ФорумКазинаNordis Casino - обща дискусия

Nordis Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 3 години от Artureek
|
40692 преглеждания 207 отговора |
|
1...8 9 1011
Добавете пост
askgambleranki
преди 1 година

Не, моля те, недей! Оставих парите си там за 3 месеца, за да разберат румънците, че ще насоча цялото си внимание към опитите си да тегля. Когато загубиш тези пари, румънците иронично ти ръкопляскат. Ако ви се играе, играйте в друго казино... какъв е смисълът да играете в друго казино?


Опитайте да му дадете още един шанс, опитайте Linkedin, те ще ви отговорят.


Собственикът на казиното с гордост представя своето крадливо казино на всякакви срещи по света. Той гордо носи картата NORDIS CASINO.


Дайте му още един шанс, опитайте се да се свържете с известните собственици, iuliano, cosmin, juan, хвърлете мръсотия върху тези крадливи плъхове. Вярвам, че ще получите парите.


Самият аз не вярвах в това, не дадох надежда, но това ме сполетяваше всяка седмица или така и наистина прецаках Хуан и румънците. Започват да реагират. Най-малкото бих пробвал Cosmin в WhatsApp, защото в крайна сметка той е човекът, който ще ви изпрати парите.


В интернет няма да намерите история с Нордис в главната роля, която да се е получила добре. Но повярвайте на моя случай. Депозирах 20 евро, умножих ги до 1700 евро и след три месеца ругатни и подтиквания към всякакви дяволи най-накрая получих последната вноска.


В прикачения файл изпращам скрийншот от Revolu с акаунта Cosmina от финансовия отдел. Не знам дали ще помогне, но има друг телефон.


Успех и не се предавай, румънците сигурно плачат file

Автоматичен превод:
askgambleranki
преди 1 година

🙁 Съжалявам да го чуя.

От друга страна, чувствам, че разбирам - това е вид облекчение, нали?

Все пак аз лично бих предпочел жалбата да бъде приключена след по-задълбочено разследване от наша страна. Но ще ни трябва известно време за това.

Както и да е, пожелавам ви късмет и много по-добри преживявания!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното не е лошо.На мене лично ми харесва.

dotdstefan
преди 1 година

Мога ли да попитам как намерихте този форум?

Получихте ли промоция по имейл да дойдете тук и да напишете отзив, може би? 🙂

Не се притеснявайте, просто съм любопитен - знаем за промоцията за бюлетин.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Този сайт е пълна измама.

Всичко добро написано за това казино е лъжа и платена реклама.


Депозирах $20 и спечелих малко пари, но те отказват да платят, агентът за чат на живо "Jackson" ме нарича с имена и ми казва "**** off"


Те отказват плащане, това е книга само за депозит. Пълна далавера.


СТОЙ НАСТРАНА!!!!! Направете вашето проучване, това казино е в черния списък на много сайтове!!!

Автоматичен превод:
nickymcclard
преди 1 година

Благодаря за съвета. Надявам се публикацията ви да помогне и на други играчи. Ако сте сигурни, че казиното е в черния списък, интересувате ли се достатъчно, за да ни информирате за това? Чрез предоставяне на връзки или така?

Има специална функция за всяко казино само за това:

file


Посетете раздела за преглед и превъртете надолу, ако може.

Все пак искате ли да обясните проблема по-задълбочено? Може би имаш свястно обяснение?



Автоматичен превод:
преди 1 година

Знам, че това не се вписва тук, но те не изтриват акаунта ми в Nordiscasino, тук важи ли правилото, че трябва да платите нещо за спящи акаунти? Ще съм много благодарна за отговор!

Автоматичен превод:
xxrussingerxx
преди 1 година

Няма проблем, преместих публикацията ви директно в правилната тема.

Това е доста интересен въпрос, ако мога да кажа. Правилно ли приемам, че сте искали акаунтът ви да бъде закрит в миналото, но това никога не се е случвало? Проверих индекса за безопасност за предупреждения, защото обикновено предупреждаваме за такси, прилагани към пасивни акаунти, вместо това намерих предупреждение за лоша или бавна поддръжка. 🙁

Знаете, че най-сигурният начин е да попитате екипа за поддръжка и да разгледате също Общите условия.

В този случай може да стане малко трудно. Дадох му шанс, но за съжаление нито една фраза, която избрах, не даде резултати, докато разглеждах термини.

Така че, изглежда, че все пак трябва да се възползвате от шанса си, като попитате в чата.

Дръжте ме в течение, бих искал сам да знам отговора.





Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Не са ми затворили акаунта! И чата вече не съществува. Въпреки това не съм депозирал нищо в нито една от двете сметки.


Автоматичен превод:
xxrussingerxx
преди 1 година

Къде поискахте да закриете акаунта си, ако кажете, че чатът вече не е достъпен, моля?

Бих казал, че причината е същата, в момента няма никой 🙁.

За добро е, че не сте депозирали там!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Написах имейл на началната страница.

Автоматичен превод:
xxrussingerxx
преди 1 година

Не съм сигурен, че следя, намерих само „помощния център" 🤔.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой знае ли как се теглят пари от nordiscasino?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирах с Nordis и използвах 350% бонус. Всичко е кредитирано в сметката ми, но не мога да играя никакви слот игри. Всеки път, когато се появи съобщение за грешка... понякога с 500, понякога със 105. Писах на казиното няколко пъти през дните и поисках информация или помощ. Никаква реакция! Чатът никога не е достъпен и нямам представа как мога да играя или да си върна парите! При такова обслужване на клиенти това казино не се препоръчва! Всичко много досадно и досадно.

Автоматичен превод:
ollemama
преди 1 година

Здравейте, преместих публикацията ви тук под конкретното казино, което споменахте. В този случай бих казал, че е жалко, че казиното не може да ви отговори, защото бихме могли да използваме и обяснение, тъй като по този начин можем само да гадаем какъв е конкретният проблем.

Въпреки това бих препоръчал да не залагате с парите, докато не разберете какво се случва, за да не нарушите случайно някои Правила и условия.

Бих обмислил също подаването на жалба в този случай тук: https://de.casino.guru/beschwerden/alle , ако това би помогнало.

Разбира се, най-доброто нещо би било да получите отговор от казиното, за да знаете къде се намирате. Ако това се случи, можете ли да ни уведомите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой знае ли как се теглят пари от nordiscasino?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, какъв конкретен проблем имате, когато избирате от това казино? Можете ли да опишете ситуацията малко по-подробно, за да знаем какво се случва? Със сигурност би било полезно.

Информирай ни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравейте, вече няколко пъти писах на казиното и поисках информация или помощ. Чатът никога не е достъпен и 44-те евро са в сметката ми, без да мога да играя с него. Ето екранна снимка на съобщението, което идва, когато искам да играя слот игра. file Мога да рестартирам 1000 пъти, но не става. Никаква игра не е възможна. Какво да правя сега? Без игра и без помощ или информация от казиното. Nordis има ужасно обслужване на клиенти!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитах се да сменя паролата си много пъти, съобщението за потвърждение никога не е пристигнало. Никой не носи отговорност за обслужването на клиентите. Имейлът, с който се свързах, не е валиден. Хм, подозрително. За щастие не съм депозирал. Жалко за другите, които са.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Можете ли да направите нещо по въпроса? И за предпочитане така, че поне никой вече да не влиза в този сайт.

Автоматичен превод:
1...8 9 1011
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини