Можете ли да направите нещо по въпроса? И за предпочитане така, че поне никой вече да не влиза в този сайт.
Could you Casino Guru please do something about it? And preferably so that at least no one logs into that site anymore.
Voisitteko Casino Guru kiitos tehdä asialle jotakin ? Ja mielellään niin ettei kukaan enää ainakaan kirjaudu tuonne sivustolle.
Но все още получавам бонус предложения от тях през цялото време. Трудно е да ги използвате, когато дори не можете да влезете в акаунта.
But I still get Bonus offers from them all the time. It's hard to use them when you can't even log into the account.
Mutta saan silti heiltä jatkuvasti Bonus tarjouksia. Vaikea niitä on hyödyntää kun ei pääse edes kirjautumaan tilille.
325311
cicmoud@seznam.cz
Cacis
Не мога да искам избор
325311
cicmoud@seznam.cz
Cacis
I can't ask for a choice
325311
cicmoud@seznam.cz
Cacis
Nejde mi požádat o vyber
Честно казано, наскоро открих това казино по съвет на приятел, който играе Nordik от доста време и без проблеми и най-важното е, че бързо теглеше пари. Харесвам бонусната политика и добрата възвръщаемост на слотове (може би съм попаднал на такива), с една дума играя, ще направя теглене - ще споделя опита си 🙂
To be honest, I recently discovered this casino on the advice of a friend who has been playing Nordik for a long time and without problems, and most importantly, he quickly made withdrawals. I like the bonus policy and the good return of slots (maybe I got on such ones), in a word, I play, I will make a withdrawal - I will share my experience 🙂
Скажу честно , не давно открыл для себя это казино по совету друга который играет в Nordik давно и без проблем и главное быстро делал выводы средств . Мне нравится бонусная политика и хошая отдача слотов ( возможно попадал на такие ) , одним словом, играю ,сделаю вывод средств - поделюсь своим опытом 🙂
Здравейте.
Не можем да направим нищо по въпроса, съжалявам.
Виждали ли сте тази част от ревюто ? Бих казал, че предупреждението е доста точно 🙁
Какво мога да кажа? Съжалявам, че се озова там.
Hello.
There is nothing we can do about that, I'm sorry.
Have you seen this part of the review? I'd say the warning is quite accurate 🙁
What can I say? I'm sorry you ended up there.
Според екранната снимка бих казал, че трябва да обърнете внимание на KYC „Изисква се KYC – щракнете тук"
По правило непроверените акаунти не могат да теглят.
Моля, опитайте се да продължите според инструкциите и да ме уведомите как върви.
According to the screenshot, I would say that you need to pay attention to KYC "KYC is required - click here"
As a rule, unverified accounts cannot withdraw.
Please try to continue according to the instructions and let me know how it goes.
Podle screenshotu bych řekla, že musíš věnovat pozornost KYC "Je potřeba KYC - klikněte zde"
Neověřené účty zpravidla nemohou vybírat.
Zkus prosím pokračovat dle instrukcí a dej vědět jak to jde.
Здравейте, вече няколко пъти писах на казиното и поисках информация или помощ. Чатът никога не е достъпен и 44-те евро са в сметката ми, без да мога да играя с него. Ето екранна снимка на съобщението, което идва, когато искам да играя слот игра. Мога да рестартирам 1000 пъти, но не става. Никаква игра не е възможна. Какво да правя сега? Без игра и без помощ или информация от казиното. Nordis има ужасно обслужване на клиенти!
Hello, I have now written to the casino several times and asked for information or help. The chat is never available and the 44 euros are on my account without me being able to play with it. Here is a screenshot of the message that comes when I want to play a slot game. I can restart 1000 times, but it doesn't work. No game is possible. What am I supposed to do now? No game and no help or information from the casino. Nordis has terrible customer service!
Hallo, ich habe das Casino nun mehrfach angeschrieben und um Info bzw Hilfe gebeten. Der Chat ist nie erreichbar und die 44 Euro stehen auf meinem Account, ohne das ich damit spielen kann. Hier ein Screenshot von der Meldung, die kommt, wenn ich ein Slotspiel spielen möchte. Ich kann 1000 mal neu starten, es geht nicht. Es ist kein Spiel möglich. Was soll ich nun machen? Kein Spiel und auch keine Hilfe bzw Info vom Casino. Ein unterirdisch schlechter Kundenservice ist das bei Nordis!
Съжалявам, че го казвам, но вие избрахте нелицензирано и в черния списък казино с предупреждение, че няма чат на живо и поддръжката е изключително бавна, индексът на безопасност: Нисък. 🙁
Много лош избор, не бихте ли казали?
Следващият път, моля, играйте в лицензирано от DE казино за промяна. Това не си струва труда...
Тъжно е, но съм напълно убеден, че не можем да разрешим този проблем без подкрепата на казиното!
I'm sorry to say that, but you picked up an unlicensed and blacklisted casino with a warning saying there is no live chat and the support is extremely slow, the safety index: Low. 🙁
Very poor choice, wouldn't you say?
Next time, please play at a DE-licensed casino for a change. This isn't worth the trouble...
It is sad, but I'm quite convinced we can't solve this issue without the casino's support!
Това го направих отдавна, изпратих им всичко според инструкциите и никакъв отговор от nordis
I did that a long time ago, I sent them everything according to the instructions and no response from nordis
To sem už dávno udělál poslal sem nim všechno podle instrukcí a žádná reakce od nordis
О, и не е ли възможно казиното да изисква допълнителни документи от вас? Когато щракнете върху бутона, не се споменава нищо за KYC?
От колко време продължава ситуацията, в която се опитвате да верифицирате акаунта си, а казиното не отговаря?
Oh, and isn't it possible that the casino would require some additional documents from you? When you click on the button, there is nothing mentioned about KYC?
How long has your situation been going on with you trying to verify your account and the casino not responding?
Aha, no a nie je možné, že by od teba kasíno požadovalo nejaké doplňujúce dokumenty ? Keď klikneš na tlačidlo, tak tam nie je nič ohľadne KYC spomenuté?
Ako dlho už trvá tvoja situácia s tým, že sa snažíš overiť účet a kasíno ti neodpovedalo ?
Когато натисна този бутон, това ми показва, но това е от доста време, около 2 месеца
When I click on that button, this shows me, but it's been going on for a long time, about 2 months
Když kliknu naten kyc tak se mi ukáže tohle no už to trvá dlouho asi 2 mesice
Да разбирам. Въпреки това мисля, че 2 месеца са повече от достатъчни и бих ви препоръчал да подадете жалба тук: https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/vse
Докато казиното може да ви даде отговор, това вероятно ще бъде най-разумната стъпка. Ще подадете ли жалба? Чувствайте се свободни да ме уведомите.
Yes I understand. However, I think 2 months is more than enough and I would recommend you to file a complaint here: https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/vse
Until the casino can give you an answer, this will probably be the most reasonable step. Will you go ahead and file a complaint? Feel free to let me know.
Jasn´´e chápem. Myslím si však, že 2 mesiace je viac ako dosť a odporučil by som ti založiť si sťažnosť tu: https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/vse
Kým ti kasíno nevie uviesť žiadnu odpoveď bude to zrejme najrozumnejší krok. Pôjdeš do toho a založíš sťažnosť ? Daj mi kľudne vedieť.
Супер, ще чакам да видя докъде ще стигнеш и какъв ще е резултата. Уведомете ни тогава.
Great, I'll wait to see where you get with it and what the result will be. Let us know then.
Paráda tak budem čakať kam sa s ňou dostaneš a aký bude výsledok. Daj nám potom vedieť.
Как да подам жалба, когато casinonordis не може да бъде отбелязано там
How should I file a complaint when casinonordis cannot be marked there
Jak nane mám podat stížnost kdyz tam casinonordis nejde oznacit
Опитайте се да маркирате друго казино и да посочите в описанието кое конкретно казино е и нашият екип ще се справи с него.
Try to mark a different casino and state in the description which casino it is specifically and our team will be able to deal with it.
Skús označiť iné kasíno a do popisu uveď, o ktoré kasíno sa jedná konkrétne a náš tím si s tým dá rady.
най-накрая!! Получих парите си обратно, след като докладвах дейността им на ECOBANSECURITIES .IO.
След седмици опити да измъкна средствата си, най-накрая ги получих, защото докладвах за техния измамен задник!!
Finally!! I got my money back after I reported their activities to ECOBANSECURITIES .IO .
After weeks of trying to get my funds out I finally received it because I reported their scamming ass!!
СПАМ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Не те виня.
Не познавате ужаса на почти загубата на един тон пари.
I do not blame you.
You do not know the horrors of almost loosing a ton of money.
О, повярвай ми, познавам ужаса на загубата на тонове пари.
Аз също познавам СПАМ, когато го видя и това е вашата публикация.
Потърсете в Google компанията, която рекламирате, и ще видите, че е ИЗМАМА, но вие вече сте част от това.
Oh trust me I know the horrors of loosing tons of money.
I also know SPAM when I see it and that is what your post is.
Google the company you are advertising and you will see it's a SCAM, but then again you are already of that.
Всичко, което знам е, че ми помогнаха да извадя средствата си.
Не знам защо се притеснявате, може би сте част от Nordis Casino.
Просто пускам честен преглед.
All I know is that they helped me get my funds out.
I don't know why you are pained tho, Perhaps you are a part of Nordis Casino.
I am just dropping an honest review.
Уебсайтът на компанията, който публикувате, е измама.
Покажете вашите доказателства за това как тогава са ви върнали парите от Nordis Casino.
Сигурен съм, че ще бъдете повече от щастливи да ми докажете, че греша.
The website of the company you are posting is a scam.
Show your evidence of how they got you your money back from Nordis Casino then.
I'm sure you'll be only more than happy to prove me wrong.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.