НачалоФорумКазинаNordis Casino - обща дискусия

Nordis Casino - обща дискусия (страница 3)

 от Artureek
|
53 241 преглеждания 206 отговора |
|
12 3 4...11
yuranua

Честно казано, току-що открихме, че казиното вероятно предлага нещо на играчи, които идват на нашия уебсайт и напишат хубава рецензия за тях. Какво предложиха. Знаеш ли?

Автоматичен превод:

Препоръчвам това казино да е наистина елегантно и невероятно, много игри от много производители ок ....

Автоматичен превод:
Vlhh323

Мисля, че това са най-непрофесионалните казина, които съм срещал. Няма чат на живо, само ботове и им изпратих имейл вчера и днес относно моите проблеми с проверката и все още нямам отговор, няма да използвам това казино. Също така забелязах, че има около 12 петзвездни рецензии, които са били оставени за това казино през последните 24 часа. Подозрително съм 🤨

Автоматичен превод:
Anonymized417

Здравейте,

Нордис отново излезе с някакви оферти, това е очевидно. Честно казано, не е толкова рядко.

Но:

В момента Даниел работи върху решение как да намали въздействието върху общия резултат от потребителски преглед. 🙂


Автоматичен превод:

Мисля, че това са най-непрофесионалните казина, които съм срещал. Няма чат на живо, само ботове и им изпратих имейл вчера и днес относно моите проблеми с проверката и все още нямам отговор, няма да използвам това казино. Също така забелязах, че има около 12 петзвездни рецензии, които са били оставени за това казино през последните 24 часа. Подозрително съм 🤨

Автоматичен превод:

Не сте единственият подозрителен тук 😀 Има казина, които редовно правят някакви промоции. Обикновено ви дават безплатни завъртания, ако им изпратите екранна снимка на добър преглед.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Така че онлайн поддръжката спира да бъде онлайн и игнорира вашите имейли, ако поддръжката е офлайн, след като сте преминали kyc и не сте получили бонус без депозит. Техните имейли със същата промоция атакуват вашата входяща и спам кутия дори след отписване. След известно време получих бонус код от „втори 10$" бонус без депозит, необходимо е активиране на онлайн чат, което също е измама, като например техния бонус за проверка на kyc, тъй като онлайн и офлайн поддръжката продължава да ви игнорира. Избягвайте това казино, ако правят такива неща с предлаганите от тях бонуси... Добрите отзиви и оценки са фалшиви!!! Знам, че продават на клиентите си информация и документи за хакери, измамници и рекламни услуги!!! Надяваме се това казино да бъде открито и затворено възможно най-скоро!

Автоматичен превод:
Weemeeq

Здравейте,

Дори да разбера, че опитът ви може да е доста лош, все пак трябва да попитам:

Можете ли да споделите някакво доказателство в подкрепа на обвинението за продажба на документи на клиента, моля?

Автоматичен превод:

Някой от победителите от турнира Nordis Casino действително ли е изплатил печалби там??

Автоматичен превод:
Henrycharlie

Здравейте,

и ти ли си един от тези победители, чудя се?

Автоматичен превод:

Някой, който играе в nordis casino и е спечелил там нов слот турнир, действително ли е получавал някакви печалби? Трябваше да изплатят вчера!!

Автоматичен превод:
Henrycharlie

Така че все пак вие сте един от тези победители.

Просто се чудя сега, получили ли сте някакво потвърждение, моля?

Автоматичен превод:

Не, нищо не опитах чат на живо нищо имейли няма отговор.

Автоматичен превод:

Просто се чудя дали ще се свържете с nordis casino за това??

Автоматичен превод:
Henrycharlie

Ние се свързваме с казиното от името на всеки играч, в случай че има открита жалба и възникне необходимост.

(Не можем да действаме от името на никого без правилното споразумение, така че това е причината жалбата да е толкова важна.)

Виждам, че вече сте изпратили един - затворен като решен плюс още един е в ход в момента. Виждам също, че сте информирали Йозеф за този последен проблем, така че бъдете сигурни, че и той ще бъде взет под внимание.

Не искам да звуча грубо, но мисля, че вместо това трябва да си намерите прилично казино. Оценката на репутацията от 4,7 не ми изглежда особено привлекателна.

Автоматичен превод:

Е, съгласен съм, но резултатът от репутацията се промени само през последния ден или 2 преди това беше доста по-висок.

Автоматичен превод:

Не се измъква от факта, че са провели турнир на слотове и не са платили никакви печалби

Автоматичен превод:
Henrycharlie

Виждам мисълта ти.

Но както писах, сега има две проблемни части и съм сигурен, че ще вземем предвид и двата въпроса - в една жалба.

Но честно казано, бих се изненадал, ако казиното покаже честен подход и приеме по-високия залог, който сте направили.

Струва ми се, че не им харесва оплакването ви, за съжаление.


Автоматичен превод:

Трябва да се съглася, че не виждам да променят мнението си! Все още ми дължат 200 евро от последното ми теглене преди 2 седмици, казаха ми, че ще го имам тази седмица, освен това печалбите от турнира не са изплатени

Автоматичен превод:
Henrycharlie

Също така намирам за доста странно, че в нишката за жалби казиното само каза, че са ви предоставили цялата информация чрез чат на живо - и това е всичко.

Мисля, че това не е добър подход от казиното.

Автоматичен превод:

Те не обясниха нищо, което никога не правят! Тъй като собствениците публикуват снимки, на които купонясват, те дори не могат да изплатят парите, които дължат, това е позор, имам толкова много оплаквания за това казино, включително вземане на пари от банковите ми сметки, но това е за друг ден.

Автоматичен превод:
12 3 4...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини