ФорумКазинаNordis Casino - обща дискусия

Nordis Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Artureek
|
26701 преглеждания 207 отговора |
|
1 2 3...11
Добавете пост
преди 2 години

Казино Nordis, трябва да ги съдя. И агент на Марина, който ми отговори и каза, че плащането ми е одобрено и че ще ми бъде платено до 3-5 работни дни.

Нищо от това, имам всички доказателства!


Автоматичен превод:
преди 2 години

Марина 10:42 тегленето беше одобрено

Марина 10:43 и парите ви ще дойдат след 3 до 5 работни дни

Автоматичен превод:
miroslavbogoslov90
преди 2 години

Опитайте да подадете жалба на нашия уебсайт https://casino.guru/complaints/create

Вярвам, че бихме могли да помогнем в този случай.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Даниел, не мога на твоя линк, защото не мога да добавя Nordis Casino!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Разбирам, че не искат да ми платят 300 е, но не мога да разбера, че могат да ми откраднат и депозита.

Тук става дума само за кражба на пари. Говоря за Nordis Casino!

Не плащай!!!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Отказаха да ми платят, дръж се далеч от казиното!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Даниел, не мога на твоя линк, защото не мога да добавя Nordis Casino!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, виждам, че имате активна жалба срещу Nordis Casino, подадена на 04.01.2022 г.

Така че изглежда все пак успявате да добавите Nordis.

Моля, проверявайте редовно оплакването си, благодаря.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Отказаха да ми платят, дръж се далеч от казиното!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, какво се случи във вашия случай, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Даниел, не мога на твоя линк, защото не мога да добавя Nordis Casino!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Виждам, че вече сте успели да подадете жалбата, така че моля, оставете нашия екип от специалисти да се справи с нея.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

така че хайде, разреши си казуса!

всички знаете всичко и никой нищо не може да направи

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпратих всички доказателства по имейл

Автоматичен превод:
miroslavbogoslov90
преди 2 години

Здравейте, моля, проверете оплакването си. В момента екипът очаква вашия отговор. https://casino.guru/profile-complaints/91588/miroslavbogoslov90

Бих искал също да ви напомня, че ние се опитваме да ви помогнем, така че няма нужда от силен език или недружелюбен тон.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
miroslavbogoslov90
преди 2 години

Екипът трудно може да разреши вашия казус, тъй като чакат отговора ви през последните 2 дни.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Върнаха ми депозита в тяхното казино Nordis, 46,38 евро

Автоматичен превод:
miroslavbogoslov90
преди 2 години

Тогава предполагам, че е това, което търсите. Дори тук си го написал, че разбираш защо не искат да платят 300, но не разбираш защо са ти взели и депозита.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Свързах се с тях през Facebook и там му казаха, че депозитът ми е върнат.

Ето, пак направих пари. Казаха, че 48 часа е максималното изплащане.

Сега ще видя, в понеделник ще дръпна на Skrill и ще изчакам до петък.

Ако пак има проблеми, ще ги съдя на частно.

Междувременно няма да вземам никакви бонуси и други подаръци, играя само с моя депозит.

Здравейте и ще се видим в петък, ако е имало изплащане на Skrill !!!

Благодаря ви много за вашата работа!!

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

и ми ограничиха плащането до еднократно, само 10 евро. Хайде, и това ще спечеля.

Ако не платят сега, ще има дела!

Автоматичен превод:
miroslavbogoslov90
преди 2 години

Ако са ограничили вашите залози, тогава те смятат, че сте подозрителни по някаква причина. Наистина се чудя как ще се развие.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Честно казано, наскоро открих това казино по съвет на приятел, който играе Nordik от доста време и без проблеми и най-важното е, че бързо теглеше пари. Харесвам бонусната политика и добрата възвръщаемост на слотове (може би съм попаднал на такива), с една дума играя, ще направя теглене - ще споделя опита си 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре е! Горещо го препоръчвам на момичета, които обичат да играят :)

Автоматичен превод:
1 2 3...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още