НачалоФорумКазинаNomini Casino - обща дискусия

Nomini Casino - обща дискусия (страница 4)

 от leonpreiser00
|
15 689 преглеждания 83 отговора |
|
1...3 4 5

Здравей jaro, те продължават да казват, че имат много заявки за тегления и че правят всичко възможно, направих тегленията на 20/10, първото теглене го направих на 18/10 Чаках 4 дни, но беше много Тогава спечелих 750€ с каквото остана след първото ми теглене и ето ме, благодаря ти, ще те уведомя jaro

Автоматичен превод:
Kristo

Благодаря ви за отговора, необходимо ли беше също така да потвърдите и изпратите някои документи на казиното? Играхте ли тук с бонуса или не?

Надявам се, че ще можете да изтеглите парите и че казиното ще ви плати правилно.

Ще бъда тук, ако нещо се промени. 😉

Автоматичен превод:
Jaro

Не, господине, не ми поискаха никаква проверка и играх там без бонус, като цяло никога не играя с бонуси

Автоматичен превод:
Kristo

Е, в такъв случай засега не виждам защо казиното да не ви плати. Но да видим как ще продължи и дали ще се намери нещо ново.

Успех.☘️

Автоматичен превод:
Jaro

Мисля, че знам, сър, докато не загубя търпението си, отменете тегленията и след това играйте и губете всичко, това е техният план, прост е.

Автоматичен превод:
Jaro

file те току-що затвориха моя акаунт, без дори да получат моите тегления, сър, можете ли да подадете жалба до тях, моля?, има ли някакъв начин да си взема обратно печалбите?😞

Автоматичен превод:
Kristo

Ако казиното не ви даде никаква причина, тогава трябва да подадете жалба, аз не мога да го направя вместо вас.

Просто щракнете върху тази връзка и я отворете тук . Опишете цялата ситуация и ще видим какво може да се направи.

Автоматичен превод:

Опитвам се да тегля от nomini от ноември Опитах всеки метод и нищо, те винаги отменят тегленето ми, всички мои данни са правилни, те дори казаха, че ще направят плащането ръчно и досега нищо, Опитах имейл чата и никога не получавам истински отговор всеки ми казва нещо различно те ме помолиха да се оттегля аз го направих и досега нищо

Автоматичен превод:
evelynkau26

Обясниха ли обаче причината за анулирането на вашите заявки? Вашият акаунт напълно верифициран ли е там?

Чатът на живо много пъти не знае много относно тегленията, нали знаете, и най-добрият начин е да се свържете с поддръжката по имейл. Случайно пробвал ли си това?

Намерих този имейл на сайта им:

Опитайте се да им пишете и да ни уведомите, ако откриете нещо ново, моля.

Edited
Автоматичен превод:
Romi

Моят акаунт е потвърден и се опитах да изпратя имейл няколко пъти. Никой не може да ми каже защо се отменя всеки път.

Автоматичен превод:
evelynkau26

В такъв случай със сигурност бих ви препоръчал да подадете жалба тук, за да може нашият екип да проучи въпроса и да се надяваме да разберем какво се случва.

Моля, следвайте тази връзка, за да го направите.

Моля, уведомете ни как върви със сигурност.

Автоматичен превод:

Това казино имаше 70% отрицателни отзиви от потребители и все още има оценка 8,8. Никога не съм получавал пари от тях, накрая трябваше да ги загубя.

Автоматичен превод:
Vladan

Потребителските отзиви не се отчитат в индекса за безопасност, така че вероятно затова той все още е висок. Когато ви се случи подобна ситуация, добре е да подадете жалба, защото ако казиното не я разреши, ще получите черни точки, които вече знаете с толкова много оплаквания.

Ако не сте получили плащане, защо не се свържете с нас? Защо "трябваше" да загубите пари?

Автоматичен превод:

Здравейте, бих искал да попитам, ако казиното не изпрати парите, които поисках при тегленето, да се опитам ли да се свържа с вас или къде мога да подам жалба, ако нещо се обърка? благодаря Прегледите ме изплашиха малко, току-що спечелих около 50 000 CZK там, така че не бих искал да ги загубя, не са малко пари и определено ще ми помогнат много в момента, така че дискусиите и прегледите ме изплашиха доста и предпочитам да попитам предварително. благодаря

Автоматичен превод:
KamilaB

Здравейте, ако нещо се обърка, можете да се свържете с нас.

Ако мога да попитам, колко време чакахте оттеглянето си? Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни, за да решат всичко необходимо.

Това първото ви теглене ли е? Ако е така, казиното поиска ли документи от вас?

Автоматичен превод:
Jaro

Засега това са първите ми тегления, поисках само 4.3 и 5.3, и двете тегления по 12 500, защото няма да ги пусна повече, така че е време, повече питах за информация. Все още не са ми искали документи, от поддръжката ми казаха, че се предоставят само при поискване от техния финансов отдел.

Автоматичен превод:
KamilaB

здравей

Така че в този случай бих се придържал към това, от което и когато казиното има нужда. Понякога се случва някои казина дори да не извършват проверка до определена сума. Въпреки това бих очаквал и повече информация. Така че бъдете във връзка с тях и ако нещо не ви се стори наред, ние ще сме тук. 🙂

Автоматичен превод:
Radka

Благодаря ви много, ще чакам инструкции от казиното и се надявам всичко да се оправи. Както и да е, определено ще ви уведомя по един или друг начин, дори ако всичко се получи без проблеми ☺️

Автоматичен превод:
KamilaB

Разбира се, както каза Радка, ще сме тук, ако усетиш нещо нередно. 🙂

Автоматичен превод:

Това казино и всички негови партньорски казина, под неговата компания-майка направиха масово повторно отваряне на клиентски акаунти преди няколко месеца, не съм сигурен дали това се отнася и за самоизключени акаунти, но може и да се случи, това излага на риск уязвимите клиенти. Те все още не са затворили акаунта ми в редица от техните казино марки, въпреки че им изпратих имейл няколко пъти и поисках самоизключване. Сега те работят като измамнически казино без лиценз, изглежда си мислят, че са недосегаеми. Не съм сигурен защо Casino Guru все още ги подкрепя с някои от високите оценки, които се присъждат.


Казино Nomini, създадено през 2019 г., се управлява от Rabidi NV, компания, регистрирана в Кюрасао. Неотдавнашните развития обаче породиха значителни опасения относно статута на лицензирането и оперативните практики.


Докато Nomini Casino първоначално работеше с лиценз от Кюрасао, докладите показват, че лицензът за игри на Rabidi NV е отнет от Контролния съвет на Кюрасао на 7 юни 2024 г. Въпреки това отнемане, Nomini Casino продължи дейността си без валиден лиценз, като на практика работи незаконно в много юрисдикции.


Rabidi NV е установил финансови операции, свързани с Кипър. По-конкретно, обработката на плащанията за Nomini Casino и свързаните с него платформи се управлява от Tilaros Limited, дъщерно дружество, базирано в Кипър. Tilaros Limited е регистрирано под номер в търговския регистър HE 406322 и е със седалище на Viktoros Ougko 8, 2107 Никозия, Кипър. Тази връзка породи опасения относно регулаторния надзор и законността на операциите, улеснени чрез кипърски субекти.


След отнемането на лиценза си, Rabidi NV се сблъска с обвинения, че продължава да управлява своите онлайн казина незаконно. Докладите предполагат, че компанията е участвала в незаконни хазартни дейности, като текат разследвания за потенциално пране на пари и укриване на данъци. Твърди се, че липсата на строго регулаторно правоприлагане в определени юрисдикции, включително Кипър, е позволило тези операции да продължат без контрол.


Неотдавнашните развития около Nomini Casino и неговата компания майка, Rabidi NV, подчертават сериозни опасения относно техния лицензионен статут и оперативна легитимност. Бих призовал играчите да проявяват повишено внимание и да проверяват задълбочено правния статут и съответствието с нормативните изисквания на платформите за онлайн хазарт, преди да се ангажират с тях.

Също така бих насърчил гуруто на казиното да бъде отговорен и да отразява тези прозрения в оценките, за да предостави тези казина.


Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини