ФорумКазинаNordis Casino - обща дискусия

Nordis Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от Artureek
|
42495 преглеждания 207 отговора |
|
1...3 4 5...11
преди 2 години

file само доказателство, че казаха, че ще ми платят това, което ми дължат тази седмица!

Автоматичен превод:
Henrycharlie
преди 2 години

Кажете ни, ако наистина го получите следващата седмица. Както и да е, не препоръчвам да продължавате да играете в казиното. Ако не могат да ви изпратят повече от 300 евро, значи нещо наистина не е наред с това казино.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Миналата седмица ми изпратиха, че трябваше да го получа тази седмица.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казино Nordis, където на живо тази сутрин, задайте няколко въпроса в чата, на които не отговориха, и затворете чата на живо отново. абсолютно нелепо поведение!!

Автоматичен превод:
Henrycharlie
преди 2 години

Какво мога да кажа? Това е нелепо. Ако сте агент за поддръжка на клиенти, работещ в добро казино и затваряте чатове, когато е удобно за вас, много скоро ще бъдете уволнен.

Но разликата в качеството на казината и тяхната поддръжка на клиенти е огромна. Можете да преживеете буквално всичко. За мен добрата поддръжка на клиенти е може би най-важният аспект на всяко прилично казино.

Автоматичен превод:
преди 2 години

За да бъда честен с вас, мисля, че човекът или хората, за които вярвам, че има 2, които са в чата на живо, имат да кажат толкова много, колкото шефовете. Казвам това, защото ми беше платено в PayPal от 2 различни хора, които знам имена, но ще ги оставя навън и съм почти сигурен, че те също са тези в чата на живо!! Интересно е, знаете ли имената на шефовете/собствениците на това казино?

Автоматичен превод:
Henrycharlie
преди 2 години

Трудно ми е да повярвам, че някой шеф би участвал като агент за поддръжка на клиенти. Но всичко е възможно според мен.

Опитвам се да потърся малко, но не намерих повече от "Games & More BV", както можете да видите в главния раздел на казиното.

имаш ли идея?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам имена на собствениците, ако ги искате? Двамата души, които са ми платили чрез PayPal, водят чат на живо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вижте SIGMA брой 15 от Jess doodles страница 42, там ще видите собственици!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Разгледахте ли статията, която ви изпратих?

Автоматичен превод:
Henrycharlie
преди 2 години

Здравейте,

Ако имате информация за друг собственик, моля, споделете.

Основател и COE не означава, че дружеството собственик трябва да има своето име в фирменото име. Това е доста често. Ние предоставяме Games & More BV като собственик.

(Да, намерих статията:

https://issuu.com/jessdoodles/docs/sigma_15/1 )

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

От всичко, което мога да намеря в това казино, собственикът и основател е Адриан Грама, а главният изпълнителен директор е Юлиан Коскодару

Автоматичен превод:
преди 2 години

Адриан Грама е собственикът, така пише на страницата му в LinkedIn

Автоматичен превод:
Henrycharlie
преди 2 години


Можем да спорим кой коя компания притежава и кой играе всяка роля, технически е точно така:

file

Чувал ли си някога за онлайн казино, регистрирано и притежавано изключително и законно от едно лице (не на компания), чудя се?



Автоматичен превод:
преди 2 години

Не споря, просто приех това, което видях като истина. така че казиното Nordis, който го притежава, каза, че няма да плати 1039 евро, защото аз нараних чувствата, като казах истината за марката, това е лудост! Ако трябваше да ви дам малък списък с въпроси, бихте ли ги задали в nordis casino вместо мен??

Автоматичен превод:
Henrycharlie
преди 2 години

Предполагам, че можете да попитате казиното сами. 🙂

Ние с готовност служим като посредник, когато някой играч се нуждае от помощ. Но това изглежда малко по-различно, не мислите ли? Ако нещо не е наред, ние разследваме, това е вярно. Но не разбирам защо трябва да задаваме вашите въпроси.

Все пак какви биха били тези въпроси се чудя? Можете да попитате в нишката си за оплакване - какво мислите?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега те затвориха акаунта ми, така че не мога да задавам въпроси директно, ако можех, нямаше да ми отговорят. Мислех, че те дразнят, ако е бил използван, няма значение, IL сам да оправя това.

Автоматичен превод:
Henrycharlie
преди 2 години

Е, все още мисля, че можете да включите вашите въпроси в текущата жалба. Казиното реагира наскоро, така че давай и питай, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Крадците не играят в това казино. Призовавам хората да обърнат внимание на това, ако продължаваме да даваме на тези измамници пари, те ще продължат да крадат хората

Автоматичен превод:
Henrycharlie
преди 2 години

Виждам, че една жалба беше успешно разрешена , докато втората беше нерешена , така че не бих казал, че казиното изобщо не плаща.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини