ФорумКазинаNomini Casino - обща дискусия

Nomini Casino - обща дискусия

преди 3 години от leonpreiser00
|
11934 преглеждания 66 отговора |
|
1 2...4
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Nomini Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Прочетох много лоши отзиви за това казино в интернет. Сега чакам плащане от 5000 евро в Nomini. Страхувам се, че това казино няма да ми се изплати. Има ли някой, който вече е изплатил успешно подобна сума в това казино?

Автоматичен превод:
leonpreiser00
преди 3 години

Казиното има добра репутация на нашия уебсайт. Имаше някои оплаквания от играчи, но те решиха повечето от тях, така че съм напълно убеден, че трябва да получите печалбите си 🙂 Спечелихте ли парите в конкретна игра или сте играли повече игри?

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Buki7
преди 3 години

Здравейте, има някои открити (плюс много по-решени) оплаквания към това казино със същия проблем, с който сте изправени сега 🙁. Така че, за мен изглежда, че имат някои редовни, големи проблеми с тегленията. Можете да го проверите тук, ако харесвате https://casino.guru/complaints

Ако желаете, можете да подадете своя собствена жалба, ние имаме специален екип точно за това.

Малък съвет: ако искате някой да ви отговори директно тук, използвайте бутона "отговор", моля. Това означава, че лицето ще бъде уведомено за чакащо съобщение 🙂

Автоматичен превод:
Buki7
преди 3 години

Фактът, че не получавате отговори с дни, не трябва да означава, че искат да ви измамят. Може да е просто защото в казиното няма персонал и те нямат достатъчно човешки ресурси, за да го обработят по-бързо. Особено когато твърдите, че сте спечелили много, струва си да бъдете търпеливи.

Какво е сегашното състояние? Успяхте ли да потвърдите акаунта или все още изискват нещо друго?

Автоматичен превод:
Buki7
преди 2 години

Ако вече сте го изпратили и адресът се вижда там, вероятно бих го изпратил отново и ще кажа, че вече сте го изпращали преди, но го изпращате отново, защото изглежда, че са го загубили.

Ако е по-ефективно от времето, отколкото да започнете да спорите с тях и да докажете, че вече сте го изпратили по-рано и те просто са го пренебрегнали.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Внимание!! Внимание! Как можете да оцените положително това казино? Няма тегления. Единият се задържа със седмици. Тогава поддръжката дори не се свързва. Това е измама и присвояване. Следва рекламата. Всеки, който оцени това казино положително, трябва да очаква искове за щети в бъдеще.

Автоматичен превод:
pozzalex
преди 2 години

Ако имате някакви проблеми с това казино, можете да подадете жалба на нашия уебсайт. Има голям шанс да успеем да помогнем 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

това просто не е вероятно казино, измамници, които не съм виждал преди! службата за поддръжка дава невярна информация, лъже на всяка стъпка! се казва, че обработката на плащането е 3 работни дни, агентът ми казва, че не 3 а 3-5 дни, моля те да изпратиш къде е посочено това в правилата, той ме изпраща и ясно пише 3 работни дни, подаден за плащане на 15.12 и нищо! хора къде да подадете жалба/иск?

Автоматичен превод:
pufabass86
преди 2 години

Здравейте, искам да кажа, че през всеки празничен сезон е нормално да се чака повече от обикновено. Според мен обаче персоналът трябва да е честен относно причината.

Можете да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints


Автоматичен превод:
преди 2 години

От 7/21 поисках теглене и те само ме помолиха да бъда търпелив, бих искал да разрешат проблема ми, защото започна да ме притеснява, не е честно.

Автоматичен превод:
Ritsis12
преди 2 години

Здравейте,

И аз не бих се зарадвал предполагам.

Има ли някакъв конкретен проблем, свързан с вашето оттегляне, чудя се?

Някаква текуща проверка например - успешно ли сте изтеглили по-рано?

В какво състояние е тегленето ви в момента, моля?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Чакането е първото ми теглене, което съм поискал

Автоматичен превод:
Ritsis12
преди 2 години

Здравейте,

Имате ли актуализации, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още нищо, веднага щом имам положителни резултати, ще ви изпратя веднага, продължавам да проверявам имейлите си. Благодаря ти много!!

Автоматичен превод:
Ritsis12
преди 2 години

Това би било страхотно.

Надявам се, че няма да отнеме много време, разбира се. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Просто исках да знам колко време отнема пиксът ми да падне? Минаха повече от 24 часа и все още нищо!

Искам си парите…

Автоматичен превод:
charlischs
преди 2 години

Здравейте,

трябва да е въпрос на дни, бих казал. Мога да си представя, че може да смятате, че Pix трябва да бъде незабавен, но зависи от това кога казиното прехвърля парите.

Само за да сте сигурни, акаунтът ви напълно ли е потвърден, моля?

В какъв статус е оттеглянето ви сега?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, беше потвърдено и статусът на теглене е изчакващ от дни и пристигна на моя имейл, вие поискахте тегленето.

Автоматичен превод:
charlischs
преди 2 години

Така че изглежда, че вашето оттегляне все още не е в процес. Както казах, изплащането може да изглежда моментално, но казиното трябва първо да обработи плащането. Бих искал редовно чата на живо в казиното.


Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини