Кажете ни, ако наистина го получите следващата седмица. Както и да е, не препоръчвам да продължавате да играете в казиното. Ако не могат да ви изпратят повече от 300 евро, значи нещо наистина не е наред с това казино.
Let us know if you really receive it next week. Anyway, I don't recommend continue playing in the casino. If they can't send you more than 300 eur then something really isn't right about this casino.
Казино Nordis, където на живо тази сутрин, задайте няколко въпроса в чата, на които не отговориха, и затворете чата на живо отново. абсолютно нелепо поведение!!
Nordis casino where live this morning ask a couple of questions on chat they did not answer and shut live chat down again. absolutely ridiculous behaviour!!
Какво мога да кажа? Това е нелепо. Ако сте агент за поддръжка на клиенти, работещ в добро казино и затваряте чатове, когато е удобно за вас, много скоро ще бъдете уволнен.
Но разликата в качеството на казината и тяхната поддръжка на клиенти е огромна. Можете да преживеете буквално всичко. За мен добрата поддръжка на клиенти е може би най-важният аспект на всяко прилично казино.
What can I say? It is ridiculous. If you're a customer support agent working in a good casino and you close chats whenever it's convenient for you, you'll be fired very soon.
But the difference in quality of casinos and their customer support is enormous. You can experience literally anything. For me, a good customer support is probably the most important aspect of every decent casino.
За да бъда честен с вас, мисля, че човекът или хората, за които вярвам, че има 2, които са в чата на живо, имат да кажат толкова много, колкото шефовете. Казвам това, защото ми беше платено в PayPal от 2 различни хора, които знам имена, но ще ги оставя навън и съм почти сигурен, че те също са тези в чата на живо!! Интересно е, знаете ли имената на шефовете/собствениците на това казино?
To be honest with you I think the person or persons I believe there is 2 that are on live chat have as much say as the bosses I say this because I've been paid on PayPal by 2 different people I know names but IL leave them out and Im pretty sure they are also the ones on live chat!! Just of interest do you know the names of the bosses / owners of this casino?
Трудно ми е да повярвам, че някой шеф би участвал като агент за поддръжка на клиенти. Но всичко е възможно според мен.
Опитвам се да потърся малко, но не намерих повече от "Games & More BV", както можете да видите в главния раздел на казиното.
имаш ли идея?
I find it hard to believe that any boss would take part as a customer support agent. But all is possible I guess.
I try to search a bit but have not found more than "Games & More B.V." as you can see in the casino's main tab.
Do you have any idea?
Здравейте,
Ако имате информация за друг собственик, моля, споделете.
Основател и COE не означава, че дружеството собственик трябва да има своето име в фирменото име. Това е доста често. Ние предоставяме Games & More BV като собственик.
(Да, намерих статията:
Hello,
If you have some information about different owner, please share.
Founder and COE does not mean that the owner copany must have his name in the corporate name. It's pretty common. We provide Games & More B.V. as the owner.
(Yes, I found the article:
Можем да спорим кой коя компания притежава и кой играе всяка роля, технически е точно така:
Чувал ли си някога за онлайн казино, регистрирано и притежавано изключително и законно от едно лице (не на компания), чудя се?
We can debate about who owns which company and who plays each role, technically it is just like this:
Have you ever heard about any online casino registered and exclusively and legally owned by a single person (not a company), I wonder?
Не споря, просто приех това, което видях като истина. така че казиното Nordis, който го притежава, каза, че няма да плати 1039 евро, защото аз нараних чувствата, като казах истината за марката, това е лудост! Ако трябваше да ви дам малък списък с въпроси, бихте ли ги задали в nordis casino вместо мен??
I'm not debating I just took what I seen as the truth.so nordis casino whoever owns it have said they will not pay the 1039 euro because I hurt there feelings by speaking the truth about there brand it's crazy! If I was to give you a small list of questions would you put them to nordis casino for me??
Предполагам, че можете да попитате казиното сами. 🙂
Ние с готовност служим като посредник, когато някой играч се нуждае от помощ. Но това изглежда малко по-различно, не мислите ли? Ако нещо не е наред, ние разследваме, това е вярно. Но не разбирам защо трябва да задаваме вашите въпроси.
Все пак какви биха били тези въпроси се чудя? Можете да попитате в нишката си за оплакване - какво мислите?
You can ask the casino on your own I guess. 🙂
We willingly serve as a mediator when any player need help. But this seems kind of different don't you think? If something is wrong we investigate, that's true. But I do not understand why we should ask your questions.
Anyway, what would these questions be I wonder? You can ask in your complaint thread - what do you think?
Сега те затвориха акаунта ми, така че не мога да задавам въпроси директно, ако можех, нямаше да ми отговорят. Мислех, че те дразнят, ако е бил използван, няма значение, IL сам да оправя това.
They have now closed my account so can't ask questions directly also if I could they wouldn't reply to me I thought they mite if it was use, doesn't matter IL sort this out myself.
Е, все още мисля, че можете да включите вашите въпроси в текущата жалба. Казиното реагира наскоро, така че давай и питай, бих казал.
Well, I still think you can include your questions in the ongoing complaint. The casino reacted recently, so go ahead and ask, I'd say.
Крадците не играят в това казино. Призовавам хората да обърнат внимание на това, ако продължаваме да даваме на тези измамници пари, те ще продължат да крадат хората
Thieves do not play at this casino I urge people to pay attention to this if we keep giving these con artists are money they will continue to rip people of STAY WELL CLEAR
Виждам, че една жалба беше успешно разрешена , докато втората беше нерешена , така че не бих казал, че казиното изобщо не плаща.
I can see that one complaint was successfully solved while the second was unresolved, so I would not say that the casino does not pay at all.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.