НачалоФорумКазинаNordis Casino - обща дискусия

Nordis Casino - обща дискусия (страница 5)

 от Artureek
|
53 394 преглеждания 206 отговора |
|
1...4 5 6...11

Здравейте,

вчера спечелих в nordis casino 1500€. Депозитът беше лесен процес за 30 секунди. Но когато искам теглене, в прозореца за теглене ми казва това-


Няма конфигурирани методи на плащане

Няма намерени начини на плащане.


Изпратих идентификационния си номер на kyc, изпратих имейл до всички възможни адреси. Но след като прочетох толкова много лоши отзиви в интернет, съм напълно наясно, че някога ще видя парите си.


Може ли някой от nordiscasino да ми отговори с решение, моля? Искам да изтегля парите си. Депозиран чрез mastercard и искам теглене по същия метод или чрез банков превод.


НИК - kevin1921

поща - hosek.kevin@gmail.com


Много ще се радвам на всички отговори.

Edited
Автоматичен превод:
kevin1921

Здравей,

Бих искал да започна с най-важното нещо, вашият акаунт напълно ли е потвърден вече?

Теглили ли сте някога от казиното?

Първо се уверете, че KYC е направен изцяло, след което можем да се съсредоточим върху наличните опции за плащане.

Имате ли връзка с казиното или това е само еднопосочна комуникация?

Трябва да призная, че дори последните оплаквания не изглеждат много добре, така че се надявам, че ще можем да ви помогнем, ако е необходимо.

Дайте ми актуализация, моля.


Автоматичен превод:
Radka

Не знам дали имам пълен акаунт. Имам потвърден имейл адрес. Когато искам да проверя телефона, ми изписва грешки. Изпрати всичко необходимо за поддръжка и на имейла, включително фотокопия на документа от двете страни + селфи с документа. Не получих отговор. Машината им е тотално глупава и за нищо не става. Обикновено изчаквах отговор известно време, но когато видя отзивите в интернет, започвам доста да се притеснявам.


Свързах се със самия собственик Адриан Грама, но без отговор. Вижда се обаче, че той все още посещава срещи на хазартни портали, където се представя като собственик на Nordis Casino. Също така успях да се свържа с Хуан Карлос Ортис, който също има известна роля в казино nordis. Получих отговор от нея, но не съвсем конкретен. Сега отново няма отговор в продължение на няколко часа.


Както казах, бих оставил ситуацията за известно време и изчаках имейли. Но когато има лоша рецензия в интернет, дори не вярвам, че някой ще ми отговори по имейл.


Как да верифицирам акаунта в портала, където няма отговор. Имат евтини 83 машини от една фирма. Офертата на Sazkar е повече от лоша...


Надявам се да видя всички пари.

Автоматичен превод:
kevin1921

Разбирам,

така че може да се предположи, че проверката е в ход, но казиното не сътрудничи. Наскоро чух за грешката при проверка на телефонния номер в друго казино, много досадно, защото техническата поддръжка трябва да се справи с нея. Въпреки това, в ситуация, в която казиното дори не отговаря на документи, това изобщо не е добре.

Съгласен съм с чакането. Ако нищо не се случи до 14 дни от изпращането на документите, предлагам да подадете жалба. Ще се опитаме да помогнем, по подразбиране даваме на казината 14 дни за проверка и изплащане на печалби.

Тогава трябва да се намесите.



Автоматичен превод:

Добро казино с всички игри, много опции за депозит. Поддръжката отнема време, но винаги се е свързвала с мен. Винаги страхотни бонус промоции.

Автоматичен превод:

Добро казино

Edited
Автоматичен превод:
Jan3790

Здравейте,

двама играчи показват признателността си в рамките на 7 часа, това е необичайно 🙂. Както и да е, благодаря за това.

Какво ви накара да дойдете тук и да напишете този пост, чудя се.


Автоматичен превод:
Czesnik92

Здрасти,

ще уточним, моля? Какво прави това казино добро?

Току-що ли сте в настроение за една публикация? 🙂

Автоматичен превод:

Играх с Nordic от известно време и вярвам, че това е добро място за игра. Въпреки че те биха могли да надстроят там поддръжката, защото наистина е трудно да преминете, когато имате проблем. Иначе всичко е наред

Автоматичен превод:
kevin1921

Вече мина повече от седмица и се чудя как се развива ситуацията.

Беше ли разрешен проблемът?

Автоматичен превод:

Уау, играх и спечелих в това казино и те ми платиха навреме, използвайки моя skrill. Важно е да имате готов KYC преди включването на първия депозит, в ete и всяко казино. Защото иначе тогава се появяват усложнения.

Аз лично бях добре платен в това казино.


Наздраве!!!

Автоматичен превод:

Здравейте, интересува ме какво казахте за бонуса без депозит от 10 евро. Някой предлагал ли ви е бонуса за писане на рецензия? Това е нещо, с което се занимаваме в момента, така че може да имате някои подробности за него?

Автоматичен превод:

Никой не ми го е предложил, това е само мое предположение. Просто се надявам, че акаунтът ми ще бъде верифициран възможно най-скоро и най-накрая ще изтегля парите си. 🙂

Автоматичен превод:
kevin1921

О, получихме обратна връзка от множество играчи (10+) през последните дни, че са били мотивирани от награда от казиното за писане на рецензия. Свързахме се с казиното и те твърдят, че не е имало такава промоция от тяхна страна, така че се опитвам да разбера какво става тук.

Автоматичен превод:
germanmasatok

Здравейте, благодаря ви за коментара. Можете ли да ни кажете кога е направено последното ви теглене?

Автоматичен превод:

Здравейте. Само в случай, че съм взел някои предпазни мерки с 22-те, тъй като печеля 4 или 5 хиляди ARS, вече ги тегля. Що се отнася до Nordis и мина година откакто играх и спечелих около 200 USD и те ми платиха, спрях да го правя като повечето от тях, които искат силни валути поради девалвацията на ARS, аз играя в местни казина и такива, които приемат ARS, обикновено руски казина

Автоматичен превод:
germanmasatok

Здравейте, благодаря ви за бързия отговор. Наблюдаваме някои несъответствия само през последните няколко дни, затова исках да бъда информиран кога поискахте последно теглене.

Автоматичен превод:
kevin1921

Adrian grama е собственикът, започнете да му изпращате имейли директно.

Автоматичен превод:

Вчера получих остатъка от парите си. Въпреки че отне 2 месеца, смятам, че имаше проблеми с платежния портал. Така че Nordis Casino не е измамно казино, както си мислех първоначално. Не е нужно да се притеснявате да играете там. Днес не би трябвало да има проблеми с тегленето на пари.

Автоматичен превод:
kevin1921

Благодаря много за добрите новини. Радвам се, че парите пристигнаха и в същото време съм съгласен, че повечето от трудностите по отношение на тегленията, които играчите изпитаха и за съжаление все още продължават, наистина бяха причинени от трета страна, а не от самото казино.

Е, дано се оправи.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини