Добре, любопитен съм как ще се развие тегленето ви. Можете ли да пишете дали имате проблеми или обратното успяхте да изтеглите без проблеми? Ще чакам.
Okay, so I'm curious how your withdrawal will turn out. Could you write if you have problems or vice versa you managed to withdraw without problems ? I'll be waiting.
8 дни по-късно тегленето ми беше завършено от Skrill. Към днешна дата моята проверка все още не беше приключила, затова поставих ултиматум в чата, агентът отвори вътрешно тикет и в рамките на 15 минути проверката и тегленето приключиха.
Проблемът беше разрешен, но не трябваше да се стига дотук.
8 days later my withdrawal was completed by Skrill. As of today, my verification had not yet been completed, so I made an ultimatum in the chat, the agent opened a ticket internally and within 15 minutes the verification and withdrawal were completed.
The problem was resolved but it shouldn't have gotten to this point.
8 dias depois o meu levantamento foi concluído por Skrill. Ao dia de hoje a minha verificação ainda não tinha sido concluída, por isso fiz um ultimato no chat, o agente abriu ticket internamente e em 15 minutos a verificação e levantamento foram concluídos.
O problema foi resolvido mas não devia chegar a este ponto.
Бих казал, че е чудесно, че успяхте да получите парите и най-накрая да потвърдите, но също така е важно на каква цена. Не мисля, че така трябва да работи в казино, но важното е, че имате верифициран акаунт.
Независимо от това, ще продължите ли да играете тук, след като се потвърдите?
I would say it's great that you were able to get the money and finally verify, but it's also important at what price. I don't think that's how it should work in a casino, but the key thing is that you have a verified account.
Nevertheless, are you going to continue to play here once you have verified yourself ?
Ще го използвам отново за спортни залагания, но само ако коефициентите са по-добри от коефициентите на други букмейкъри.
I will use it again for sports betting but only if the odds are better than the odds of other bookmakers.
Voltarei a utilizar para apostas desportivas mas só se as odds forem melhores do que as odds de outras casas de apostas.
Разбирам. Явно си научил урока и следващия път ще бъдеш по-внимателен. Така че успех. 🙂
I understand. Obviously you have learned your lesson and you will be more careful next time. So good luck. 🙂
Наскоро създадох акаунт в mrbet, открих, че е много добър и печеливш сайт, но имам много проблеми с изтеглянето на печалбата си. Преди да поискам теглене, изпратих документи и след това поисках теглене дотогава, ок. Но минаха дни, откакто проверих документите си и нито едно от тегленията не достигна сметката ми. Смених номера си в платформата. След няколко дни се свързах с екипа за поддръжка и те твърдят, че трябва да изчакам промяната на данните, за да потвърдя проверката и след това тегленето, но в детайли промяната на данните може да отнеме до 28 дни и това е абсурдно за това цял период. за промяна на номер на мобилен телефон
Просто исках да направя тегленето си спокойно
I recently created an account at mrbet, I found it to be a very good and profitable site, but I'm having a lot of trouble withdrawing my profit. Before requesting the withdrawal, I sent documents and then requested the withdrawal until then, ok. But it's been days since I checked my documents and none of the withdrawals reached my account. I changed my number within the platform. After several days passed, I contacted the support team and they claim that I have to wait for the data to change to confirm the verification and then the withdrawal, but in detail the data change can take up to 28 days and this is absurd for this entire period. to change a cell phone number
I just wanted to make my withdrawal calmly
Recentemente criei a conta na mrbet achei um site muito bom e lucrativo, porem estou tendo muito problema para sacar meu lucro. Antes de solicitar o saque eu fiz o envio de documentos e pos isso pedi o saque até ai ok. Mas ja fazem dias que não verifica meus documentos e nada do saque cair na minha conta. Fiz alteração no meu numero dentro da plataforma. Apos passar varios dias entrei em contato com a equipe de suporte e eles alegam que tenho que esperar a alteração de dados para confirmar a verificação e depois o saque mas detalhe a alteração de dados pode leva ate 28 dias e isso é um absurdo todo esse prazo para alterar um numero de celular
só queria fazer meu saque tranquilamente
Здравейте, виждам, че преминавате през проверка на акаунта. Това означава, че вероятно ще можете да теглите само когато е успешно. Значи казиното все още не е приело вашите документи и все още е в етап на проверка?
Що се отнася до промяната на броя, мисля, че е доста, ако може да отнеме до месец, но силно вярвам, че няма да е толкова дълъг период от време. Даваме на казината 14 дни, за да уредят KYC и процеса на теглене, така че ако нищо не се промени и нямате нова информация, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Въпреки това препоръчвам да бъдете малко търпеливи и ще видим какво ще се случи в следващите няколко дни.
Дръж ме в течение.
Hello, I see you are going through account verification. That means you will probably be able to withdraw only when it is successful. So the casino still hasn't accepted your documents and it's still in the checking stage ?
As far as the number change is concerned, I think it's quite a lot if it could take up to a month, but I strongly believe that it won't be such a long period of time. We give casinos 14 days to sort out the KYC and withdrawal process, so if nothing changes and you don't have any new information let us know and we will try to help you.
However, I also recommend to be a bit patient and we will see what happens in the next few days.
Keep me updated.
ПРОВЕРКАТА НЕ РАБОТИ
СРЕДСТВА НЯМА ДА СЕ ПЛАЩАТ
ТАКА ЧЕ МОМЧЕТА СТОЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ MRBET И НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ ПАРИ
НЕВЪЗМОЖНО Е ИЗПЛАЩАНЕ НА ПЕЧАЛБИТЕ
VERFICATION DOES NOT WORK
FUNDS WILL NOT BE PAID
SO GUYS STAY AWAY FROM MRBET AND DON'T DEPOSIT ANY MONEY
IT IS IMPOSSIBLE TO PAYOUT WINNINGS
VERFICIERUNG FUNKTIONIERT NICHT
GELDER WERDEN NICHT AUSGEZAHLT
ALSO LEUTE LASST DIE FINGER VON MRBET UND ZAHLT DA KEIN GELD EIN
ES IST UNMÖGLICH SICH GEWINNE AUSZAHLEN ZU LASSEN
Какво имате предвид, когато казвате „ПРОВЕРКАТА НЕ РАБОТИ"?
Разбира се, средства няма да бъдат изплатени на играч, който не е преминал успешно проверката, например.
Така че, моля, споделете повече подробности, ако можете. Може би има начин да ви помогна.
Любезна молба: Оставете capslock-а, досадно е, честно казано. 🙏
What do you mean when you say "VERFICATION DOES NOT WORK"?
Of course, funds will not be paid to a player who has not passed the verification successfully, for instance.
So, please, share more details if you can. Maybe there is a way to help you.
Kind request: Leave the capslock alone, it's annoying, to be honest. 🙏
Здравейте, наскоро спечелих 1000 евро от mr bet и забелязах, че имам грешно име в информацията за акаунта. Ами когато KYC поиска от мен да докажа самоличност и името е грешно и не може да бъде променено. Как да заобиколя това? помага ли тегленето на по-малки суми навреме пример 99e или какво да правя. Наистина се нуждая от тези пари, които спечелих, и не мога да ги загубя.
Hello, I recently won 1000 euros from mr bet and noticed that i have wrong name in account information. What when KYC ask me to prove indentifity and the name is wrong and can not be changet. How do i get around this? does withdrawing smaller amounts at time help example 99e or what do i do. I really need this money i won and can't lose the money.
Е, бих казал, че зависи какво точно имате предвид под „грешно име".🤔 Беше ли просто малка грешка, като липсваща буква, например, или сте написали име на някой друг, съвсем различен? Разбираш ли ме?
Смятам, че ако не преминете KYC проверката, има наистина малък шанс да можете да изтеглите пари от всяко казино. Много е важно акаунтът да бъде потвърден в онлайн казина, така че това може да предотврати много проблеми.
Също така, моля, опитайте се да приемете онлайн хазарта само като хоби, за което трябва да похарчите малко пари, а не да зависи от него. 🙏 Изобщо не трябва да се приема като източник на доходи. Просто се опитвам да ви предам приятелски съвет.
Well, I would say, it depends on what do you exactly mean by "wrong name".🤔 Was it just a small mistake, like missing letter, for example, or have you write a name of somebody else, completely different? Do you get me?
I reckon, that if you do not pass the KYC verification, there is a really small chance you will be able to withdraw any money from any casino. It is very important to get the account verified in online casinos, so it can prevent lot of issues.
Also please, try to take the online gambling just as a hobby, which you need to spent some money on, and not depend on it. 🙏 It should never be taken as a source of income, at all. Just trying here to pass a friendly advice to you.
Мисля, че казината трябва да позволяват на играчите да потвърдят самоличността си, преди да започнат да играят, за да могат хората да предотвратят и поправят този вид проблеми. Но по някаква причина mr.bet не ви позволява да направите това, преди да направите заявка за теглене. Навремето, когато се регистрирах в това казино, им писах, за да направя моята проверка, но те не ми позволиха да го направя
Или ви позволяват да правите това сега? Надявам се да.
I think casinos should allow players to verify their identity before they start playing so people can prevent and fix this kinda of problems. But for some reason mr.bet does not allow you to do that before you do a withdrawal request . Back in time when I did register in this casino I did write them in order to do my verification and they didn't allow me to do that
Or do they allow you do to that now ? I hope yes.
Мисля, че казината трябва да позволяват на играчите да потвърдят самоличността си, преди да започнат да играят, за да могат хората да предотвратят и поправят този вид проблеми. Но по някаква причина mr.bet не ви позволява да направите това, преди да направите заявка за теглене. Навремето, когато се регистрирах в това казино, им писах, за да направя моята проверка, но те не ми позволиха да го направя
Или ви позволяват да правите това сега? Надявам се да.
I think casinos should allow players to verify their identity before they start playing so people can prevent and fix this kinda of problems. But for some reason mr.bet does not allow you to do that before you do a withdrawal request . Back in time when I did register in this casino I did write them in order to do my verification and they didn't allow me to do that
Or do they allow you do to that now ? I hope yes.
Здравейте, повечето казина проверяват играчите само при първо теглене, така че е обичайно. Разбира се, това, което казвате, би било най-добрият сценарий и може би ще предотврати много проблеми за играчите и казината. Не съм сигурен как е сега, но според написаното от играча преди вас, той не е бил потвърден, когато пита за това. 😕
Hi, most casinos only verify players on first withdrawal, so it's common. Of course, what you say would be the best scenario and maybe it would prevent a lot of problems for the players and the casinos. I'm not sure how it is now, but according to what the player before you wrote, he wasn't verified when he is asking about it. 😕
MrBet отново забавя плащанията, което означава, че казиното не е достатъчно ликвидно. Дори малки плащания. те не заслужават такава висока оценка. Съжалявам момчета!
MrBet is delaying payments again, meaning the casino is not liquid enough. Even small payments. they dont deserve such high rating. Sorry guys!
Здравейте, колко дълго е вашето положение и колко време чакате тегленето? Казиното каза ли ви някаква причина защо това е така? Ние даваме на казината 14 дни да разрешат такава ситуация, така че ако не го направят, можете да се свържете с нас.
Hello, how long is your situation and how long are you waiting for the withdrawal ? Did the casino tell you any reason why this is the case ? We give casinos 14 days to resolve such a situation, so if they don't, you can contact us.
1 седмица днес за 150 канадски хаха. Депозирах 25 и го направих 150 на слотове. Казиното не каза нищо. Ще изчакам още една седмица, но това е смешно. Платиха ми 2 други пъти в рамките на 48 часа на други малки като 300+ и още 200+, ако си спомням. Четох, че те забавят, ако получите късмет. Но урокът е, че те не са ликвидни, защото поддръжката е хубава и казва, че понякога се претоварват с тегления хахахаха Всичко, което казвам е, че те не заслужават този висок рейтинг и 100% не заслужават приходите от 100 милиона хаха. Съжалявам момчета! 😔 Със сигурност няма да депозирам там отново след това, въпреки че харесвам казиното.
1 week today for 150cad lol. I depo 25 and made it 150 on slots. Casino has said nothing. I will wait one more week, but this is ridiculous. They paid me 2 other times in 48hrs timeframe on other small ones like 300+ and another 200+ if I remember. I read that they delay if you get a lucky streak. But the lesson is they are not liquid coz support is nice and says they get overrun sometimes with withdrawals lol. All I am saying is they dont deserve this high rating and 100% not the 100mill revenue lol. Sorry guys! 😔 most certainly I will not depo there again aftwr this, even tho I like the casino.
Да, изглежда имат проблеми с ликвидността. Casino Guru, който ги използвам много за търсене на нови казина, изглежда няма реалистичен резултат за MrBet; твърде високо е; също така приходите от 100 милиона са подозрителни. Съжалявам братле, съчувствам ти!
Yep, it seems they have liquidity problems. Casino Guru, which I use them alot to search for new casinos, doesnt seem to have a realistic score for MrBet; its too high; also, the 100mill revenue is suspect. Sorry bro, i feel for u!
1 седмица днес за 150 канадски хаха. Депозирах 25 и го направих 150 на слотове. Казиното не каза нищо. Ще изчакам още една седмица, но това е смешно. Платиха ми 2 други пъти в рамките на 48 часа на други малки като 300+ и още 200+, ако си спомням. Четох, че те забавят, ако получите късмет. Но урокът е, че те не са ликвидни, защото поддръжката е хубава и казва, че понякога се претоварват с тегления хахахаха Всичко, което казвам е, че те не заслужават този висок рейтинг и 100% не заслужават приходите от 100 милиона хаха. Съжалявам момчета! 😔 Със сигурност няма да депозирам там отново след това, въпреки че харесвам казиното.
1 week today for 150cad lol. I depo 25 and made it 150 on slots. Casino has said nothing. I will wait one more week, but this is ridiculous. They paid me 2 other times in 48hrs timeframe on other small ones like 300+ and another 200+ if I remember. I read that they delay if you get a lucky streak. But the lesson is they are not liquid coz support is nice and says they get overrun sometimes with withdrawals lol. All I am saying is they dont deserve this high rating and 100% not the 100mill revenue lol. Sorry guys! 😔 most certainly I will not depo there again aftwr this, even tho I like the casino.
Хм, жалко, че сега се удължи, като казваш, че преди си имала доста бързо оттегляне. Ако обаче имат много други искания, бих разбрал.
Както и да е, ако не си получите парите, непременно пишете и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Разбира се, от вас зависи да не играете повече тук и няма да ви обвинявам, тъй като очевидно не е приятно да чакате 2 седмици за пари.
Стискам палци. 🤞
Hmm, it's a pity that it's been prolonged now, when you say that before you had a pretty fast withdrawal. However, if they have a lot of other requests, I would understand.
Anyway, if you don't get your money, by all means write and we'll try to help you.
Of course it's up to you not to play here anymore and I won't blame you, as it's obviously not pleasant to wait 2 weeks for money.
Fingers crossed. 🤞
Благодаря, ще го направя! Но вашият рейтинг на сайта и приходите от 100 милиона не са реалистични. Вие трябва да го промените! Gn! 🙂
Thanks I will! But your rating on the site and the 100mill revenue is not realistic. You guys need to change it! Gn! 🙂
Ако имате нещо конкретно в ума си относно приходите, можете да се свържете с нашия екип за данни по всяко време:
data@casino.guru
Честно казано, не съм запознат с този конкретен аспект или как получаваме достъп до информацията, но съм 100% сигурен, че можем да използваме всяка използваема актуализация, която Екипът може да получи. Благодаря за вниманието.
Както и да е, надявам се, че оттеглянето ви ще успее по-скоро!
If you have anything specific on your mind regarding its revenue, you can contact our Data Team anytime:
data@casino.guru
Honestly, I'm not familiar with this specific aspect or how we access the information, but I'm 100% sure we could use every usable update the Team could get. Thanks for considering.
Anyway, I hope your withdrawal makes it through sooner rather than later!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.