НачалоФорумКазинаNucleonbet Casino - обща дискусия

Nucleonbet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от 19neveer
|
13 798 преглеждания 65 отговора |
|
1 2 34
Radka
преди 2 години

Предполагам

Просто съм разстроен, че не искат да изплатят парите

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Продължавам да пиша какво не е наред със снимката ми, просто няма отговор

Ето защо не мога да ви кажа какво не е наред

Сърдечни поздрави

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, срещнах това в nucleonbet

Автоматичен превод:
ciljet1939
преди 2 години

Просто не питайте много често, моля - това също няма да помогне.

За съжаление, без допълнителни съвети от казиното не можем да направим много сега. 🙁 Нека изчакаме няколко дни, уведомете ме, в случай че междувременно казиното се свърже с вас.


Автоматичен превод:
ovaaal
преди 2 години

Здравейте,

Прочетох публикацията, мислех си дали MGA ще ви помогне допълнително, тъй като това е доставчикът на лиценз.

Чувствайте се свободни да опитате това тук:

https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/

Кажете ми как работи, моля.

Както и да е, вече сте изпратили много жалби чрез нашия център за разрешаване, това е изключение, така че сега се чудя какво ви накара да промените подхода. Можеш ли да кажеш? 🙂

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Първо си помислих, че ако казиното има малтийски лиценз, тогава не би трябвало да имам проблеми.

Когато се появиха проблемите, видях, че оплакванията на други играчи на nucleonbet никога не са получили отговор, така че реших да действам незабавно чрез MADRE.

Когато получих отговор от MADRE, ръцете ми паднаха, но ми дадохте добър съвет, ще продължа да пиша оплаквания, благодаря 🙂


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

здрасти

Вече го направих, но за съжаление не получих отговор

Сърдечни поздрави

Автоматичен превод:
ovaaal
преди 2 години

Честно казано, малтийският лиценз се счита за един от най-добрите. Ето защо съм доста изненадан, че това казино спечели толкова ниска репутация :

file

Да се надяваме на най-доброто сега с лицензиращия орган 🤞



Автоматичен превод:
ciljet1939
преди 2 години

Здрасти,

Имате предвид, че сте се свързали с лицензиращия орган? от колко време чакаш отговор?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Около 2 седмици

Автоматичен превод:
ciljet1939
преди 2 години

Не бих се изненадал толкова, ако говорим за Кюрасао, в случая с Малта съжалявам да го чуя.

Само за да се уверите, как точно подадохте жалбата?

Забелязахте ли връзката, която изпратих на ovaaal, дали сте използвали същата, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

да, имам

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Какво имаш предвид под Кюрасао?

Автоматичен превод:
ciljet1939
преди 2 години

Curacao е друг доставчик на лицензи, който продава лицензи на онлайн казина. Прочетете повече тук .

Само имайте предвид, че това казино е лицензирано в Малта.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

здрасти

След дълго време напред-назад бих искал да съобщя, че първите ми две плащания вече са одобрени и са постъпили в сметката ми.

Благодаря ти за усилията

Автоматичен превод:
ciljet1939
преди 2 години

Леле, сега съм шокиран - положително! 👍🎊

Уведомявам Кристина за това, любезно потвърдете веднага щом получите пълното плащане. 😉


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Добре

Автоматичен превод:
преди 2 години

Лошо казино. Не препоръчвам на никого да играе в това казино. Къде можете да съобщите за това казино? Трябва да има някъде, където можете да съобщите за това казино. Не си получих парите 1200 евро. Без отговор на пощата се счита за измама. Ако искате да играете, никога не играйте тук в това казино.

Автоматичен превод:
gaby121111
преди 2 години

Здравейте,

ако прочетете тази тема, ще откриете, че и други играчи имат проблемите. Както можете да видите, поне на един играч наскоро беше платено.

Проверете прегледа на казиното , за да видите неговия лицензионен орган и репутация. Въпреки това бих се опитал да подам жалба тук .

Друг вариант е да се свържете с лицензиращия орган - Малта в този случай 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Просто исках да ви уведомя, че след дълго време назад и напред моите тегления бяха одобрени и вече кредитирани в моята сметка

Много благодаря

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини