Добър ден… Направих депозит в Mystake и по погрешка активирах бонус (който не използвах) и той не ми позволява да използвам парите си в друга игра (пояснявам, че показва, че трябва да заложа сумата от 7 пъти моя капитал и 7 пъти бонуса). Имам нужда от решение. Много благодаря
Good afternoon… I made a deposit in Mystake and by mistake I activated a bonus (which I did not use) and it does not let me use my money in any other game (I clarify that it indicates that I must bet the amount of 7 times my capital and 7 times the bonus ). I need a solution. Thank you so much
Buena tardes… hice un depósito en Mystake y por error activé un bono ( el cual no use) y no me deja usar mi dinero en ningún otro juego ( aclaro que indica que debo apostar la cantidad de 7 veces mi capital y 7 veces el bono). Necesito una solución. Muchas gracias
НЕ ИЗПОЛЗВАЙТЕ СРЕДСТВАТА. Кажете на казиното да анулира бонуса, за да можете да използвате собствения си баланс и да не се подчинявате на тези правила, обикновено казината имат раздел, където можете да видите бонусите си, там обикновено го анулирате и можете да използвате средствата си, както искате, но по-добре първо се консултирайте с поддръжката и им кажете, че не искате бонуса и искате да го отмените
DO NOT USE THE FUNDS. Tell the casino to cancel the bonus so you can use your own balance and not be subject to those rules, usually casinos have a section where you can see your bonuses, there you usually cancel it and you can use your funds however you want, but better check with support first and tell them you don't want the bonus and want to cancel it
NO USES LOS FONDOS. Dile al casino que cancele el bono para que puedas usar tu propio balance y no estés sujeto a esas reglas, por lo general los casinos tienen un apartado donde puedes ver tus bonos, ahí normalmente lo cancelas y ya puedes usar tus fondos como quieras, pero mejor consulta con soporte primero y diles que no quieres el bono y deseas cancelarlo
много хубав дизайн и оформление на казиното и има повечето от популярните слотове... аз съм голям фен на слотовете, мога да ги играя цял ден.. така че определено ще играя тук дълго време... вече потвърдих профила си и техният процес на проверка е най-бързият, който съм виждал...няма време за губене, момчета, регистрирайте се и се присъединете към забавлението
very nice design and layout of the casino, and it have most of the popular slots... im a big fan of slots, can play them all day long.. so im definitely gonna be playing here for a long long time...i already verified my profile and their verification process is the fastest i have seen ...no time to waste guys register and join the fun
Днес депозирах 1000 в сметката и изтеглих 7000, незабавно чрез astropay. Трябва да се отбележи, че преди това вече бях потвърдил имейла си и какво се изисква.
Today I deposited 1000 to the account and withdrew 7000, instantly through astropay. It should be noted that previously I had already verified my email and what is required.
Hoy le deposité 1000 a la cuenta y retiré 7000, al instante mediante astropay. Cabe aclarar que con anterioridad ya habia verificado mi mail y lo que se requiere.
Здравейте, mystake casino блокира акаунт за мен, казвайки, че имам 2 дублиращи се акаунта, този, който ме блокира, имаше много баланс
Hello, mystake casino blocked an account for me saying that I have 2 duplicate accounts, the one that blocked me had a lot of balance
Hola, el casino mystake me bloqueo una cuenta diciendo que tengo 2 cuentas duplicadas, la que me bloquearon tenia mucho saldo en el balance
здрасти
Въз основа на второто изречение, трябва да попитам дали сте регистрирали повече от един акаунт в MyStake - нали? Това е строго против правилата.
Казината се защитават от злоупотребяващите с бонуси, нали знаете?
Ще чакам вашия отговор.
Hi!
Based on the second sentence, I must ask whether you registered more than one account on MyStake - did you? It is strictly against the rules.
Casinos protect themself from bonus abusers, you know?
I'll wait for your reply.
Здравейте.
Добре.
Просто питах - както казах, второто изречение звучи доста сложно 🙂 "този, който ме блокира, имаше много баланс".
Ако сте сигурни, че не сте направили нищо лошо и бихте могли да помогнете, изпратете жалба:
https://casino.guru/complaints/create
Опишете проблема и се уверете, че сте предоставили всички съответни съобщения или екранни снимки - ако имате такива.
Не се притеснявайте, оплакванията се разглеждат безплатно.
Какво казваш?
Hello.
Good.
I was just asking - as I said, the second sentence sounds pretty tricky 🙂 " the one that blocked me had a lot of balance".
If you are sure you've done nothing wrong and could use a helping hand, submit a complaint:
https://casino.guru/complaints/create
Describe the problem and make sure to provide all relevant communications or screenshots - if you have any.
Don't worry, complaints are handled for free.
What do you say?
Здравейте. Активирах бонус в Mystake казино по погрешка и не искам да го използвам, искам да анулирам този бонус, той не ми позволява да го анулирам или да залагам, имам нужда от помощ, за да анулирам този бонус или някаква помощ .
Hello. I activated a bonus at Mystake casino, by mistake, and I don't want to use it, I want to cancel that bonus, it won't let me cancel it or bet, I need help to cancel that bonus, or some help.
Влезте в чата на живо и те ще анулират бонуса
Go on live chat and they will cancel the bonus
Здравейте, играх в mystake и имах пари за теглене, верифицирах акаунта си и те не взеха правилния идентификатор. Изпратих имейл до центъра за поддръжка и все още не съм получил никакъв отговор, някой знае ли какво да направя?
Hello, I played in mystake and I had money to withdraw, I verified my account and they did not take the correct ID. I sent an email to the support center and still haven't received any response, does anyone know what to do?
Hola, jugué en mystake y tenía dinero para retirar, verifique mi cuenta y no me tomaron el dni correcto. Le mandé un mail a el centro de asistencias y todavía no recibí ninguna respuesta, alguien sabe que hacer?
Какво означава "не са взели правилната лична карта", моля? Мога да използвам поне някои съвети.
Уведомете ме скоро.
What does it mean "they did not take the correct ID", please? I could use some hints at least.
Let me know soon.
Просто изпратете правилния идентификатор и ще получите парите си в рамките на 24 часа след приемането на тегленето. Все още щях да ги използвам, но всички игри на Netents бяха изключени за играчи от Обединеното кралство, така че не е добре за мен, но получих 3/4 тегления
Just send in the correct id and you will get your money in 24hrs of the withdrawal being accepted. I would still be using them but all Netents games were excluded for UK players so no good to me but I received 3/4 withdrawals
Предлагам да посъветвате играча. Изглежда, че използва неправилен идентификатор - вижте тази публикация, моля:
https://casino.guru/forum/casinos/mystake-casino---general-discussion/10#post-65822
Все пак оценявам загрижеността ви!
I suggest you should advise the player. He seemed to use an incorrect ID - check out this post, please:
https://casino.guru/forum/casinos/mystake-casino---general-discussion/10#post-65822
I appreciate your concern though!
Здравейте.
Е, за начало със сигурност можете да започнете с цялата история.
Защо не можете да се оттеглите? Попитахте ли казиното? Какво научи?
Това би било наистина полезно, особено за вас.
Ще чакам актуализацията ви. 🙏
Hello.
Well, for the start you can surely begin with the whole story.
Why can't you withdraw? Did you ask the casino? What did you learn?
That would be really helpful, especially for you.
I'll wait for your update. 🙏
Добре, че не знам къде другаде да пиша, имам нужда от помощ
Казиното mystake не ми дава никакво решение, когато проблемът не е мой
Една от слот игрите ми заложи повече от това, което отбеляза същата игра
Направих залога си на 30 песо, както е посочено в първия пробег, когато отида да видя историята си, същият пробег казва, че залагам 16 725 песо, когато залагам само 30
Говорих с поддръжката, те ми казаха, че залогът ми е направен в долари, когато съм играл в песо и никога не съм таксувал долари.
Никъде не пише, че моите залози ще бъдат в долари, когато винаги съм играл в песо, не е първият път, когато играя, те не го уточняват добре на своите играчи, това е грешка на страницата.
По-скоро същата страница ми дава възможност да променям от долари в песо и никога да не променям в долари и те не искат да ме разпознаят
В моята история може да се види как съм залагал 30 песо или 20 песо, никога не съм залагал такава сума като тази, която получих
Моля само за връщане на сумата 16 725
Good I don't know where else to write I need help
The mystake casino does not give me any solution when the problem was not mine
One of the slot games bet me more than what that same game marked
I made my bet at 30 pesos as indicated in the first run when I go to see my history that same run says that I bet 16,725 pesos when I only bet 30
I talked to support, they told me that my bet was made in dollars when I played in pesos and never charged dollars.
It did not say anywhere that my bets would be in dollars when I always played in pesos, it is not the first time I have played, they do not specify it well to their players, it is an error on the page.
It's more the same page gives me the option to change from dollars to pesos and never change to dollars and they don't want to recognize me
In my history it can be seen how I had been betting 30 pesos or 20 pesos, I never bet that amount like the one I got
I only ask for the return of the amount 16,725
Buenas nose donde mas escribir necesito ayuda
El casino mystake no me da ninguna solucion cuando el problema no fue mio
Uno de los juegos tragamonedas me aposto mas de lo que marcaba ese mismo juego
Hice mi apuesta a 30 pesos como lo marcaba en la primer tirada cuando voy a ver mi historial esa misma tirada dice que me aposto 16.725 pesos cuando solo aposte 30
hable con soporte me decien que mi apuesta se realizo en dolares cuando yo jugue en pesos y nunca cargue dolares.
No decia en nungun lado que mis apuestan serian en dolares cuando simpre jugue en pesos no es la priemara vez que juego No lo especifican bien a sus jugadores es un error de la pagina eso
Es mas la misma pagina me da la opcion de cambiar de dolares a pesos y nunca cambie a dolares y no me quieren reconocerlo
En mi historial se ve como venia apostando de 30 pesos o 20 pesos nunca aposte esa cantidad como la que me saco
Solo pido la devolucion del monto 16.725
Здравейте!
За първи път чувам за такъв проблем, предполагам.
Но това няма значение, защото вече сте изпратили жалбата , това е най-доброто, което можете да направите!
Но се страхувам, че сте загубили целия баланс междувременно, много жалко. Съжалявам, че го направи от гняв.
Страхувам се, че не можем да направим много по въпроса.
Hello!
This is the first time I'm hearing about such an issue, I reckon.
But it does not matter because you already submitted the complaint, this is the best you could do!
But I fear you lost the entire balance in the meantime, it's a great pity. I'm sorry you did it out of anger.
I fear that there is not much we can do about that.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.