ФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от michifran555
|
24532 преглеждания 204 отговора |
|
1...6 7 8...11
Добавете пост
преди 7 месеца

CEG реши, че MR BET възстановява последния ми депозит.

Въпреки това, в деня, в който сметката ми беше затворена, купих 19 купона Neosurf, за да заредя сметката си със сума от 2587 CAD.

CEG ме помоли за доказателство за последния ми депозит. Отговорих, че съм депозирал 2587 CAD в 19 деноминации, че не съм направил един депозит, а няколко депозита за тази сума.

И лошото казино решава да ми възстанови само един от последните ми депозити от $131 и останалите 19? Виждате колко нечестно е това от тяхна страна.


Отказах и им предоставих 19-те идентификационни номера на депозита с поддържащи имейли и оттогава няма отговор.

Автоматичен превод:
Audreyechene
преди 7 месеца

Така че със сигурност не е приятно. Мисля, че другите депозити не трябва да се забравят и смятам, че постъпихте правилно, като предоставихте доказателствата и имейлите. От друга страна, тъжно е, че все още не сте получили никакъв отговор, което не е много утешително. Въпреки това, ако нещо се промени, можете ли да ни уведомите? Мисля, че вашият опит може да бъде полезен и за други играчи.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Добро утро,

Току-що чаках две седмици да имам достъп до сметката си в казиното, за да изтегля парите си.

Възстановяването на MR net все още не е направено, защото сайтът казва, че е отключил акаунта ми, за да ми вземе парите, но само, че когато въведа паролата си, достъпът до нея е невъзможен и когато поискам парола за парола за нулиране, не го правя получи го.


Омръзна ми да чакам и тези пари ми трябват за операцията на детето ми.


Моля, привлечете вниманието им

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте,

Страницата на казиното е недостъпна и не мога да играя или да тегля парите си!

Как мога да получа достъп?

Автоматичен превод:
swfr97
преди 6 месеца

Присъединете се директно, като щракнете върху банера от един от имейлите, които сте получили от тях, трябва да работи

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добро утро,

Току-що чаках две седмици да имам достъп до сметката си в казиното, за да изтегля парите си.

Възстановяването на MR net все още не е направено, защото сайтът казва, че е отключил акаунта ми, за да ми вземе парите, но само, че когато въведа паролата си, достъпът до нея е невъзможен и когато поискам парола за парола за нулиране, не го правя получи го.


Омръзна ми да чакам и тези пари ми трябват за операцията на детето ми.


Моля, привлечете вниманието им

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, виждам, че вече сте подали молба за рекламация. Мисля, че това е най-доброто, което можете да направите, след като нямате достъп до акаунта си. Предполагам, че поддръжката вероятно не ви е казала какъв може да е проблемът, че не можете да получите достъп до акаунта си, въпреки че са ви казали, че е отключен.

Както и да е, съжалявам за това, което ти се случва в момента. Надявам се всичко да се разреши възможно най-скоро. Успех на теб и детето ти.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте,

Страницата на казиното е недостъпна и не мога да играя или да тегля парите си!

Как мога да получа достъп?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей, успя ли най-накрая да го решиш според инструкциите на играча, който ти отговори? Можете ли да отворите страницата или все още не? Пробвах и мина без проблеми. Кажете ми тогава, моля.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Благодаря ви, още чакам. Не можете ли да поставите под въпрос услугата на Mr bet?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравейте,

Да, това беше разрешено с инструкциите на tftcosta .

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря ви, още чакам. Не можете ли да поставите под въпрос услугата на Mr bet?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Досега няма нова информация защо е възникнала вашата ситуация с блокиран акаунт? Казиното все още ли разследва?

Що се отнася до това дали ще се свържем с казиното, мисля, че ако не бъде решен, това ще се случи, но това е отговорност на нашия екип за оплаквания. Силно вярвам, че ще се оправи възможно най-скоро и ще се получи добре. Но изглежда ще трябва да имаме търпение още известно време. 🙁

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте,

Да, това беше разрешено с инструкциите на tftcosta .

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Е, радвам се, че се получи. Значи вече нямате проблем с тегленето или играта в казиното? Питам, защото отначало не можахте да влезете, но видях, че споменахте тези други проблеми. Кажете ми дали всичко е наред.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Днес направих заявка за теглене, която все още чакам да бъде изпълнена. Чакам действие от казиното.

Автоматичен превод:
swfr97
преди 6 месеца

Тегленията в това казино отнемат малко време, може да отнеме няколко дни.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Днес направих заявка за теглене, която все още чакам да бъде изпълнена. Чакам действие от казиното.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добре, любопитен съм как ще се развие тегленето ви. Можете ли да пишете дали имате проблеми или обратното успяхте да изтеглите без проблеми? Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Тегленията в това казино отнемат малко време, може да отнеме няколко дни.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей, колко време ти отне да теглиш в това казино, ако мога да попитам? Мисля, че със сигурност може да бъде полезно за други играчи и да ги успокои, ако преминават през нещо подобно. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Все още няма новини и казиното все още проучва защо не мога да го свържа. Това е абсурдно. Те са тези, които дават достъп до акаунта и тъй като е за възстановяване, те не знаят какво да правят

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравей Джаро. Два дни, ако не греша. Не е толкова лошо, но не е и най-доброто. Единственият проблем е, че те не заключват парите за теглене, така че някои хора може да ги загубят

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Все още няма новини и казиното все още проучва защо не мога да го свържа. Това е абсурдно. Те са тези, които дават достъп до акаунта и тъй като е за възстановяване, те не знаят какво да правят

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Хм, виждам, че този случай ще се проточи повече, отколкото предполагах. Жалбата също е на етап уреждане, така че както казах, ще е необходимо търпение, но въпросът е докога. 😥

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей Джаро. Два дни, ако не греша. Не е толкова лошо, но не е и най-доброто. Единственият проблем е, че те не заключват парите за теглене, така че някои хора може да ги загубят

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Разбира се разбирам. Но бих казал, че ако са 2 дни, това е доста добре. Очевидно е, че ако казиното не заключи парите, зависи от всеки играч дали да устои или да продължи да играе.

Както и да е, все още ли играете в това казино?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Понякога го правя. Това е добро казино. Единственото нещо, което не ми хареса е, че се опитах да стартирам проверката си преди всякакви транзакции, но по някаква причина не ми позволиха да го направя!

Автоматичен превод:
1...6 7 8...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини