който винаги трябва да имате предвид, е цялостната надеждност на казиното, добре, това е лош избор 🙁.

Просто направете проучване, ако не можете да направите това чрез нашия уебсайт ( https://casino.guru/nucleonbet-casino-review#tab=js-tab-reputation ), направете го навсякъде другаде, просто се информирайте, преди да направите грешка.

В този случай предупреждаваме, че:

  1. Считаме, че T&C на казиното са донякъде несправедливи
  2. Не е намерен в нито един съответен черен списък на казино
  3. Много висока стойност на удържаните печалби при жалби на играчи по отношение на размера на казиното
  4. Разгледахме и други фактори, които имаха леко отрицателно въздействие върху индекса за безопасност на казиното

Така че технически можете да опитате да подадете безплатна жалба точно сега, точно тук: https://casino.guru/complaints/create

Но предполагам, че би било честно да спомена, че казиното всъщност не желае да реши депутатите. Разгледайте идруги оплаквания , ако желаете.

Ако предпочитате да отидете директно до лицензиращия орган на Малта, използвайте тази статия, моля:

https://casino.guru/licensing-authorities/malta-license


Чудя се как предпочиташ да продължиш?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога ли да се оплача и на Европейската комисия, тъй като съм гражданин на ЕС?

Автоматичен превод:
Senvichet
преди 1 година

Мисля, че Европейската комисия няма нищо общо с подобни казуси, защото нейната експертиза е другаде, а не в сферата на казината.

Радка ти е дала два варианта и мисля, че ще е хубаво да вземеш един от тях и да видиш дали е възможно да помогнеш или властите ще помогнат.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Направих и двете и също се оплаквам на https://madre-online.eu/. Надявам се проблемът да се реши скоро. Искам да се измъкна от този кошмар и никога повече да не чувам или споменавам NUcleonbet.


Автоматичен превод:
Senvichet
преди 1 година

Абсолютно те разбирам, защото и аз бих се чувствал така и не бих искал да се занимавам с подобни проблеми.

Както и да е, благодаря ви за актуализацията и съм любопитен как ще се окаже в крайна сметка. Виждам, че вероятно сте използвали всички предложени опции. Надявам се всичко да се реши справедливо. Моля, уведомете ни как се справяте, защото ми е много интересно. ☘️🤞

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини