преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Nordis Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Депозирах 45 евро в nordiscasino Играх докато имах 310 евро сега не мога да вляза, нито телефон, нито компютър??? Бях спрян от казиното?? помогнете ми аз съм от португалия
I deposited 45 euros at nordiscasino I was playing until I had 310 euros now I can't get in, neither phone nor pc??? I was stopped by the casino?? help me i'm from portugal
depositei 45 euros no nordiscasino fiquei a jogar ate ter 310 euros agora nao conssigo entrar , nem telefone nem pc??? fui barrado pelo casino?? ajudem me sou de portugal
Ако смятате, че имате нужда от помощ, можете да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints
If you feel like you need an assistance, you can submit a complaint here: https://casino.guru/complaints
Добър ден на всички.
Тило, прочетох оплакването ти.
Моля, уведомете ме за вашия идентификатор на играч, имейл адрес и потребителско име, че сте регистрирани на www.nordiscasino.com, за да ви предложим цялата информация, от която се нуждаете.
Това, което искам да ви уведомя е, че нямаме записи относно забавено теглене на 300€ за който и да е играч, но ако е имало човешка грешка, ще я поправим много скоро. Също така нямаме потребителско име „Tilo" в нашата база данни.
Good afternoon everybody.
Tilo I have read your complaint.
Please let me know your player id,email adress and username you are registered on www.nordiscasino.com in order to offer you all information you need.
What I want to let you know is that we don’t have recordings regarding a delayed withdrawal of 300€ for any player, but if there was a human error we will fix it very soon. Also we don’t have "Tilo" username in our data base.
Добър ден, тъй като очевидно сте представител на Nordis Casino, промених типа на акаунта ви, така че сега всички могат да видят, че е официален. Хубаво е да си тук. 🙂
Good day, since you are obviously a Nordis Casino representative I changed your account type so now everybody can see it's official. It's good to have you here. 🙂
Сигурен съм, че получихте някакъв бонус за препоръката, нали? 😀
I'm quite sure you received some bonus for the recommendation, didn't you? 😀
Радвам се да съобщя още една новина! Най-накрая можете да пишете потребителски отзиви за казино на нашия уебсайт. Лесно е, можете да намерите тази опция на всяка страница за преглед на казино. Така че просто намерете казиното, което искате да прегледате, в лентата за търсене горе на уебсайта и можете да започнете да пишете първия си отзив или можете да го оцените само с помощта на простата оценка със звезди (1-5) 🙂
I'm happy to announce another news! You can finally write user casino reviews on our website. It's simple, you can find this option on every casino review page. So just find the casino you'd like to review in the search bar up on the website and you can start typing your first review or you can only rate it using the simple stars (1-5) rating 🙂
Чудя се, че това е още един опит как да насърчим нашата общност да подобри резултата от потребителските отзиви на Nordis? 😀 Както и да е, благодаря за вашето ръководство. Директната връзка към секцията за потребителски преглед е тук: https://casino.guru/user-reviews
Is this another attempt how to encourage our community to enhance Nordis user reviews score, I wonder? 😀 Anyway, thank you for your manual. The direct link to the user review section is here: https://casino.guru/user-reviews
Купих промоцията на NORDIS1000, публикувана на вашата страница.. Нямаше индикация за каква ИГРА са безплатните завъртания. Изпратих им няколко имейла .. без отговори. Липсва им чат на живо... ботът им е досаден и ми дължа безплатни завъртания за първия депозит, който направих там. Те загатнаха % съвпадението, но в сайта или в мрежата никъде няма нищо, което да ви каже играта да използвате безплатните си завъртания. Разстроен съм, тъй като направих първия си депозит преди повече от седмица и половина
I bought into the NORDIS1000 Promo posted on your page.. There were NO indication to what GAME the free spins are on. Ive sent multiple emails to them.. with no replies. They lack live chat... their bot is annoying, And im owed free spins for the first deposit i made there. They implimented the % match but theres nothing on the site or web anywhere that tell you the game to use your free spins on. Im aggrivated as i made my first deposit over a week and a half ago
Здравейте,
първо, бих искал да отбележа, че това казино не приема играчи от Канада, поради което няма официално достъпен бонус за тях. По-точно, в момента няма активен бонус, тъй като последната валидна дата е 31.12.2021 г., освен това в нашата база данни няма код като "NORDIS1000". Трябва да кажа, че това казино предостави широк списък от бонуси директно на своите играчи, особено като награда за положителни потребителски отзиви, публикувани на различни уебсайтове. Има ли шанс да получите този код директно от тях?
Ние също така предоставяме информация, че изобщо няма чат на живо, моля, проверете тук: https://casino.guru/nordis-casino-review .
Hello,
first, I'd like to point out that this casino does not accept players from Canada, therefore there is no bonus officially available to them. To be precise, there is no active bonus at the moment, since the latest valid date was 12.31.2021, furthermore, there is no code such "NORDIS1000" in our database. I must say that this casino provided a wide list of bonuses to its' players directly, especially as a reward for positive user reviews posted on various websites. Any chance you got this code from them directly?
We also provide information that there is no live-chat at all, please check here: https://casino.guru/nordis-casino-review.
Те приемат играчи от Канада. Аз съм член там.. И ако искате скрийншот, за да го докажете... ето го и за второто ви фалшиво твърдение за промокода... ето още една снимка на екрана, която да ви погъделичка. Публикувано е точно в техния раздел за промоции.
They do so accept players from Canada.. I am a member there.. And if you want a screenshot to proove it.. here ya go and for your second false statment about the promocode.. here is another screenshot to tickle your fancy. Its posted right in their promotion section.
Здравейте, ще започна с промоционалния код: написахте, че сте го получили от нашия сайт. Това е причината, поради която трябваше да отговоря, че това не е възможно. Вашата екранна снимка ви доказва, че имаме предвид пряката им промоция - това е всичко. Това не е в обсега ни.
Относно играчи от Канада: ето екранната снимка от нашия уебсайт.
Исках само да ви предупредя, проверете сами тук .
Можете ли да потвърдите успешно теглене до момента, моля? Напоследък може да има някои промени в страните с ограничен достъп, така че бих искал да съм сигурен, преди да поискам промяна в нашата система.
Благодаря ти.
Hello, I'll start with the promo code: you wrote that you got it from our site. This is the reason why I had to reply that this was not possible. Your screenshot proves you we referring to their direct promo - that's all. This is not within our reach.
Regarding players from Canada: here is the screenshot from our website.
I only meant well to warn you, check for your self here.
Can you confirm any successful withdrawal so far, please? There may have been some changes in restricted countries lately, so I would like to be sure before asking for a change in our system.
Thank you.
Не съм правил никакви тегления от сайта. Мога да кажа, че акаунтът ми е настроен да използва канадски долари като валута на сметките ми. И че на Канада не е забранено да играе там. Имам и успешен депозит там.
I haven't made any withdrawals from the site. I can say that my account is set to use Canadian dollars as my accounts currency. And that Canada is not prohibited from playing there. I also have a successful deposit there.
Разбирам, благодаря за тази информация. Ще го проверя от нашите тестери.
I see, thank you for this info. I will get it checked by our testers.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.