ФорумКазинаNeon54 Casino - обща дискусия

Neon54 Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от leggiokristian5
|
12761 преглеждания 63 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
amatuszak696
преди 1 година

Здравейте.

Е, хазартът означава загуба. Колкото по-дълго играете, толкова по-голям е шансът ви да загубите. Това е най-обичайното състояние на нещата, всъщност е математика.

Да се надяваме, че ще имате повече късмет някъде другаде!

Позволете ми да ви благодаря, че предадохте и останалите подробности, много ценя.

Само имайте предвид, че в почти всяко казино трябва да залагате всеки депозит поне веднъж - това се нарича AML политика, стандартно правило, ако трябва да бъда честен.

Допълнителни вълнуващи съвети са свободно достъпни в електронния курс, фокусиран върху „Проверка на играч на iGaming и AML" – присъединете се тук !

"

Опитайте се да погледнете на това от друга гледна точка: Казината не са банки, така че не можете да влагате и изнасяте пари при вашите условия. 🙂



Автоматичен превод:
tsamurascom
преди 11 месеца

Добър вечер! Аз съм нов член и щракнах върху него, тъй като имам тегления от €1400 и очевидно не ги кредитират с нелепи извинения. И вероятно никога. Някога получавали ли сте парите си от там? Иска ми се да имам отговор от вас, тъй като не получавам никакви резултати с тях, независимо колко пъти се свързвам с тях.

Автоматичен превод:
Marhofer
преди 11 месеца

Успяхте ли да вземете печалбите си? Тъй като се страхувам, че никога няма да получа спечелените си пари обратно в моята сметка. Благодаря ви за отговора

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добър вечер! Аз съм нов член и щракнах върху него, тъй като имам тегления от €1400 и очевидно не ги кредитират с нелепи извинения. И вероятно никога. Някога получавали ли сте парите си от там? Иска ми се да имам отговор от вас, тъй като не получавам никакви резултати с тях, независимо колко пъти се свързвам с тях.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Мога ли да знам кои нелепи извинения?

Имате ли нужда от помощ, може би? Ако го направите, моля, обяснете ситуацията, в която се намирате, и ние ще се опитаме да намерим солидна основа в нея и евентуално да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Опитвам се да изтегля парите си от почти две седмици. Чакам три дни и ме отменят и така

Казват ми, че не съм задал датата на изтичане на картата, когато е зададена. Сега се опитах да го направя по банков път, за да видя дали по този начин най-накрая ще получа печалбата си

Автоматичен превод:
verbo27
преди 10 месеца

Здравейте, имате ли възможност по някакъв начин да добавите това, което казиното иска да добавите, т.е. датата на изтичане на вашата карта? Тъй като въведохте ново теглене, бихте ли ни казали как е минало и дали е имало проблеми?

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте. Зададох датата на изтичане и пак го анулираха. Сега пробвах да го направя с прехвърляне и чакам да видя дали ще се получи така

Автоматичен превод:
verbo27
преди 10 месеца

Също така казиното каза ли защо е било отхвърлено за друг път?

Както и да е, виждам, че сте опитали различен метод, така че не забравяйте да ни уведомите как е минало.

Ако имате проблеми, ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Благодаря ти. Надявам се този път да имам късмет.

Казиното ми каза, че информацията за датата на изтичане на картата не се е появила, когато съм я въвел. Да се надяваме, че този път няма проблем

Автоматичен превод:
verbo27
преди 10 месеца

Разбирам, така че ще изчакаме и ще видим как ще върви трансферът и се надяваме, че ще получите парите си. Каквото и да се случи, не забравяйте да ме държите в течение, ще чакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Днес ми изпратиха имейл, че тегленето е направено. Най-много след 3 дни парите ще бъдат по сметката ми. Като го получа ще ти отговоря и ще ти кажа.

Автоматичен превод:
verbo27
преди 10 месеца

Радвам се, че нещата са се развили и че казиното ви е съобщило за вашето теглене. Надявам се да получите парите си възможно най-скоро.

Ще чакам актуализация. 😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Да, получих го два дни по-късно 😄

Автоматичен превод:
verbo27
преди 9 месеца

Е, радвам се, че имаш парите. 🎉😊

Какъв метод използвахте, за да го изтеглите? Още ли играете в това казино или не?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вземете го по банков път. Ако продължа да играя 😃

Автоматичен превод:
verbo27
преди 9 месеца

Извинете; вероятно е просто лош превод, но изглежда, че има уловка в оттеглянето. "ако продължиш да играеш"?

Сигурно греша...

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добър ден.

Направих теглене на 24 април, дори не помня кога съм го направила. И аз се свързах с поддръжката до колко дни трябва да чакам, за да могат да преведат парите по сметката ми и ми казаха, че са 3 работни дни, изчакайте до 29-ти, тъй като събота, неделя и празниците го изключват, така че чакайте и чакайте, докато не пристигне. Свързах се с поддръжката отново в неделя рано сутринта, тъй като те бяха отменили тегленето ми. Попитах защо е така и те ми казаха, че е, защото номерът на сметката е грешен, което проверих и номерът беше правилен. Казаха ми също, че съм го направил отново и ето, че все още чакам €312,47, ще видя дали ще ме приемат утре, очаквам искрения ви отговор, благодаря

Автоматичен превод:
Fabian27
преди 6 месеца

Здравейте, определено не е най-приятната ситуация, която описвате, но ще видим как ще продължи.

Така че, когато казвате, че вече сте потвърдили сметката в казиното заедно с метода на плащане, казахте ли им, че не е възможно номерът на сметката да е грешен, след като са го потвърдили и следователно, че могат да го проверят в документите изпрати ли ги? Изпратихте ли тегленето отново и сега то е в процес на изчакване и чакате парите или на какъв етап е?

Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления и бих казал, че вече чакате достатъчно, така че ако се интересувате, можете да подадете жалба при нас, което е безплатно.

Просто щракнете тук . ⬅️

Разбира се, ако искате да изчакате още малко, можете да го направите и когато го направите или ако чуете нещо ново, уведомете ни.

Стискам палци да имате средства възможно най-скоро. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Не ми позволяват да изпратя жалбата, попълвам целия формуляр, но пак не ме уведомяват какво мога да направя по този случай

Автоматичен превод:
Fabian27
преди 6 месеца

Какъв конкретен проблем имате, когато попълвате жалбата? Правите ли го от връзката, която публикувах в предишния си пост? Можете ли да направите екранна снимка, за да мога да видя какво се случва и да се опитам да ви помогна по някакъв начин?

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини