преди 7 месеца
Случайно да си видял отговора ми по-горе?
Have you seen my reply above, by any chance?
0
Случайно да си видял отговора ми по-горе?
Have you seen my reply above, by any chance?
Здравейте, искам да ви кажа за това казино, депозирате пари много лесно, но те имат сериозни проблеми с тегленето, опитвам се да изтегля пари от седмица и ме отменят без причина. Това казино е www.ninecasino.com, тъй като проверих, че е лицензирано и не би трябвало да има такива проблеми, но сгреших. Всъщност дори екипът не може да ви помогне с нищо! Мисля, че това е сайт за измама!
Hello, I want to tell you about this casino, you deposit money very easily, but they have serious problems with withdrawal, I've been trying to withdraw money for a week and they cancel me for no reason. This casino is www.ninecasino.com, as I checked it was licensed and shouldn't have such problems, but I was wrong. Actually, not even the team can help you in anything! I think it's a scam site!
Здравейте, каква причина ви посочи казиното, за да не ви плати парите? Седмица чакане би било малко разтегливо за мен, но трябва да добавя, че даваме на казината 14 дни да подредят всичко и да ви изпратят парите.
Трябваше ли обаче да верифицирате и акаунта или не?
Опитайте се да бъдете малко търпеливи и ако нищо не се промени и никой не ви отговори, ние ще се опитаме да ви помогнем.
Мислиш ли, че можеш да издържиш?
Hello, what reason did the casino give you for not paying you the money ? A week to wait would be a bit of a stretch for me, but I must add that we give casinos 14 days to sort everything out and send you the money.
However, was it necessary for you to verify the account as well or not ?
Try to be a bit patient and if nothing changes and nobody answers you, we will try to be of assistance.
Do you think you can hold out ?
Преминах пълна проверка, с лични данни и документи, както и пълни данни за карта, извлечение по сметка, банкова транзакция беше анулирана около десет пъти, не могат да ми дадат причината, след това ми казаха да опитам друг метод, аз го направих Нямам пари за крипто, създадох, взех назаем и депозирах, изиграх 27 евро, за да прехвърля в крипто и също бях отменен тази сутрин, не можаха да ми кажат причината, ние ще се свържем с вас и ще ви уведомим. Сега виждам сумата по сметката си, но май си измислят причини.
I have passed full verification, with personal data and documents, as well as full card data, account statement, bank transaction was canceled about ten times, they can't give me the reason, then they told me to try another method, I didn't have money for crypto, I created, borrowed and deposited, played 27 euros to transfer to crypto and I was also canceled this morning, they couldn't tell me the reason, we will contact you and let you know. Now I can see the amount on my account, but it seems they are inventing reasons.
Е, тогава определено бих препоръчал да не играете, докато цялата ситуация не бъде решена и не депозирайте повече. Ако имат проблеми с методите на плащане, първо ще трябва да ги разрешат и ако дори алтернативата не е помогнала, тогава бих казал, че най-доброто нещо, което трябва да направите, е да изчакате и да видите какво ще разберат и да се свържат с вас .
Вие сте верифициран според това, което пишете, така че не би трябвало да има проблем, така че моля, изчакайте и вижте как ще се развие. Ако нищо не се случи и никой не се свърже с вас, ние ще се опитаме да помогнем. 🙂
Well then, I would definitely recommend not to play until the whole situation is resolved and don't deposit any more. If they have problems with the payment methods, they will have to solve them first, and if even the alternative hasn't helped, then I would say the best thing to do is to wait and see what they find out and get back to you.
You are verified according to what you write, so there shouldn't be a problem, so please hold on and see how it develops. If nothing happens and nobody contacts you, we will try to help. 🙂
Влязох и спечелих 600 евро в ninecazino, заседна при тегленето и сега не ми позволява достъп до страницата от никъде, дори от приложението, което имам.
I've logged in and won €600 at ninecazino, it's stuck on the withdrawal and now it won't let me access the page from anywhere, not even from the application I have.
Έχω μπει έχω και έχω κερδίσει 600€ στο ninecazino, έχει κολλήσει στην ανάληψη και πλέον δεν με αφήνει να μπω στη σελίδα απο πουθενά ούτε από την εφαρμογή που έχω.
Здравейте, ако имате този проблем опитахте ли да изпратите имейл на казиното какво може да се случи? Използвал ли си VPN или нещо подобно?
Ако не знаете как да разрешите този проблем, можете да опитате да регистрирате жалба при нас и ние ще се опитаме да разберем повече, ако смятате, че сте изчерпали всичките си възможности и не можете да продължите.
Ако се интересувате, ето линк
Уведомете ме, ако намерите нова информация.
Hello, if you have this problem did you try to email the casino what might be going on ? Did you use a VPN or something ?
If you don't know how to solve this problem, you can try registering a complaint with us and we'll try to find out more if you think you've exhausted all your options and can't move on.
If you are interested, here is a link
Let me know if you find any new information.
Казиното ми казва да вляза и да изпратя документи, но ме отвежда до тази връзка
https://www.gamingcommission.gov.gr/Forbidden-Black-List.htm
the casino tells me to go in and send documents but it takes me to this link
https://www.gamingcommission.gov.gr/Forbidden-Black-List.htm
το καζίνο μου λέει να μπω και να στείλω έγγραφα αλλά εμένα με βγάζει σε αυτό το σύνδεσμο
https://www.gamingcommission.gov.gr/Forbidden-Black-List.htm
Добре тогава, говорих с Вероника и тя каза, че ще го разгледа.
Знаете ли нещо за забранено казино във вашата страна? 🤔
Okay then, I talked to Veronika and she said she'd take a look at it.
Do you know anything about a casino not being allowed in your country? 🤔
Не, не знаех за такова нещо, познавам хора, които играят тук в Гърция и казах да опитам сам, вярвам, че той нямаше да ме напусне от самото начало, ако не беше позволено. Искам парите си и ако не го разрешите в моята страна, просто няма да вляза отново в това казино.
no, I was not aware of such a thing, I know people who play here in Greece and I said to try it myself,, I believe that he would not have left me from the beginning if it was not allowed. I want my money and if you don't allow it in my country I just won't enter this casino again.
όχι δεν γνώριζα κάτι τέτοιο ξέρω άτομα που παίζουνε εδώ στην Ελλάδα και είπα να το δοκιμάσω και εγώ,, πιστεύω ότι δεν θα με άφηνε από την αρχή αν δεν επιτρεπόταν. Τα χρήματα μου θέλω και αν δεν επιτρέπετε στην χώρα μου απλά δεν θα ξανά μπω σε αυτό το καζίνο.
Е, надявам се, че Вероника ще може да разбере дали страната ви е ограничена сега. По наша последна информация е разрешено, но може и да се промени. Опитах се да вляза в сайта от Гърция, но не успях.
Дори ако са променили правилата наскоро, те трябва да информират своите играчи за това. Така че се надяваме, че ще успеем да разрешим вашия случай.
Кога се регистрирахте в това казино за първи път?
Well I hope that Veronika will be able to find out if your country is restricted now. According to our latest information, it was allowed, but it could have changed. I tried to access the site from Greece but was not able to.
Even if they changed the rules recently, they should inform their players about it. So hopefully, we'll be able to get your case solved.
When did you sign up at this casino for the first time?
Добре. Така че, ако са променили правилата, това е съвсем наскоро.
Надяваме се, че ще успеем да го разбием и да разрешим вашия случай скоро.🤞
Alright. So if they changed the rules, it was only recently.
Hopefully, we'll be able to crack it up and solve your case soon.🤞
Защо винаги има проблеми с тегленето и 0 проблеми с депозирането? Не може ли да има кражба на самоличност и подобни на залог? Nine casino е друга от псевдомафиите в интернет, където те поставят всякакви пречки за теглене. Сега ще дойде "поддръжник на клиента" и ще каже, че това изобщо не е вярно. Нашият опит, моят и този на някои приятели, е катастрофален, но поне не съжаляваме за загубите, защото само с 20 евро успяхме да спечелим 1000 (всеки със собствена сметка, говоря за общи суми), които бяхме след това не може да се оттегли благодарение на тези гангстери. В крайна сметка времето минаваше, ние се отегчихме и в крайна сметка загубихме на наш риск. Моята препоръка е да избягвате този тип казина, където испаноговорящите оператори нямат дори минималните умения за обслужване на клиенти.
Why are there always problems withdrawing and 0 problems depositing? Can't there be identity theft and similar to bet? Nine casino is another of the pseudo mafias on the internet where they put all kinds of obstacles to withdraw. Now a "customer supporter" will come and say that this is not true at all. Our experience, mine and that of some friends, has been disastrous, but at least we do not regret losses because with just 20 euros we managed to win 1000 (each with their own account, I am talking about general amounts), which we were then unable to withdraw thanks to these gangsters. In the end, time went by, and we got bored and ended up losing at our own risk. My recommendation is that you avoid these types of casinos where Spanish-speaking operators do not have even the minimum customer service skills.
¿por que siempre hay problemas para retirar y 0 problemas para depositar? Es que no puede haber suplantaciones de identidad y similar para apostar? Nine casino es otro de los pseudo mafias que hay en internet donde ponen trabas de todo tipo para retirar. Ahora vendrá un "customer supporter" a decir que esto no es nada cierto. Nuestra experiencia la mia y la de unos amigos ha sido nefasta, pero al menos no lamentamos perdidas porque con apenas 20 euros conseguimos ganar 1000 (cada uno con su cuenta, hablo de cantidades generales), que luego no pudimos retirar gracias a estos mafiosos. Al final fue pasando el tiempo, y nos fuimos aburriendo y acabamos perdiendo bajo nuestra responsabilidad. Mi recomendación es que huyais de este tipo de casinos donde los operadores de habla hispana no tienen ni las minimas dotes de atención al cliente.
Здравейте, така че ако нещо подобно ви се случи в казино, можете да ни разкажете повече за това. Ако сте загубили пари несправедливо, препоръчвам ви да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Какво казваш ?
Hi, so if something similar happened to you in a casino, you can tell us more about it. If you have lost money unfairly, I would recommend that you file a complaint and our team will try to help you.
What do you say ?
Чаках над 60 часа да пристигне моят депозит в Skrill.
Аз съм нов клиент, правя първия си депозит, давам им цялата необходима информация, но след 60 часа и много неясни отговори „работим по това" депозитът все още не е пристигнал.
В този момент искам просто да анулирам депозита, защото не искам да им дам нито едно пени от парите си, но разбира се според тях „анулирането не е възможно" и „депозитът трябва да бъде заложен 3 пъти" вместо един.
През моите 12+ години онлайн хазарт, това е най-лошото преживяване, което съм имал и не препоръчвам това казино дори на най-големите си врагове.
I have been waiting over 60 hours for my Skrill deposit to arrive.
I am a new customer, making his first deposit, giving them all necessary information, but after 60 hours and very vague responses "we are working on it" the deposit has still not arrived.
At this point I wish to just cancel the deposit, because I do not want to give them a single penny of my money, but of course according to them "cancelling is not possible" and "deposit has to be wagered 3 times" instead of one.
In my 12+ years of online gambling, this is the worst experience I have had and I do not recommend this casino even to my worst enemies.
Здравейте, това са трудни ситуации, когато депозитът не се намира веднага в казиното. Понякога обаче може да отнеме няколко дни. Опитахте ли да се свържете с доставчика на плащания, за да видите дали всичко е наред от тяхна страна и парите са излезли нормално?
Hello, these are difficult situations when the deposit is not found immediately in the casino. However, sometimes it can take a couple of days. Have you tried contacting the payment provider to see if everything was OK on their side and the money went out normally ?
Депозирах много пари в NineCasino, след което спечелих 6000 евро. Загубих по-голямата част от него и реших да закрия акаунта си поради пристрастяване към хазарта. Сега те отказват да изплатят моите 2000 евро, които все още имах в сметката си, и отказват да отговорят на имейлите ми. Бих избягвал това казино на всяка цена, те са измама. Самият аз съм работил в казино индустрията повече от 10 години и с моя опит искам да посъветвам всички да избягват този сайт.
I deposited a lot of money with NineCasino, then I won 6000 Euro. Lost most of it and decided to close my account for gambling addiction. They now refuse to payout my 2000 Euro which I still had in my account and they refuse to reply on my emails. I would avoid this casino at all cost, they are a fraud. I've worked in the casino industry myself for over 10 years and with my experience I wanna advice everyone to avoid this site.
Здравейте, те също посочиха ли причина защо не искат да ви платят парите, които имате там? Струва ми се, че не е съвсем нормално. Що се отнася до закриването на сметката, направи ли го казиното или не?
Уведомете ме, моля.
Hello, did they also give a reason why they don't want to pay you the money you have there ? It seems to me that it's not quite normal. As for closing the account, did the casino do that or not ?
Let me know, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.