преди 2 години
Предполагам
Просто съм разстроен, че не искат да изплатят парите
I guess so
I'm just upset that they don't want to pay out the money
Ich denke schon
Ich bin nur verärgert das die das geld nicht Auszahlen wollen
0
Предполагам
Просто съм разстроен, че не искат да изплатят парите
I guess so
I'm just upset that they don't want to pay out the money
Ich denke schon
Ich bin nur verärgert das die das geld nicht Auszahlen wollen
Продължавам да пиша какво не е наред със снимката ми, просто няма отговор
Ето защо не мога да ви кажа какво не е наред
Сърдечни поздрави
I keep writing what is wrong with my photo, there is simply no answer
That's why I can't tell you what's wrong
Warm greetings
Ich schreibe immer wieder was stimmt mit meine Foto nicht kommt einfach keine Antwort
Deswegen kann ich Ihnen auch nicht sagen was nicht stimmt
Liebe Grüße
Да, срещнах това в nucleonbet
Yes, I encountered this at nucleonbet
Да, я столкнулся с этим в nucleonbet
Просто не питайте много често, моля - това също няма да помогне.
За съжаление, без допълнителни съвети от казиното не можем да направим много сега. 🙁 Нека изчакаме няколко дни, уведомете ме, в случай че междувременно казиното се свърже с вас.
Just do not ask very often, please - that would not help either.
Sadly, without further advice from the casino, not much we can do now. 🙁 Let's wait for a few days, let me know in case the casino contacts you in the mean time.
Здравейте,
Прочетох публикацията, мислех си дали MGA ще ви помогне допълнително, тъй като това е доставчикът на лиценз.
Чувствайте се свободни да опитате това тук:
https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/
Кажете ми как работи, моля.
Както и да е, вече сте изпратили много жалби чрез нашия център за разрешаване, това е изключение, така че сега се чудя какво ви накара да промените подхода. Можеш ли да кажеш? 🙂
Hello,
I read the post, I was thinking whether the MGA would help you further since this is the license provider.
Feel free to try that here:
https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/
Let me know how it works, please.
Anyway, you have already submitted lots of complaints via our resolution center, this is an exception, so now I wonder what made you change the approach. Can you tell? 🙂
Първо си помислих, че ако казиното има малтийски лиценз, тогава не би трябвало да имам проблеми.
Когато се появиха проблемите, видях, че оплакванията на други играчи на nucleonbet никога не са получили отговор, така че реших да действам незабавно чрез MADRE.
Когато получих отговор от MADRE, ръцете ми паднаха, но ми дадохте добър съвет, ще продължа да пиша оплаквания, благодаря 🙂
At first I thought that if the casino has a Maltese license, then I should not have any problems.
When the problems appeared, I saw that the complaints of other nucleonbet players were never answered, so I decided to act immediately through MADRE.
When I received a response from MADRE, my hands dropped, but you gave me good advice, I will continue to write complaints, thanks 🙂
Сначала я считал, что если казино имеет мальтийскую лицензию, то у меня не должно появиться никаких проблем.
Когда проблемы появились, то я посмотрел что на жалобы других игроков nucleonbet ни разу не ответили, поэтому решил сразу действовать через MADRE.
Когда получил ответ от MADRE, то у меня опустились руки, но вы дали мне хороший совет, буду писать жалобы дальше, спасибо 🙂
здрасти
Вече го направих, но за съжаление не получих отговор
Сърдечни поздрави
Hi
I already did, but unfortunately didn't get an answer
Warm greetings
Hallo
Das habe ich bereits, aber leider keine Antwort erhalten
Liebe Grüße
Честно казано, малтийският лиценз се счита за един от най-добрите. Ето защо съм доста изненадан, че това казино спечели толкова ниска репутация :
Да се надяваме на най-доброто сега с лицензиращия орган 🤞
Honestly, the Maltese license is considered one of the best. Hence I'm quite surprised this casino earned a such low reputation:
Let's hope for the best now witht he licensing authority 🤞
Здрасти,
Имате предвид, че сте се свързали с лицензиращия орган? от колко време чакаш отговор?
Hi there,
Do you mean that you've contacted the licensing authority? for how long have you been waiting for a response?
Не бих се изненадал толкова, ако говорим за Кюрасао, в случая с Малта съжалявам да го чуя.
Само за да се уверите, как точно подадохте жалбата?
Забелязахте ли връзката, която изпратих на ovaaal, дали сте използвали същата, моля?
I Would not be so surprised if we were talking about Curacao, in the case of Malta I'm sorry to hear this.
Just to make sure, how exactly did you submit the complaint?
Did you notice the link I sent to ovaaal, had you used the same, please?
Какво имаш предвид под Кюрасао?
What do you mean by Curaçao?
Was meinen Sie mit Curacao?
Curacao е друг доставчик на лицензи, който продава лицензи на онлайн казина. Прочетете повече тук .
Само имайте предвид, че това казино е лицензирано в Малта.
Curacao is another license provider that sells licenses to online casinos. Read more here.
Just keep in mind that this casino is licensed in Malta.
здрасти
След дълго време напред-назад бих искал да съобщя, че първите ми две плащания вече са одобрени и са постъпили в сметката ми.
Благодаря ти за усилията
Hi
After a long back and forth I would like to announce that my first two payments have already been approved and landed on my account.
Thank you for your efforts
Hallo
Nach lange Hin und her möchte mitteilen das meine ersten beiden Auszahlungen bereits genehmigt wurden und auf meine Konto gelandet sind.
Vielen Dank für Ihre Bemühungen
Леле, сега съм шокиран - положително! 👍🎊
Уведомявам Кристина за това, любезно потвърдете веднага щом получите пълното плащане. 😉
Wow, now I'm shocked - positively! 👍🎊
I update Kristina about that, kindly confirm as soon as you'll be paid in full. 😉
Лошо казино. Не препоръчвам на никого да играе в това казино. Къде можете да съобщите за това казино? Трябва да има някъде, където можете да съобщите за това казино. Не си получих парите 1200 евро. Без отговор на пощата се счита за измама. Ако искате да играете, никога не играйте тук в това казино.
Bad casino. I do not recommend anyone to play at this casino. Where can you report that casino? There must be somewhere you can report that casino. I did not get my money 1200 euros. No response to Mail it counts as fraud. If you want to play, never play here at this casino.
Dåligt casino . Jag rekommenderar inte någon att spela på detta casino . Vart kan man anmäla den casino ? Det måste finns nånstans man kan anmäla den casino . Jag fik inte ut mina pengar 1200 euro. Inget svar på Mail det räknas som bedrägeri. Du som vill spela så spela aldrig här på denna casino .
Здравейте,
ако прочетете тази тема, ще откриете, че и други играчи имат проблемите. Както можете да видите, поне на един играч наскоро беше платено.
Проверете прегледа на казиното , за да видите неговия лицензионен орган и репутация. Въпреки това бих се опитал да подам жалба тук .
Друг вариант е да се свържете с лицензиращия орган - Малта в този случай 🤔
Hello,
if you read this thread you'll find that other players have the issues too. As you can see, at least one player was recently paid.
Check the casino review, to see its licensing authority and reputation. I would however try to submit a complaint here.
Another option is to contact the licensing authority - Malta in this case 🤔
Просто исках да ви уведомя, че след дълго време назад и напред моите тегления бяха одобрени и вече кредитирани в моята сметка
Много благодаря
I just wanted to let you know that after a long back and forth, my withdrawals have been approved and already credited to my account
Many Thanks
Ich wollte nur mitteilen das nach lange hin und her wurde meine Auszahlungen genehmigt und bereits auf meine Konto gelandet
Vielen Dank
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.