НачалоФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 10)

 от Leclair36
|
104 726 преглеждания 432 отговора |
|
1...9 10 11...22

Здравейте всички,


Току-що получих специален код, раздават 50 БЕЗПЛАТНИ ЗАВРЪТАНИЯ за две игри.


Кодът е MVIP50.

Автоматичен превод:

Добър ден… Направих депозит в Mystake и по погрешка активирах бонус (който не използвах) и той не ми позволява да използвам парите си в друга игра (пояснявам, че показва, че трябва да заложа сумата от 7 пъти моя капитал и 7 пъти бонуса). Имам нужда от решение. Много благодаря

Автоматичен превод:
maxideamicis

НЕ ИЗПОЛЗВАЙТЕ СРЕДСТВАТА. Кажете на казиното да анулира бонуса, за да можете да използвате собствения си баланс и да не се подчинявате на тези правила, обикновено казината имат раздел, където можете да видите бонусите си, там обикновено го анулирате и можете да използвате средствата си, както искате, но по-добре първо се консултирайте с поддръжката и им кажете, че не искате бонуса и искате да го отмените

Автоматичен превод:

много хубав дизайн и оформление на казиното и има повечето от популярните слотове... аз съм голям фен на слотовете, мога да ги играя цял ден.. така че определено ще играя тук дълго време... вече потвърдих профила си и техният процес на проверка е най-бързият, който съм виждал...няма време за губене, момчета, регистрирайте се и се присъединете към забавлението

Автоматичен превод:

от 1k до 7k

Днес депозирах 1000 в сметката и изтеглих 7000, незабавно чрез astropay. Трябва да се отбележи, че преди това вече бях потвърдил имейла си и какво се изисква.

Автоматичен превод:

Здравейте, mystake casino блокира акаунт за мен, казвайки, че имам 2 дублиращи се акаунта, този, който ме блокира, имаше много баланс

Автоматичен превод:
germanfpossetto

здрасти

Въз основа на второто изречение, трябва да попитам дали сте регистрирали повече от един акаунт в MyStake - нали? Това е строго против правилата.

Казината се защитават от злоупотребяващите с бонуси, нали знаете?

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Radka

не го направих

Автоматичен превод:
germanfpossetto

Здравейте.

Добре.

Просто питах - както казах, второто изречение звучи доста сложно 🙂 "този, който ме блокира, имаше много баланс".

Ако сте сигурни, че не сте направили нищо лошо и бихте могли да помогнете, изпратете жалба:

https://casino.guru/complaints/create

Опишете проблема и се уверете, че сте предоставили всички съответни съобщения или екранни снимки - ако имате такива.

Не се притеснявайте, оплакванията се разглеждат безплатно.

Какво казваш?

Автоматичен превод:

Здравейте. Активирах бонус в Mystake казино по погрешка и не искам да го използвам, искам да анулирам този бонус, той не ми позволява да го анулирам или да залагам, имам нужда от помощ, за да анулирам този бонус или някаква помощ .

Автоматичен превод:
yasfth1122

Влезте в чата на живо и те ще анулират бонуса

Автоматичен превод:

Здравейте, играх в mystake и имах пари за теглене, верифицирах акаунта си и те не взеха правилния идентификатор. Изпратих имейл до центъра за поддръжка и все още не съм получил никакъв отговор, някой знае ли какво да направя?

Автоматичен превод:
c5qw2fjjnm

Какво означава "не са взели правилната лична карта", моля? Мога да използвам поне някои съвети.

Уведомете ме скоро.


Автоматичен превод:
Radka

Просто изпратете правилния идентификатор и ще получите парите си в рамките на 24 часа след приемането на тегленето. Все още щях да ги използвам, но всички игри на Netents бяха изключени за играчи от Обединеното кралство, така че не е добре за мен, но получих 3/4 тегления

Автоматичен превод:
Anonymized417

Предлагам да посъветвате играча. Изглежда, че използва неправилен идентификатор - вижте тази публикация, моля:

https://casino.guru/forum/casinos/mystake-casino---general-discussion/10#post-65822

Все пак оценявам загрижеността ви!

Автоматичен превод:
c5qw2fjjnm

как си Имате ли още нужда от помощ?

Автоматичен превод:

Здравейте, не мога да изтегля парите си от моето заложено казино, какво мога да направя?

Автоматичен превод:
francescosocial89

Здравейте.

Е, за начало със сигурност можете да започнете с цялата история.

Защо не можете да се оттеглите? Попитахте ли казиното? Какво научи?

Това би било наистина полезно, особено за вас.

Ще чакам актуализацията ви. 🙏

Автоматичен превод:

Добре, че не знам къде другаде да пиша, имам нужда от помощ

Казиното mystake не ми дава никакво решение, когато проблемът не е мой

Една от слот игрите ми заложи повече от това, което отбеляза същата игра

Направих залога си на 30 песо, както е посочено в първия пробег, когато отида да видя историята си, същият пробег казва, че залагам 16 725 песо, когато залагам само 30

Говорих с поддръжката, те ми казаха, че залогът ми е направен в долари, когато съм играл в песо и никога не съм таксувал долари.

Никъде не пише, че моите залози ще бъдат в долари, когато винаги съм играл в песо, не е първият път, когато играя, те не го уточняват добре на своите играчи, това е грешка на страницата.

По-скоро същата страница ми дава възможност да променям от долари в песо и никога да не променям в долари и те не искат да ме разпознаят

В моята история може да се види как съм залагал 30 песо или 20 песо, никога не съм залагал такава сума като тази, която получих

Моля само за връщане на сумата 16 725

Edited
Автоматичен превод:
ivanduranpatan

Здравейте!

За първи път чувам за такъв проблем, предполагам.

Но това няма значение, защото вече сте изпратили жалбата , това е най-доброто, което можете да направите!

Но се страхувам, че сте загубили целия баланс междувременно, много жалко. Съжалявам, че го направи от гняв.

Страхувам се, че не можем да направим много по въпроса.

Автоматичен превод:
1...9 10 11...22
Отидете на страницаот 22 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини