ФорумКазинаNordis Casino - обща дискусия

Nordis Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 3 години от Artureek
|
42555 преглеждания 207 отговора |
|
1...9 10 11
преди 1 година

Можете ли да направите нещо по въпроса? И за предпочитане така, че поне никой вече да не влиза в този сайт.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Но все още получавам бонус предложения от тях през цялото време. Трудно е да ги използвате, когато дори не можете да влезете в акаунта.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Nordis Casino
преди 1 година

325311

cicmoud@seznam.cz

Cacis

Не мога да искам избор file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Честно казано, наскоро открих това казино по съвет на приятел, който играе Nordik от доста време и без проблеми и най-важното е, че бързо теглеше пари. Харесвам бонусната политика и добрата възвръщаемост на слотове (може би съм попаднал на такива), с една дума играя, ще направя теглене - ще споделя опита си 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Как успяхте да изберете nordis?

Автоматичен превод:
asdfgh3
преди 1 година

Здравейте.

Не можем да направим нищо по въпроса, съжалявам.

Виждали ли сте тази част от ревюто ? Бих казал, че предупреждението е доста точно 🙁

filefile

Какво мога да кажа? Съжалявам, че се озова там.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

325311

cicmoud@seznam.cz

Cacis

Не мога да искам избор file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Според екранната снимка бих казал, че трябва да обърнете внимание на KYC „Изисква се KYC – щракнете тук"

По правило непроверените акаунти не могат да теглят.

Моля, опитайте се да продължите според инструкциите и да ме уведомите как върви.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, вече няколко пъти писах на казиното и поисках информация или помощ. Чатът никога не е достъпен и 44-те евро са в сметката ми, без да мога да играя с него. Ето екранна снимка на съобщението, което идва, когато искам да играя слот игра. file Мога да рестартирам 1000 пъти, но не става. Никаква игра не е възможна. Какво да правя сега? Без игра и без помощ или информация от казиното. Nordis има ужасно обслужване на клиенти!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, че го казвам, но вие избрахте нелицензирано и в черния списък казино с предупреждение, че няма чат на живо и поддръжката е изключително бавна, индексът на безопасност: Нисък. 🙁

Много лош избор, не бихте ли казали?

Следващият път, моля, играйте в лицензирано от DE казино за промяна. Това не си струва труда...

Тъжно е, но съм напълно убеден, че не можем да разрешим този проблем без подкрепата на казиното!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Това го направих отдавна, изпратих им всичко според инструкциите и никакъв отговор от nordis

Автоматичен превод:
Cacis
преди 1 година

О, и не е ли възможно казиното да изисква допълнителни документи от вас? Когато щракнете върху бутона, не се споменава нищо за KYC?

От колко време продължава ситуацията, в която се опитвате да верифицирате акаунта си, а казиното не отговаря?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Когато натисна този бутон, това ми показва, но това е от доста време, около 2 месеца

Редактиран от Jaro преди 1 година
Причина: Чувствителни данни
Автоматичен превод:
преди 1 година

Да разбирам. Въпреки това мисля, че 2 месеца са повече от достатъчни и бих ви препоръчал да подадете жалба тук: https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/vse

Докато казиното може да ви даде отговор, това вероятно ще бъде най-разумната стъпка. Ще подадете ли жалба? Чувствайте се свободни да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

защото

Автоматичен превод:
Cacis
преди 1 година

Супер, ще чакам да видя докъде ще стигнеш и какъв ще е резултата. Уведомете ни тогава.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Как да подам жалба, когато casinonordis не може да бъде отбелязано там

Автоматичен превод:
Cacis
преди 1 година

Опитайте се да маркирате друго казино и да посочите в описанието кое конкретно казино е и нашият екип ще се справи с него.

Автоматичен превод:
преди 1 година

най-накрая!! Получих парите си обратно, след като докладвах дейността им на ECOBANSECURITIES .IO.


След седмици опити да измъкна средствата си, най-накрая ги получих, защото докладвах за техния измамен задник!!

Автоматичен превод:
Asam
преди 1 година

СПАМ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Автоматичен превод:
dmr1
преди 1 година

Не те виня.

Не познавате ужаса на почти загубата на един тон пари.

Автоматичен превод:
Asam
преди 1 година

О, повярвай ми, познавам ужаса на загубата на тонове пари.

Аз също познавам СПАМ, когато го видя и това е вашата публикация.

Потърсете в Google компанията, която рекламирате, и ще видите, че е ИЗМАМА, но вие вече сте част от това.

Автоматичен превод:
dmr1
преди 1 година

Всичко, което знам е, че ми помогнаха да извадя средствата си.

Не знам защо се притеснявате, може би сте част от Nordis Casino.

Просто пускам честен преглед.

Автоматичен превод:
Asam
преди 1 година

Уебсайтът на компанията, който публикувате, е измама.

Покажете вашите доказателства за това как тогава са ви върнали парите от Nordis Casino.

Сигурен съм, че ще бъдете повече от щастливи да ми докажете, че греша.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1...9 10 11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини