преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Nomini Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Прочетох много лоши отзиви за това казино в интернет. Сега чакам плащане от 5000 евро в Nomini. Страхувам се, че това казино няма да ми се изплати. Има ли някой, който вече е изплатил успешно подобна сума в това казино?
I have read a great many bad reviews about this casino on the internet. Now I'm waiting for a payment of € 5000 at Nomini. I'm afraid this casino won't pay me off. Is there anyone who has already successfully paid out a similar amount at this casino?
Ich habe sehr viele schlechte Beiträge über diese Casino im Internet gelesen. Nun warte ich bei Nomini auf 5000€ Auszahlung. Ich habe Angst, dass dieses Casino mir diese nicht auszahlt. Gibt es jmd der schon erfolgreich ei diesem Casino eine ähnliche summe ausgezahlt hat?
Казиното има добра репутация на нашия уебсайт. Имаше някои оплаквания от играчи, но те решиха повечето от тях, така че съм напълно убеден, че трябва да получите печалбите си 🙂 Спечелихте ли парите в конкретна игра или сте играли повече игри?
The casino has a good reputation on our website. There were some complaints from players, but they solved most of them so I'm quite confident that you should receive your winnings 🙂 Did you win the money on a specific game or have you played more games?
Здравейте, има някои открити (плюс много по-решени) оплаквания към това казино със същия проблем, с който сте изправени сега 🙁. Така че, за мен изглежда, че имат някои редовни, големи проблеми с тегленията. Можете да го проверите тук, ако харесвате https://casino.guru/complaints
Ако желаете, можете да подадете своя собствена жалба, ние имаме специален екип точно за това.
Малък съвет: ако искате някой да ви отговори директно тук, използвайте бутона "отговор", моля. Това означава, че лицето ще бъде уведомено за чакащо съобщение 🙂
Hello, there are some open (plus much more solved) complaints towards this casino with the same issue as you're facing now 🙁. So, to me it seems they have some regular, big problems with withdrawals. You can check it here, if you like https://casino.guru/complaints
If you feel like it, you can submit your own complaint, we have a special team just for that.
Little advise: if you wish someone to respond to you directly here, use "reply" button, please. This means that the person will be notified about pending message 🙂
Фактът, че не получавате отговори с дни, не трябва да означава, че искат да ви измамят. Може да е просто защото в казиното няма персонал и те нямат достатъчно човешки ресурси, за да го обработят по-бързо. Особено когато твърдите, че сте спечелили много, струва си да бъдете търпеливи.
Какво е сегашното състояние? Успяхте ли да потвърдите акаунта или все още изискват нещо друго?
The fact that you don't get replies for days doesn't need to mean that they want to scam you. It could be simply because the casino is understaffed and they don't have enough human resources to process it faster. Especially when you claim you won a lot, it's worth to be patient.
What's the current state? Have you managed to verify the account or do they still require something else?
Ако вече сте го изпратили и адресът се вижда там, вероятно бих го изпратил отново и ще кажа, че вече сте го изпращали преди, но го изпращате отново, защото изглежда, че са го загубили.
Ако е по-ефективно от времето, отколкото да започнете да спорите с тях и да докажете, че вече сте го изпратили по-рано и те просто са го пренебрегнали.
If you already sent it before and the address is visible there, I'd probably send it over again and say that you've already sent it before, but you send it again, because it seems they lost it.
If more time efficient than starting arguing with them and proving that you already sent it earlier and they just overlooked it.
Внимание!! Внимание! Как можете да оцените положително това казино? Няма тегления. Единият се задържа със седмици. Тогава поддръжката дори не се свързва. Това е измама и присвояване. Следва рекламата. Всеки, който оцени това казино положително, трябва да очаква искове за щети в бъдеще.
Attention!! Warning! How can you rate this casino positively? There are no withdrawals. One is held out for weeks. Then the support does not even get in touch. It's fraud and embezzlement. Advertisement follows. Anyone who rates this casino positively must expect claims for damages in the future.
Achtung!! Warnung! Wie können Sie dieses Casino positiv bewerten? Es gibt keine Auszahlungen. Man wird hingehalten über Wochen. Dann meldet sich der Support gar nicht mehr. Es ist Betrug und Unterschlagung. Anzeige folgt. Wer dieses Casino positiv beurteilt, muss zukünftig mit Schadensersatzklagen rechnen.
Ако имате някакви проблеми с това казино, можете да подадете жалба на нашия уебсайт. Има голям шанс да успеем да помогнем 🙂
If you have any issues with this casino, you can submit a complaint on our website. There's a good chance that we might be able to help 🙂
това просто не е вероятно казино, измамници, които не съм виждал преди! службата за поддръжка дава невярна информация, лъже на всяка стъпка! се казва, че обработката на плащането е 3 работни дни, агентът ми казва, че не 3 а 3-5 дни, моля те да изпратиш къде е посочено това в правилата, той ме изпраща и ясно пише 3 работни дни, подаден за плащане на 15.12 и нищо! хора къде да подадете жалба/иск?
this is just not a likely casino, scammers which I have not seen before! the support service gives incorrect information, lies at every step! it is said that the payment processing is 3 working days, the agent tells me that not 3 but 3-5 days, I ask you to send where this is indicated in the rules, he sends me and it clearly says 3 working days, filed for payment on 15.12 and nothing! people where to file a complaint / claim?
Здравейте, искам да кажа, че през всеки празничен сезон е нормално да се чака повече от обикновено. Според мен обаче персоналът трябва да е честен относно причината.
Можете да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints
Hello, I'd like to say that during any holiday season it's normal to wait more than usual. However the staff should be honest about the reason, I think.
You can submit a complaint here: https://casino.guru/complaints
От 7/21 поисках теглене и те само ме помолиха да бъда търпелив, бих искал да разрешат проблема ми, защото започна да ме притеснява, не е честно.
Since 7/21 I have asked for withdrawal and they only asked me to be patient, I would like them to solve my issue because it started to bother me, it is not fair.
Απο τις 21/7 εχω ζητησει αναληψη και μονο υπομονη μου ζητανε θα ηθελα να λυιει το θεμα μου γιατι αρχισε να με ταλαιπωρει δεν ειναι δικαιο.
Здравейте,
И аз не бих се зарадвал предполагам.
Има ли някакъв конкретен проблем, свързан с вашето оттегляне, чудя се?
Някаква текуща проверка например - успешно ли сте изтеглили по-рано?
В какво състояние е тегленето ви в момента, моля?
Hello,
I would not be happy either I guess.
Is there any particular problem associated with your withdrawal, I wonder?
Any ongoing verification for example - have you successfully withdrawn earlier?
In what status your withdrawal currently is, please?
Все още нищо, веднага щом имам положителни резултати, ще ви изпратя веднага, продължавам да проверявам имейлите си. Благодаря ти много!!
Nothing yet, as soon as I have positive results I will send you immediately, I keep checking my emails. Thank you very much!!
Ακομα τιποτα μολις εχω θετικα αποτελεσματα θα σας στειλω αμέσως τσεκαρω συνεχεια τα email μου.σας ευχαριστω πολυ!!
Просто исках да знам колко време отнема пиксът ми да падне? Минаха повече от 24 часа и все още нищо!
Искам си парите…
I just wanted to know how long does it take for my pix to fall? It's been over 24 hours and still nothing!
I want my money…
Eu só queria saber quanto tempo demora Pra cair o meu pix ? Pq já tem mais de 24hrs e nada ainda!
quero meu dinheiro…
Здравейте,
трябва да е въпрос на дни, бих казал. Мога да си представя, че може да смятате, че Pix трябва да бъде незабавен, но зависи от това кога казиното прехвърля парите.
Само за да сте сигурни, акаунтът ви напълно ли е потвърден, моля?
В какъв статус е оттеглянето ви сега?
Hello,
it should be a matter of days, I'd say. I can imagine that you may feel that Pix should be instant, but it depends on when the casino transfers the money.
Just to be sure, has your account been fully verified, please?
In what status is your withdrawal now?
Да, беше потвърдено и статусът на теглене е изчакващ от дни и пристигна на моя имейл, вие поискахте тегленето.
Yes, it was verified and the withdrawal status has been pending for days and it arrived in my email, you requested the withdrawal.
Foi verificada sim e o estado do saque está pendente faz dias e tmb chegou no meu e-mail vc solicitou o saque.
Така че изглежда, че вашето оттегляне все още не е в процес. Както казах, изплащането може да изглежда моментално, но казиното трябва първо да обработи плащането. Бих искал редовно чата на живо в казиното.
So it seems that your withdrawal is not in the process yet. As I said the payout may seem instant but the casino must process the payment first. I'd ask the casino's live chat regularly.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.