НачалоФорумКазинаNomini Casino - обща дискусия

Nomini Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от leonpreiser00
|
12 637 преглеждания 66 отговора |
|
12 3 4
willp1
преди 8 месеца

Хей, поздравления за красивата ти победа. Надявам се да получиш всичките пари въпреки ограничението, което спомена. Не забравяйте да ни уведомите как върви и дали получавате парите без проблеми.

Ще ти стискам палци. 🤞

Както и да е, какъв метод използвате за теглене?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Бях на VIP ниво 4 от октомври 2023 г. до миналия петък. След това бях поставен на ниво 3, въпреки че бях депозирал 1400 евро 5 дни по-рано, за съжаление без успех. Кешбекът щеше да бъде 140 евро следващия понеделник. Получих 9.44. Когато попитах поддръжката на живо защо има толкова малко кешбек и защо понижението до ниво 3, отговорът беше, забавлявайте се с кредита си. Така се третират добрите клиенти.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
metzsascha29
преди 6 месеца

Значи изобщо не си получил друго обяснение?

Съжалявам, че не можем да бъдем полезни в такъв случай. Вероника ви го обясни и във вашата жалба.🤷‍♀️

Ще продължиш ли да играеш там сега?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добър ден. Мисля да потърся ново казино. Все още скърбя за загубата на Bethard, Frank Fred и Interwetten Casino. Благодарение на патернализма на нашето правителство. Тъй като нещата вървят в германските казина, привлекателността вече не е там. Ако трябва да сравня всичко с лотарията в събота, все едно сте играли по системата с 10, 11 или 12 числа на ред години наред и сега имате само скучния стандартен билет с 6 числа на ред.

Поздрави Саша



Автоматичен превод:
metzsascha29
преди 6 месеца

Разбирам тезата ти. Бъдете в безопасност в този онлайн свят и ако имате нужда от помощ, не се колебайте да се свържете с нас в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добър вечер


Току-що открих това казино и виждам, че сте го оценили добре.

Само аз търся лиценза в сайта и не го намирам? Има ли лиценз?


(Приемат vpn)

Автоматичен превод:
Linne
преди 4 месеца

Здравейте, според моята информация лицензът на GCB е изтекъл от вчера, така че казиното вече не трябва да има този лиценз и вероятно това е причината да не виждате нищо на техния уебсайт.

Но защо питате, искахте ли да опитате тук?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

да и за мое съжаление направих грешката да го пробвам. Което наистина трябваше да избягвам!

Току що пуснах жалба за тях

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Разбирам, че все още имате проблеми с негативните мнения, които изпитваме с казиното.

Вие ги отхвърляте много често, твърде често, в крайна сметка не публикуваме повече.

Жалко, защото изкривява реалността и преживяванията са много важни за четене. Ако го бях направил, можех да избегна много лошо преживяване.

Моят е висящ по моя жалба.

Но знай, че дори оплакването ми да бъде разрешено, мнението ми няма да се промени! защото това наистина е опитът, който имах с това казино!

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Linne
преди 4 месеца

Правилно си постъпил.

По отношение на потребителския преглед, това е нашата процедура. Дори ако казиното разреши оплакването, това не означава, че прегледът не може да бъде одобрен. Ние обаче ще го разгледаме едва когато жалбата приключи. надявам се разбираш

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой има ли проблеми с тегленията от Nomini? Направих първите си 2 тегления преди две седмици и те все още продължават. Чатът на живо е просто ботове, те не отговарят на имейлите и изглежда като чиста измама. Някой, който е загубил парите си след тегленето?

Автоматичен превод:
pervasileiadis
преди 3 месеца

Повечето хора имат проблем там, аз никога не съм получавал пари оттам и просто се отказах, защото бяха помолени за някои невъзможни неща за проверка.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой има ли проблеми с тегленията от Nomini? Направих първите си 2 тегления преди две седмици и те все още продължават. Чатът на живо е просто ботове, те не отговарят на имейлите и изглежда като чиста измама. Някой, който е загубил парите си след тегленето?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Според това, което виждам в жалбите, не сте единственият, който чака пари. Бих казал, че казиното се опитва да реши възникналите проблеми, а също и забавените тегления. Но две седмици биха ми били достатъчни, защото точно това е времето, което даваме на казината, за да го решат. Не си ли научил нищо важно през цялото това време? Томас ще ви отговори скоро, така че ако парите не дойдат, свържете се с казиното.

Надявам се всичко да се получи.

Автоматичен превод:
Linne
преди 3 месеца

и това е! Бях убеден, че няма да публикувате мнението ми в nomini!

Това казвах, дори не можем да вярваме на отзивите, след като отказвате да публикувате отрицателните!

И това, че жалбата ми беше разрешена, не променя нищо в това, което мисля за това казино! точно обратното! (защото това е вашият аргумент в имейла ви, който отхвърля моето мнение.. невероятно!).


Никога не трябваше да се озовавам в оплакване!


Няма да се заяждаме, знам от достоверен източник, че някои казина предлагат дарения, предимства на определени агенти, форумни посредници в замяна на добри думи...

Беше ми забавно да прочета, че последният ми коментар, публикуван в моята жалба, е бил променен в полза на казиното, въпреки че изобщо нямах предвид това.

И да прочета с удебелен шрифт от агента: "благодаря на nomini"..


Благодаря за какво? да рекламирате фалшиво бонуси, които не съществуват?

Да излъжеш, като ти кажат, че няма проблем да ти върнат?


Когато трябва да се борим със седмици, за да си върнем парите! дори ще пусне жалба!

Има все повече и повече измамни казина, които се подчертават все повече и повече. Но всичко е нормално...

Би било хубаво да не променяте този ком и да го публикувате! Тъй като не мога да дам мнение за моя опит, го публикувам тук.

Защото става много трудно да се каже истината!

Ако не можем да кажем това, което мислим (с уважение разбира се), и нашия опит, какъв е смисълът да правим форум за обмен и мнения?

Автоматичен превод:
Linne
преди 3 месеца

здравей

Ще започна с факта, че ние със сигурност не отказваме да публикуваме отрицателна рецензия, както казвате тук. Трябва само да се основава на подходящ опит и да включва цялата истина.

Получихте имейл, в който е обяснена причината за отхвърляне и поради факта, че казиното е разрешило проблема, който сте описали във вашия потребителски преглед, прегледът беше отхвърлен.

Също така бяхте информирани, че можете да изпратите нов с, да кажем, актуална информация относно цялата ситуация. Моля, изпратете нов преглед и, разбира се, включете цялото описание на ситуацията, както се случи в това казино. Ще го разгледаме и ако отговаря на всички критерии, ще го публикуваме за четене от всички.

На твърдението ви, че последният ви коментар е бил променен. Наистина не разбирам какво имаш предвид тук.🤷‍♀️

Вярвам, че виждам последния ви коментар в жалбата тук като „Благодаря на Гуру".

И също така Бранислав написа точно тези думи в края: „Благодарим и на вас, екип на казино Nomini, за помощта и съдействието!"

Така че, съжалявам, но наистина не разбирам мисълта ви тук.

Освен това, разбира се, не се колебайте да напишете във форума вашето мнение или опит от всяко онлайн казино. Със сигурност го оценяваме, винаги.

Надявам се, че обясних гледната си точка тук и ще изчакаме да прочетем новия ви изпратен потребителски отзив за вашия опит с това казино.

Благодаря ви за разбирането.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, жалбата ми е разрешена. Бих искал да споменете, че получих парите.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мисля, че бях твърде прибързан, Casino Nomine плати 595 реала, те влязоха в сметката ми.😁

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
leonewleo2017
преди 2 месеца

Благодаря ви за тази информация. Ще информирам и вашия отговорник по жалби за това.

Понякога е добре да си малко търпелив, нали?

Радваме се, че все пак сте използвали нашия център за разрешаване на проблеми и се надяваме следващия път да няма проблеми в това казино.

Ще играеш ли там сега, ако нямаш нищо против да попитам?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Направих 3 тегления в това казино и получих само първото и минаха 10 дни, мислите ли, че никога няма да получа парите??

Автоматичен превод:
Kristo
преди 1 месец

Хей, попитахте ли казиното какво става с другите две и защо има такова забавяне? Колко време чакахте за първото теглене? Даваме на казината 14 дни, за да изпратят парите на играча, така че още няколко дни и ако нищо не се случи, ще подам жалба. Така че не забравяйте да ме уведомите, ако нещо се случи или ако не ви изпратят парите.

Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини