преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Nucleonbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Спечелих 35k€ от Nucleonbet преди около седмица. След моето теглене отидох да прочета някои коментари и отзиви за Nucleonbet и съжалявам толкова много, че не го направих преди депозирането.. Имам същото нещо като всички останали, че те искат всякакви документи един по един и нула тегления се приемат . Предполагам, че скоро ще ми кажат, че мога да спечеля само 5000 € на ден, както казаха на други.
Казиното има MGA лиценз, така че просто предположих, че трябва да е законно.. Някой има ли съвети какво мога да направя, за да получа парите си? И има ли някой, който наистина е получил повече от 5000€ от Nucelonbet?
I won 35k€ from Nucleonbet about week ago. After my withdraw I went to read some comments and reviews about Nucleonbet and I regret so much that I didnt do it before deposit.. I have same thing as everyone else that they are asking all kind of documents one by one and zero withdraws is accepted. I assume that soon they will tell me that I can only win 5000€ per day as they have told to other.
Casino has MGA license so I just assumed it must be legit.. Does anyone have any tips what can I do to get my money? And is there anyone who have actually got more than 5000€ from Nucelonbet?
Здравейте,
поздравления за теб, това е доста голяма сума, ти спечели.
Моля, обърнете внимание, че първо трябва да потвърдите напълно акаунта си. В случай на такива големи печалби може да са необходими допълнителни документи. Опитайте се да сътрудничите на казиното, като цяло се уверете, че предоставяте документи в правилен формат (като .pdf или неизрязани печатни екрани и т.н.), актуални и валидни. Ако се затрудните в даден момент, попитайте казиното за допълнителни инструкции.
Ограниченията са си граници и са определени такива, каквито са, така че предполагам, че сте прав в този момент.
Просто съм загрижен за репутацията на казиното – всъщност е доста лоша ( щракнете тук, за да проверите ), така че, моля, дръжте ни редовно в течение.
Hello,
congratulations to you it's quite a sum, you won.
Kindly note, that firstly you must get your account fully verified. In case of such big winnings, additional documents may be required. Try to cooperate with the casino, generally, make sure you're providing documents in proper format (such as.pdf or not cropped print screens, and so on) up to date and valid. If you struggle at some point, ask the casino for further instructions.
Limits are limits and are set as they are, so I assume that you are correct at this point.
I'm just concerned about the casino's reputation - it's quite bad actually (click here to check), so keep us updated regularly, please.
Имам силното чувство, че е невъзможно да се получат пари с Nucleonbet Casino. Акаунтът вече беше напълно потвърден, но изплащането беше отменено с причината, че имах изображение на живо, където можете да видите, че държа личната си карта в ръцете си. Не знам какво друго да направя, за да си взема парите, наистина се надявам на вашата помощ
I have a strong feeling that it is impossible to get any money with Nucleonbet Casino. Account was already fully verified, but the payout was canceled with the reason that I had a live image where you can see that I was holding my ID card in my hands. I don't know what else to do to get my money, I really hope for your help
Ich habe eine starke Gefühl das mit Nucleonbet Casino unmöglich ist an Geld ran zukommen. Konto war bereits voll verifiziert es wurden trotzdem die Auszahlung storniert mit Begründung das ich eine Livebild wo man sehen kann das ich Meine Personalausweis in die Hände halte. Ich weiß es nicht was man noch alles tun soll an meine Geld ran zu kommen ich hoffe sehr auf ihre hilfe
Здравейте,
избрахте казино с почти най-лоша репутация, надявам се, че ще се опитате да избягвате подобни "казина" в бъдеще.
Даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат KYC и да завършат тегленето, така че ако проверите жалбата си, ще разберете, че таймерът е настроен съответно. Междувременно се опитайте да разберете какво не е наред с подадените по-рано документи, за да можете поне да опитате да преминете проверката.
Можеш ли да го направиш?
Hello,
you chose a casino with almost the worst reputation, I hope that you will try to avoid such "casinos" in the future.
We allow casinos 14 full days to complete the KYC and complete the withdrawal, so if you check your complaint, you will find out that the timer is set accordingly. In the meantime, try to find out what was wrong with previously submitted documents, so you can at least try to pass the verification.
Can you do that?
Първо, благодаря ви, че се свързахте.
Както казах, акаунтът ми е напълно верифициран, плащането е поискано и след това отменено с причината, че имаме нужда от допълнителни документи, за да завършим проверката, вместо да пишем всичко необходимо веднага. Това е тактика да загубите търпение и да загубите всичко. В сметката ми има 1850, които все отказват да изплатят. Наистина е тъжно това, което се случи тук
Благодаря ви много, че се погрижихте за моя случай
Сърдечни поздрави
First of all, thank you for reaching out.
As I said, my account is fully verified, payment is requested and then canceled with the reason that we need additional documents to complete verification instead of writing everything you need right away. This is a tactic to lose patience and lose everything. There are 1850 on my account that they keep refusing to pay out. It's really sad what happened here
Thank you very much for taking care of my case
Warm greetings
Erst mal danke das sie sich gemeldet habe.
Wie gesagt meine Konto ist voll verifiziert es wird Auszahlung beantragt und dann wird storniert mit Begründung das wir noch zusätzlich Dokumente brauchen um verifizierung abzuschließen statt gleich zu schreiben was man alles so braucht. Das ist eine Taktik das man den Geduld verliert und alles verspielt. Es sind 1850 auf meine Konto das die immer wieder verweigern um Auszuzahlen. Das ist mega traurig was hier erlebt
Ich bedanke mich dafür sehr das sie für meine Fall einsetzen
Liebe Grüße
Всички документи бяха приети, но продължават да искат още, което вече няма смисъл
All documents were accepted, but they keep asking for more, which no longer makes any sense
Alle Dokumente wurden akzeptiert aber die verlangen immer mehr was überhaupt kein Sinn mehr macht
Здравейте,
за това говорех. Това означава, че казиното провежда някаква допълнителна проверка, която все още не е приключила. Знаете ли какви документи липсват сега? Това е важно поне за завършване на проверката, след което можем да се съсредоточим върху тегленето.
Hello,
this is what I was speaking bout. This means that the casino is running some sort of additional verification, it is not over yet. Do you know what documents are missing now? This is important at least to finish the verification, after that we can focus on the withdrawal.
Много благодаря
Както казах нищо не липсва, дори и да ми поискаха снимка как държа личната карта, вече я подадох и нямам отговор 4 дни....
Сърдечни поздрави
Many Thanks
As I said, nothing is missing, even that they asked for a picture of me holding my ID card, I have already submitted it and I have not received an answer for 4 days....
Warm greetings
Vielen Dank
Wie gesagt es fehlt nichts mehr auch das die verlangt haben ein Bild wo ich meine Personalausweis in die Hände halte habe bereits eingereicht und seit 4 Tage bekomme ich keine Antwort....
Liebe Grüße
О, съжалявам, вероятно съм го пропуснал. Благодаря ви 🙂
Четири дни казвате? Е, още 10 дни, за да приемете селфито и след това да ви изпратим печалбата.
Тъжно е, но само чакането е опция сега, заради 14-дневния таймер. Опитайте се да издържите и да ме уведомите веднага щом селфито бъде прието. 🤞
Oh, sorry I probably missed that. Thank you 🙂
Four days you say? Well, still 10 days to accept the selfie and then send you the winnings.
It's sad, but only waiting is an option now, because of the 14 days timer. Try to hold on, and let me know as soon as the selfie is accepted. 🤞
Да, ще го направя.
Много благодаря!
Yes, I'll do it.
Thanks very much!
Ja, mache ich.
Vielen Dank!
Те умишлено ще забавят процедурата за проверка, постоянно ще изискват нови и нови документи, можете да погледнете оплакванията на други играчи - навсякъде е същото, всички затягат проверката.
Но най-вероятно ще получите изплащането си. Съветвам ви да не губите време и незабавно да се свържете с MADRE, тъй като очевидно сте от страна от ЕС, бързо ще ви бъде изплатено и след това ви предлагам да забравите за това казино като кошмар 🙂
Моето положение е много по-лошо. Месец и половина ме тормозеха с допълнителни проверки за проверка. В резултат те намериха най-нелепата причина да не изплатят печалбата от 400 евро. Казаха, че ще върнат депозитите (150 евро), но спойлер: не върнаха, сложих 150 евро при тегленето, но те отменят тегленето. И те просто игнорират моите чат и имейл съобщения.
Естествено, подадох жалба в MADRA и получих следния отговор:
„MADRE намери искът за допустим съгласно раздел 2.a от процедурния правилник. Там се посочва, че „Тези процедури се прилагат за извънсъдебно разрешаване на вътрешни и трансгранични спорове относно договорни задължения, произтичащи от договори за хазарт между оператори, лицензирани от Малтийския орган по хазартни игри, и потребители, пребиваващи в Европейския съюз чрез намесата на MADRE, която предлага приятелско решение (…) Споровете, повдигнати от ищци извън ЕС, са допустими само ако операторът даде съгласието си да се подчини на производството.
Операторът заяви по отношение на вашия иск: „Моля, имайте предвид, че жалбата е от Беларус и съгласно раздел 2.a) от процедурния правилник на MADRE, операторите не са длъжни да отговарят на случаи извън ЕС."
За съжаление трябва да ви информираме, че не можем да се справим с вашия случай.
Желаем ви всичко най-добро."
Винаги съм смятал, че малтийският лиценз е един от най-добрите лицензи в сравнение с лицензите за Кюрасао, но очевидно малтийският лиценз е един от най-добрите само за хора от Европейския съюз, играчи от останалия свят, които играят с малтийски лиценз = играе без лиценз изобщо. Това е много тъжно за мен :(
They will deliberately delay the verification procedure, they will constantly demand more and more new documents, you can look at the complaints of other players - it's the same everywhere, everyone is tightening verification.
But most likely you will get your payout. I advise you not to waste time and immediately contact MADRE, since you are apparently from an EU country, you will be quickly paid out and after that I suggest you forget about this casino like a nightmare 🙂
My situation is much worse. I was harassed for a month and a half with additional verification checks. As a result, they found the most ridiculous reason not to pay the winnings of 400 euros. They said that they would return the deposits (150 euros), but spoiler: they did not return, I put 150 euros on the withdrawal, but they cancel the withdrawal. And they just ignore my chat and email messages.
Naturally, I filed a complaint with MADRA and received the following response:
"MADRE has found the claim admissible under Section 2.a of the Rules of Procedure. There it is stated that "These procedures shall apply for the out-of-court resolution of domestic and cross-border disputes concerning contractual obligations resulting from gambling contracts between Operators licensed by the Malta Gaming Authority and Consumers resident in the European Union through the intervention of MADRE which proposes an amicable solution (…) Disputes raised by Claimants from outside the EU are admissible only if the Operator consents to submit to the proceedings. "
The operator stated regarding your claim: "Please note that the complaint is from Belarus and as per section 2.a) of MADRE Rules of Procedure, operators are not required to respond to cases from outside the EU."
Sadly, we need to inform you that we cannot handle your case.
We wish you all the best."
I have always thought that the Maltese license is one of the best licenses compared to curacao licenses, but apparently the Maltese license is one of the best only for people from the European Union, players from the rest of the world playing with a Maltese license = playing without a license at all. This is very sad for me :(
Они специально будут зятягивать с процедурой верификации, постоянно будут требовать всё новые и новые документы, можете посмотреть на жалобы других игроков - везде одинаково, всем зятягивают верификацию.
Но скорее всего вы получите свою выплату. Советую не тянуть время и сразу же обратиться в MADRE, так как вы судя по всему из страны ЕС, то вам быстро выплатят деньги и после этого предлагаю вам забыть об этом казино как о страшном сне 🙂
У меня же ситуация намного хуже. Меня полтора месяца изводили дополнительными проверками верификации. В итоге нашли нелепейшую причину чтобы не платить выигрыш 400 евро. Сказали что вернут депозиты (150 евро), но спойлер: не вернули, я ставлю 150 евро на вывод, но они отменяют вывод средств. И просто игнорируют мои сообщения в чате и по имейлу.
Естественно я обратился с жалобой в МАДРЕ и получил такой ответ:
"MADRE has found the claim admissible under Section 2.a of the Rules of Procedure. There it is stated that "These procedures shall apply for the out-of-court resolution of domestic and cross-border disputes concerning contractual obligations resulting from gambling contracts between Operators licensed by the Malta Gaming Authority and Consumers resident in the European Union through the intervention of MADRE which proposes an amicable solution. (…) Disputes raised by Claimants from outside the EU are admissible only if the Operator consents to submit to the proceedings."
The operator stated regarding your claim: "Please note that the complaint is from Belarus and as per section 2.a) of MADRE Rules of Procedure, operators are not obliged to respond to cases from outside the EU."
Sadly, we need to inform you that we cannot handle your case.
We wish you all the best."
I have always thought that the Maltese license is one of the best licenses compared to curacao licenses, but apparently the Maltese license is one of the best only for people from the European Union, players from the rest of the world playing with a Maltese license = playing without a license at all. This is very sad for me :(
Съжалявам за тях и благодаря за предложенията им
I feel sorry for them, and thanks for their suggestions
Es tut mir leid für sie, und vielen Dank für ihre Vorschläge
здрасти
Току-що ме информираха, че от документите ми, които впоследствие подадох, единият е приет, а другият не, въпреки че и двете снимки са с високо качество и всичко се чете и вижда ясно. Просто тъжно
Сърдечни поздрави
Hi
I have just been informed that of my documents which I subsequently submitted, one was accepted and the other was not, although both pictures are of top quality and everything can be read and seen clearly. Just sad
Warm greetings
Hallo
Es wurde mir gerade mitgeteilt das von meine Dokumente was nachträglich eingereicht habe das eine akzeptiert wurde das andere nicht, obwohl beide bilder sind top Qualität haben und alles deutlich zu lesen und zu sehen sind. Einfach traurig
Liebe Grüße
Сега те са решени да не ми изплатят парите, без да ми дадат причина. Направил съм всичко, което може да се направи. Не отговарят и на въпросите ми.
Мисля, че парите вече не са налични. Какво можеш да направиш?
С най-добри пожелания
They are now determined not to pay out my money without giving me a reason. I have done everything that can be done. They don't answer my questions either.
I think the money is no longer available. What can you do?
With best wishes
Die sind jetzt entschlossen jetzt meine Geld nicht auszuzahlen ohne mich eine Grund zu nennen. Ich habe alles unternommen was man unternehmen kann. Auf meine Fragen Antworten die auch nicht.
Ich glaube das Geld ist nicht mehr zu holen. Was kann man so unternehmen?
Mit freundlichen Grüße
Здравейте,
тъй като има документи, които не са приети, трябва да предоставите нещо като алтернатива или същия документ в различна форма. Само след като преминете KYC - което означава, че всички документи са приети, имате право да получите печалбите.
Сега е подходящият момент да попитате поддръжката какво изглежда нередно с документите, трябва да разберете и да изпратите всичко съответно.
Това се случва много често. Какво ви кара да мислите, че казиното няма да плати?
Hello,
since there are documents that were not accepted, you have to provide a sort of alternative or the same document in a different form. Only after you pass the KYC - meaning that all documents are accepted, you are eligible to get the winnings.
Now it's the proper time to ask the support what seems to be wrong with the documents, you have to find out and submit all accordingly.
This happens very often. What makes you think that the casino will not pay?
Здравейте,
само за да се уверите, преживяхте ли това в Nucleon Bet? Въз основа на вашите оплаквания смятам, че не сте. Поправете ме, ако греша, моля.
Hello,
just to make sure, did you experience this in Nucleon Bet? Based on your complaints, I think that you did not. Correct me if I'm wrong, please.
здрасти
Вече казах, че от 2 документа, които трябваше да подам по-късно и двата бяха с високо качество, единият беше приет, другият не, без да ми дадете причина какво се е объркало. Изпратих няколко имейла до Nucleonbet.com без отговор
Това, че умишлено бавят всичко, само оплакванията на много клиенти потвърждават, че отнема 5 дни, за да се установи дали една документация е изрядна или не, ме кара да мисля така.
Какво имате предвид конкретно дали съм имал опит в nucleonbet
За съжаление това не го разбрах
Сърдечни поздрави
Hi
I have already said that, of 2 documents I had to submit later, both of which were top quality, one was accepted, the other not, without giving me a reason for what went wrong. Have sent several emails to Nucleonbet.com no reply
The fact that they are delaying everything on purpose, alone the complaints from many customers confirm that it takes 5 days to determine whether a documentation is in order or not, makes me think so.
What do you mean specifically whether I have experienced at nucleonbet
Unfortunately I didn't understand that
Warm greetings
Hallo
Das habe ich bereits gesagt, von 2 Dokumente die ich nachreichte musste, wo beide top Qualität waren eine wurde akzeptiert das andere nicht, ohne mich eine Grund zu nennen was schief gelaufen ist. Habe mehrere Mails an die Nucleonbet.com verschickt kommt keine Antwort zurück
Das die alles absichtlich verzögern alleine die Beschwerden von vielen Kunden bestätigen das alleine das man 5 Tage brauchen ob eine Dokumentation in Ordnung ist oder nicht macht mir so zu denken.
Was meinen Sie konkret ob ich bei nucleonbet erlebt habe
Daß habe ich leider nicht so verstanden
Liebe Grüße
Здравейте,
без да знам какво не е наред, няма път по-нататък, страхувам се. Просто изчакайте, няма какво друго да правите. 🙁
Последният ми отговор беше адресиран до ovaaal - не до вас, предполагам, че това предизвика объркването, нали?
Hello,
without knowing what is wrong, there is no way further, I'm afraid. Just wait, not much else to do. 🙁
My latest reply was addressed to ovaaal - not to you, I guess this caused the confusion, right?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.