Позволете ми да кажа, че сме наясно с тази мащабна кампания, фокусирана върху предоставянето на потребителски отзиви за Nordis Casino. Всички „компенсирани" рецензии ще бъдат изтривани съгласно правилата:
"3.11. Целта на рецензиите и оценките, създадени от Потребителите на уебсайта, е те да отразяват истинския опит на играчите в отделните уебсайтове на казина. Ето защо ние си запазваме правото да изтриваме Потребителски рецензии, които са създадени от Потребителите, след като са били мотивирани да го направят така и от казиното, например като им предложите бонус в замяна на положителен отзив."
Allow me to say that we are aware of this massive campaign focused on providing user reviews for Nordis Casino. All "compensated" reviews will be deleted according to the rules:
"3.11. The purpose of reviews and ratings created by Users on the Website is for them to reflect truthful experience of players at individual casino websites. That is why we reserve the right to delete User reviews which were created by Users after being motivated to do so by the casino, for example by offering them a bonus in exchange for a positive review."
Възможно е да мотивират нови играчи с бонус без депозит в замяна на преглед, никой няма да ви каже за бонуса без депозит, че процесът на теглене ще отнеме 3 месеца или завинаги. Прашни крадци, особено собственикът Адриан Грама.
It is possible that they motivate new players with a no deposit bonus in exchange for a review, no one will tell you about the no deposit bonus that the withdrawal process will take 3 months or forever. Dusty thieves, especially the owner Adrian Gramma.
Je možné, že motivují nové hráče no deposit bonusem výmenou za recenzi, to že proces výběru finančí bude trvat 3 měsíce nebo věčnost už vám k tomu no deposit bonusu nikdo neřekne. Prašivý zloději, především majitel Adrian Gramma.
Радка, решавахме го заедно на последните 3 страници. Няма нужда от повече думи. Освен това ми е жал за господина с 30 000 евро на Нордис, след 10 години няма да може да вземе и половината от тези румънски паразити.
Radka, we solved it here together on the last 3 pages. No need for more words. Besides, I feel sorry for the gentleman with €30,000 on Nordis, in 10 years he won't be able to get even half of those Romanian parasites.
Radko, řešili jsme to tu společně na posledních 3 stránkách. Netřeba více slov. Akorát je mi líto pána s 30.000€ na Nordisu, za 10 let nebude schopnej z těch Rumunských prašivců dostat ani polovinu.
от 30k са останали само 3k. Беше играл с бонус. И така или иначе изплащането беше ограничено до максимум 5k. Не можете да говорите с никого...
of the 30k, only 3k are left. Had played with bonus. And the payout was limited to a maximum of 5k anyway. You can't talk to anyone....
Актуализация: след Ден 17
-досега нито един отговор на имейлите ми (до всички възможни дестинации)....
-в чата е някаква дейност. Марина, Тайлър, Джаксън.
два, три пъти са ме спирали. Ние сме в процес на проверка и т.н... бла-бла...нищо не се случи.
Мисля, че отсега нататък ме игнорират. Когато съм влязъл, те не говорят с мен. Днес го пробвам 3 пъти. Никаква реакция. Когато отида да чатя инкогнито и поискам помощ за депозит, те ми помагат незабавно за една секунда.
Прикачена екранна снимка. Както казах преди, всичко е предназначено за депозит. Тегленето е блокирано.
-Хуан има включена функция "Не безпокойте". Така че той не получава съобщение в Instagram
@Радка
Уважавам мнението ви по темата измама или не. Моля, уважавайте и моята гледна точка. Изглежда, че го виждате само в черно или бяло. Изплащане не или изплащане да. Не е толкова просто.
това, което правят, е схема на Понци. Ако влязат безплатни пари, може би някои ще излязат... с късмет. Ако не е измама, всеки тук във форума може да ми даде 100€ и ти Радка ще си последна. Вашите 100 € ще бъдат върнати само ако нов идиот плати след вас. По този начин винаги съм на победния път. От които много малко печелят и само 0,001% последните 3 месеца.
искам да защитя хората! Ако беше само за задника ми, нямаше да трябва да правя нищо и да се надявам, че повече хора ще платят! Перфидна система!
Update: after Day 17
-so far not one answer to my e-mails (to all possible destinations)....
-in chat is some activity. Marina, Tyler, Jackson.
two, three times they've stalled me. We are in the process of checking it out etc.... blah blah...nothing happened.
I think they ignore me from now on. When i am logged in, they dont talkt to me. I try it 3 times today. No reaction. When i go to chat incognito and ask for Deposit Help, they help immediately in one second.
Attached a screenshot. As I said before, everything is designed for deposit. Withdrawal is blocked.
-Juan has the function "Do not disturb" on. So, he gets no message on instagram
@Radka
I respect your opinion on the subject of fraud or not. Please also respect my view. You seem to see it only in black or white. Payout no, or payout yes. It's not that simple.
what they are doing is a Ponzi scheme. If free money comes in, maybe some will go out....with good luck. If it's not a scam, then anyone here in the forum can give me 100€ and you Radka will be the last. Your 100€ will only be returned if a new idiot pays in after you. That way, I'm always on the winning track. Of which, very few win and only 0.001% last 3 months.
i want to protect people! If it was just about my ass, I wouldn't have to do anything and hope that more people would pay in! Perfidious system!
Добавихте ли Хуан като приятел? Не мога да повярвам, че би го пренебрегнал.
Have you added Juan as a friend? I can't believe he would ignore it.
Přidala sis Juana do přátel? Nechce se mi věřit, že by to ignoroval.
Като алтернатива можете също да общувате с румънците зад Nordis в LinkedIn. Препоръчвам човек с малко име Юлиан Кос... Не знам как да постъпя. Както и да е, това копеле Ейдриън Грама никога не отговаря.
Alternatively, you can also communicate with the Romanians behind Nordis on LinkedIn. I recommend a person with the first name Iulian Cos... I don't know how to proceed. Anyway, that bastard Adrian Gramma never answers.
Připadně na linkedinu muzes komunikovat i s Rumuny, kteří stojí za Nordisem. Doporučuji člověka s křesním jménem Iulian Cos... nevím jak dál. Každopádne ten prašivec Adrian Gramma nikdy neodpoví.
Изпратих му съобщение и те споменах. И изпрати молба да го последват. все още не е прието. Не мога да го добавя директно като приятел. Мисля, че има малко активност в акаунта му
I sent him a message and mentioned you. And sent a request to follow him. it hasn't been accepted yet. I can't add him directly as a friend. I think there is little activity in his account
Нямам повече енергия. Мисля, че се отказвам 🙁 може би ще опитам LinedIn в някой по-добър ден. За съжаление лош опит с румънците. Отнасяйте се много лошо с жените. Един на 100 е честен. мамка му момчета. Благодаря за неприятностите Кевин.
много съм тъжна
I have no more energy. I think I'm giving up 🙁 maybe I'll try LinedIn on a better day. Unfortunately bad experience with Romanians. Treat women very badly. One in 100 is honest. shit guys. Thanks for your troubles Kevin.
am sooooo sad
ich habe keine Energie mehr. Ich glaube, ich gebe auf 🙁 vielleicht versuche ich es an einem besseren Tag auf LinedIn. Leider schlechte Ehrfahrung mit Rumänen. Behandeln Frauen sehr schlecht. Einer von 100 ist ehrlich. Scheiss Typen. Danke für deine Mühen, Kevin.
bin sooooooo traurig
Ще ми благодариш, когато си получиш парите от тях. Бих изпратил спам на Хуан в Instagram. Успях да получа и контакт на човек от финансовия отдел на Nordis, който отговаря за плащанията - +40 (724) 401 889
Казва се Космин, опитайте го в whatsapp. Не се отказвайте, особено не им позволявайте да ви ограбят. Бих ги бомбардирал на този телефонен номер, бих бомбардирал Юлиан в Linkedin, определено не се отказвай. Ще ти изпратят парите на части, но рано или късно ще ги видиш.
Заплашвайте отрицателни отзиви навсякъде с истинска история - наистина не искам да съществуват отрицателни отзиви. Когато ми платиха, искаха да изтрия всички негативни отзиви. Но ги мразя тия румънски превратаджии, няма да крия нищо и ти желая много късмет!
You'll thank me when you get your money from them. I would spam Juan on Instagram. I also managed to get the contact of a person from the financial department of Nordis, who is in charge of payments - +40 (724) 401 889
His name is Cosmin, try him on whatsapp. Don't give up, especially don't let them rob you. I would bombard them on that phone number, I would bombard Iulian on Linkedin, definitely don't give up. They will send you your money in parts, but sooner or later you will see it.
Threaten negative reviews everywhere with a true story - I really don't want negative reviews to exist. When they paid me, they wanted me to delete all the negative reviews. But I hate those Romanian subversives, I won't hide anything and I wish you a lot of luck!
Poděkuješ mi, když od nich dostaneš své peníze. Spamoval bych na instagramu Juana. Podařilo se mi vytáhnout i kontakt na člověka z finančního oddělení Nordisu, který má na starosti výplaty - +40 (724) 401 889
Jmenuje se Cosmin, zkus ho na whatsappu. Nevzdávej se, hlavně se od nich nenech okrást. Bombarodval bych je na tom telefonním čísle, bombardoval bych Iuliana na Linkedinu, rozhodně se nevzdávej. Budou ti tvé peníze posílat po částech, ale dříve nebo později se dočkáš.
Vyhrožuj všude negativníma recenzema s pravdivým příběhem - opravdu nechtěji, aby negativní recenze existovali. Když mě vyplatili, chtěli po mě, abych všechny negativní recenze smazal. Ale kašlu na ty rumunské podvraťáky, nic mazat nebudu a tobě přeju hodně štestí!
Въпреки това разбирам и оценявам вашия ангажимент. Но от друга страна е мое задължение да поддържам форума възможно най-приличен. Това е всичко. Наистина няма нужда да се меся повече. 🙏
However, I understand and appreciate your commitment. But on the other hand, it is my duty to keep the forum as adequately decent as possible. That's all. I really don't need to interfere anymore. 🙏
Však já to chápu a cením si Tvého nasazení. Ale na druhou stranu je mou povinností udržovat fórum pokud možno adekvátně slušné. Toť vše. Opravdu nemám potřebu více zasahovat. 🙏
Не се отказвайте още. Все още можете да подадете жалба.
Помислете поне за това 🙏🙌:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
https://casino.guru/complaints
Don't give up just yet. You can still submit a complaint.
Think about it at least 🙏🙌:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
https://casino.guru/complaints
Не мога да не се чудя защо никой не се намесва в работата на това фалшиво казино, за няколко години ще идват тези оплаквания и още!! Аз самият чакам изтегляне на 186e, изпратих документите.. няма отговор, няма поддръжка на живо, няма отговор на имейл, нищо!! Кой наистина може да затвори това фалшиво казино??
I can't help but wonder why no one intervenes in the operation of this fake casino, for a couple of years these complaints and more will come!! I myself am waiting for 186e to be withdrawn, I sent the documents.. no answer, no live support, no email answer, nothing!! Who can really close this fake casino??
Ei voi kuin ihmetellä miksi kukaan ei puutu tämän feikkicasinon toimintaan,parin vuoden takaa näitä valituksia ja lisää tulee!!Itsekin odotan että saisin 186e nostettua,lähetin asiakirjat..ei vastausta,ei livetukia,ei sähköposti vastausta,ei mitään!!Kuka voi oikeasti sulkea tämän feikkicasinon??
Технически? Никой, страхувам се.
Доставчикът на лиценз или подлиценз може да анулира лиценза, доставчиците на игри могат да откажат да предоставят игри на нелицензирани казина, но като цяло вярвам, че никой не може да затвори казиното без адвокати. Това е компания като всяка друга, така че щом спре да генерира приходи, тя се затваря, защото парите изсъхват.
Technically? No one, I'm afraid.
The license or sub-license provider may cancel the license, game providers may refuse to provide games to unlicensed casinos, but in general, I believe no one can shut the casino down without lawyers. It's a company, like any other, so once it stops generating income, it's closed because the money dries off.
Не се отказвайте още. Все още можете да подадете жалба.
Помислете поне за това 🙏🙌:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
https://casino.guru/complaints
Don't give up just yet. You can still submit a complaint.
Think about it at least 🙏🙌:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
https://casino.guru/complaints
Днес подадох жалба. Благодаря ви много за вашата подкрепа.
I submitted a complaint today. Thank you very much for your support.
Ще ми благодариш, когато си получиш парите от тях. Бих изпратил спам на Хуан в Instagram. Успях да получа и контакт на човек от финансовия отдел на Nordis, който отговаря за плащанията - +40 (724) 401 889
Казва се Космин, опитайте го в whatsapp. Не се отказвайте, особено не им позволявайте да ви ограбят. Бих ги бомбардирал на този телефонен номер, бих бомбардирал Юлиан в Linkedin, определено не се отказвай. Ще ти изпратят парите на части, но рано или късно ще ги видиш.
Заплашвайте отрицателни отзиви навсякъде с истинска история - наистина не искам да съществуват отрицателни отзиви. Когато ми платиха, искаха да изтрия всички негативни отзиви. Но ги мразя тия румънски превратаджии, няма да крия нищо и ти желая много късмет!
You'll thank me when you get your money from them. I would spam Juan on Instagram. I also managed to get the contact of a person from the financial department of Nordis, who is in charge of payments - +40 (724) 401 889
His name is Cosmin, try him on whatsapp. Don't give up, especially don't let them rob you. I would bombard them on that phone number, I would bombard Iulian on Linkedin, definitely don't give up. They will send you your money in parts, but sooner or later you will see it.
Threaten negative reviews everywhere with a true story - I really don't want negative reviews to exist. When they paid me, they wanted me to delete all the negative reviews. But I hate those Romanian subversives, I won't hide anything and I wish you a lot of luck!
Poděkuješ mi, když od nich dostaneš své peníze. Spamoval bych na instagramu Juana. Podařilo se mi vytáhnout i kontakt na člověka z finančního oddělení Nordisu, který má na starosti výplaty - +40 (724) 401 889
Jmenuje se Cosmin, zkus ho na whatsappu. Nevzdávej se, hlavně se od nich nenech okrást. Bombarodval bych je na tom telefonním čísle, bombardoval bych Iuliana na Linkedinu, rozhodně se nevzdávej. Budou ti tvé peníze posílat po částech, ale dříve nebo později se dočkáš.
Vyhrožuj všude negativníma recenzema s pravdivým příběhem - opravdu nechtěji, aby negativní recenze existovali. Když mě vyplatili, chtěli po mě, abych všechny negativní recenze smazal. Ale kašlu na ty rumunské podvraťáky, nic mazat nebudu a tobě přeju hodně štestí!
Хуан е приел молбата да го последва. Той обаче не отговаря на съобщението.
+40 (724) 401 889, Cosmin не отговаря в Whatapp.
Ще остана на линия. Благодаря ти за помощта!
Juan has accepted the request to follow him. However, he does not reply to the message.
+40 (724) 401 889, Cosmin is not responding in Whatapp.
I'll stay on the line. Thank you for your help!
за съжаление няма щастлив край. Казиното спечели. От вчера е възможно да се отменят тегления. Отмених всичко и го заложих.
Много благодаря на всички и всичко най-добро за в бъдеще. продължавам напред...
unfortunately not a happy ending. The casino won. Since yesterday it is possible to cancel the withdrawals. I canceled everything and gambled it away.
Many thanks to all and all the best for the future. I move on...
leider kein gutes Ende. Das Casino hat gewonnen. Seid gestern, ist es möglich die Auszahlungen zu stornieren. Ich habe alles storniert und verspielt.
Allen ein großes Dankeschön und alles gute für die Zukunft. Ich ziehe weiter...
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.