преди 7 месеца
Отивам на линка и попълвам всичко, но не ми позволява да напиша жалбата си
I go to the link and complete everything but it won't let me write my complaint
Me dirijo al enlace y completo todo pero no me deja escribir mi queja
0
Отивам на линка и попълвам всичко, но не ми позволява да напиша жалбата си
I go to the link and complete everything but it won't let me write my complaint
Me dirijo al enlace y completo todo pero no me deja escribir mi queja
Добре, бихте ли добавили екранна снимка на това, което конкретно ви каза, моля? Можете ли да опитате да отворите оплакване от друг браузър или друго устройство и да изтриете бисквитките? Това може да помогне. 🙂
Okay could you add a screenshot of what it specifically said to you please ? Can you try to open complaint from another browser, or another device and delete cookies ? That might help. 🙂
Моят опит с това казино и други като него:
Те не изискват първоначална проверка, така че можете да играете с тях. Имат богат каталог от слот игри и рулетка с много джакпоти, което бих оценил като положително. Но за съжаление негативното винаги изпъква повече. Както това казино, така и всички онези, които ви дават бонус и безплатно завъртане в играта Crab (онази с крановете, които закачат плюшени животни), работят еднакво по отношение на обслужването на клиентите и различни проблеми с тегленето.
Те оставят вашата заявка за теглене в режим на готовност със седмици, чакайки да я отмените. Ако направите това, процесът се прекъсва и трябва да започнете отначало. Те ограничават тегленето до 500 евро, въпреки че казват, че няма ограничение. Тогава техният чат за обслужване на клиенти е твърде роботизиран. Уверяват ви за внимание на вашия език, но това се случва рядко. По-скоро оператор използва Google Translator, за да ви помогне. Като цяло не препоръчвам това казино, нито близките му роднини (casinia, rabona, boomerang, bankonet и др.)
My experience with this casino and others like it:
They do not require initial verification so you can play with it. They have a wide catalog of slot and roulette games with many jackpots, which I would consider positive. But unfortunately, the negative always stands out more. Both this casino and all those that give you a bonus and a free spin on the Crab game (the one with the cranes that hook stuffed animals) work the same in terms of customer service and various withdrawal problems.
They leave your withdrawal request on standby for weeks, waiting for you to cancel it. If you do this, the process is interrupted and you have to start over. They limit withdrawals to 500 euros, even though they say there is no limit. Then their customer service chat is too robotic. They assure you of attention in your language, but it rarely happens. Rather, an operator uses Google Translator to assist you. In general, I do not recommend this casino, nor its close relatives (casinia, rabona, boomerang, bankonet, etc.)
Mi experiencia con este casino y otros similares:
No requieren verificacion inicial con lo que puedes jugar. Tienen un amplio catalogo de juegos slots y ruletas con muchos jackpot, esto lo pondría como positivo. Pero por desgracia, lo negativo siempre resalta más. Tanto este casino, como todos los que te dan un bono una tirada gratis en el juego Crab (el de las gruas de enganchar peluches) funcionan igual en temas de atención al cliente y problemas varios para retirar.
Te dejan la peticion de retiro en stand by durante semanas, esperando que lo canceles. Si haces esto, el proceso se interrumpe teniendo que empezar de nuevo. Te limitan las retiradas a 500euros, pese a que dicen que no hay limite. Luego su chat de atención al cliente es demasiado robotico. Te aseguran atención en tu idioma, pero rara vez ocurre. Más bien un operador utiliza el google traductor para atenderte. En general, noo aconsejo este casino, ni sus parientes cercanos (casinia,rabona,boomerang,bankonet,etc)
Съжалявам, но трябва да ви поправя тук, те имат дневен лимит от €500, както е посочено и на нашия уебсайт.
Мога ли да попитам колко време трябваше да чакате за изтеглянето си?
Все пак разбирам мнението ви и ако не сте имали много добър опит с това казино, разбираемо е, че предпочитате други.
Sorry, but I have to correct you here, they have a daily limit of €500, as it is also stated on our website.
May I ask how long you needed to wait for your withdrawal?
I can see your point, though, and if you haven't had a very good experience with this casino, it is understandable that you prefer some other ones.
За съжаление не мога да създам билет, но казиното neon54 просто не изплаща, моля, помогнете.
Вече писах няколко пъти на support
Unfortunately I can't create a ticket, but the casino neon54 just doesn't pay out, please help.
I have already written to support several times
Ich kann leider kein Ticket erstellen , aber das Casino neon54, zahlt einfach nicht aus , bitte um Hilfe .
habe den Support schon mehrere Male angeschrieben
За щастие сте подали жалба до нашия екип и те вече са започнали работа по нея.
Моля, актуализирайте го винаги, когато е възможно, за да можем да започнем разследване.
От колко време играете в това казино и това ли е първото ви теглене там?
Luckily, you have filed a complaint with our team, and they have already started working on it.
Please update it whenever possible so we can start investigating.
How long have you been playing at this casino, and is this your first withdrawal there?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.