Ние се свързваме с казиното от името на всеки играч, в случай че има открита жалба и възникне необходимост.
(Не можем да действаме от името на никого без правилното споразумение, така че това е причината жалбата да е толкова важна.)
Виждам, че вече сте изпратили един - затворен като решен плюс още един е в ход в момента. Виждам също, че сте информирали Йозеф за този последен проблем, така че бъдете сигурни, че и той ще бъде взет под внимание.
Не искам да звуча грубо, но мисля, че вместо това трябва да си намерите прилично казино. Оценката на репутацията от 4,7 не ми изглежда особено привлекателна.
We contact the casino on behalf of any player in case there is an open complaint and the need arises.
(We can't act on anybody's behalf without the proper agreement, so this is the reason why the complaint is so important.)
I can see you already submitted one - closed as resolved plus another one is ongoing at the moment. I can also see you have informed Jozef about this latest issue so be assured that it will be taken into consideration too.
I do not want to sound rude, but I think you should find yourself a decent casino instead. The reputation score of 4,7 doesn't seem much appealing to me.
Автоматичен превод: