ФорумКазинаNordis Casino - обща дискусия

Nordis Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от Artureek
|
27244 преглеждания 207 отговора |
|
1...6 7 8...11
Добавете пост
kevin1921
преди 1 година

Добре, това беше само предложение. Не е необходимост 🙂

За съжаление, много играчи публично пишат нещо различно от това, което ще бъде доказано по-късно, например по време на разрешаването на изпитателен срок. Сигурно съм прекалено предпазлив. Не ме обвинявайте, моля 😎

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички,

05.05.2023 г

Депозирайте €200, вземете €500 бонус. Изискването за залагане от 31k е изпълнено. Спечели 6k накрая.

Сега започват проблемите:

- без чат

-без отговор на имейли

- не е възможен KYC на началната страница

-Ако искате да направите теглене, ще бъдете пренасочени към депозит.

следва продължение...

Автоматичен превод:
askgambleranki
преди 1 година

Страхувам се, че трябва да продължите да опитвате... Ако се борите повече от 14 пълни дни, тогава моментът е подходящ за подаване на жалба. 🙁...

Моля се казиното да забележи молбата ви скоро!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички,

Предупреждавам всички да внасят пари там.

Текущо състояние: призрачно казино. Без хора. нулева комуникация.

08.05.2023 г

- Все още не съм успял да се свържа с никого. Отговорите по имейл са стандартни отговори от бот.


следва продължение...

Автоматичен превод:
askgambleranki
преди 1 година

Прочетете коментара ми на предишната страница. Изтеглих парите си от Nordis след 3 месеца. Беше трудно, но го направих.

Автоматичен превод:
kevin1921
преди 1 година

Благодаря ти Kevin1921. Опитах на номера +40 738 027 556. За съжаление няма наличен Whatsapp. Ще го пробвам в Instagram.

LOL...междувременно моите печалби се натрупаха до €30 000. За съжаление, усещането е като пари за игра 🙁

file

Автоматичен превод:
askgambleranki
преди 1 година

И така, все още се борите да се свържете с някой от казиното. В резултат на това акаунтът ви вероятно все още не е потвърден, нали? Това е бъркотия... Изглежда, че казиното не е много загрижено за репутацията си 🤦‍♀️




Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

За съжаление контактът не е възможен. За съжаление, трябва също да се оплача, че отнема твърде много време, за да се маркира казино като „измама" и да се защитят другите тук. За мен е очевидно, че това е измама. Твърде дълго е, че трябва да чакате 14 дни, докато можете да подадете жалба.

Ако на Kevin1921 са необходими 3 месеца за изплащане, това в крайна сметка е добре. Но колко не са положили търпението и усилията?

Малкото добри отзиви тук и в други сайтове за отзиви са фалшиви според мен. Как може някой да напише, че чатът на живо е добър, когато изобщо няма чат на живо.

Началната страница е предназначена само за депозити. Технически плащанията изобщо не са възможни. Ако натиснете изплащане, се появява грешка "Java Script". Ако отидете на Изплащания през друго меню и след това на KYC, получавате различна грешка. Ако отидете по друг начин и натиснете "Изплащане", се появява депозит. Това не може да е съвпадение. Умишлено се опитвате да подведете хората.

Автоматичен превод:
askgambleranki
преди 1 година

Добре, започнете да спамите "247jc" в instagram с вашата истинска история. Този човек е много мил мексиканец, който е в близък контакт със собствениците на Nordis. С негова помощ получих парите си след като дълго си губех времето с румънски лъжци.


Можете да ме споменете в разговор с Хуан на ig.

Автоматичен превод:
askgambleranki
преди 1 година

Съгласен съм, че 14 дни са доста време. Но тази точна граница е определена въз основа на дългогодишен опит в индустрията. През това време е по-вероятно приличните казина да решат проблема без никаква намеса.

Напомнете да кажете прилично, чувствам, че все още не сте проверили прегледа на Nordis, така че тук идва шансът:

https://casino.guru/nordis-casino-review

  1. Репутацията е лоша - добре, тя отговаря, което означава, че не е прилична. не се препоръчва.
  2. Предупреждението: „Играчите се оплакват от изключително дълги времена за теглене. Получихме или видяхме множество оплаквания от играчи, чиито тегления отнемат неразумно много време. Повече подробности тук "

Измама означава, че казиното взема депозити, но всъщност изобщо не изплаща печалбите. Ето защо просто не можем да маркираме казиното като измама.

Позволете ми да кажа, че вашият избор е да играете в казиното, ако не ви пука за предупреждения или репутация, ние едва ли трябва да бъдем обвинявани.

Чувствайте се свободни да изпратите жалбата, ако проявявате интерес. Ние се стремим да помогнем на всички играчи. Това, което може да ви интересува, неразрешените жалби означава черни пинти въз основа на оспорваната сума. Значи си струва, ако питаш мен.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Нямам никакъв проблем с казиното. Има адекватна комуникация, хубава графика и добри методи за плащане. Един от най-добрите според мен

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ

повтарям ти -

ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Страхотна игра с бавни тегления.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Nordis Casino е атрактивно и стилно онлайн казино, което предлага отлично забавление за всеки вкус на казино играч. Изборът на игри в казиното е такъв, че всеки със сигурност ще намери игра, която харесва. 10/10

Автоматичен превод:
преди 11 месеца


много добро казино. страхотни бонуси и игри от най-добрите доставчици

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Страхотно казино, толкова много предимства

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добро казино, добра бонус оферта и доставчик на игри.

Автоматичен превод:
Nordis Casino
преди 11 месеца

можеш ли да ми помогнеш моля

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Възможно е да мотивират нови играчи с бонус без депозит в замяна на преглед, никой няма да ви каже за бонуса без депозит, че процесът на теглене ще отнеме 3 месеца или завинаги. Прашни крадци, особено собственикът Адриан Грама.

Публикация на kevin1921 Редактиран от Radka
Причина: груб израз изтрит
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добри игри и уеб страницата е лесна за използване

Автоматичен превод:
1...6 7 8...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини