преди 7 месеца
Да, разбира се, казино, което не може да плати изплащане от 150 канара, наистина има 100 милиона приходи хахаха.
Yea sure, a casino that cant pay 150cad payout, really has 100mill revenue lol.
0
Да, разбира се, казино, което не може да плати изплащане от 150 канара, наистина има 100 милиона приходи хахаха.
Yea sure, a casino that cant pay 150cad payout, really has 100mill revenue lol.
О, значи това е логиката зад това.
Съжалявам, но поне за мен това е доста наивно. 🙂
Най-вероятно, а също и въз основа на вашите собствени думи, ако не греша, това е първият път, когато сте имали забавено теглене, така че съм сигурен, че финансовата им мощ няма нищо общо с това.
Само изчакайте малко и ще видим. 😉
Oh, so this is the logic behind that.
I'm sorry, but at least to me, this is rather naive. 🙂
Most likely, and also based on your own words, if I'm not mistaken, this is the first time you've experienced delayed withdrawal, so I'm sure their financial strength has nothing to do with it.
Just wait a bit, and we shall see. 😉
Хаха какво? Не мога да повярвам на очите си какво чета. Наивно ли е? В кой свят? 🤣🤣
Haha what? Cant believe my eyes what I am reading. Its naive? In what world? 🤣🤣
Радка просто си е написала мнението, предполагам, че може да ви е смешно, но наистина разбирам какво е имала предвид. Имате ли някаква актуализация за нас, може би?
Radka just wrote her opinion, I reckon, so it may be funny to you, but I really can get the meaning of what she meant, though. Have you got any update for us, perhaps?
Здравейте, благодаря, че проверихте отново! Да, отговорът й ме изуми хаха. Както и да е, нищо не съм чул. Просто чакам! Донякъде го отписах, но ще подам жалба при вас, момчета. Това казино изглежда много странно, когато става въпрос за плащане. Бях чел преди за точни ситуации като моята, когато печелите няколко подред, дори и в малки количества. Аз съм около 500$+ в това казино. Все пак това е неприемливо поведение и няма да депозирам повече там. В четвъртък стават 2 седмици! Благодаря ти 🤗
Hey there, thanks for checking back! Yea, her reply stunned me lol. Anyways, I havent heard anything. Just waiting! I kinda have written it off but gonna file a complaint with you guys. This casino seems very sketch when it comes to paying. I had read before about exact situations as mine when u win a few in a row, even in small numbers. I am about 500$+ in this casino. Still this is an unacceptable behaviour and I wont deposit there anymore. Thursday it will be 2 weeks! Thanks tho 🤗
О, и това, което тя имаше предвид, беше, както го разбрах, добре е казиното да не ми плаща две седмици и това не означава, че нямат приходи от 100 милиона. Разбери хаха. В свят, в който казината се борят за клиенти, как е добре да забавяте плащането? Просто е тъжно да гледам Радка да мисли по този начин хаха. Както и да е, благодаря Роми! 🤗
Oh and what she meant was, as I understood it, its ok for the casino not to pay me for two weeks and it doesnt mean they dont have 100mill revenue. Go figure lol. In a world where casinos are fighting for customers, how is it ok to delay payment? Its just sad to see Radka thinks that way lol. Anyways, thanks Romi! 🤗
Никакви притеснения. Чувствайте се свободни да изпратите жалба до нашия екип, те със сигурност ще се опитат да ви помогнат. Ето връзката , за да го направите.
Също така да добавя, че съм напълно сигурен, че Радка не е имала предвид така, както сте го разбрали. Не е добре, че казиното не плаща, просто нашият екип всъщност не може да се намеси преди 14-дневния срок. Разбира се, никога не е добре да забавяте плащанията, особено ако няма причина за това. А що се отнася до приходите на казината, нашият екип за данни събира цялата информация, така че да може да ги изчисли. Така че, повярвайте ми, цялата информация, която можете да видите на нашия уебсайт, се проверява и актуализира постоянно.
Моля, уведомете ни, ако имате нужда от друга помощ, и ни информирайте за ситуацията с вашето оттегляне. Ще чакаме вашия отговор тук.
No worries at all. Feel free to submit a complaint with our team, they will surely try to help you out. Here is the link, to do so.
Also let me ad, that I am quite sure Radka did not mean it that way you understood it. Not that is ok, that the casino don't pay, it's just that our team can not intervene before the 14 day time frame, actually. It is of course never ok to delay payments, especially if there is no reason for that. And when it comes to casinos revenues, our data team gather all the information, so they are able to calculate those. So, believe me, all the information you can see on our website are constantly checked and updated.
Please let us know, if you need any other assistance, and keep us informed about the situation with your withdrawal. We'll wait for your reply here.
Абсолютно, надявам се да дойдете с добри новини. Ще чакаме. 😉
Absolutely, I hope you will come with good news. We'll be waiting. 😉
Подадена жалба! Хората трябва да видят, че казиното не плаща, ако сте в печеливша серия, дори ако е малка.
Complaint filed! People need to see the casino doesnt pay if you on a winning streak, even if its minor.
Окей, ти избираш този начин да се справиш с това. Не те обвинявам, така че ще видим какво може да се направи за твоята ситуация.
Както и да е, няма новини от казиното за вашето теглене?
Okey, you choose this way to deal with it. I don't blame you, so we will see what can be done about your situation.
Anyway, no news from casino about your withdrawal ?
не Сега очаквам или да отговорят, и да започнат да забавят повече, като поискат проверка като отмъщение или платят сумата и кажат, че съжаляват, хаха.
Nope. Now I expect them to either reply and start stalling more by asking for verification as a retaliation or paying the amount and saying they are sorry lol.
Наистина не знам какво ще направят, но имате оплакване при нас, така че ако имате проблеми, просто уведомете нашия екип.
Ще съм благодарен да ти платят, но ще видим.
Кажете ни, ако нещо се промени.
I do not really know what they will do but you have complaint with us, so if you have some problems, just let our team know.
I would be graetfull if they pay you, but we will see.
Let us know if something changes.
Благодаря Джаро! Добре е, благодарен съм, че го подадохте. Не е голяма сума, така че няма да разбия банката си. Хубаво е хората да видят какво правят тези казина и се надяваме, че ще премахнете високата оценка за тях. Благодаря отново! ❤
Thanks Jaro! Its ok, I am grateful for filing it. Its not a big amount so wont break my bank. It's good for people to see what these casinos do and hopefully you guys remove the high rating on them. Thanks again! ❤
Все още нямате новини за вашата ситуация?
Що се отнася до индекса на безопасност, той ще падне, ако казиното не разреши вашия случай, но вярвам, че това няма да се случи и в крайна сметка ще получите парите си.
Стискам палци. 🤞
No news on your situation yet ?
As far as the safety index is concerned, it would go down if the casino does not resolve your case, but I believe that will not happen and you will get your money in the end.
Fingers crossed. 🤞
не Чакам отговора на Casino Guru. Казва, че Casino Guru обмисля случая или нещо подобно хаха. Според MrBet, няма дума. За съжаление те се оказват сенчесто жалко казино.
Благодаря за въпроса, Джаро! Оценявам го! ❤
Nope. I waiting for Casino Guru response. Says Casino Guru is considering the case or something lol. As per MrBet, no word. They proving to be a shady pitiful casino sadly.
Thanks for asking, Jaro! Appreciate it! ❤
Да, Ник трябва да проучи всичко и тогава вероятно ще ви зададе още няколко въпроса, така че ще трябва да имаме търпение.
Надявам се бързо да се оправи. 🤗
Yes, Nick has to investigate everything and then he will probably ask you some more questions, so we will have to be patient.
I hope it gets sorted out quickly. 🤗
Наистина не се плаща, утре става 1 месец откакто поисках теглене и 1 седмица блокиран, поради нарушение на правилата, но смятам, че блокирането е само за спестяване на време, тъй като имаше сума от 70 хиляди, 35 хиляди платени нормално, сега другата половина направих нарушението невъзможно, защото са същите пари. Поискаха още време за проверка на нарушението, но процесът е вече 2 месеца.
Можете да оставите сметката блокирана, аз просто си искам парите, те не плащат
It really doesn't pay, tomorrow it will be 1 month since I requested the withdrawal and 1 week blocked, due to violation of rules, but I believe that the block is just to save time, as there was an amount of 70 thousand, 35 thousand paid normally, now the other half I made violation impossible because it's the same money. They asked for more time to investigate the violation, but it has been this process for 2 months.
You can leave the account blocked, I just want my money, they don't pay
Realmente não paga, amanha fará 1 mês que pedi a retirada e 1 semana bloqueada, devido violação de regras, mas acredito que o bloqueio é apenas para ganhar tempo, pois tinha um montante de 70 mil, 35 mil pagaram normal, agora a outra metade eu fiz violação impossivel pois é o mesmo dinheiro. Pediram mais tempo pra investigar a violação, mais ja faz 2 meses que está nesse processo.
Pode deixar a conta bloqueada quero apenas meu dinheiro, eles não pagam
Мисля, че преместват плащането ми. Получих паролата, така че чакам последния имейл за връзка, за да я приема. Така работи Interac. Еврика, след 3 седмици хаха. Наистина мисля, че имат проблем с ликвидността, който засяга дори малки плащания като моите. Така че те трябва да са в строг график за плащания хахахаха. 150 cad е толкова малко, че е просто смешно.
Вижте, работата е там, че MrBet има доставчик, който харесвам и който не мога да намеря никъде другаде и който понякога удря малки суми, тъй като аз съм микро играч. Но в момента съм загубил увереността да се върна. И предполагам, че не съм само аз, хаха.
Благодаря за отговора отново, Jaro!
I think they moving my payment along. I received the password so waiting for the final email for the link to accept it. Thats how Interac works. Eureka, after 3 weeks lol. I really think they have a liquidity problem that affect even small payments like mine. So they must be on a tight schedule for payments lol. 150 cad is so small it is just ridiculous.
See, thing is, MrBet has a provider I love that I cant find anywhere else and that it hit sometimes small amountd as I am a micros player. But as of right now, I have lost the confidence to go back. And I assume its not only me lol.
Thanks for replying again, Jaro!
Братко, не знам твоя случай, но ти вярвам. Вие говорите за 70 000 хаха, но аз говоря за 3 седмици за 150 хаха.
Ето защо се опитвам да не ставам големи и поддържам моите игри и тегления малки, само за чистата радост от удоволствието, тъй като всички знаем, че ще го дарим обратно на хазарта.
Усещам те! По-добре отидете в крипто казина, където плащат веднага.
MrBet има някои хубави слотове, но изглежда наистина имат строг график на плащания. Много харесвам тяхното казино, но вероятно няма да се върна.
Надявам се да получиш останалите 70 хиляди. Ако не, подайте доклад до Casino Guru.
Bro, I dont know your case but I believe you. You talking about 70k lol but I am talking 3 weeks for 150 lol.
Thats why I try to not go big and I keep my plays and withdrawals small, just for the pure joy of enjoyment, as we all know we will donate it back gambling.
I feel you! Better go to crypto casinos where they pay promptly.
MrBet has some nice slots but they seem really on a tight schedule of payments. I like thier casino alot but I probably wont go back.
Hope you get the rest of 70k. If not, file a report with Casino Guru.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.