ФорумКазинаNineCasino - обща дискусия

NineCasino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от vetsosan6
|
24164 преглеждания 175 отговора |
|
1...5 6 7...9
andreea25092020
преди 6 месеца

Случайно да си видял отговора ми по-горе?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, искам да ви кажа за това казино, депозирате пари много лесно, но те имат сериозни проблеми с тегленето, опитвам се да изтегля пари от седмица и ме отменят без причина. Това казино е www.ninecasino.com, тъй като проверих, че е лицензирано и не би трябвало да има такива проблеми, но сгреших. Всъщност дори екипът не може да ви помогне с нищо! Мисля, че това е сайт за измама!

Автоматичен превод:
mariamabuladze27
преди 4 месеца

Здравейте, каква причина ви посочи казиното, за да не ви плати парите? Седмица чакане би било малко разтегливо за мен, но трябва да добавя, че даваме на казината 14 дни да подредят всичко и да ви изпратят парите.

Трябваше ли обаче да верифицирате и акаунта или не?

Опитайте се да бъдете малко търпеливи и ако нищо не се промени и никой не ви отговори, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Мислиш ли, че можеш да издържиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Преминах пълна проверка, с лични данни и документи, както и пълни данни за карта, извлечение по сметка, банкова транзакция беше анулирана около десет пъти, не могат да ми дадат причината, след това ми казаха да опитам друг метод, аз го направих Нямам пари за крипто, създадох, взех назаем и депозирах, изиграх 27 евро, за да прехвърля в крипто и също бях отменен тази сутрин, не можаха да ми кажат причината, ние ще се свържем с вас и ще ви уведомим. Сега виждам сумата по сметката си, но май си измислят причини.

Автоматичен превод:
mariamabuladze27
преди 4 месеца

Е, тогава определено бих препоръчал да не играете, докато цялата ситуация не бъде решена и не депозирайте повече. Ако имат проблеми с методите на плащане, първо ще трябва да ги разрешат и ако дори алтернативата не е помогнала, тогава бих казал, че най-доброто нещо, което трябва да направите, е да изчакате и да видите какво ще разберат и да се свържат с вас .

Вие сте верифициран според това, което пишете, така че не би трябвало да има проблем, така че моля, изчакайте и вижте как ще се развие. Ако нищо не се случи и никой не се свърже с вас, ние ще се опитаме да помогнем. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Добре, благодаря ти, ще изчакам една седмица, тогава ще пиша💞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Влязох и спечелих 600 евро в ninecazino, заседна при тегленето и сега не ми позволява достъп до страницата от никъде, дори от приложението, което имам.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
kristivraxwrith
преди 3 месеца

Здравейте, ако имате този проблем опитахте ли да изпратите имейл на казиното какво може да се случи? Използвал ли си VPN или нещо подобно?

Ако не знаете как да разрешите този проблем, можете да опитате да регистрирате жалба при нас и ние ще се опитаме да разберем повече, ако смятате, че сте изчерпали всичките си възможности и не можете да продължите.

Ако се интересувате, ето линк

Уведомете ме, ако намерите нова информация.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Казиното ми казва да вляза и да изпратя документи, но ме отвежда до тази връзка

https://www.gamingcommission.gov.gr/Forbidden-Black-List.htm

Автоматичен превод:
kristivraxwrith
преди 3 месеца

Добре тогава, говорих с Вероника и тя каза, че ще го разгледа.

Знаете ли нещо за забранено казино във вашата страна? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Не, не знаех за такова нещо, познавам хора, които играят тук в Гърция и казах да опитам сам, вярвам, че той нямаше да ме напусне от самото начало, ако не беше позволено. Искам парите си и ако не го разрешите в моята страна, просто няма да вляза отново в това казино.

Автоматичен превод:
kristivraxwrith
преди 3 месеца

Е, надявам се, че Вероника ще може да разбере дали страната ви е ограничена сега. По наша последна информация е разрешено, но може и да се промени. Опитах се да вляза в сайта от Гърция, но не успях.

Дори ако са променили правилата наскоро, те трябва да информират своите играчи за това. Така че се надяваме, че ще успеем да разрешим вашия случай.

Кога се регистрирахте в това казино за първи път?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Регистрирах се през юли.

Автоматичен превод:
kristivraxwrith
преди 3 месеца

Добре. Така че, ако са променили правилата, това е съвсем наскоро.

Надяваме се, че ще успеем да го разбием и да разрешим вашия случай скоро.🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Защо винаги има проблеми с тегленето и 0 проблеми с депозирането? Не може ли да има кражба на самоличност и подобни на залог? Nine casino е друга от псевдомафиите в интернет, където те поставят всякакви пречки за теглене. Сега ще дойде "поддръжник на клиента" и ще каже, че това изобщо не е вярно. Нашият опит, моят и този на някои приятели, е катастрофален, но поне не съжаляваме за загубите, защото само с 20 евро успяхме да спечелим 1000 (всеки със собствена сметка, говоря за общи суми), които бяхме след това не може да се оттегли благодарение на тези гангстери. В крайна сметка времето минаваше, ние се отегчихме и в крайна сметка загубихме на наш риск. Моята препоръка е да избягвате този тип казина, където испаноговорящите оператори нямат дори минималните умения за обслужване на клиенти.

Автоматичен превод:
glocks
преди 3 месеца

Здравейте, така че ако нещо подобно ви се случи в казино, можете да ни разкажете повече за това. Ако сте загубили пари несправедливо, препоръчвам ви да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Какво казваш ?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Чаках над 60 часа да пристигне моят депозит в Skrill.

Аз съм нов клиент, правя първия си депозит, давам им цялата необходима информация, но след 60 часа и много неясни отговори „работим по това" депозитът все още не е пристигнал.


В този момент искам просто да анулирам депозита, защото не искам да им дам нито едно пени от парите си, но разбира се според тях „анулирането не е възможно" и „депозитът трябва да бъде заложен 3 пъти" вместо един.


През моите 12+ години онлайн хазарт, това е най-лошото преживяване, което съм имал и не препоръчвам това казино дори на най-големите си врагове.

Автоматичен превод:
sawyer92
преди 3 месеца

Здравейте, това са трудни ситуации, когато депозитът не се намира веднага в казиното. Понякога обаче може да отнеме няколко дни. Опитахте ли да се свържете с доставчика на плащания, за да видите дали всичко е наред от тяхна страна и парите са излезли нормално?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Депозирах много пари в NineCasino, след което спечелих 6000 евро. Загубих по-голямата част от него и реших да закрия акаунта си поради пристрастяване към хазарта. Сега те отказват да изплатят моите 2000 евро, които все още имах в сметката си, и отказват да отговорят на имейлите ми. Бих избягвал това казино на всяка цена, те са измама. Самият аз съм работил в казино индустрията повече от 10 години и с моя опит искам да посъветвам всички да избягват този сайт.

Автоматичен превод:
ludgro
преди 3 месеца

Здравейте, те също посочиха ли причина защо не искат да ви платят парите, които имате там? Струва ми се, че не е съвсем нормално. Що се отнася до закриването на сметката, направи ли го казиното или не?

Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини