ФорумКазинаNordis Casino - обща дискусия

Nordis Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 3 години от Artureek
|
42605 преглеждания 207 отговора |
|
1...7 8 9...11
преди 1 година

правилно

Автоматичен превод:
преди 1 година

Позволете ми да кажа, че сме наясно с тази мащабна кампания, фокусирана върху предоставянето на потребителски отзиви за Nordis Casino. Всички „компенсирани" рецензии ще бъдат изтривани съгласно правилата:

"3.11. Целта на рецензиите и оценките, създадени от Потребителите на уебсайта, е те да отразяват истинския опит на играчите в отделните уебсайтове на казина. Ето защо ние си запазваме правото да изтриваме Потребителски рецензии, които са създадени от Потребителите, след като са били мотивирани да го направят така и от казиното, например като им предложите бонус в замяна на положителен отзив."

Автоматичен превод:
преди 1 година

Възможно е да мотивират нови играчи с бонус без депозит в замяна на преглед, никой няма да ви каже за бонуса без депозит, че процесът на теглене ще отнеме 3 месеца или завинаги. Прашни крадци, особено собственикът Адриан Грама.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Оставете плъховете, моля. Чувствайте се свободни да споделите мнението си, без да бъдете груби.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Радка, решавахме го заедно на последните 3 страници. Няма нужда от повече думи. Освен това ми е жал за господина с 30 000 евро на Нордис, след 10 години няма да може да вземе и половината от тези румънски паразити.

Автоматичен превод:
kevin1921
преди 1 година

от 30k са останали само 3k. Беше играл с бонус. И така или иначе изплащането беше ограничено до максимум 5k. Не можете да говорите с никого...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация: след Ден 17

-досега нито един отговор на имейлите ми (до всички възможни дестинации)....

-в чата е някаква дейност. Марина, Тайлър, Джаксън.

два, три пъти са ме спирали. Ние сме в процес на проверка и т.н... бла-бла...нищо не се случи.

Мисля, че отсега нататък ме игнорират. Когато съм влязъл, те не говорят с мен. Днес го пробвам 3 пъти. Никаква реакция. Когато отида да чатя инкогнито и поискам помощ за депозит, те ми помагат незабавно за една секунда.

Прикачена екранна снимка. Както казах преди, всичко е предназначено за депозит. Тегленето е блокирано.

file

-Хуан има включена функция "Не безпокойте". Така че той не получава съобщение в Instagram

@Радка

Уважавам мнението ви по темата измама или не. Моля, уважавайте и моята гледна точка. Изглежда, че го виждате само в черно или бяло. Изплащане не или изплащане да. Не е толкова просто.

това, което правят, е схема на Понци. Ако влязат безплатни пари, може би някои ще излязат... с късмет. Ако не е измама, всеки тук във форума може да ми даде 100€ и ти Радка ще си последна. Вашите 100 € ще бъдат върнати само ако нов идиот плати след вас. По този начин винаги съм на победния път. От които много малко печелят и само 0,001% последните 3 месеца.

искам да защитя хората! Ако беше само за задника ми, нямаше да трябва да правя нищо и да се надявам, че повече хора ще платят! Перфидна система!

Автоматичен превод:
kevin1921
преди 1 година
der Herr

между другото...аз съм дама 😀

Автоматичен превод:
askgambleranki
преди 1 година

Добавихте ли Хуан като приятел? Не мога да повярвам, че би го пренебрегнал.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Като алтернатива можете също да общувате с румънците зад Nordis в LinkedIn. Препоръчвам човек с малко име Юлиан Кос... Не знам как да постъпя. Както и да е, това копеле Ейдриън Грама никога не отговаря.

Автоматичен превод:
kevin1921
преди 1 година

Изпратих му съобщение и те споменах. И изпрати молба да го последват. все още не е прието. Не мога да го добавя директно като приятел. Мисля, че има малко активност в акаунта му

Автоматичен превод:
kevin1921
преди 1 година

Нямам повече енергия. Мисля, че се отказвам 🙁 може би ще опитам LinedIn в някой по-добър ден. За съжаление лош опит с румънците. Отнасяйте се много лошо с жените. Един на 100 е честен. мамка му момчета. Благодаря за неприятностите Кевин.


много съм тъжна

Автоматичен превод:
askgambleranki
преди 1 година

Ще ми благодариш, когато си получиш парите от тях. Бих изпратил спам на Хуан в Instagram. Успях да получа и контакт на човек от финансовия отдел на Nordis, който отговаря за плащанията - +40 (724) 401 889


Казва се Космин, опитайте го в whatsapp. Не се отказвайте, особено не им позволявайте да ви ограбят. Бих ги бомбардирал на този телефонен номер, бих бомбардирал Юлиан в Linkedin, определено не се отказвай. Ще ти изпратят парите на части, но рано или късно ще ги видиш.


Заплашвайте отрицателни отзиви навсякъде с истинска история - наистина не искам да съществуват отрицателни отзиви. Когато ми платиха, искаха да изтрия всички негативни отзиви. Но ги мразя тия румънски превратаджии, няма да крия нищо и ти желая много късмет!

Автоматичен превод:
kevin1921
преди 1 година

Въпреки това разбирам и оценявам вашия ангажимент. Но от друга страна е мое задължение да поддържам форума възможно най-приличен. Това е всичко. Наистина няма нужда да се меся повече. 🙏

Автоматичен превод:
askgambleranki
преди 1 година

Не се отказвайте още. Все още можете да подадете жалба.

Помислете поне за това 🙏🙌:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

https://casino.guru/complaints



Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мога да не се чудя защо никой не се намесва в работата на това фалшиво казино, за няколко години ще идват тези оплаквания и още!! Аз самият чакам изтегляне на 186e, изпратих документите.. няма отговор, няма поддръжка на живо, няма отговор на имейл, нищо!! Кой наистина може да затвори това фалшиво казино??

Автоматичен превод:
virpi
преди 1 година

Технически? Никой, страхувам се.

Доставчикът на лиценз или подлиценз може да анулира лиценза, доставчиците на игри могат да откажат да предоставят игри на нелицензирани казина, но като цяло вярвам, че никой не може да затвори казиното без адвокати. Това е компания като всяка друга, така че щом спре да генерира приходи, тя се затваря, защото парите изсъхват.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Не се отказвайте още. Все още можете да подадете жалба.

Помислете поне за това 🙏🙌:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

https://casino.guru/complaints



Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес подадох жалба. Благодаря ви много за вашата подкрепа.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще ми благодариш, когато си получиш парите от тях. Бих изпратил спам на Хуан в Instagram. Успях да получа и контакт на човек от финансовия отдел на Nordis, който отговаря за плащанията - +40 (724) 401 889


Казва се Космин, опитайте го в whatsapp. Не се отказвайте, особено не им позволявайте да ви ограбят. Бих ги бомбардирал на този телефонен номер, бих бомбардирал Юлиан в Linkedin, определено не се отказвай. Ще ти изпратят парите на части, но рано или късно ще ги видиш.


Заплашвайте отрицателни отзиви навсякъде с истинска история - наистина не искам да съществуват отрицателни отзиви. Когато ми платиха, искаха да изтрия всички негативни отзиви. Но ги мразя тия румънски превратаджии, няма да крия нищо и ти желая много късмет!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хуан е приел молбата да го последва. Той обаче не отговаря на съобщението.

+40 (724) 401 889, Cosmin не отговаря в Whatapp.


Ще остана на линия. Благодаря ти за помощта!

Автоматичен превод:
askgambleranki
преди 1 година

Надявам се да имаш справедлив край! 🙏🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

за съжаление няма щастлив край. Казиното спечели. От вчера е възможно да се отменят тегления. Отмених всичко и го заложих.

Много благодаря на всички и всичко най-добро за в бъдеще. продължавам напред...

Автоматичен превод:
1...7 8 9...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини