ФорумКазинаNucleonbet Casino - обща дискусия

Nucleonbet Casino - обща дискусия

преди 2 години от 19neveer
|
12554 преглеждания 65 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Nucleonbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Спечелих 35k€ от Nucleonbet преди около седмица. След моето теглене отидох да прочета някои коментари и отзиви за Nucleonbet и съжалявам толкова много, че не го направих преди депозирането.. Имам същото нещо като всички останали, че те искат всякакви документи един по един и нула тегления се приемат . Предполагам, че скоро ще ми кажат, че мога да спечеля само 5000 € на ден, както казаха на други.

Казиното има MGA лиценз, така че просто предположих, че трябва да е законно.. Някой има ли съвети какво мога да направя, за да получа парите си? И има ли някой, който наистина е получил повече от 5000€ от Nucelonbet?

Автоматичен превод:
Professori
преди 2 години

Здравейте,

поздравления за теб, това е доста голяма сума, ти спечели.

Моля, обърнете внимание, че първо трябва да потвърдите напълно акаунта си. В случай на такива големи печалби може да са необходими допълнителни документи. Опитайте се да сътрудничите на казиното, като цяло се уверете, че предоставяте документи в правилен формат (като .pdf или неизрязани печатни екрани и т.н.), актуални и валидни. Ако се затрудните в даден момент, попитайте казиното за допълнителни инструкции.

Ограниченията са си граници и са определени такива, каквито са, така че предполагам, че сте прав в този момент.

Просто съм загрижен за репутацията на казиното – всъщност е доста лоша ( щракнете тук, за да проверите ), така че, моля, дръжте ни редовно в течение.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Кога моят случай може да бъде разрешен?

Благодаря Ви предварително

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам силното чувство, че е невъзможно да се получат пари с Nucleonbet Casino. Акаунтът вече беше напълно потвърден, но изплащането беше отменено с причината, че имах изображение на живо, където можете да видите, че държа личната си карта в ръцете си. Не знам какво друго да направя, за да си взема парите, наистина се надявам на вашата помощ

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
ciljet1939
преди 1 година

Здравейте,

избрахте казино с почти най-лоша репутация, надявам се, че ще се опитате да избягвате подобни "казина" в бъдеще.

Даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат KYC и да завършат тегленето, така че ако проверите жалбата си, ще разберете, че таймерът е настроен съответно. Междувременно се опитайте да разберете какво не е наред с подадените по-рано документи, за да можете поне да опитате да преминете проверката.

Можеш ли да го направиш?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Първо, благодаря ви, че се свързахте.

Както казах, акаунтът ми е напълно верифициран, плащането е поискано и след това отменено с причината, че имаме нужда от допълнителни документи, за да завършим проверката, вместо да пишем всичко необходимо веднага. Това е тактика да загубите търпение и да загубите всичко. В сметката ми има 1850, които все отказват да изплатят. Наистина е тъжно това, което се случи тук

Благодаря ви много, че се погрижихте за моя случай

Сърдечни поздрави

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всички документи бяха приети, но продължават да искат още, което вече няма смисъл

Автоматичен превод:
ciljet1939
преди 1 година

Здравейте,

за това говорех. Това означава, че казиното провежда някаква допълнителна проверка, която все още не е приключила. Знаете ли какви документи липсват сега? Това е важно поне за завършване на проверката, след което можем да се съсредоточим върху тегленето.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Много благодаря

Както казах нищо не липсва, дори и да ми поискаха снимка как държа личната карта, вече я подадох и нямам отговор 4 дни....

Сърдечни поздрави

Автоматичен превод:
ciljet1939
преди 1 година

О, съжалявам, вероятно съм го пропуснал. Благодаря ви 🙂

Четири дни казвате? Е, още 10 дни, за да приемете селфито и след това да ви изпратим печалбата.

Тъжно е, но само чакането е опция сега, заради 14-дневния таймер. Опитайте се да издържите и да ме уведомите веднага щом селфито бъде прието. 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, ще го направя.

Много благодаря!

Автоматичен превод:
ciljet1939
преди 1 година

Те умишлено ще забавят процедурата за проверка, постоянно ще изискват нови и нови документи, можете да погледнете оплакванията на други играчи - навсякъде е същото, всички затягат проверката.

Но най-вероятно ще получите изплащането си. Съветвам ви да не губите време и незабавно да се свържете с MADRE, тъй като очевидно сте от страна от ЕС, бързо ще ви бъде изплатено и след това ви предлагам да забравите за това казино като кошмар 🙂


Моето положение е много по-лошо. Месец и половина ме тормозеха с допълнителни проверки за проверка. В резултат те намериха най-нелепата причина да не изплатят печалбата от 400 евро. Казаха, че ще върнат депозитите (150 евро), но спойлер: не върнаха, сложих 150 евро при тегленето, но те отменят тегленето. И те просто игнорират моите чат и имейл съобщения.

Естествено, подадох жалба в MADRA и получих следния отговор:

„MADRE намери искът за допустим съгласно раздел 2.a от процедурния правилник. Там се посочва, че „Тези процедури се прилагат за извънсъдебно разрешаване на вътрешни и трансгранични спорове относно договорни задължения, произтичащи от договори за хазарт между оператори, лицензирани от Малтийския орган по хазартни игри, и потребители, пребиваващи в Европейския съюз чрез намесата на MADRE, която предлага приятелско решение (…) Споровете, повдигнати от ищци извън ЕС, са допустими само ако операторът даде съгласието си да се подчини на производството.

Операторът заяви по отношение на вашия иск: „Моля, имайте предвид, че жалбата е от Беларус и съгласно раздел 2.a) от процедурния правилник на MADRE, операторите не са длъжни да отговарят на случаи извън ЕС."

За съжаление трябва да ви информираме, че не можем да се справим с вашия случай.

Желаем ви всичко най-добро."


Винаги съм смятал, че малтийският лиценз е един от най-добрите лицензи в сравнение с лицензите за Кюрасао, но очевидно малтийският лиценз е един от най-добрите само за хора от Европейския съюз, играчи от останалия свят, които играят с малтийски лиценз = играе без лиценз изобщо. Това е много тъжно за мен :(

Автоматичен превод:
ovaaal
преди 1 година

Съжалявам за тях и благодаря за предложенията им

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здрасти

Току-що ме информираха, че от документите ми, които впоследствие подадох, единият е приет, а другият не, въпреки че и двете снимки са с високо качество и всичко се чете и вижда ясно. Просто тъжно

Сърдечни поздрави

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Сега те са решени да не ми изплатят парите, без да ми дадат причина. Направил съм всичко, което може да се направи. Не отговарят и на въпросите ми.

Мисля, че парите вече не са налични. Какво можеш да направиш?

С най-добри пожелания

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
ciljet1939
преди 1 година

Здравейте,

тъй като има документи, които не са приети, трябва да предоставите нещо като алтернатива или същия документ в различна форма. Само след като преминете KYC - което означава, че всички документи са приети, имате право да получите печалбите.

Сега е подходящият момент да попитате поддръжката какво изглежда нередно с документите, трябва да разберете и да изпратите всичко съответно.

Това се случва много често. Какво ви кара да мислите, че казиното няма да плати?

Автоматичен превод:
ovaaal
преди 1 година

Здравейте,

само за да се уверите, преживяхте ли това в Nucleon Bet? Въз основа на вашите оплаквания смятам, че не сте. Поправете ме, ако греша, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здрасти

Вече казах, че от 2 документа, които трябваше да подам по-късно и двата бяха с високо качество, единият беше приет, другият не, без да ми дадете причина какво се е объркало. Изпратих няколко имейла до Nucleonbet.com без отговор

Това, че умишлено бавят всичко, само оплакванията на много клиенти потвърждават, че отнема 5 дни, за да се установи дали една документация е изрядна или не, ме кара да мисля така.

Какво имате предвид конкретно дали съм имал опит в nucleonbet

За съжаление това не го разбрах

Сърдечни поздрави

Автоматичен превод:
ciljet1939
преди 1 година

Здравейте,

без да знам какво не е наред, няма път по-нататък, страхувам се. Просто изчакайте, няма какво друго да правите. 🙁

Последният ми отговор беше адресиран до ovaaal - не до вас, предполагам, че това предизвика объркването, нали?

file


Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини