ФорумКазинаNineCasino - обща дискусия

NineCasino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от vetsosan6
|
24204 преглеждания 175 отговора |
|
1...4 5 6...9
преди 7 месеца

Здравейте, не бих бил скептичен от самото начало. Колко време чакате да бъдете верифицирани? Имате оттегляне от колко време?

Също така е добре да имате екранни снимки на всичко, в случай че има проблеми. Но засега не бих се притеснявал и бих направил всичко, както изисква казиното. Когато имат актуализация, те определено ще се свържат с вас.

Така че уведомете ме, ако имате нещо ново. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Благодаря, че ми отговорихте 🙏🏻, регистриран съм от 16 март, нямам абстиненция, обичам да играя от време на време като много хора, тегленията са направени и одобрени, но се проверяват на 29.03. и 03/30 за общо 950 €, вчера писах отново в чата, защото така или иначе никога не отговарят на имейл и потвърдиха, че са платени и не изискват допълнителни документи, изглежда ми странно, като се има предвид, че често чета за това кои документи трябва да бъдат потвърдени за теглене, за да завърши добре, заявявам, че моят не е предназначен да бъде напомняне за плащане, не би било логично само за три дни с уикенда и великденските празници, просто исках вашето мнение по въпроса, не отричам допълнителна загриженост, защото за повече от 12 часа има множество доклади от много потребители, които се оплакват от забавяния, липса на помощ, връщането на пари е спряно за всички от едно и също казино и няма никакви проблясъци надежда, която още повече ни вбесява. Ако имате възможност да влезете в техния чат, можете да прочетете сами, може би да ме уведомите дали всичко е нормално или се случва нещо по-важно? Благодаря отново за съдействието.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, не бих бил скептичен от самото начало. Колко време чакате да бъдете верифицирани? Имате оттегляне от колко време?

Също така е добре да имате екранни снимки на всичко, в случай че има проблеми. Но засега не бих се притеснявал и бих направил всичко, както изисква казиното. Когато имат актуализация, те определено ще се свържат с вас.

Така че уведомете ме, ако имате нещо ново. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добро утро Джаро, искам да ти кажа, че тази сутрин получих всичко от NineCasino', не предполагах, че е възможно само за няколко дни и без проблеми. Ти беше права! Благодаря отново за вашата наличност, вашата подкрепа е наистина важна! 🙏🏻

Автоматичен превод:
ale742000
преди 7 месеца

Каква страхотна новина, благодаря за тази актуализация. Винаги се радваме да помогнем, за да можем да видим такива добри новини.👌 Ако се интересувате, можете да напишете отзив за опита си в това казино. Просто следвайте тази връзка , за да го направите лесно.😉 Винаги, когато имате нужда от помощ, ние сме тук за вас.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добър ден

Имам опит с това казино от един месец и досега съм доволен, трябва да оценя предимствата на кешбек, колелото на късмета и много бонус предимства. Тегленето на средства е бързо, парите в сметката в рамките на няколко минути.

Ninecasino


Редактиран от Jaro преди 7 месеца
Причина: Партньорската връзка е изтрита
Автоматичен превод:
lukaslukacka
преди 7 месеца

Здравейте, определено се радваме, че ви харесва в казиното.

Все пак ще ви помоля да не поставяте подобни линкове във форума, защото не е позволено. Можете лесно да прочетете правилата тук: Правила и условия .

Относно факта, че сте доволни от казиното, често ли използвате бонусите? Когато теглите, колко бързо имате пари в сметката си? 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, екип и колеги. Бих искал да знам защо хората, които живеят в Испания, не могат да играят онлайн в казино NiNe?

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
C7676
преди 6 месеца

Здравейте, защото дори според нашия преглед казиното не приема играчи от вашата страна, така че не можете да играете там. Жалко, но за съжаление случаят е такъв и вероятно ще трябва да намерите друго казино, в което да играете.

Искахте ли да го опитате там, когато попитахте?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря ти


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добър ден. Не знаете как да теглите от това казино? И колко време отнема проверката на извлечението по сметката? Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ако успях да изтегля всички пари след 15 дни имейли, проверка на акаунта отново и отново, ad nauseam, тогава им казах да ги съдят пред уебсайта за сигурност, който те самите предлагат като гаранция за игрите на уебсайта . казино, тази страница се свърза с тях и те ми дадоха депозит 4 дни по-късно. След това ми изтриха акаунта. Е, спечелих 4 хиляди евро и нямаше да им позволя да загубят. Въпреки че признавам, че това беше пълна липса на комуникация и много лошо управление на документите ми на вътрешната страница на казиното....

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добър ден. Не знаете как да теглите от това казино? И колко време отнема проверката на извлечението по сметката? Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Трябва да има опция за теглене в акаунта ви и ако не, опитайте се да попитате поддръжката за това, а също и за процеса на проверка. Те трябва да могат да ви обяснят всичко.

За първи път ли играете в онлайн казино?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ако успях да изтегля всички пари след 15 дни имейли, проверка на акаунта отново и отново, ad nauseam, тогава им казах да ги съдят пред уебсайта за сигурност, който те самите предлагат като гаранция за игрите на уебсайта . казино, тази страница се свърза с тях и те ми дадоха депозит 4 дни по-късно. След това ми изтриха акаунта. Е, спечелих 4 хиляди евро и нямаше да им позволя да загубят. Въпреки че признавам, че това беше пълна липса на комуникация и много лошо управление на документите ми на вътрешната страница на казиното....

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

И така, правилно ли разбирам, моля, че сте поискали теглене и те са ви го дали след дълга проверка и след това са затворили акаунта ви? Каква беше причината за всичко това? Случайно да знаеш? Наистина бих искал да го чуя.🤔

Автоматичен превод:
преди 6 месеца


Играх три месеца от март април май 2023 г. редовно. Обикновено губех, понякога и печелех друг път... и след всичко, което се случи, те не ми дадоха обяснение: Между тази година веднъж и успях да играя без да спечеля нищо, перфектно дотогава, работата е там, че не можех да играя вече, защото не можех, можех да се свържа, каза ми грешната страница, потърсих други адреси на NiNe и реших да пиша на Nine Casino España, *.*те ми казаха, че акаунтът им е анулиран без възможност за отваряне*. *. И дори вече не отговарят на имейлите ми.

Тогава ми казаха за NiNeCasino на английски, че хора от Испания не могат да играят онлайн.


Вече не знам кое е истина или кое е лъжа, имам запазени всички имейли и разговори.

Но ако са ме изтрили за искане на плащане, тогава няма начин, има още казина... и ако наистина е защото съм в Испания, не знам кога е влязло в сила това правило.



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Проверката отне почти месец през 2023 г., първо системата не прие нито един от документите ми, върнах се и ги качих, отне много време, защото нито го провериха, нито ми даде ок. Писах им и те продължиха да верифицират акаунта (вече бях спечелил достатъчно пари) и след това ми казаха в първия имейл, на който отговориха, след като потвърдиха акаунта и в същото време в онлайн чат поддръжката, че пари бяха платени, играч в реда на печелившите играчи....Какво?!! Как е възможно,?? Как ще разбера този контрол? Какъв беше редът за събиране? Така че може би ще ми отнеме година, за да видя печалбите!! Решавам да настоявам и след това преминавам през всичко, което казах по-горе.



Автоматичен превод:
cossperez8
преди 6 месеца

Това е наистина дълга проверка, трябва да кажа. Мога ли да попитам дали сте имали реални пари в сметката си, преди казиното да реши да я затвори?🤔

След като проверих прегледа на нашата страница, всъщност открих това:

file

Така че, когато се регистрирахте, Испания беше разрешена. Не съм сигурен кога точно се промени тази промяна.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не, вече нямах баланс. Благодаря ти.


Автоматичен превод:
C7676
преди 6 месеца

О, здравей. Благодаря ви за отговора, но сте използвали грешен акаунт.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моля, бонус

Автоматичен превод:
andreea25092020
преди 6 месеца

Трябва да се опитате да общувате относно бонус с поддръжката на казиното.😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моля, бонус

Автоматичен превод:
1...4 5 6...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини