ФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 2 години от michifran555
|
53765 преглеждания 389 отговора |
|
1...7 8 9...20
Добавете пост
преди 1 година

Добре, любопитен съм как ще се развие тегленето ви. Можете ли да пишете дали имате проблеми или обратното успяхте да изтеглите без проблеми? Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

8 дни по-късно тегленето ми беше завършено от Skrill. Към днешна дата моята проверка все още не беше приключила, затова поставих ултиматум в чата, агентът отвори вътрешно тикет и в рамките на 15 минути проверката и тегленето приключиха.

Проблемът беше разрешен, но не трябваше да се стига дотук.

Автоматичен превод:
swfr97
преди 12 месеца

Бих казал, че е чудесно, че успяхте да получите парите и най-накрая да потвърдите, но също така е важно на каква цена. Не мисля, че така трябва да работи в казино, но важното е, че имате верифициран акаунт.

Независимо от това, ще продължите ли да играете тук, след като се потвърдите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 12 месеца

Ще го използвам отново за спортни залагания, но само ако коефициентите са по-добри от коефициентите на други букмейкъри.

Автоматичен превод:
swfr97
преди 12 месеца

Разбирам. Явно си научил урока и следващия път ще бъдеш по-внимателен. Така че успех. 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Наскоро създадох акаунт в mrbet, открих, че е много добър и печеливш сайт, но имам много проблеми с изтеглянето на печалбата си. Преди да поискам теглене, изпратих документи и след това поисках теглене дотогава, ок. Но минаха дни, откакто проверих документите си и нито едно от тегленията не достигна сметката ми. Смених номера си в платформата. След няколко дни се свързах с екипа за поддръжка и те твърдят, че трябва да изчакам промяната на данните, за да потвърдя проверката и след това тегленето, но в детайли промяната на данните може да отнеме до 28 дни и това е абсурдно за това цял период. за промяна на номер на мобилен телефон filefilefile

Просто исках да направя тегленето си спокойно

Автоматичен превод:
joaoxlife
преди 11 месеца

Здравейте, виждам, че преминавате през проверка на акаунта. Това означава, че вероятно ще можете да теглите само когато е успешно. Значи казиното все още не е приело вашите документи и все още е в етап на проверка?

Що се отнася до промяната на броя, мисля, че е доста, ако може да отнеме до месец, но силно вярвам, че няма да е толкова дълъг период от време. Даваме на казината 14 дни, за да уредят KYC и процеса на теглене, така че ако нищо не се промени и нямате нова информация, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Въпреки това препоръчвам да бъдете малко търпеливи и ще видим какво ще се случи в следващите няколко дни.

Дръж ме в течение.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

ПРОВЕРКАТА НЕ РАБОТИ

СРЕДСТВА НЯМА ДА СЕ ПЛАЩАТ

ТАКА ЧЕ МОМЧЕТА СТОЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ MRBET И НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ ПАРИ

НЕВЪЗМОЖНО Е ИЗПЛАЩАНЕ НА ПЕЧАЛБИТЕ

Автоматичен превод:
sulawa89
преди 8 месеца

Какво имате предвид, когато казвате „ПРОВЕРКАТА НЕ РАБОТИ"?

Разбира се, средства няма да бъдат изплатени на играч, който не е преминал успешно проверката, например.

Така че, моля, споделете повече подробности, ако можете. Може би има начин да ви помогна.

Любезна молба: Оставете capslock-а, досадно е, честно казано. 🙏

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, наскоро спечелих 1000 евро от mr bet и забелязах, че имам грешно име в информацията за акаунта. Ами когато KYC поиска от мен да докажа самоличност и името е грешно и не може да бъде променено. Как да заобиколя това? помага ли тегленето на по-малки суми навреме пример 99e или какво да правя. Наистина се нуждая от тези пари, които спечелих, и не мога да ги загубя.

Автоматичен превод:
pekkaesa714
преди 8 месеца

Е, бих казал, че зависи какво точно имате предвид под „грешно име".🤔 Беше ли просто малка грешка, като липсваща буква, например, или сте написали име на някой друг, съвсем различен? Разбираш ли ме?

Смятам, че ако не преминете KYC проверката, има наистина малък шанс да можете да изтеглите пари от всяко казино. Много е важно акаунтът да бъде потвърден в онлайн казина, така че това може да предотврати много проблеми.

Също така, моля, опитайте се да приемете онлайн хазарта само като хоби, за което трябва да похарчите малко пари, а не да зависи от него. 🙏 Изобщо не трябва да се приема като източник на доходи. Просто се опитвам да ви предам приятелски съвет.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Мисля, че казината трябва да позволяват на играчите да потвърдят самоличността си, преди да започнат да играят, за да могат хората да предотвратят и поправят този вид проблеми. Но по някаква причина mr.bet не ви позволява да направите това, преди да направите заявка за теглене. Навремето, когато се регистрирах в това казино, им писах, за да направя моята проверка, но те не ми позволиха да го направя


Или ви позволяват да правите това сега? Надявам се да.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Мисля, че казината трябва да позволяват на играчите да потвърдят самоличността си, преди да започнат да играят, за да могат хората да предотвратят и поправят този вид проблеми. Но по някаква причина mr.bet не ви позволява да направите това, преди да направите заявка за теглене. Навремето, когато се регистрирах в това казино, им писах, за да направя моята проверка, но те не ми позволиха да го направя


Или ви позволяват да правите това сега? Надявам се да.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, повечето казина проверяват играчите само при първо теглене, така че е обичайно. Разбира се, това, което казвате, би било най-добрият сценарий и може би ще предотврати много проблеми за играчите и казината. Не съм сигурен как е сега, но според написаното от играча преди вас, той не е бил потвърден, когато пита за това. 😕

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

MrBet отново забавя плащанията, което означава, че казиното не е достатъчно ликвидно. Дори малки плащания. те не заслужават такава висока оценка. Съжалявам момчета!

Автоматичен превод:
belloelton249
преди 7 месеца

Здравейте, колко дълго е вашето положение и колко време чакате тегленето? Казиното каза ли ви някаква причина защо това е така? Ние даваме на казината 14 дни да разрешат такава ситуация, така че ако не го направят, можете да се свържете с нас.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

1 седмица днес за 150 канадски хаха. Депозирах 25 и го направих 150 на слотове. Казиното не каза нищо. Ще изчакам още една седмица, но това е смешно. Платиха ми 2 други пъти в рамките на 48 часа на други малки като 300+ и още 200+, ако си спомням. Четох, че те забавят, ако получите късмет. Но урокът е, че те не са ликвидни, защото поддръжката е хубава и казва, че понякога се претоварват с тегления хахахаха Всичко, което казвам е, че те не заслужават този висок рейтинг и 100% не заслужават приходите от 100 милиона хаха. Съжалявам момчета! 😔 Със сигурност няма да депозирам там отново след това, въпреки че харесвам казиното.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
sulawa89
преди 7 месеца

Да, изглежда имат проблеми с ликвидността. Casino Guru, който ги използвам много за търсене на нови казина, изглежда няма реалистичен резултат за MrBet; твърде високо е; също така приходите от 100 милиона са подозрителни. Съжалявам братле, съчувствам ти!

Автоматичен превод:
tftcosta
преди 7 месеца

Съгласен съм!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

1 седмица днес за 150 канадски хаха. Депозирах 25 и го направих 150 на слотове. Казиното не каза нищо. Ще изчакам още една седмица, но това е смешно. Платиха ми 2 други пъти в рамките на 48 часа на други малки като 300+ и още 200+, ако си спомням. Четох, че те забавят, ако получите късмет. Но урокът е, че те не са ликвидни, защото поддръжката е хубава и казва, че понякога се претоварват с тегления хахахаха Всичко, което казвам е, че те не заслужават този висок рейтинг и 100% не заслужават приходите от 100 милиона хаха. Съжалявам момчета! 😔 Със сигурност няма да депозирам там отново след това, въпреки че харесвам казиното.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хм, жалко, че сега се удължи, като казваш, че преди си имала доста бързо оттегляне. Ако обаче имат много други искания, бих разбрал.

Както и да е, ако не си получите парите, непременно пишете и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Разбира се, от вас зависи да не играете повече тук и няма да ви обвинявам, тъй като очевидно не е приятно да чакате 2 седмици за пари.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Благодаря, ще го направя! Но вашият рейтинг на сайта и приходите от 100 милиона не са реалистични. Вие трябва да го промените! Gn! 🙂

Автоматичен превод:
belloelton249
преди 7 месеца

Ако имате нещо конкретно в ума си относно приходите, можете да се свържете с нашия екип за данни по всяко време:

data@casino.guru

Честно казано, не съм запознат с този конкретен аспект или как получаваме достъп до информацията, но съм 100% сигурен, че можем да използваме всяка използваема актуализация, която Екипът може да получи. Благодаря за вниманието.

Както и да е, надявам се, че оттеглянето ви ще успее по-скоро!


Автоматичен превод:
1...7 8 9...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини