ФорумКазинаNational Casino - обща дискусия

National Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от raniak78
|
23100 преглеждания 97 отговора |
|
1 2 3...5
Добавете пост
Radka
преди 2 години

Пич, виждам, че мнозина не получават печалбите си със заверена сметка, която фирмата логично не е дала и ни краде, трябва да я публикуваме навсякъде и да направим жалба, за да се затвори, за да няма други жертви

Автоматичен превод:
преди 2 години

КАЗИНОТО ТРЯБВА ДА БЪДЕ ЗАТВОРЕНО. НЯМА ДРУГ ВХОД ДОКАТО НЕ ПЛАЩАТ

Автоматичен превод:
преди 2 години

file Те работят за нас, за да знаят, че са минали 5 дни и сега казват, че за 16-то число на месеца всички удължавания се оплакват, че са крадци

Автоматичен превод:
преди 2 години

file 7 работни дни и удължаване. Крадците дават фалшиви надежди, това казино трябва да затвори сега

Автоматичен превод:
mixalis679
преди 2 години

Здравейте,

Не мисля, че подобно действие срещу това казино ще работи, както си мислите. Какво мислите, че ще постигнете чрез:

„Ще ги публикувам навсякъде и ще кажа, че това е най-лошото казино, което съществува"

?

Предполагам, че ще бъдеш игнориран. Никак няма да ти помогне.

Имате ли отговор от казиното относно липсващия ARN код, чудя се?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Свързваме се с вас по отношение на докладвания проблем с теглене, моля, имайте предвид, че прегледахме всички подробности с доставчика на плащане и тегленето беше успешно обработено от наша страна. Оттеглянето трябва да бъде получено на 16 юни, в случай че не бъде получено в посочения срок, моля, свържете се с нас обратно, за да можем да продължим с по-нататъшното разследване.


Изпращат ми такива, че тя каза, че са извадили парите, но доставчикът им каза за 16-то число на месеца или работят с мен или просто казват истината, за да видят ако не си получа парите какво можем да направим?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Всички ми сменят датата, работят за мен; Хвърлиха ги на доставчика на плащане


filefile

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вижте всичките й дни на промяна след известно време, те ще ми кажат след 2 години да получа плащането си


file

Автоматичен превод:
преди 2 години

ето видео за тегленията и проблемите с това

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
giorgiurotadze1
преди 2 години

Пич, хубав IOS, изпрати какво си мислиш, че ще работиш с мен? Няма видео и нищо, което казвате

Автоматичен превод:
giorgiurotadze1
преди 2 години

Това е опасен сайт, изтрих връзката:

file

Автоматичен превод:
mixalis679
преди 2 години

Виждаш ли? Казах ви от самото начало, че казиното разрешава заявката за плащане и след това доставчикът на плащане трябва да го плати.

Ако те актуализират редовно, те наистина може да имат проблем, който не могат да решат незабавно, просто трябва да изчакате, предполагам.

И съжалявам, не виждам дати за промяна.

Моля, уведомете ме дали сте получили печалбите по-късно днес, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

И на мен днес няма да ми плащат, казаха че поради технически проблем от днес ще минат 2-10 работни дни.. Сериозно ли е? Толкова дни чакам артикули и ми казват да чакам толкова дълго? Наистина най-лошото казино, ако не ми дадат печалбите ми, ще докладвам на регулаторния орган за електронни игри в Кюрасао и ще се подава редовна жалба, казаха ми..


file

Автоматичен превод:
mixalis679
преди 2 години

Разбирам, че в момента изглежда като лоша шега.

Когато жалбата е подадена чрез нашия уебсайт, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да подредят нещата.

Предлагам ви да подадете жалбата си, след като този период почти приключи, какво мислите?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, искам да подам жалбата си, да им се обадя да ни дадат обяснения за това забавяне, длъжностно лице от казиното им, те продължават да го дават все едно го правят нарочно...

Уморителни за 140 евро взеха душата ми...

Автоматичен превод:
mixalis679
преди 2 години

Съжалявам, че не забелязахте информацията ми за 14-ия целодневен период. Сега просто ще изчакаме дали ще получите печалбите си, преди този период да изтече.

Да се надяваме, че го правиш.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Тук се оплаквам от National casino, спечелих 5 хиляди и не искат да ми платят, изпращам документи казват, че отказват за n неща, ще се опитам да опитам и докато получа тези пари

Автоматичен превод:
genicardoso850
преди 2 години

Здравейте,

трябва да се опитате да предоставите всеки документ, който ви е поискан. Само след като преминете KYC проверката, имате право на теглене. Има ли конкретен документ, който ви е трудно да представите, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

ЯСВИВ ОБИЧА НАЦИОНАЛНОТО КАЗИНО!


ПРЕДНАЗНАЧЕНИ ЗА ХИГРОЛЪРИТЕ, БОНУСИТЕ СА МАЛКО И ЩЕ ВИ НАМАЛЯТ СЪОТНОШЕНИЕ НА 30% БОНУС, НО ВАШИЯТ VIP ХОСТ МОЖЕ ДА ВИ ИЗГОТВЯ!

ОБИЧАМ ГО!

ЯСВИВ

Автоматичен превод:
jaswiv
преди 2 години

Намерихме условията им за много несправедливи, така че ще внимавам там.

https://casino.guru/national-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини